Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

nworemover 25 augustus 2010 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4941909)
Dusssss eigenlijk liegt ELKE wetenschapper volgens jou? Over alles en iedereen? 8O

nee ook dat zeg ik nergens

Ze lullen gewoon de onzin van elkaar na, en ze denken dat het echt is.
Zo wordt het ook 'verkocht' aan hun.
Nu moet ik verder wel zeggen dat het kritisch denken van een wetenschapper zo ongeveer '0' is!

Cdude 25 augustus 2010 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4941913)
Maar neen, het is veel "subtieler"

Te subtiel voor deze simpele zien?

nworemover 25 augustus 2010 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4941919)
Te subtiel voor deze simpele zien?

ook dat zeg ik niet, maar je gaat je er toch niet in verdiepen want je voor oor delen schellen door het heelal ;)

Cdude 25 augustus 2010 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4941918)
nee ook dat zeg ik nergens

Ze lullen gewoon de onzin van elkaar na, en ze denken dat het echt is.
Zo wordt het ook 'verkocht' aan hun.
Nu moet ik verder wel zeggen dat het kritisch denken van een wetenschapper zo ongeveer '0' is!

Over de herhaalbaarheid van een experiment heb je uiteraard nog nooit gehoord? :roll:

Cdude 25 augustus 2010 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4941923)
ook dat zeg ik niet, maar je gaat je er toch niet in verdiepen want je voor oor delen schellen door het heelal ;)

Geluid plant zich niet voor in een vacuum :-D

Cdude 25 augustus 2010 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4941918)
nee ook dat zeg ik nergens

Ze lullen gewoon de onzin van elkaar na, en ze denken dat het echt is.
Zo wordt het ook 'verkocht' aan hun.
Nu moet ik verder wel zeggen dat het kritisch denken van een wetenschapper zo ongeveer '0' is!

Maar hoe komt het dan dat mijn PC werkt en er steeds snellere/kleinere chips worden gebouwd?

Die miljarden schakelingen worden niet steeds opnieuw ontworpen maar worden modulair opgebouwd.
De ing's vertrouwen op de bewezen werking van hun voorgangers en kijk.....mijn i7 is makkelijk 100X "krachtiger" dan mijn oude Athlon. Over de P2 heb ik het niet eens.

fox 25 augustus 2010 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4941919)
Te subtiel voor deze simpele zien?

Inderdaad. De subtiliteit van types als David Icke bestaat er in om met iets op de proppen te komen dat enigszins aanvaardbaar en effectief mogelijk zou kunnen zijn. Daar begint hij dan op voort te borduren. Zijn experimenten bestaan er in om te zien hoe ver hij kan gaan met zijn onzin terwijl er toch nog genoeg mensen zijn die het slikken om het zaak lucratief te houden.

Zoals je kan zien gaat hij ondertussen verder dan menig hollywood film maar blijven er gasten zijn waarbij die onzin er als zoete koek ingaat, zelfs zonder enige vorm van "bewijsvoering"

Sodomis 25 augustus 2010 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4941758)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 4941758)
Sommige mensen lazen die bullshit eerder & reizen effectief ook de wereld rond tiens... Je gaat mij niks wijsmaken over Inca's, Maya's of piramides of nazcalijnen die ufolandingsplaatsen zouden zijn. Bespaar me die troep & ga liever eerst zelf eens op zoek naar counter-informatie...
Bij archeologen bijvoorbeeld

Jij denkt echt dat de officiele archeologen 'zuiver' & 'eerlijk' zijn?
Zeker omdat ze aan een uni verbonden zijn en uni's zijn zeer eerlijk en objectief. nietwaar?
en hoe weet je zo goed dat het troep is? Of heeft iets of iemand (educatie?) je dat wijsgemaakt?

:roll:
Ik weet dat het troep is omdat ik die troep toets aan de feiten die IK ZELF, TER PLAATSE kan waarnemen & afleiden.
Je hoeft natuurlijk niet enkel de archeologen te geloven hé.
Je kan ook eens gaan klappen met de locals & de sjamaan van het dorp,
vaak hebben die een andere visie op de gebruiken van hun voorouders.
Die culturen lieten bovendien ook voorwerpen & tekeningen na, die je kan gaan bestuderen in musea of bij de illegale handelaars...

Denk je niet dat een archeoloog een gat in de lucht zou springen moest hij bewijzen opgraven voor het bestaan van een buitenaardse beschaving?
Zitten na de politici, geestelijken, rocketscientists & rocksterren, nu ook de archeologen in het complot? :-D

Kunnen we de NWO-shit in de NWO-draad houden & hier enkel over UFO's discussiëren bitte?

Johnny Blaze 25 augustus 2010 09:53

Citaat:

Wang Sichao, a researcher and planetary astronomer at the Purple Hills Observatory of the Chinese Academy of Sciences, said that he believes extraterrestrial beings do exist and their UFOs have the ability to visit our earth. However, he disagrees with British scientist Stephen Hawking, who believes an encounter with aliens would spell disaster to human beings.

Wang has done the astronomical observation work for 39 years and he publicized his opinion on a science forum held in Guangzhou today.
http://english.peopledaily.com.cn/90...2/7114409.html

flatliner 25 augustus 2010 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 4941686)

Dat dacht de rechter althans niet...



http://en.wikipedia.org/wiki/Erich_von_D%C3%A4niken


Zijn grondbeginsel is, neem de mythes en legenden letterlijk, en de eerste beschavingen hadden wereldwijd contact met elkaar.
Heeft hij fouten gemaakt, verkeerde conclusies getrokken, bewijs verkeerd geïnterpreteerd, zeker weten. Maar zijn grondbeginsel kun je niet afdoen als fake. En het is dan aan eenieder om hem te geloven of niet.

