Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Allah akbaar in Brussel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=270455)

Skobelev 16 oktober 2023 19:59

Allah akbaar in Brussel
 
We zijn hier wellicht ook vertrokken voor een reeks islamitische aanslagen.
Twee Zweden neergekogeld in het hell hole van Europa. https://www.hln.be/brussel/live-twee...r-in~a6922587/
Dader roept allahu akbar…
Geen wonder natuurlijk als je ziet wat een hoeveelheid gespuis hier leeft.
Worden het spannende tijden?

Blue Sky 16 oktober 2023 20:31

Ironisch dat net twee Zweden zijn neergekogeld terwijl dat land destijds de deuren wagenwijd opengezet heeft voor asielzoekers naar Duits voorbeeld met als gevolg dat ze er nu kampen met een explosie van misdaad en geweld van de nieuwkomers.

Dit niet alleen in Zweden zelf, maar ook elders in Europa. Zo was een van de daders van de aanslagen in Zaventem "een Zweed".

maddox 16 oktober 2023 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10254545)
We zijn hier wellicht ook vertrokken voor een reeks islamitische aanslagen.
Twee Zweden neergekogeld in het hell hole van Europa. https://www.hln.be/brussel/live-twee...r-in~a6922587/
Dader roept allahu akbar…
Geen wonder natuurlijk als je ziet wat een hoeveelheid gespuis hier leeft.
Worden het spannende tijden?

U bedoeld dat er meer verwarde mannen domme dingen gaan doen? Of gaat de regimepers eindelijk de dingen eens benoemen naar waarheid?

Skobelev 16 oktober 2023 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10254566)
U bedoeld dat er meer verwarde mannen domme dingen gaan doen? Of gaat de regimepers eindelijk de dingen eens benoemen naar waarheid?

Nog een paar maand polarisatie en we staan er goe voor.

Drukazz 16 oktober 2023 20:38

Verkiezingen hebben gevolgen.

Hoofdstraat 16 oktober 2023 20:43

Ze droegen t-shirts met de kleuren van Zweden, in het donker gelijkt dat een beetje op de kleuren van de Israelische vlag.

Zoals gewoonlijk is het een debiel.

Skobelev 16 oktober 2023 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 10254571)
Ze droegen t-shirts met de kleuren van Zweden, in het donker gelijkt dat een beetje op de kleuren van de Israelische vlag.

Zoals gewoonlijk is het een debiel.

Er is nu sprake van drie debielen. Dat kan in Brussel geen probleem vormen om er drie te vinden.

Henri1 16 oktober 2023 21:09

Waren die Zweden dan Joden?

daiwa 16 oktober 2023 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10254566)
U bedoeld dat er meer verwarde mannen domme dingen gaan doen? Of gaat de regimepers eindelijk de dingen eens benoemen naar waarheid?

Ik denk het niet want dan moeten ze het VB gelijk geven dat al zo lang waarschuwt voor de islam.

fred vanhove 16 oktober 2023 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 10254575)
Ik denk het niet want dan moeten ze het VB gelijk geven dat al zo lang waarschuwt voor de islam.

Dat Islam gedoe begint veel mensen ferm hun kl*ten uit te hangen. Ik woon in Brussel en zie met eigen ogen hoe extremer dit niet stilaan dan wel met rasse schreden is aan het worden.

20/30 jaar geleden dachten we nog dat deze overtuiging stilaan zou opgaan in de dagelijkse samenleving ....integendeel de kloof is alleen maar dieper geworden en zeker bij de jongere generatie.

fred vanhove 16 oktober 2023 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10254545)
We zijn hier wellicht ook vertrokken voor een reeks islamitische aanslagen.
Twee Zweden neergekogeld in het hell hole van Europa. https://www.hln.be/brussel/live-twee...r-in~a6922587/
Dader roept allahu akbar…
Geen wonder natuurlijk als je ziet wat een hoeveelheid gespuis hier leeft.
Worden het spannende tijden?

Ik ben alvast een vers doosje kaarsjes gaan kopen:roll:

jad°relen°ir 16 oktober 2023 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10254587)
Dat Islam gedoe begint veel mensen ferm hun kl*ten uit te hangen. Ik woon in Brussel en zie met eigen ogen hoe extremer dit niet stilaan dan wel met rasse schreden is aan het worden.

20/30 jaar geleden dachten we nog dat deze overtuiging stilaan zou opgaan in de dagelijkse samenleving ....integendeel de kloof is alleen maar dieper geworden en zeker bij de jongere generatie.

