Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

420yeahbaby 18 april 2009 08:43

Ja dat van die Pleiadanen sleept al aan van ergens in de sixties ask mij niet vergis?
Lichtwezens ook genaamd.

De vraag was echter: gezwam of aandacht waardig?

Ik herinner mij nog een zekere Blossom Goodchild die een aankondigen maakte dat ze zich zouden openbaren aan de mensheid.
Boy was she wrong en alle ogen van de wereld stonden op haar.

Desondanks dat misverstand sta ik er toch voor open dat er een federatie is met bovennatuurlijke krachten in onze melkweg.

exodus 21 april 2009 13:02

Hier enkele communicaties van de Pleidanden gechanneld door Barbara Marciniak.

Citaat:

Every once in a great, grand while, in certain locations of time and space, a massive acceleration of cosmic energy occurs. Based on a joint agreement among various forms of intelligence, including stars, planets, and an innumerable host of cosmic players, the acceleration is designed to awaken the various participants to a much greater experience of existence through integrating a huge vibrational change of energy. The gateway to such a time of awakening opened on your world in 1987, initiating 25 years of unprecedented change and exponential transformation. The period from 1987 to 2012 has been foreseen by great sages in many ages as the turning point in a very powerful cycle in human development.
Citaat:

Times of accelerated energy hold the opportunity for the frequencies of disempowerment to be healed. Experiences can be reinterpreted and understood from a viewpoint outside of time, and once you really grasp that you are a multidimensional creator, you will see that there is a point and purpose to life that ripples far beyond the current era. Once you are able to open to this knowledge, your new wisdom will bring out the best of your abilities. And, once you are able to see a bigger picture of reality, you can release the rigid thought-forms of victimhood and the feelings of powerlessness that hold you and your genetic line captive.

Buzz 21 april 2009 13:06

^ Lol!

willem1940NLD 21 april 2009 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buzz (Bericht 4069205)
^ Lol!

Nee, triest want sommige mensen vreten dat geniepig soort van sprookjes en worden erdoor over de rand geduwd.

420yeahbaby 21 april 2009 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 4069208)
Nee, triest want sommige mensen vreten dat geniepig soort van sprookjes en worden erdoor over de rand geduwd.

But what if it's real? :)
Mij zal het allesinds niet over de rand duwen, ik krijg een goei gevoel in mijn "hartje" (lol) als ik dat lees.

Toch, laat ik het mijn leven niet controleren, noch zal ik er één euro aan uitgeven.
Ik bekijk het wel vanop afstand (internet) en lees er wel wat over. Maar me er echt in gaan verdiepen... mmmmm toch niet direct. Tenzij zo'n Pleiadaan plots tegen mij begint te praten uiteraard :)

"I am a human becoming, help me become"

420yeahbaby 21 april 2009 15:10

Ik denk er juist aan mannen :)

Niburu ZOU dit jaar zichtbaar moeten zijn, in mei :)
MEt het naakte oog zelfs ;)

Again: ik ben niet echt een niburu fanaat, eigenlijk vrij skeptisch tegenover planet X. Maar ... ik ga toch beetje kijken hoor :)

exodus 23 juni 2009 10:16

Interview met een wetenschapper uit het disclosure project die zegt dat anti-zwaartekracht propulsie bestaat, en er al decennia lang actief aan gewerkt wordt, maar dan wel in geheime projecten.

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=21132

parcifal 23 juni 2009 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4190770)
Interview met een wetenschapper uit het disclosure project die zegt dat anti-zwaartekracht propulsie bestaat, en er al decennia lang actief aan gewerkt wordt, maar dan wel in geheime projecten.

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=21132


Jaja, smijt maar op de hoop rommel-beweringen.

Moest er anti-scepticisme propulsie bestaan, gij zoudt nogal eens vliegen he, Exodus. :-D

Look up there, what can it be?
Is it a bird?
Is it a plane?
No, it is anti-sceptic man!


willem1940NLD 23 juni 2009 13:25

Paul Laviolette ....nog niet heel bekend maar mogelijk een goede opvolger voor Jules Verne en Edgar Rice Burroughs, van wier boeken ik in mijn kinderjaren heb genoten.

Omar Torrijos 23 juni 2009 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 4191000)
Paul Laviolette ....nog niet heel bekend maar mogelijk een goede opvolger voor Jules Verne en Edgar Rice Burroughs, van wier boeken ik in mijn kinderjaren heb genoten.

Jij bent een grappige vent.. En geletterd.. Dan kan je vast en zeker George Carlin? De "tweede beste stand-up comedian aller tijden"? Mister "I prove on stage in 10 min that god doesn't exist"? Old-fart lionheart?

Kijk maar eens wat die te zeggen had over UFO's...

http://haha.nu/entertainment/george-...ous-believers/


parcifal 23 juni 2009 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Omar Torrijos (Bericht 4191102)

Wat heeft dat met het al dan niet bestaan van aliens te maken? :?

