Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Cdude 23 juni 2010 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4836360)
Hoe kan je het zo zeggen? Je kent mij niet eens en je hebt je mondje al klaar.
Je hebt er niks van onderzocht etc etc. Je kunt alleen maar bvot reageren.



Wel, jij mag ook geloven wat je wil, maar zoals gezegd, de wetenschappertjes zijn altijd om.
Je hebt meteen je kritiek klaar zonder een jota onderzocht te hebben.
Makkelijk kinderachtig en flauw. Weinig logisch en onwetenschappelijk ook.
Maar goed, ik help de mensen er mee en velen met mij.

Kwakzalverij !!! als je je laat betalen is het oplichting.
Geef je medisch advies is het strafbaar.

kiko 23 juni 2010 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4836360)
Hoe kan je het zo zeggen? Je kent mij niet eens en je hebt je mondje al klaar.

Dat is net de reden dat ik mijn conclusies al getrokken heb. Je bent immers een onbekende, anonieme kwibus - no offense - die op het internet beweert bepaalde vermogens te bezitten.

Dat maakt evenveel indruk als een dronkelap die op café vertelt dat hij eigenlijk de zoon van de paus is. Het k�*n altijd uiteraard, maar de kans is sub-atomair klein.

Khwajagan 23 juni 2010 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4836373)
Dat is net de reden dat ik mijn conclusies al getrokken heb. Je bent immers een onbekende, anonieme kwibus - no offense - die op het internet beweert bepaalde vermogens te bezitten.

Dat maakt evenveel indruk als een dronkelap die op café vertelt dat hij eigenlijk de zoon van de paus is. Het k�*n altijd uiteraard, maar de kans is sub-atomair klein.


wel, dan kan je hier dus niets vertellen, dat is wat je zegt
EN ik vraag je niet het meteen aan te nemen maar jij doet het tegenovergestelde, je verwerpt het a priori. Jammer maar erg dom.

Bovenbuur 23 juni 2010 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4836331)
Hoe kan je zoiets zomaar zeggen? Ik en anderen met mij doen het.
Ik doe die cursus al jaren en altijd zijn er wetenschappertjes bij het begin van de cursus die het wel even gaan zeggen hoe het zit, en dan... na vele oefeningen, zijn ze om! altijd!

Je kan toch niet zo maar flauwekul zeggen tegen iemands persoonlijke ervaring? Da's extreem bot. Maar het zegt veel over jou.

Het zegt ook veel over alle wetenschappelijke studies die hier al naar geweest zijn. Het magische effect is nog niet aangetoond of gevonden, gek hè? Zit daar de linkse kerk achter, de NWO of toch de groene mannetjes?

Khwajagan 23 juni 2010 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4836409)
Het zegt ook veel over alle wetenschappelijke studies die hier al naar geweest zijn. Het magische effect is nog niet aangetoond of gevonden, gek hè? Zit daar de linkse kerk achter, de NWO of toch de groene mannetjes?

niet gelezen wat ik er over geschreven heb? er ZIJN wetenschappelijke studies over. Jij hebt ook een enorm grote mond over iets waar je niks van afweet.

kiko 23 juni 2010 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4836401)
wel, dan kan je hier dus niets vertellen, dat is wat je zegt

Oh je kan vertellen wat je wil, maar je moet niet verwachten dat de mensen alles zomaar slikken.

Cdude 23 juni 2010 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4836417)
niet gelezen wat ik er over geschreven heb? er ZIJN wetenschappelijke studies over. Jij hebt ook een enorm grote mond over iets waar je niks van afweet.

er ZIJN er over en hun conclusie was FAAAAAAAAAILLLLLLLLLLLLLLLLL

Khwajagan 23 juni 2010 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4836418)
Oh je kan vertellen wat je wil, maar je moet niet verwachten dat de mensen alles zomaar slikken.

ja je klets lekker! DAT verwacht ik helemaal niet! Maar jij zegt niet dat je het niet slikt, je verwerpt het a priori! Dat vind ik een onlogische houding.
Maar goed, ik weet dat de wetenschappertjes het vol blijven houden want ze hebben hun standpunt al ingenomen. Dan heeft discussie weinig zin.
Alleen zeggen 'flauwekul' is o zo makkelijk en in mijn ogen extreem dom.

kiko 23 juni 2010 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4836426)
ja je klets lekker! DAT verwacht ik helemaal niet! Maar jij zegt niet dat je het niet slikt, je verwerpt het a priori! Dat vind ik een onlogische houding.

Zonder bewijsmateriaal verwerp ik het inderdaad volledig. Dat is net een logische ingesteldheid.

Als er bewijsmateriaal is, toon het dan he, in plaats van hier verbale rondjes te draaien.

Bovenbuur 23 juni 2010 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4836417)
niet gelezen wat ik er over geschreven heb? er ZIJN wetenschappelijke studies over. Jij hebt ook een enorm grote mond over iets waar je niks van afweet.

Wat jij geschreven hebt is dat er "wetenschappers" in jouw klasje zitten die overtuigd zijn dat het werkt, en dat er documentaires voor anekdotisch bewijs zijn dat het werkt. Echte wetenschap heb ik nog niet zoveel voorbij zien komen. En het miljoen ligt er ook nog steeds. Maar ja, dat zal dan wel aan mijn grote mond liggen hè?