Ernst Niessen 25 augustus 2010 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4941927)
Geluid plant zich niet voor in een vacuum :-D

Supernova-explosies zijn volkomen geluidloos. Zelfs de oerknal verliep in alle stilte ... 8-)

nworemover 25 augustus 2010 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4941926)
Over de herhaalbaarheid van een experiment heb je uiteraard nog nooit gehoord? :roll:

natuurlijk wel! hoe kom je daar nu bij???

nworemover 25 augustus 2010 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 4941947)
:roll:
Ik weet dat het troep is omdat ik die troep toets aan de feiten die IK ZELF, TER PLAATSE kan waarnemen & afleiden.
Je hoeft natuurlijk niet enkel de archeologen te geloven hé.
Je kan ook eens gaan klappen met de locals & de sjamaan van het dorp,
vaak hebben die een andere visie op de gebruiken van hun voorouders.
Die culturen lieten bovendien ook voorwerpen & tekeningen na, die je kan gaan bestuderen in musea of bij de illegale handelaars...

?????????????

Citaat:

Denk je niet dat een archeoloog een gat in de lucht zou springen moest hij bewijzen opgraven voor het bestaan van een buitenaardse beschaving?
Zitten na de politici, geestelijken, rocketscientists & rocksterren, nu ook de archeologen in het complot? :-D
niet gelezen dus wat ik gezegd heb? zo werkt het niet!

Citaat:

Kunnen we de NWO-shit in de NWO-draad houden & hier enkel over UFO's discussiëren bitte?
op zich prima zei het dat UFO's heel veel met de NWO te maken hebben

nworemover 25 augustus 2010 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4941935)
Inderdaad. De subtiliteit van types als David Icke bestaat er in om met iets op de proppen te komen dat enigszins aanvaardbaar en effectief mogelijk zou kunnen zijn. Daar begint hij dan op voort te borduren. Zijn experimenten bestaan er in om te zien hoe ver hij kan gaan met zijn onzin terwijl er toch nog genoeg mensen zijn die het slikken om het zaak lucratief te houden.

Zoals je kan zien gaat hij ondertussen verder dan menig hollywood film maar blijven er gasten zijn waarbij die onzin er als zoete koek ingaat, zelfs zonder enige vorm van "bewijsvoering"

wel je hebt blijkbaar helemaal niks van Icke gelezen en wat jij hierboven schrijft slaat absoluut nergens op!

Je snapt er echt niks van en je bent er alleen maar op uit te ridiculiseren.

Ga eens wat boeken van Icke lezen?! ok ok ik weet het antwoord al.

man o man wat zeg jij niks door zogenaamd veel te zeggen.

nworemover 25 augustus 2010 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4941927)
Geluid plant zich niet voor in een vacuum :-D

nee daar heb je gelijk in , maar ik schatte je nog slim genoeg in om te denken dat je de metafoor zou begrijpen.

Ik had ongelijk.


sorry

nworemover 25 augustus 2010 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4941927)
Geluid plant zich niet voor in een vacuum :-D

Dan kloppen trouwens ook een boel SF films niet!

fox 25 augustus 2010 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4941979)
wel je hebt blijkbaar helemaal niks van Icke gelezen en wat jij hierboven schrijft slaat absoluut nergens op!

Ik heb wel degelijk dingen van Icke gelezen. Zeer entertainend.
Nu stelt u trouwens dat wat ik schrijf op niets slaat. Dergelijke boutades zijn natuurlijk wel erg makkelijk geschreven, maar graag had ik toch geweten waarom het op niets slaat. Helaas zal u me waarschijnlijk ook deze keer niet met een antwoord verlichten.

Citaat:

Je snapt er echt niks van en je bent er alleen maar op uit te ridiculiseren.
Het ridiculiseren is voornamelijk uw eigen verdienste

Citaat:

man o man wat zeg jij niks door zogenaamd veel te zeggen.
Hebt u uw eigen berichten er al eens op nagelezen?

fox 25 augustus 2010 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4941982)
Dan kloppen trouwens ook een boel SF films niet!


Een film hoeft helemaal niet te kloppen. Sommigen onder ons kunnen nog wel degelijk het onderscheid maken tussen fictie en werkelijkheid.

nworemover 25 augustus 2010 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flatliner (Bericht 4941960)
Zijn grondbeginsel is, neem de mythes en legenden letterlijk, en de eerste beschavingen hadden wereldwijd contact met elkaar.
Heeft hij fouten gemaakt, verkeerde conclusies getrokken, bewijs verkeerd geïnterpreteerd, zeker weten. Maar zijn grondbeginsel kun je niet afdoen als fake. En het is dan aan eenieder om hem te geloven of niet.

zeer juist!~

Vroeger waren er zeer hoge beschavingen met zeer geavanceerde technologie.
Deze technologie is verduisterd en ondertussen doorgegeven via de
'geheime genootschappen' (knight templars, jesuits, vrijmetselaars, rozekruizers, pilgrim, frank society )zodat het uit het publiek gezicht blijft.
wat we via de officiele wetenschap te zien krijgen is een lachtertje vergeleken hierbij.

nworemover 25 augustus 2010 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4941986)
Een film hoeft helemaal niet te kloppen. Sommigen onder ons kunnen nog wel degelijk het onderscheid maken tussen fictie en werkelijkheid.

jij dus niet ;)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be