Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Johnny Blaze 13 november 2013 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6885090)
Men zou versteld staan hoe taai en vindingrijk de Schepping Gods (het leven) is.

Steeds minder en minder (de grote oude man met de lange baard in de hemel buiten beschouwing genomen natuurlijk)

meneer 13 november 2013 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6884914)
Een pateeken dat 4 weken in de blakke zon gestaan heeft en behalve een dikke vette zonneslag, ook nog eens zwaar beschimmeld is. Dat komt in de buurt, inderdaad van onze gewaardeerde medeforummer 'meneer', 'schurftie' voor de vrienden.

Aldus parcifal de Roze Ridder, van de Orde der Vuil Onderbroeken, met bruingestreepte Onderscheiding !:lol:

Max van Dietschland 13 november 2013 23:41

Leven op andere planeten buiten de aarde behoort ook tot Gods Schepping. Vergeet dat nooit.

meneer 13 november 2013 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6884597)
"Halve debiel" is hier toch wel een eufemisme...

Jacques astemblief, begin niet over debiliteit...Dat is een open deur voor de mensen...
Daarna ben je er weer een week niet goed van dat ze zo met u gelachen hebben...:-)

meneer 13 november 2013 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6884657)
Euh welke aanwijzingen en welke bewijzen??? Toch niet die korenvelden figuren UFO quatsch hé??!! Amai van een goedgelovig pateeke gesproken!! LOL :lol: :lol:

Wel, een heleboel vooraanstaande mensen geloven toch dat er goede kansen bestaan dat wij binnenkort met Aliens direct contact zulen hebben...


Citaat:

Steeds meer hoge officials nemen bestaan aliens serieus

Een groot deel van het publiek doet weliswaar nog steeds lacherig over het bestaan van UFO's en aliens, een toenemend aantal hoge officials neemt het verschijnsel juist steeds serieuzer. Zo hield The Royal Society -de Britse nationale wetenschapsacademie- in januari een symposium over het onderwerp 'Het waarnemen van buitenaards leven en de gevolgen voor wetenschap en maatschappij.' Aanwezig waren vertegenwoordigers van de NASA, de ESA (Europese ruimtevaart organisatie) en de VN.



De president van de academie en tevens officieel 'koninklijk astronoom', Lord Martin Rees, hield de prominenten voor dat 'aliens ons misschien al recht in de ogen aankijken' in mensengedaante, zodat ze niet als buitenaardsen te herkennen zijn. Andere sprekers spraken over 'overweldigende aanwijzingen' en 'onvoorstelbaar bewijs' dat de mensheid héél dicht bij de ontdekking van buitenaards leven is gekomen.



Niet iedereen was daar even enthousiast over. Simon Conway Morris, professor evolutionaire paleobiologie aan de prestigieuze Universiteit van Cambridge, maakte zich zorgen dat 'buitenaardsen mogelijk niet alleen uiterlijk op ons lijken, maar ook onze zwakten hebben, zoals hebzucht, geweld en de neiging om de hulpbronnen van anderen te exploiteren.' Hij achtte het zeer waarschijnlijk dat aliens, al zouden ze in vrede komen, op zoek zullen zijn naar een plek om te leven, en water, mineralen en brandstof nodig zullen hebben.



Ook astronomen van het Vaticaan suggereerden dat er mogelijk al in de nabije toekomst intelligent buitenaards leven zal worden ontdekt. Op deze site schreven we al eerder over vader Jose Gabriel Funes, die in een interview met de krant L'Osservatore Romano verklaarde dat het bestaan van aliens niet noodzakelijk in strijd is met het Rooms Katholieke geloof.



'Hoe kunnen we uitsluiten dat er elders in het universum eveneens leven is ontstaan,' vroeg Funes zich af. 'Net zoals wij onze aardse medemens als 'broer' en 'zus' beschouwen, zouden we ook een 'buitenaardse broeder' kunnen hebben. Die zou namelijk net als wij een onderdeel van de schepping zijn.' Zowel Joodse als Islamitische leiders sloten zich bij hem aan en verklaarden, dat ook hun religies het bestaan van aliens niet uitsluiten. Een wetenschapper van de Russische orthodoxe kerk deed dit overigens wél.