Khwajagan 23 juni 2010 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4836533)
Wat jij geschreven hebt is dat er "wetenschappers" in jouw klasje zitten die overtuigd zijn dat het werkt, en dat er documentaires voor anekdotisch bewijs zijn dat het werkt. Echte wetenschap heb ik nog niet zoveel voorbij zien komen. En het miljoen ligt er ook nog steeds. Maar ja, dat zal dan wel aan mijn grote mond liggen hè?

idd en dat van die miljoen heb ik al uitgelegd.
(btw het is niet mijn klasje hoor)

praha 23 juni 2010 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4836289)
Moet het filmpje iets bewijzen? Voor iedereen zal dat wel iets anders bewijzen.
Het is een informerende documentaire. Die hoeft niet noodzakelijk iets te bewijzen. Ik heb trouwens nooit dit filmpje gepost als "dit is het bewijs voor remote viewing".

Ja .... want je gaf het als reactie op een eerdere post en in een draad waar er door ons hardleerse non-believers er steeds wordt op gehamerd dat we nu eindelijk ook eens wat willen zien dat verifieerbaar is.
En inzake de informatieve waarde kan ik net zo goed een sprookjesboek ter hand nemen.

Citaat:

Voor mij bewijst het dat het leger hier actief vele jaren mee bezig was, en dat het resultaten opleverde. Dat zeggen de mensen in de docu zelf die rechtstreeks betrokken waren bij het project.
Oepsie ... nu val je toch wel zwaar door de mand hoor.
Zulk een filmpje kan alleen maar wat 'bewijzen' als extra coherente informatie nadat ge er al van overtuigd bent.

praha 23 juni 2010 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4836319)
Nope ...geen idee hoe ik er aan kwam maar stond vol met "gesprekken" met weirdo's.

Vind post/link niet meer terug:?

jammer ...maar toch alvast bedankt, Cdude

kiko 23 juni 2010 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4836594)
idd en dat van die miljoen heb ik al uitgelegd.
(btw het is niet mijn klasje hoor)

Indien ik overtuigd was van mijn kunnen, ik zou een gang gaan hoor, ik zou me direct kandidaat stellen om dat miljoen te innen.

Cdude 23 juni 2010 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 4836610)
jammer ...maar toch alvast bedankt, Cdude

Lucky u are today young padawan

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4088

Khwajagan 23 juni 2010 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4836616)
Indien ik overtuigd was van mijn kunnen, ik zou een gang gaan hoor, ik zou me direct kandidaat stellen om dat miljoen te innen.

wel, ik heb gezegd dat ik denk hoe het werkt, en verder zal dat miljoen me worst wezen. Ik heb mensen geholpen en help mensen nog, gratis en voor niets.

kiko 23 juni 2010 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4836623)
wel, ik heb gezegd dat ik denk hoe het werkt, en verder zal dat miljoen me worst wezen. Ik heb mensen geholpen en help mensen nog, gratis en voor niets.

Hoe altruïstisch.

Indien ik jou was, ik zou me laten testen, ze daar een poepje laten ruiken om dan huiswaarts te keren met een miljoen onder mijn arm.

Dan heb je zowel wereldfaam verworven, de wetenschap op zijn kop gezet, de deur geopend voor een nieuwe medische en spirituele benadering van de mens, een miljoen euro verdiend dat je kan verdelen aan de nodigen en een apart hoofdstuk in de geschiedenisboeken is verzekerd.

Maar neen, het zal meneer "worst wezen". Liever op klein, anoniem forum beweren dat je over vermogens beschikt om dan te klagen dat niemand je gelooft.

Cdude 23 juni 2010 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4836639)
Hoe altruïstisch.

Indien ik jou was, ik zou me laten testen, ze daar een poepje laten ruiken om dan huiswaarts te keren met een miljoen onder mijn arm.

Dan heb je zowel wereldfaam verworven, de wetenschap op zijn kop gezet, de deur geopend voor een nieuwe medische en spirituele benadering van de mens, een miljoen euro verdiend dat je kan verdelen aan de nodigen en een apart hoofdstuk in de geschiedenisboeken is verzekerd.

Maar neen, het zal meneer "worst wezen". Liever op klein, anoniem forum beweren dat je over vermogens beschikt om dan te klagen dat niemand je gelooft.

Touché :clapping:

Khwajagan 23 juni 2010 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4836639)
Hoe altruïstisch.

Indien ik jou was, ik zou me laten testen, ze daar een poepje laten ruiken om dan huiswaarts te keren met een miljoen onder mijn arm.

Dan heb je zowel wereldfaam verworven, de wetenschap op zijn kop gezet, de deur geopend voor een nieuwe medische en spirituele benadering van de mens, een miljoen euro verdiend dat je kan verdelen aan de nodigen en een apart hoofdstuk in de geschiedenisboeken is verzekerd.

Maar neen, het zal meneer "worst wezen". Liever op klein, anoniem forum beweren dat je over vermogens beschikt om dan te klagen dat niemand je gelooft.

man o man toch, je leest niet of je bent harstikke blind. Ik klaag helemaal niet dat je me niet gelooft. Ik klaag er over dat je het a priori verwerpt.
Eerst zeg je: Leugens. ipv kan je het bewijzen? en daarna wordt het gesprek met jou steeds gekker.
Ik weet dat jij in staat ben het ook te leren, maar dat ga je toch niet doen.
lk doe het al zo'n 13 jaar en ik heb iedereen in staat gezien het te doen!
Nogmaals, je hoeft het niet aan te nemen, dat zou ik net zo idioot vinden als a priori verwerpen. Maar pas als je de ervaring zelf hebt, kan je er helemaal niks over zeggen. En over dat miljoen, het zal me idd worst wezen, mar ik heb ook gezegd dat ik heb uitgelegd hoe dat werkt. Blijkbaar wil jij alleen geloven wat je wil geloven.
Maar bon, ik laat het hierbij want het heeft toch geen zin, mischien kom je het later nog eens tegen.

praha 23 juni 2010 21:38

Moest ik nu niet onnoemelijk bang zijn voor zo'n weirdo zou ik z'n uitnodiging aannemen :lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be