Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 11 december 2013 13:01

Pindar = Trol = negeren en niet quoten.

Alles zal snel weer proper zijn. ;)

Micele 11 december 2013 15:03

Interessante docu -van 01.10.2013- over Kecksburg UFO-incident van 9 dec 1965 (ook een klassieker zoals Rosswell en andere), met live-getuigenissen van de burgers van toen:

http://www.youtube.com/watch?v=Rx6SWYT5abw volledig bekijken!

voor de leken, voorafgaand te lezen: http://en.wikipedia.org/wiki/Kecksburg_UFO_incident ... best alles lezen hé. ;-)

(niet zo geschikt voor jeugdige kijkers, denials en trollen van alle aard :-))

En nog een mooie dag gewenst.

exodus 11 december 2013 15:23

NASA, met al hun leugens. Ze airbrushen het bewijs van buitenaards leven weg uit hun foto's dus van hun moet je de waarheid niet verwachten. Er zijn al basissen op mars van mensen en aliens. En er zijn nog beschavingen op mars geweest ... de realiteit is veel grootser dan dat men denkt.

De huidige ruimtevaart is een totale leugen. In de black projects hebben ze tuigen dat je in enkele ogenblikken op mars kan brengen.

Dat curioisty de omstandigheden vindt die voor leven zouden kunnen zorgen , dat is echt om te lachen. Doe maar mee in het officiele wereldbeeld dat een pure leugen is.

Havanna 11 december 2013 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6924791)
NASA, met al hun leugens. Ze airbrushen het bewijs van buitenaards leven weg uit hun foto's dus van hun moet je de waarheid niet verwachten. Er zijn al basissen op mars van mensen en aliens. En er zijn nog beschavingen op mars geweest ... de realiteit is veel grootser dan dat men denkt.
De huidige ruimtevaart is een totale leugen. In de black projects hebben ze tuigen dat je in enkele ogenblikken op mars kan brengen.

Dat curioisty de omstandigheden vindt die voor leven zouden kunnen zorgen , dat is echt om te lachen. Doe maar mee in het officiele wereldbeeld dat een pure leugen is.

Wat pas écht om te lachen is dat jij van geen ENKELE bewering hierboven, ook maar één kruimel bewijs hebt.

Der moet nogal gelachen worden in jouw omgeving.

Another Jack 11 december 2013 15:31

2x

Another Jack 11 december 2013 15:32

Kunnen we er zo geentje in levende lijve ontmoeten?

Havanna 11 december 2013 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6924807)
Kunnen we er zo geentje in levende lijve ontmoeten?

Als hij, hij blijkt ze allemaal te kennen, ons nu even de coördinaten geeft?

Sywen 11 december 2013 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6924822)
Als hij, hij blijkt ze allemaal te kennen, ons nu even de coördinaten geeft?

misschien is hij wel zelf een alien

Havanna 11 december 2013 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6924859)
misschien is hij wel zelf een alien


doremi 11 december 2013 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6924906)


GO GO Power Rangers!

doremi 11 december 2013 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6924791)
NASA, met al hun leugens. Ze airbrushen het bewijs van buitenaards leven weg uit hun foto's dus van hun moet je de waarheid niet verwachten. Er zijn al basissen op mars van mensen en aliens. En er zijn nog beschavingen op mars geweest ... de realiteit is veel grootser dan dat men denkt.

De huidige ruimtevaart is een totale leugen. In de black projects hebben ze tuigen dat je in enkele ogenblikken op mars kan brengen.

Dat curioisty de omstandigheden vindt die voor leven zouden kunnen zorgen , dat is echt om te lachen. Doe maar mee in het officiele wereldbeeld dat een pure leugen is.

Zeg doe jij ook voorleesavonden? Vorige week had ik Kapitein Winokkio, ik zie zeker ook potentieel in jouw verhalen. Stuur me een PM indien geïnteresseerd. vervoersonkosten worden gedekt en er is een warm middagmaal (om 16u doen de kindjes wel een dutje).

Micele 11 december 2013 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 6925460)

GO GO Power Rangers!

Citaat:

http://creatievetijdvoorjezelf.blogs...-kinderen.html

Vrolijk. Positief. Kleurrijk. Buiten de lijntjes.
Dat is de Droomvallei.
De Droomvallei workshops en boeken zijn daarvoor speciaal ontworpen.
Voor kinderen en volwassenen. Vooral Samen!



Havanna 11 december 2013 21:49

Voor de eerste keer begint deze post draad interessant te worden.
Volhouden !!!

Havanna 11 december 2013 22:32

Kort filmpje van Juno die de aarde passeert om te versnellen naar Jupiter.

Als ik eens hard nies, zie ik de aarde niet meer ....

http://www.scientias.nl/wat-zag-ruim...-nou-dit/95796

meneer 12 december 2013 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6924348)
Er is ruim voldoende onderzoek gedaan in Loch Ness. Ettelijke expedities en de massa's toeristen met camera's hebben nooit iets concreets opgeleverd. Ik denk dat dat vrij sluitend bewijs is!

Tja, dat valt te bezien , hé...:-) Zo zijn er ook massa's mensen die zeggen dat ze Aliens en/of UFO's gezien hebben, zelfs wetenschappers die daar onderzoek over deden en in die zaken geloven...Volgens mij is dat " vrij sluitend bewijs ", maar volgens vele forum-Einstein's nog in de verste verte niet.
Een beetje consequent zijn zou de discussie misschien wat gezonder maken.:-)

meneer 12 december 2013 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6924353)
Maakt in principe niet uit, als iemand met zo'n beweringen afkomt wil ik meer dan alleen woorden. Ik geloof in ieder geval nooit dat een sergeant toegang heeft tot alle geheimen!

