Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Vb zet zijn homohaat onverzettelijk door (https://forum.politics.be/showthread.php?t=37229)

bartje 19 juli 2005 17:38

Vb zet zijn homohaat onverzettelijk door
 
Vanhecke schrijft op de website van het VB het volgende i.v.m. holebi-adoptie

Opgejaagd door ‘progressieve’ geesten die de dienst uitmaken in de media, wordt de politiek steeds opnieuw in een richting gedreven die haaks staat op wat het volk denkt en wil."

Hij zegt verder ook dat het een enorme kloof is tussen de Wetstraat En Volksstraat. Hij durft er ook BHV bij te vernoemen ......

Weeral een vb. van de ongeloofelkjke homohaat van het VB die ze zelfs promoten!!!!!!!

Eens homohaters, altijd homohaters!!!

Wie zegt er dat het volk geen homo-adoptie wil????

Jong N-VA'er 19 juli 2005 17:45

Ik ben alleszins voor. En mij kan je nu moeilijk een linkse rakker noemen. GEZOND VERSTAND, dat heb ik.

Ambiorix 19 juli 2005 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje

Wie zegt er dat het volk geen homo-adoptie wil????

Wie zegt er dat het volk wel homo-adoptie wil?

Raven 19 juli 2005 17:47

ik wil alvast geen homo-adoptie...

Seba 19 juli 2005 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Vanhecke schrijft op de website van het VB het volgende i.v.m. holebi-adoptie

Opgejaagd door ‘progressieve’ geesten die de dienst uitmaken in de media, wordt de politiek steeds opnieuw in een richting gedreven die haaks staat op wat het volk denkt en wil."

Hij zegt verder ook dat het een enorme kloof is tussen de Wetstraat En Volksstraat. Hij durft er ook BHV bij te vernoemen ......

Weeral een vb. van de ongeloofelkjke homohaat van het VB die ze zelfs promoten!!!!!!!

Eens homohaters, altijd homohaters!!!

Wie zegt er dat het volk geen homo-adoptie wil????

ik ben altijd kritisch t.o.v. politici die menen te zeggen "wat het volk denkt". Ook in deze si de uitspraak van VanHecke dus inderdaad bedenkelijk...

bartje 19 juli 2005 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Ik ben alleszins voor. En mij kan je nu moeilijk een linkse rakker noemen. GEZOND VERSTAND, dat heb ik.

Het is niet omdat je voor holebi-adoptie bent dat je links bent hé.

bartje 19 juli 2005 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
Wie zegt er dat het volk wel homo-adoptie wil?

Een kleine meerderheid is voor holebi-adoptie, alle peilingen omtrent dit lopen zowat gelijk.

Den Duisteren Duikboot 19 juli 2005 17:50

Over zulke kwesties hoeft het volk zich niet uit te spreken. Gewoon doordrukken die handel.

Raven 19 juli 2005 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
Over zulke kwesties hoeft het volk zich niet uit te spreken. Gewoon doordrukken die handel.

Er hoeft niets doorgedrukt te worden.

Als een holebi ouder sterft, dan erft het kind al de goederen van de holebi ouder. De holebi-partner kan meestal zonder enig probleem de voogdij van het kind op zich nemen. Weliswaar, de eigendommen zijn van het kind, en daar wringt het schoentje.

Met holebi-adoptie, gaan de eigendommen van de overleden holebi-ouder naar de holebi-partner, en niet naar het kind tenzij dat expliciet zo bepaalt is.

Het welzijn van het kind is toch het belangrijkste, niet?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Raven on 19-07-2005 at 18:54
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
Over zulke kwesties hoeft het volk zich niet uit te spreken. Gewoon doordrukken die handel.

Er hoeft niets doorgedrukt te worden.

Als een holebi ouder sterft, dan erft het kind al de goederen van de holebi ouder. De holebi-partner kan meestal zonder enig probleem de voogdij van het kind op zich nemen. Weliswaar, de eigendommen zijn van het kind, en daar wringt het schoentje.

