Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 7 december 2020 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 9538912)
Weet ik veel? Ga het ze vragen.

Het regelmatig verminken van landbouwdieren op het platteland vormt inderdaad een probleem. Het schijnt wel degelijk te gebeuren. Niemand weet goed hoe men dit moet interpreteren. Soms wordt er beweerd dat, voordat de mutilatie werd verricht, men reeds een ufo over de plek had bespeurd; dan weer beweert men dat het de overheid of anderen zijn die dit in scène zetten om de bevolking op een verkeerd spoor te plaatsen. Opmerkelijk is wel dat er geen sporen zijn van een beet van een roofdier. En dat de organen bij de onfortuinlijke dieren met een uiterst nauwkeurige precisie werden weggenomen zonder grote wonden te veroorzaken. Een bizarre toestand.

jogo 7 december 2020 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9537391)
Ik zeg al de hele tijd dat we niet weten wat ze zijn, wie ze zijn, en vanwaar ze komen.

In die zin hierboven zit al een aanname verborgen, daar gaat ge al u boekje te buiten.
Beter
We weten niet wat het is.

parcifal 8 december 2020 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9539049)
In die zin hierboven zit al een aanname verborgen, daar gaat ge al u boekje te buiten.
Beter
We weten niet wat het is.

Klopt, we weten enkel dat er waarnemingen zijn, niets meer dan dat.

En die waarnemingen leveren dan visuele interpretaties die vaak fout of fake blijken te zijn.

Dat is het hele Ufo verhaal zowat in a nutshell.
Er zit weinig vlees aan dit verhaal, maar het is entertainend natuurlijk : "Wat als .... ."

CUFI 8 december 2020 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9539217)
Klopt, we weten enkel dat er waarnemingen zijn, niets meer dan dat.

En die waarnemingen leveren dan visuele interpretaties die vaak fout of fake blijken te zijn.

Dat is het hele Ufo verhaal zowat in a nutshell.
Er zit weinig vlees aan dit verhaal, maar het is entertainend natuurlijk : "Wat als .... ."

Wat als er geen bewijs is maar 100 mensen die diverse punten verbinden tot een duidelijke schets komen? Terwijl er enkele paar punten in een wirwar verbinden waar je geen perspectief uit kun leiden. Waarom dan de wirwar benaderen als er 100 mensen tot dezelfde schets komen? Hebben we bewijs nodig als diverse mensen tot hetzelfde beeld komen als ze de punten verbinden?
Snap je wat ik bedoel?

parcifal 8 december 2020 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9539365)
Wat als er geen bewijs is maar 100 mensen die diverse punten verbinden tot een duidelijke schets komen? Terwijl er enkele paar punten in een wirwar verbinden waar je geen perspectief uit kun leiden. Waarom dan de wirwar benaderen als er 100 mensen tot dezelfde schets komen? Hebben we bewijs nodig als diverse mensen tot hetzelfde beeld komen als ze de punten verbinden?
Snap je wat ik bedoel?

Zoiets?



Een variant van deze natuurlijk (als je er religie wil bijtekenen, zou dat neerkomen op een plaatje zonder bolletjes maar(geen data) met heel veel lijntjes van nergens naar nergens) :D


CUFI 8 december 2020 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9539486)
Zoiets?



Een variant van deze natuurlijk :


Ik heb het dan vooral over wat vakkundig genegeerd wordt. Plaatjes posten kan iedereen, maar de materie bij de essentie grijpen is niet iedereen gegeven.

parcifal 8 december 2020 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9539493)
Ik heb het dan vooral over wat vakkundig genegeerd wordt. Plaatjes posten kan iedereen, maar de materie bij de essentie grijpen is niet iedereen gegeven.

Niemand negeert de waarnemingen, we negeren de interpretaties die op niets gebaseerd zijn.

Dat onderscheid maken is zeker ook niet iedereen gegeven.

CUFI 8 december 2020 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9539496)
Niemand negeert de waarnemingen, we negeren de interpretaties die op niets gebaseerd zijn.

Dat onderscheid maken is zeker ook niet iedereen gegeven.