Een andere Vaticaanse astronoom, Guy Consolmagno, concludeerde dat de kansen dat de mensheid binnenkort in kontakt zal treden met een intelligente buitenaardse beschaving groter zijn dan dat dit n�*et zal gebeuren. Een paar jaar geleden ging hij zelfs zo ver dat hij beweerde dat aliens nu al op Aarde aanwezig zijn en dat sommige leiders van het Vaticaan daar van op de hoogte zijn.



Recente onderzoeken wijzen uit dat de meerderheid van de mensen inmiddels van mening is dat de ontdekking van ET's geen invloed zal hebben op hun geloof in God. Uit een in april gehouden peiling van Reuters Ipsos onder 23.000 volwassenen in 22 landen bleek dat ruim 40% van de bevolking van India en China gelooft dat aliens al op Aarde zijn en vermomd als mensen onder ons leven. In Europa is men daar duidelijk veel skeptischer over; in Nederland, België en Zweden is maar 8% van de mensen die overtuiging toegedaan.

De " goedgelovige pateekes " zijn misschien niet degenen die jij denkt,bembem...:lol:

meneer 13 november 2013 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6885114)
Leven op andere planeten buiten de aarde behoort ook tot Gods Schepping. Vergeet dat nooit.

zeggen deze mannen ook :http://xandernieuws.punt.nl/content/...eds-dichterbij

Citaat:

Ook astronomen van het Vaticaan suggereerden dat er mogelijk al in de nabije toekomst intelligent buitenaards leven zal worden ontdekt. Op deze site schreven we al eerder over vader Jose Gabriel Funes, die in een interview met de krant L'Osservatore Romano verklaarde dat het bestaan van aliens niet noodzakelijk in strijd is met het Rooms Katholieke geloof.



'Hoe kunnen we uitsluiten dat er elders in het universum eveneens leven is ontstaan,' vroeg Funes zich af. 'Net zoals wij onze aardse medemens als 'broer' en 'zus' beschouwen, zouden we ook een 'buitenaardse broeder' kunnen hebben. Die zou namelijk net als wij een onderdeel van de schepping zijn.' Zowel Joodse als Islamitische leiders sloten zich bij hem aan en verklaarden, dat ook hun religies het bestaan van aliens niet uitsluiten. Een wetenschapper van de Russische orthodoxe kerk deed dit overigens wél.

bembem 14 november 2013 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6885124)
Wel, een heleboel vooraanstaande mensen geloven toch dat er goede kansen bestaan dat wij binnenkort met Aliens direct contact zulen hebben...




De " goedgelovige pateekes " zijn misschien niet degenen die jij denkt,bembem...:lol:


vooraanstaande guru capaciteiten bedoel je........ en dat direct contact wat bedoel je daarmee? :lol: :lol: :lol:

meneer 14 november 2013 15:19

Aliens in the White House !
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6885693)
vooraanstaande guru capaciteiten bedoel je........ en dat direct contact wat bedoel je daarmee? :lol: :lol: :lol:

Direct contact ? Dat Aliens in het Witte Huis met Obama een klapke komen doen bvb, voor een delegatie journalisten uit alle mogelijke landen !:-)
Niet vergeten : de realiteit overtreft dikwijls de realiteit, en wat vandaag onvoorstelbaar lijkt, is morgen banaal.
De ontdekking van Amerika, duikboten, reizen naar de Maan, het was allemaal onvoorstelbaar...:-)
Het einde van de Soviet Unie, arabieren in de meerderheid in onze steden, homohuwelijken, China de grootste economische macht op aarde, wie had het zich allemaal kunnen of durven voorstellen enkel 30 jaar geleden ?
Voor iemand van 100 jaar terug is zowat héél onze leefwereld onvoorstelbaar.
En wees gerust, tegen dat jij op pensioen gaat ( als zoiets dan nog bestaat ), ga je nog veel onvoorstelbare zaken meegemaakt en gezien en gehoord hebben.
Ik denk dat openlijke, officiële bezoeken van buitenaardse wezens aan onze planeet bij de mogelijkheden behoren.:-)

JBM 14 november 2013 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6885781)
Ik denk dat openlijke, officiële bezoeken van buitenaardse wezens aan onze planeet bij de mogelijkheden behoren.:-)

Het zou kunnen, maar het is uiterst onwaarschijnlijk.