En nog steeds begrijpen de traditionele partijen en hun volgelingen niet waarom ze jaar na jaar minder stemmen krijgen.. 't is te zeggen: ze weten donders goed wat er al jaren speelt, maar 't is te lastig om het te erkennen en er wat aan te doen.. liever de bevolking een rad voor d' ogen draaien terwijl ze hun zakken vullen.. de libtards uiteraard voorop.. huichelaar en dweil van dienst heeft z'n medeleven al geuit, gaat straks kumbaya zingen en regelt vervolgens nog wat extra opvangplaatsen voor de 'broeders voor vrede'.. :lol:

Zipper 16 oktober 2023 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10254587)
Dat Islam gedoe begint veel mensen ferm hun kl*ten uit te hangen. Ik woon in Brussel en zie met eigen ogen hoe extremer dit niet stilaan dan wel met rasse schreden is aan het worden.

20/30 jaar geleden dachten we nog dat deze overtuiging stilaan zou opgaan in de dagelijkse samenleving ....integendeel de kloof is alleen maar dieper geworden en zeker bij de jongere generatie.

Nee Fred, dit komt niet meer goed. Zo graag ik in Brussel heb gewoond, ben ik toch kontent dat ik er weg ben. T'is echt om zeep, jong. :-(

Jan Janssen 16 oktober 2023 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir (Bericht 10254590)
En nog steeds begrijpen de traditionele partijen en hun volgelingen niet waarom ze jaar na jaar minder stemmen krijgen.. 't is te zeggen: ze weten donders goed wat er al jaren speelt, maar 't is te lastig om het te erkennen en er wat aan te doen.. liever de bevolking een rad voor d' ogen draaien terwijl ze hun zakken vullen.. de libtards uiteraard voorop.. huichelaar en dweil van dienst heeft z'n medeleven al geuit, gaat straks kumbaya zingen en regelt vervolgens nog wat extra opvangplaatsen voor de 'broeders voor vrede'.. :lol:

En ze eerst nog wat spreiden over het ganse land. 10 jaar geleden zaten ze nog wat geconcentreerd op sommige plaatsen. Dat probleem was toen nog wat simpeler op te lossen.

Dadeemelee 16 oktober 2023 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 10254592)
En ze eerst nog wat spreiden over het ganse land. 10 jaar geleden zaten ze nog wat geconcentreerd op sommige plaatsen. Dat probleem was toen nog wat simpeler op te lossen.

Ja sinds ze hier ook zitten zijn er elke week honderden doden. :|

Anselmo 16 oktober 2023 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10254593)
Ja sinds ze hier ook zitten zijn er elke week honderden doden. :|

Inderdaad ! Waarom al die drukte. :crazyeye:
Wie maalt nu om 2 Zweden min of meer !
Leve België !

Jan Janssen 16 oktober 2023 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10254593)
Ja sinds ze hier ook zitten zijn er elke week honderden doden. :|

Lacht maar, die mannen hebben blijkbaar wel altijd geweren. Die van ons hebben ze afgepakt.

Gipsy 16 oktober 2023 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10254588)
Ik ben alvast een vers doosje kaarsjes gaan kopen:roll:

Ik zal daar toch mijn gewoontes niet voor veranderen en mijn wekelijkse uitstap naar Brussel ga stoppen.

Verleden week was het in Bangkok in het chique Paragon Shopping center zo ene die 6 of 7 bezoekers heeft neergeschoten. Ik was er toevallig een week vroeger maar dat crapuul gaat mijn agenda niet bepalen.

Dadeemelee 16 oktober 2023 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 10254595)
Inderdaad ! Waarom al die drukte.
Wie maalt nu om 2 Zweden min of meer !
Leve België !

Om u even met de voeten op de grond te laten komen: in Gaza worden er momenteel honderden burgers per dag vermoord in een eindeloze oog om oog, tand om tand vete.

En ik heb eventjes de internationale nieuwszenders CNN etc. bekeken. Die Zweden zijn helaas klein bier vergeleken met wat er in Gaza aan de gang is en is dus tweederangsnieuws.

fox 16 oktober 2023 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10254599)
Om u even met de voeten op de grond te laten komen: in Gaza worden er momenteel honderden burgers per dag vermoord in een eindeloze oog om oog, tand om tand vete.

En ik heb eventjes de internationale nieuwszenders CNN etc. bekeken. Die Zweden zijn helaas klein bier vergeleken met wat er in Gaza aan de gang is en is dus tweederangsnieuws.

Het conflict in gaza is desastreus, uiteraard. De vraag die we ons dus kunnen stellen is waarom u en uw acolieten dergelijke conflicten willen importeren in België. Waarom wil u de Islam hier faciliteren en toelaten?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be