En ik heb bewezen dat te doen door een photoshop met 1 oogblik eruit te halen. Maar de essentie van mijn betoog op de materie is een andere blik die weinigen durven erkennen. Dat deze waarnemingen al gaande zijn zolang de mensheid documenteert. Ik ben dan maar gestopt maar kon voldoende materiaal naar voor schuiven waarin een leidende draad te vinden was. Helaas zouden plaatjes de scene dan domineren om weg te trollen wat serieus onder de mensheid speelt.

Het Oosten 8 december 2020 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9539498)
En ik heb bewezen dat te doen door een photoshop met 1 oogblik eruit te halen. Maar de essentie van mijn betoog op de ü is een andere blik die weinigen durven erkennen. Dat deze waarnemingen al gaande zijn zolang de mensheid documenteert. Ik ben dan maar gestopt maar kon voldoende materiaal naar voor schuiven waarin een leidende draad te vinden was. Helaas zouden plaatjes de scene dan domineren om weg te trollen wat serieus onder de mensheid speelt.

ik zal de sluier wat proberen te lichten: er bestaat niet zoiets als ‘dode’ materie.

parcifal 8 december 2020 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9539498)
En ik heb bewezen dat te doen door een photoshop met 1 oogblik eruit te halen. Maar de essentie van mijn betoog op de materie is een andere blik die weinigen durven erkennen. Dat deze waarnemingen al gaande zijn zolang de mensheid documenteert.

Hmmm, moving the goalposts at lightspeed I see. :-D
Een ufo boven Jerusalem meer dan 2000 jaar geleden?


CUFI 8 december 2020 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9539573)
Hmmm, moving the goalposts at lightspeed I see. :-D
Een ufo boven Jerusalem meer dan 2000 jaar geleden?


Niets gemoved. Ik heb daar een samenvatting rond in boekformaat. Maar dan werd ik het zwijgen opgelegd omdat het zogezegd off topic was en er verder plaatjes gepost konden worden.

Jullie verlies, nu zal ik dat hier nooit delen. En het weinige dat ik deelde bewijst mijn inziens dat ik wel degelijk iets weet.

parcifal 8 december 2020 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9539575)
Jullie verlies, nu zal ik dat hier nooit delen. En het weinige dat ik deelde bewijst mijn inziens dat ik wel degelijk iets weet.

Een gigantisch verlies voor de mensheid.
Hoe gaan we dit ooit te boven komen? :-D

CUFI 8 december 2020 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9539582)
Een gigantisch verlies voor de mensheid.
Hoe gaan we dit ooit te boven komen? :-D

Repentance

Pandareus 8 december 2020 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9539575)
Niets gemoved. Ik heb daar een samenvatting rond in boekformaat. Maar dan werd ik het zwijgen opgelegd omdat het zogezegd off topic was en er verder plaatjes gepost konden worden.

Jullie verlies, nu zal ik dat hier nooit delen.
En het weinige dat ik deelde bewijst mijn inziens dat ik wel degelijk iets weet.


parcifal 8 december 2020 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9539585)
Repentance

Zwarte humor heeft hij wel, de CUFI. :D :D
Maar helaas :


CUFI 8 december 2020 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9539697)
Zwarte humor heeft hij wel, de CUFI. :D :D
Maar helaas :


Zelfs een fuck kan je me niet geven.
(Wijziging: nederigheid gaat voor aan de eer)

Svennies 8 december 2020 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9539217)
Klopt, we weten enkel dat er waarnemingen zijn, niets meer dan dat.

En die waarnemingen leveren dan visuele interpretaties die vaak fout of fake blijken te zijn.

Dat is het hele Ufo verhaal zowat in a nutshell.
Er zit weinig vlees aan dit verhaal, maar het is entertainend natuurlijk : "Wat als .... ."

In Baasrode zijn ze ook al geland....8O8O

Zo te zien heeft er ene dat rap in elkaar geflanst om met de golf mee te kunnen surfen...:lol:




https://www.hln.be/dendermonde/minde...rode~aeb1d58e/

kojak 8 december 2020 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9539727)
In Baasrode zijn ze ook al geland....8O8O

Zo te zien heeft er ene dat rap in elkaar geflanst om met de golf mee te kunnen surfen...:lol:


https://www.hln.be/dendermonde/minde...rode~aeb1d58e/

Morgen in de gazet:

'Aliens besmet met Covid-19' :lol:

Max van Dietschland 8 december 2020 20:15

Israëlische topgeneraal op rust: “Aliens bestaan en ze hebben een deal gesloten met de VS”

Buitenland
08/12/2020
@willy
4 Min leestijd

© Professor Haim Eshed, generaal op rust en voormalig hoofd van het ruimteprogramma van het Israëlische ministerie van Defensie. – Foto: ybook.co.il

Haim Eshed stond dertig jaar lang aan het hoofd van het ruimteprogramma van het Israëlische ministerie van Defensie. Vorige week gaf de generaal op rust een ongelooflijk interview in de Israëlische pers. Hij beweerde dat aliens bestaan, maar dat de mensheid nog niet klaar is om ze te accepteren.