bembem 14 november 2013 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6885781)
Direct contact ? Dat Aliens in het Witte Huis met Obama een klapke komen doen bvb, voor een delegatie journalisten uit alle mogelijke landen !:-)
Niet vergeten : de realiteit overtreft dikwijls de realiteit, en wat vandaag onvoorstelbaar lijkt, is morgen banaal.
De ontdekking van Amerika, duikboten, reizen naar de Maan, het was allemaal onvoorstelbaar...:-)
Het einde van de Soviet Unie, arabieren in de meerderheid in onze steden, homohuwelijken, China de grootste economische macht op aarde, wie had het zich allemaal kunnen of durven voorstellen enkel 30 jaar geleden ?
Voor iemand van 100 jaar terug is zowat héél onze leefwereld onvoorstelbaar.
En wees gerust, tegen dat jij op pensioen gaat ( als zoiets dan nog bestaat ), ga je nog veel onvoorstelbare zaken meegemaakt en gezien en gehoord hebben.
Ik denk dat openlijke, officiële bezoeken van buitenaardse wezens aan onze planeet bij de mogelijkheden behoren.:-)


Ach dus het is wel voor héél binnenkort zie ik, als zelfs Obama ze nog gaat ontvangen... lol

Weet je, ik verschiet van niet veel meer, je mag me vanalles en nog wat over je toekomstige officiële Alien meetings vertellen, het boeit me dat jij daar echt in gelooft, men zou haast zeggen dat je het expres doet maar sinds je vliegende stenen debacle ben ik daar niet meer zo van overtuigd :lol:

Reizen naar de Maan is mogelijk, omdat we dat in tijd en afstand kunnen overbruggen, reizen naar de zon zal zelfs over 100 jaar onmogelijk zijn omdat we gewoonweg creperen van de hitte. Sommige dingen zijn niet realiseerbaar, hoe veel/graag je er ook in gelooft...

meneer 14 november 2013 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6885888)
Ach dus het is wel voor héél binnenkort zie ik, als zelfs Obama ze nog gaat ontvangen... lol

Weet je, ik verschiet van niet veel meer, je mag me vanalles en nog wat over je toekomstige officiële Alien meetings vertellen, het boeit me dat jij daar echt in gelooft, men zou haast zeggen dat je het expres doet maar sinds je vliegende stenen debacle ben ik daar niet meer zo van overtuigd :lol:

Reizen naar de Maan is mogelijk, omdat we dat in tijd en afstand kunnen overbruggen, reizen naar de zon zal zelfs over 100 jaar onmogelijk zijn omdat we gewoonweg creperen van de hitte. Sommige dingen zijn niet realiseerbaar, hoe veel/graag je er ook in gelooft...

Wat er binnen 100 jaar gebeurd zullen wij waarschijnlijk niet meer meemaken, of er zou iemand een pillekke moeten uitvinden zodat we 100-den jaren kunnen leven.
Ik weet echter wel dat mijn grootvader in 1908 geboren is, en dat in die tijd men nog met paard en kar rondreed.
Vandaag sturen we robots naar Mars. Dat kon men zich in 1908 ook niet voorstellen. Snap je ? Hetgeen wij " onmogelijk " vinden krijgt dagelijks een nieuwe betekenis. En de technische innovatie gaat steeds sneller vooruit.
Wat ik zelf zo ongelofelijk vind, is hoe sommige wijsneuzen beweren dat iets " onmogelijk " is, alhoewel zij daar in feite niets van weten. Geen enkele vandaag levende mens kan zeggen waar onze opvolgers morgen toe instaat gaan zijn.
En zulke pretentieuze zogezegd hoogopgeleidde brulapen zijn van alle tijden. Die beweerden een paar eeuwen geleden al dat de aarde plat was, en als je iets anders durfde beweren ging je de brandstapel op.