Een burger zoals jij heeft natuurlijk nog veel minder toegang tot de " geheimen " van het leger. Ik denk dat we daarover akkoord mogen zijn.

meneer 12 december 2013 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6924391)
Kan u bewijzen dat u vorige week geen briefje van tien euro hebt gestolen?

Kan jij bewijzen dat Aliens niet bestaan ? Dat zij nooit op aarde gekomen zijn ?

meneer 12 december 2013 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6924537)
Kom aub niet met dat stuk bedrieger aan, ok?

Bedrieger omdat je hem niet gelooft ? De man zou best gelijk kunnen hebben wanneer hij zegt dat de " goden " in feite Aliens waren.
Maar als jij kan bewijzen dat dit niet het geval is, nodig ik je uit dit te doen. ( da we ne keer lachen )

Yog Sothoth 12 december 2013 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6926762)
Bedrieger omdat je hem niet gelooft ? De man zou best gelijk kunnen hebben wanneer hij zegt dat de " goden " in feite Aliens waren.
Maar als jij kan bewijzen dat dit niet het geval is, nodig ik je uit dit te doen. ( da we ne keer lachen )

Nee, een bedrieger omdat hij betrapt is. Hij heeft aardewerk met zogezegd afbeeldingen van aliens laten maken, maar werd ontmaskerd en tijdens een interview ermee geconfronteerd. Hij kon het natuurlijk niet meer ontkennen, maar was dan nog zo brutaal het goed te praten! ("Sommige mensen geloven je alleen maar als je bewijs toont")! DAAROM noem ik hem een bedrieger (plus dat hij veroordeeld is voor belastingontduiking, maar dat heeft niks met zijn knettertheorieën te maken, dus dat terzijde).
En ik ga het voor de zoveelste keer zeggen: wie beweert dat hier aliens zijn geweest of momenteel zijn is degene die bewijs moet voorleggen, niet omgekeerd! Kan jij bewijzen dat octopig niet bestaat?

meneer 12 december 2013 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6924551)
zoals je zegt ...geloven...net zoals kindertjes geloven dat er kabouters in de paddestoelen wonen, monstertjes onder hun bed , ...
Zodra je met hen op onderzoek uitgaat is dat opgelost.
Wetenschap = observatie.

Onderzoek naar geheimzinnige gebeurtenissen !!

http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1477

Citaat:

Het muggenpoepje op de landkaart van Sicilië, het dorpje Canneto di Caronia, was in 2004 heel eventjes wereldnieuws. In het dorpje zouden op onverklaarbare wijze alledaagse goederen spontaan in de fik gevlogen zijn. Het dorpje werd zelf werd ontruimd en onderzoekers, technici, justitie, soldaten en wetenschappers trokken massaal naar het dorp om hun vinger achter de oorzaak te krijgen.

Al snel werd duidelijk dat van brandstichting geen sprake was en een wetenschapper rapporteerde geschrokken hoe hij een losliggende elektriciteitskabel zomaar in vlammen zag opgaan. En terwijl de bewoners van het dorp het allemaal hielden op bovennatuurlijk krachten spuwden de onderzoekers de ene na de andere theorie eruit. Wat is de status nu?
Vader Gabriële Amorhth (excorsist verbonden aan het Vaticaan) wist destijds te melden dat hij dergelijke fenomenen wel vaker had gezien. "Demonen bezetten een huis en verschijnen in elektrische apparaten. We moeten niet vergeten dat Satan en zijn volgers enorme krachten hebben".


(Italiaanse onderzoekers aan het werk)

Onlangs is er een intern overheidsrapport uitgelekt in de Italiaanse media. Uit het rapport blijkt dat het onderzoek naar de mysterieuze branden in Canneto di Caronia twee jaar in beslag heeft genomen en dat de kosten daarvan meer dan een miljoen euro bedroegen. Maar wat is nu de voorlopige conclusie van het rapport?

Volgens de media berichten zou de voorlopige conclusie van het onderzoek zijn dat; "Aliëns geheime wapens aan het testen waren".

De opmerkelijke conclusie wordt onder andere ondersteund door de getuigenverklaringen van lokale bewoners die menen dat ten tijde van de mysterieuze ontbrandingen UFO's boven het dorp gevlogen zouden hebben. Het rapport zegt dat de branden veroorzaakt werden door 'krachtige elektromagnetische uitstoot' die niet door de mens veroorzaakt was en een kracht had tussen de 12 en 15 gigawatt.

Maar het rapport wijst ook op een plek in de buurt van Canneto di Caronia waar mogelijk een UFO neergestreken zou zijn. Men vond vreemde zwart geblakerde afdrukken in een veld waar geen verklaring voor gegeven kon worden.

Ambtenaar Francesco Mantegna haastte zich na deze opmerkelijke publicaties te zeggen dat het om een 'voorlopig rapport' gaat en dat er nog geen definitieve conclusie is. Mantegna zegt dat de 'Aliënverklaring' slechts een deel van het rapport beslaat. (bron)
Wat zeg je d�*�*rvan, goedkope sigaar ? Wedden dat je er niks van gelooft ? Nu nog bewijzen brengen dat die mensen het mis hebben in dat geval...:lol:
Weet, ongelovige, dat er meer bestaat dan jij kunt waarnemen met je povere menselijke zintuigen. Je weet toch dat vroeger de mensen niet wisten dat er microben bestonden, en toen vond men de microscoop uit. :lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be