Volgens hem bestaan er niet alleen buitenaardse wezens, maar staan ze ook in contact met de Amerikaanse en Israëlische autoriteiten. Het klinkt als een van de pot gerukte internethoax, ware het niet dat Haim Eshed een autoriteit is op vlak van ruimteonderzoek.

Van 1981 tot 2010 was de gepensioneerde generaal en raketgeleerde het hoofd van het ruimteprogramma van de Israëlische Defensie. In die hoedanigheid overzag hij voornamelijk militaire satellietprojecten. Tijdens de periode ontving hij drie keer de ‘Israel Security Award’ uit de handen van de president van Israël.

In een interview met de krant Yediot Aharonot, een van de grootste dagbladen van Israël, onthulde Eshed onlangs het bestaan van aliens. Dat zo’n hooggeplaatste functionaris dit soort informatie naar buiten brengt, is op zich al uitzonderlijk. De man ging echter nog een stap verder: hij legde uit dat de buitenaardse wezens in contact staan met de Amerikaanse overheid, met wie ze een contract hebben afgesloten.
“Galactische Federatie”

Haim Eshed legt uit dat mensen en buitenaardse wezens al jaren contacten onderhouden. Volgens hem hebben vooral de VS een bijzondere band met de aliens. Samen zouden de twee gemeenschappen de ‘Galactische Federatie’ vormen.

Pittig detail: “Trump stond op het punt om dat allemaal te onthullen, maar de buitenaardse wezens van de Galactische Federatie vroegen om de mensheid eerst te laten kalmeren”, zo zegt Eshed in het interview. “Ze willen geen massahysterie creëren. Ze willen er eerst voor zorgen dat we de de nodige mentale weerbaarheid en begrip hebben.”

De aliens zouden dus een overeenkomst hebben afgesloten met de Amerikaanse overheid, volgens het voormalige hoofd van het Israëlische ruimtevaartprogramma.

“Ze hebben een contract afgesloten om hier ervaringen op te doen. Net als wij onderzoeken zij het universum, en proberen ze het te doorgronden. Daarbij willen ze onze hulp. Onder het marsoppervlak is er een ondergrondse basis. Daar zijn hun vertegenwoordigers gevestigd, net als Amerikaanse astronauten”, openbaarde de professor-generaal.
Waarom die openbaringen?

Eshed zegt zelf dat de aliens terughoudend zijn om hun bestaan bekend te maken, omdat “de mensheid nog niet klaar is”. Waarom doorbreekt hij zelf dan plots het stilzwijgen? Volgens hem zijn de geesten aan het rijpen.

“Had ik dat vijf jaar geleden gezegd, zou ik geïnterneerd geweest zijn. Overal waar ik met dit verhaal kwam in de academische wereld, was de reactie dat ik gek geworden was. Tegenwoordig zijn de reacties anders”, legt hij uit. “Zelf heb ik niets te verliezen. Ik heb mijn diploma’s en onderscheidingen ontvangen, ik word gerespecteerd op universiteiten in het buitenland, waar de trend ook verandert”.

Op 87-jarige leeftijd lijkt Haim Eshed vastbesloten alles te onthullen wat hij weet. Daarom heeft hij net een boek gepubliceerd, getiteld The Universe Beyond the Horizon – Conversations with Professor Haim Eshed. De militair en academicus doet er onder meer uit de doeken hoe de aliens ons hebben gered van nucleaire rampen.

https://newsmonkey.be/israelische-to...n-deal-met-vs/

Max van Dietschland 8 december 2020 20:17

Dat de Amerikaanse deep state collaboreert met buitenaardse wezens is eigenlijk al geen nieuws. Dat de zionisten dit zelf nu naar buiten brengen is dat wel :-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be