Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

tatooke 19 april 2010 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 4699756)
Ufo's en aliens spelen in de kaart van de elite. Dan houden we ons niet bezig met de realiteit en zijn we aan het wegdromen en allemaal complottheorieen uit te vinden. They don't mind.

de elite daar ben ik me volledig van bewust. ;-)
maar wat vinden jullie van uitzending ? wel raar dat deze melding de wereld niet rondgaat? bewust waarschijnlijk of zijn ze meer bezig met het vulkaan gedoe?

news Report : UFO Videotaped Over La Vega, Dominican Republic 16 April, 2010

As many as 100 or more eye witnesses saw a Triangular -shaped UFO Over La Vega, Dominican Republic 16 April, 2010. According to witnesses the object simply remained stationary for over 10 minutes before leaving the area.
http://www.ufo-blogger.com/2010/04/v...e+UFO+Truth%29

Maarschalk_Zjoekov 19 april 2010 00:17

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4699757)
NOG meer? 8O

http://en.wikipedia.org/wiki/Space_debris

tot als het zo er uit ziet :lol::lol::lol:

Maarschalk_Zjoekov 19 april 2010 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4699770)
de elite daar ben ik me volledig van bewust. ;-)
maar wat vinden jullie van bovenstaande uitzending ? wel raar dat deze melding de wereld niet rondgaat? bewust waarschijnlijk of zijn ze meer bezig met het vulkaan gedoe?

6 miljard mensen waarvan 85% schapen zijn ;-);-)
Ze (we) doen wat ons gezegd wordt :-D:lol:

Cdude 19 april 2010 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4699770)
maar wat vinden jullie van uitzending ?

Nog niet begrepen dat het mij alvast, niet interesseert? OOK al plaats je het 2 keer?!

Maarschalk_Zjoekov 19 april 2010 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4699775)
Nog niet begrepen dat het mij alvast, niet interesseert? OOK al plaats je het 2 keer?!

:lol::lol::lol: maak er een tekening bij :lol::lol::lol:

tatooke 19 april 2010 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4699775)
Nog niet begrepen dat het mij alvast, niet interesseert? OOK al plaats je het 2 keer?!

ha wat doe je dan hier?,wat kul verkopen :lol: of heb je hier gewoon geen antwoord op ? ik hou deze info wel voor mensen die het hier serieus nemen bedankt alvast om u aanwezigheid hier te openbaren ;-)

Svennies 19 april 2010 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4699780)
ha wat doe je dan hier?,wat kul verkopen :lol: of heb je hier gewoon geen antwoord op ? ik hou deze info wel voor mensen die het hier serieus nemen bedankt alvast om u aanwezigheid hier te openbaren ;-)

Wat valt er hier serieus te nemen..

tatooke 19 april 2010 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 4699786)
Wat valt er hier serieus te nemen..

nog maar eens het bewijs : the dangerous freakish aliens are humans

Maarschalk_Zjoekov 19 april 2010 00:54

Leer eerst alles over ons eigen planeet !

tatooke 19 april 2010 01:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4699807)
Leer eerst alles over ons eigen planeet !

goeie vraag wat weet jij zoal over onze planeet ? vertel ..

tatooke 19 april 2010 02:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 4699786)
Wat valt er hier serieus te nemen..

nu moet ik toch ook even lachen hoor ,dat je een posting van 9/11 hier plaatst :lolabove::sorry::lolabove: vergist van topic ? (verdwaald misschien ?

Cdude 19 april 2010 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4699865)
nu moet ik toch ook even lachen hoor ,dat je een posting van 9/11 hier plaatst :lolabove::sorry::lolabove: vergist van topic ? (verdwaald misschien ?

:rofl: Dom, dommer , TATOOOOOOOOOO

Cdude 19 april 2010 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4699861)
goeie vraag wat weet jij zoal over onze planeet ? vertel ..

Goeie vraag? Niet alleen is het een belachelijke vraag, hij STELDE niet eens een vraag. :roll::roll: (iets met verschil ts vraag- en uitroepteken en zo)

tatooke 19 april 2010 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4700008)
Goeie vraag? Niet alleen is het een belachelijke vraag, hij STELDE niet eens een vraag. :roll::roll: (iets met verschil ts vraag- en uitroepteken en zo)

het is mooi weer ,zou je eens niet gaan buiten spelen

Cdude 19 april 2010 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4700099)
het is mooi weer ,zou je eens niet gaan buiten spelen

Nog niks zien vliegen vandaag?

tatooke 19 april 2010 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4700111)
Nog niks zien vliegen vandaag?

you are the leader :lol::lol::lol::lol::lol:

Cdude 19 april 2010 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4700243)
you are the leader :lol::lol::lol::lol::lol:

Eenoog in het land der naakte molratten

tatooke 19 april 2010 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4700265)
Eenoog in het land der naakte molratten


Alvas 19 april 2010 12:23

Kan iemand mij eens nen link geven over die landingsbanen in Zuid-Amerika ergens. Waar grote tekeningen op de bergen zijn gemaakt.

En als iemand een non Alien uitleg heeft voor die dingen dat mag ook natuurlijk.

tatooke 19 april 2010 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alvas (Bericht 4700383)
Kan iemand mij eens nen link geven over die landingsbanen in Zuid-Amerika ergens. Waar grote tekeningen op de bergen zijn gemaakt.

En als iemand een non Alien uitleg heeft voor die dingen dat mag ook natuurlijk.

De Nazca lijnen lijken wel heel erg op landingsbanen, ze zijn verspreid over een groot gebied van ongeveer 520 km² tussen het Andes gebergte en de Stille Oceaan. Er zijn vele rechten lijnen te zien, die zelfs over bergen heen lopen, en tekeningen van dieren waaronder achttien vogelsoorten, een vis, hond, aap, spin, bloemen en een mens met een aureool. De tekening van de spin is echt bijzonder, want aan het uiteinde van de langste poot is het geslachtsorgaan van de Ricinulei-spin te zien, die alleen onder een microscoop zichtbaar is. Deze spin komt alleen voor in afgelegen en ontoegankelijke delen van de tropische regenwouden in de Amazone en is slechts dertig centimeter groot. Hoe kon men deze spin tekenen, terwijl de details slechts onder een microscoop zichtbaar zijn? Dr. Ph. Pitluga van het Adler Planetarium in Chicago berekende met de computer de posities van de sterren boven Nazca en kwam tot de conclusie dat de beroemde spin was ontworpen als een aardse weergave van het sterrenbeeld Orion. De kaarsrechte lijnen die uit de
aub : http://mikegeubel.blogspot.com/2007/...-de-andes.html


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be