Met holebi-adoptie, gaan de eigendommen van de overleden holebi-ouder naar de holebi-partner, en niet naar het kind tenzij dat expliciet zo bepaalt is.

Het welzijn van het kind is toch het belangrijkste, niet?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
Over zulke kwesties hoeft het volk zich niet uit te spreken. Gewoon doordrukken die handel.

Er hoeft niets doorgedrukt te worden.

Als een holebi ouder sterft, dan erft het kind al de goederen van de holebi ouder. De holebi-partner kan meestal zonder enig probleem de voogdij van het kind op zich nemen. Weliswaar, de eigendommen zijn van het kind, en daar wringt het schoentje.

Met holebi-adoptie, gaan de eigendommen van de overleden holebi-ouder naar de holebi-partner, en niet naar het kind tenzij dat expliciet zo bepaalt is.

T'is te "fishy" om zomaar te spreken van een evidentie[/size]
[/edit]

longhorn 19 juli 2005 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Een kleine meerderheid is voor holebi-adoptie, alle peilingen omtrent dit lopen zowat gelijk.

Vergeet de peilingen...hou gewoon een referendum en als de meerderheid het goedkeurt, wordt het wet. Onlangs hadden we hier, Austin, zelfs een referendum over een rookverbod in cafe's. Het werd goedgekeurd door 53% van de plaatselijke bevolking en op 1 september wordt het verbod van kracht. Democracy at work!!!

C uit W 19 juli 2005 18:04

Tegen homoadoptie= homohaat...
Tjah, dan zijn het homohaters zeker?
En mensen die tegen aids zijn, zijn dat sekshaters?

Raven 19 juli 2005 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Tegen homoadoptie= homohaat...
Tjah, dan zijn het homohaters zeker?
En mensen die tegen aids zijn, zijn dat sekshaters?

Tenzij je expliciet toegeeft zelf een beetje homo te zijn, ben je homohater

Overdrijven hé, zoals wichten[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Raven on 19-07-2005 at 19:06
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Tegen homoadoptie= homohaat...
Tjah, dan zijn het homohaters zeker?
En mensen die tegen aids zijn, zijn dat sekshaters?

Tenzij je expliciet toegeeft zelf een beetje homo te zijn, ben je homohater

Overdrijven hé, zoals wichten[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Tegen homoadoptie= homohaat...
Tjah, dan zijn het homohaters zeker?
En mensen die tegen aids zijn, zijn dat sekshaters?

Tenzij je expliciet toegeeft zelf een beetje homo te zijn, ben je homohater[/size]
[/edit]

Den Duisteren Duikboot 19 juli 2005 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Er hoeft niets doorgedrukt te worden.

Als een holebi ouder sterft, dan erft het kind al de goederen van de holebi ouder. De holebi-partner kan meestal zonder enig probleem de voogdij van het kind op zich nemen. Weliswaar, de eigendommen zijn van het kind, en daar wringt het schoentje.

Met holebi-adoptie, gaan de eigendommen van de overleden holebi-ouder naar de holebi-partner, en niet naar het kind tenzij dat expliciet zo bepaalt is.

Het welzijn van het kind is toch het belangrijkste, niet?

Euh... Bij een heterostel met kinderen gaat het als volgt: 1 partner sterft, de andere behoudt het vruchtgebruik over de hele nalatenschap. Dat wil je dus afschaffen?

Den Duisteren Duikboot 19 juli 2005 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn
Vergeet de peilingen...hou gewoon een referendum en als de meerderheid het goedkeurt, wordt het wet. Onlangs hadden we hier, Austin, zelfs een referendum over een rookverbod in cafe's. Het werd goedgekeurd door 53% van de plaatselijke bevolking en op 1 september wordt het verbod van kracht. Democracy at work!!!