Another Jack 14 november 2013 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6885938)
Wat er binnen 100 jaar gebeurd zullen wij waarschijnlijk niet meer meemaken, of er zou iemand een pillekke moeten uitvinden zodat we 100-den jaren kunnen leven.
Ik weet echter wel dat mijn grootvader in 1908 geboren is, en dat in die tijd men nog met paard en kar rondreed.
Vandaag sturen we robots naar Mars. Dat kon men zich in 1908 ook niet voorstellen. Snap je ? Hetgeen wij " onmogelijk " vinden krijgt dagelijks een nieuwe betekenis. En de technische innovatie gaat steeds sneller vooruit.
Wat ik zelf zo ongelofelijk vind, is hoe sommige wijsneuzen beweren dat iets " onmogelijk " is, alhoewel zij daar in feite niets van weten. Geen enkele vandaag levende mens kan zeggen waar onze opvolgers morgen toe instaat gaan zijn.
En zulke pretentieuze zogezegd hoogopgeleidde brulapen zijn van alle tijden. Die beweerden een paar eeuwen geleden al dat de aarde plat was, en als je iets anders durfde beweren ging je de brandstapel op.

Het is "hoogopgeleiden".
Laagopgeleide...

Micele 14 november 2013 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6885888)
Reizen naar de Maan is mogelijk, omdat we dat in tijd en afstand kunnen overbruggen, reizen naar de zon zal zelfs over 100 jaar onmogelijk zijn omdat we gewoonweg creperen van de hitte. Sommige dingen zijn niet realiseerbaar, hoe veel/graag je er ook in gelooft...

We ? Het gaat over Aliens die de aarde bezoeken, niet over "we" die Alienplaneten gaan verkennen.

De zon is een ster, geen planeet. ;-)

bembem 14 november 2013 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6885938)
Wat er binnen 100 jaar gebeurd zullen wij waarschijnlijk niet meer meemaken, of er zou iemand een pillekke moeten uitvinden zodat we 100-den jaren kunnen leven.
Ik weet echter wel dat mijn grootvader in 1908 geboren is, en dat in die tijd men nog met paard en kar rondreed.
Vandaag sturen we robots naar Mars. Dat kon men zich in 1908 ook niet voorstellen. Snap je ? Hetgeen wij " onmogelijk " vinden krijgt dagelijks een nieuwe betekenis. En de technische innovatie gaat steeds sneller vooruit.
Wat ik zelf zo ongelofelijk vind, is hoe sommige wijsneuzen beweren dat iets " onmogelijk " is, alhoewel zij daar in feite niets van weten. Geen enkele vandaag levende mens kan zeggen waar onze opvolgers morgen toe instaat gaan zijn.
En zulke pretentieuze zogezegd hoogopgeleidde brulapen zijn van alle tijden. Die beweerden een paar eeuwen geleden al dat de aarde plat was, en als je iets anders durfde beweren ging je de brandstapel op.


De mens heeft idd tal van uitvindingen gedaan die x aantal jaar geleden onvoorstelbaar waren, maar wat hebben Aliens daar mee te maken? We gaan die toch niet uitvinden? :lol: :lol:

Micele 14 november 2013 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6885947)
De mens heeft idd tal van uitvindingen gedaan die x aantal jaar geleden onvoorstelbaar waren, maar wat hebben Aliens daar mee te maken?

Alles, omdat die aliens ook voor jou -momenteel- onvoorstelbaar zijn.

bembem 14 november 2013 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6885945)
We ? Het gaat over Aliens die de aarde bezoeken, niet over "we" die Alienplaneten gaan verkennen.

De zon is een ster, geen planeet. ;-)


De zon was als vb. om te illustreren dat sommige dingen onmogelijk zijn voor ons als mens.

meneer 14 november 2013 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6885941)
Het is "hoogopgeleiden".
Laagopgeleide...

Schol Jacques. Ge hebt het weer erg zitten vandaag hé ?;-)
Hoe zit het in uw nieuwe woning, vertel eens ? Lekt het niet binnen in de caravan, of zit je nog altijd in het bezemhok ? Heeft den Blacky niet te veel vlooien ?

Another Jack 14 november 2013 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6885950)
Alles, omdat die aliens ook voor jou -momenteel- onvoorstelbaar zijn.

Hoe stel jij je ze voor?

Micele 14 november 2013 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6885952)
De zon was als vb. om te illustreren dat sommige dingen onmogelijk zijn voor ons als mens.

Citaat:

We ? Het gaat over Aliens die de aarde bezoeken, niet over "we" die Alienplaneten gaan verkennen.

bembem 14 november 2013 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6885950)
Alles, omdat die aliens ook voor jou -momenteel- onvoorstelbaar zijn.


Lees mijn vorige posts eens Micele, ik stel mij best buitenaards leven voor, Alien quatsch echter niet lol


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be