Omar Torrijos 23 juni 2009 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4191158)
Wat heeft dat met het al dan niet bestaan van aliens te maken? :?

Don't speak unless spoken to, vriendje.. Als ik zie hoe jij zomaar iedere andersdenkende mens voorziet van een portie vernedering, dan hoeft het voor mij al niet meer..

Weet je, het gaat gewoon om de invulling van een spirituele/wetenschappelijke leemte die ons cadeau gedaan is door postmoderne databank*knip* zoals jijzelf..

Mensen houden van verhalen over ufo's, black-ops etc. omdat het even afleidt van de nietigheid van dit aardse leven. Meer nog, we zijn biologisch geprogrammeerd om te gaan denken over onze plaats in het heelal.

Dus waarom schijten op een ufo-believer als je voor een moslim of een christen respect zou tonen?

Hopen..beetje fantasie en dromen... Mag een mens dat ook al niet meer van galspuwend boerevlaandre? De realiteit is altijd veel hallucinanter dan de stoutste dromen/nachtmerries.. Kijk maar naar oorlogen bv. wanneer na 25 jaar nog eens 400 Bosniërs in een putje gevonden worden, als blijkt dat er veel meer Koreanen gestorven zijn van de honger enz enz enz...

parcifal 23 juni 2009 17:10

Wel, wel, nog in de pampers en al commentaar op de grote mensen.

Amusant. :)

Omar Torrijos 23 juni 2009 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4191291)
Wel, wel, nog in de pampers en al commentaar op de grote mensen.

Amusant. :)

Folie de grandeur? :-D

Groot ben je in je daden en in je hart, niet op basis van een duizendvoud aan posts op een forum grompotten... Da's eerder zielig.

willem1940NLD 23 juni 2009 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Omar Torrijos (Bericht 4191102)
............. Dan kan je vast en zeker George Carlin? De "tweede beste stand-up comedian aller tijden"? Mister "I prove on stage in 10 min that god doesn't exist"? Old-fart lionheart?

Kijk maar eens wat die te zeggen had over UFO's...

http://haha.nu/entertainment/george-...ous-believers/

.........................

Nee, Carlin kende ik nog niet maar inderdaad: grappig en een VAKMAN met een zeer mooie/duidelijke uitspraak van het Engels; wel bijna zo goed als Pat Condell.

http://www.metaseek.nl/search/nl/1/pat+condell+ufo

kiko 23 juni 2009 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Omar Torrijos (Bericht 4191102)
Dan kan je vast en zeker George Carlin? De "tweede beste stand-up comedian aller tijden"? Mister "I prove on stage in 10 min that god doesn't exist"? Old-fart lionheart?

Kijk maar eens wat die te zeggen had over UFO's...

Goh, grappig dat dat was. Ik lig hier dubbel van het lachen...

Geheel zijn pleidooi kan samengevat worden in twee zinnetjes:

- het heelal is groot, dus er kan nog leven zijn ergens anders (simplistische versie van de Drake-vergelijking)

- geloof in God is ook op niets gebaseerd, dus waarom niet in UFO's geloven ?

Echt een groot denker is het niet, me dunkt.

globalmedia 23 juni 2009 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 4191448)
Nee, Carlin kende ik nog niet maar inderdaad: grappig en een VAKMAN met een zeer mooie/duidelijke uitspraak van het Engels; wel bijna zo goed als Pat Condell.

http://www.metaseek.nl/search/nl/1/pat+condell+ufo

klopt die delen beiden het "cynisme en sarcasme"

doubled 23 juni 2009 19:22



de aliens zijn terug!!! drinkt ene op mij .

Omar Torrijos 23 juni 2009 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doubled (Bericht 4191647)
de aliens zijn terug!!! drinkt ene op mij .

Ridiculisatie heeft al velen een eenzaam bestaan bezorgd, om dezelfde figuren posthuum dan weer als god te beschouwen... Vieze wereld hé...

Citaat:

"All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident."
- Arthur Schopenhauer
30 miljard dollar verdwijnt jaarlijks in het black-ops gedeelte van de DoD. 30 miljard waarvan wij geen flauw benul hebben waarvoor het wordt gebruikt, vandaar de naam black-ops. De Aurora, de SR-71, F-117 zijn daar voorbeelden van.. Rara waar die ontwikkeld en getest zijn.. Area 51.. Zoek maar lekker op en neem vooral de luchtfoto's ter hand. Maar jullie zien dat woordje staan en worden vanzelf razig zeker?

Toch raar dat die UFO's in totaal desolate plaatsen worden gespot, in Amerika, Canada en Mexico.. En altijd zijn er van die militaire basissen op een steenworp verwijderd. Het is duidelijk dat velen hier, """sceptici""" nog nooit voet aan grond gezet hebben in de USA of op het Amerikaans continent tout court. Eens je de megalomane projecten van de VS (militair, space etc.) gezien hebt, ga je vanzelf geloven dat alles mogelijk is.

Omar Torrijos 23 juni 2009 20:43

http://tvshack.net/documentaries/

Knock yourself out..


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be