Afgekeurd. Meerderheden mogen aan minderheden geen rechten onttrekken die ze zelf genieten, tenzij het onderscheid objectief geoorloofd is (men valt dus liefst terug op de wetenschap voor zulke kwesties, niet op het volk, dat maar wat uit zijn nek kletst).

bartje 19 juli 2005 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Tegen homoadoptie= homohaat...
Tjah, dan zijn het homohaters zeker?
En mensen die tegen aids zijn, zijn dat sekshaters?

De manier waarop Vanhecke het allemaal verwoordt .... is pure homohaat, lees es de uitspraken van VB'ers na door de jaren heen, homohaat ten top!

Waar haalt Vanhecke het recht vandaan te zeggen dat dit haaks staat op wat het volk wil????

Seba 19 juli 2005 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
Afgekeurd. Meerderheden mogen aan minderheden geen rechten onttrekken die ze zelf genieten, tenzij het onderscheid objectief geoorloofd is (men valt dus liefst terug op de wetenschap voor zulke kwesties, niet op het volk, dat maar wat uit zijn nek kletst).

en dit was dan de conclusie van "de wetenschap"?? :
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren DUikboot
Over zulke kwesties hoeft het volk zich niet uit te spreken. Gewoon doordrukken die handel.

u kletst inderdaad uit uw nek...

Den Duisteren Duikboot 19 juli 2005 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
en dit was dan de conclusie van "de wetenschap"?? :


u kletst inderdaad uit uw nek...

Als wetenschappelijk wordt aangetoond dat holebi-koppels even goed in staat zijn kinderen op te voeden en die kinderen even goed tot stabiele volwassenen opgroeien, waarom zou het volk zich daar dan nog over moeten uitspreken? Of ga jij ook referenda organiseren met de vraag of de aarde plat is, en indien het antwoord van het volk - het zou me niet verbazen - ja is, de aarde plat verklaren? :roll:

Seba 19 juli 2005 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
Als wetenschappelijk wordt aangetoond dat holebi-koppels even goed in staat zijn kinderen op te voeden en die kinderen even goed tot stabiele volwassenen opgroeien, waarom zou het volk zich daar dan nog over moeten uitspreken?

wat heeft homo-adoptie in hemelsnaam met wetenschap te maken? Het gaat hier over een hypothetische situatie, neit voer een waarneembaar fenomeen hoor. Ik ben trouwens ook van mening dat homo's evengoed kidneren zouden kunen opvoeden.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
Of ga jij ook referenda organiseren met de vraag of de aarde plat is, en indien het antwoord van het volk - het zou me niet verbazen - ja is, de aarde plat verklaren? :roll:

cf. hierboven

C uit W 19 juli 2005 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
wat heeft homo-adoptie in hemelsnaam met wetenschap te maken? Het gaat hier over een hypothetische situatie, neit voer een waarneembaar fenomeen hoor. Ik ben trouwens ook van mening dat homo's evengoed kidneren zouden kunen opvoeden.




cf. hierboven

Hij wil gewoon niet expliciet zeggen dat hij geen deftige argumenten heeft, of tenminste niemand kan overtuigen, dus hij verlegt alles omdat iedereen 'te dom is'.

De schoofzak 19 juli 2005 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
Euh... Bij een heterostel met kinderen gaat het als volgt: 1 partner sterft, de andere behoudt het vruchtgebruik over de hele nalatenschap. Dat wil je dus afschaffen?

eu ... je weet er al evenveel van als de ontwetende die je wilt korrigeren.

Vruchtgebruik geldt voor de gezinswoning, niet meer.

Let wel: het is niet de bedoeling dat je erft van de overlevende (die dus nog leeft !!) van je ouders.
Eerst moet je dus de gemeenschappelijke goederen van pa en ma delen door twee. En dan kan je erven van het gedeelte van de overledene.

Ik zal dat ook eens uitleggen aan mijn eigen kinderen ... dat ze mij niet pluimen vooraleer ik mijn pijp uitklop.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be