Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

de vuile muilekoek 22 april 2015 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 3822111)
Ik vraag me af, wat kan ik doen om de aandacht van aliens te trekken? Ze lijken me zo schuw. Zou er dan niets zijn waarop ze afkomen?

Waarom zouden die brave wezens hier willen komen ? een monster gekke planeet vol wapens en egoïstische gekken...

Micele 22 april 2015 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7625992)
Waarom zouden die brave wezens hier willen komen ? een monster gekke planeet vol wapens en egoïstische gekken...

Idd, dat weten ze al een tijdje. ;-)

Frank51 22 april 2015 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7623744)
Is de theorie van platentectoniek een mysterie voor jou?

Subductiezones? Nooit van gehoord?
En de aanmaak van nieuwe oceaankorst ter hoogte van de mid-ocenische ruggen?

Misschien een prentje, omdat logisch nadenken duidelijk niet uw sterk punt is.

LOL! Kijk maar ne eens naar mijn forum: (heb je duidelijk nog NIET gedaan)
http://users.pandora.be/wetenschapsforum

Frank51 22 april 2015 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door microwezen (Bericht 7625087)
Er zijn dagen (nachten) dat ik vele uren naar de lucht kijk. Al dan niet door een telescoop.
Nog nooit iets gezien.
En een boek heb ik ook al gelezen:
http://www.bol.com/nl/p/ufo-s-in-bel...0000022643601/

Ge meent dat niet! Haha. Ge zijt toch de schrijver niet?
Want die ken ik.

geertvdb 22 april 2015 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7626279)
Ge meent dat niet! Haha. Ge zijt toch de schrijver niet?
Want die ken ik.

Ok ,dan kennen we uw motief waarom ge deze onzin zit te promoten op dit forum.

microwezen 22 april 2015 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7626279)
Ge meent dat niet! Haha. Ge zijt toch de schrijver niet?

Nope, ik ben niet de schrijver.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7626279)
Want die ken ik.

Tja, ik ken wel de NL variant. Alleen is die zo gek als een deur.

Peche 23 april 2015 05:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 3822111)
Ik vraag me af, wat kan ik doen om de aandacht van aliens te trekken? Ze lijken me zo schuw. Zou er dan niets zijn waarop ze afkomen?

Tot er dan ene zich kenbaar maakt... dan zult ge het wel op het lopen zetten lol
allemaal zo nieuwsgierig, maar wie zou er nu dat schip onbevreesd opstappen als het zou landen?

Frank51 23 april 2015 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door microwezen (Bericht 7626410)
Nope, ik ben niet de schrijver.


Tja, ik ken wel de NL variant. Alleen is die zo gek als een deur.

Ik heb een discussie gehad met die schrijver. Omdat er voor 90% van de ufo gevallen een verklaring te vinden is, bestaat het ufo fenomeen niet in zijn ogen. Hij kijkt ook enkel in belgieen nederland. Zegt genoeg. Hij wou ook perse dat ik zijn boek kocht. Ik heb vriendelijk bedankt

Micele 23 april 2015 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7626689)
Ik heb een discussie gehad met die schrijver. Omdat er voor 90% van de ufo gevallen een verklaring te vinden is, bestaat het ufo fenomeen niet in zijn ogen. Hij kijkt ook enkel in belgieen nederland. Zegt genoeg. Hij wou ook perse dat ik zijn boek kocht. Ik heb vriendelijk bedankt

78 % volgens CNES (Franse overheid) , of 22 % geen verklaring na deskundig onderzoek, ttz wetenschappelijk benaderd diepteonderzoek**:
Citaat:

http://www.cnes.fr/web/CNES-en/5041-...h-analysis.php
In-depth analysis

From data collection…

In its first five years, Gepan **developed scientific methods for collecting and analysing interdependent data.

Since the 1980s, a rigorous scientific approach has also been applied to UAP-related investigations. This approach is still used today.

Through agreements and conventions between Geipan and its partners (authorities, researchers, etc.), the unit has access to the information sources and observable data it needs to conduct investigations.

These data come from:
- Eyewitnesses interviewed to ascertain their physiological and psychological profiles
- Eyewitness accountsin the form of verbal and written reports to the authorities
- Psychosocial factors assessed by looking at the influence of social environments, i.e. what eyewitnesses read, their education, media influences, etc., as all these factors affect the way people perceive and interpret phenomena
- The physical environment in which the phenomenon occurred, including analysis of evidence on the ground, camcorder footage, photographs, atmospheric and astronomical conditions, etc.

…to conclusion

Geipan also relies on partner research bodies and experts to perform analysis in different fields.

After analysis of all observable data, researchers attempt to determine the origin of the stimulus, i.e. the actual event the eyewitness saw and reported.

Each phenomenon is then classified in one of four categories:

UAP A: conclusively identified
UAP B: probably identified
UAP C: unidentified due to insufficient data
UAP D: unidentified
Citaat:

http://www.cnes.fr/web/CNES-en/5039-...ch-at-cnes.php

A history of UAP research at CNES
From Gepan to Geipan
In 1977, the CNES Director General set up the Gepan* research group to pursue studies initiated by a CNES engineer as a personal project.
Its mandate was simple: conduct research into UFOs (as they are commonly called). The group’s work was overseen by a scientific advisory board.

Gepan continued its research until 1988, when it was superseded by Sepra**. As well as UAPs, the new unit also monitored artificial atmospheric re-entries, i.e. debris from space missions falling back to Earth.

In 2000, Sepra refocused on the original mission of UAP research, albeit with limited resources. In 2001, the Director General requested an audit to help decide on the future of this CNES department.

What does that stand for?
UFO: unidentified flying object
UAP: unidentified aerospace phenomenon
GEPAN: Groupe d’Etudes des Phénomènes Aérospatiaux Non identifiés, the French UAP research group
SEPRA: Service d’Expertise des Phénomènes de Rentrées Atmosphériques, the CNES department responsible for assessing atmospheric re-entry phenomenon
GEIPAN: Groupe d’Etudes et d’Information des Phénomènes Aérospatiaux Non identifiés, the French UAP research and information group
COPEIPAN: Comité de Pilotage des Etudes et de l’Information sur les Phénomènes Aérospatiaux Non identifiés, the steering committee that oversees the work of GEIPAN

6,000 eyewitness reports

Classification of observation cases
Since 1977, Gepan and then Sepra have collected close to 6,000 reports from eyewitnesses, mostly on the ground but about 6% who observed phenomena from aircraft.

Once reported events have been grouped into observation cases, about 22% remain unexplained after investigation and analysis.



About CNES
Founded in 1961, the Centre National d’Etudes Spatiales (CNES) is the government agency responsible for shaping and implementing France’s space policy in Europe.

Its task is to invent the space systems of the future, bring space technologies to maturity and guarantee France’s independent access to space.

CNES is a pivotal player in Europe’s space programme, and a major source of initiatives and proposals that aim to maintain France and Europe’s competitive edge.
Frankrijk heeft met UFO-onderzoek geen probleem en de overheid zet het op het www.
Duitsland doet daar bvb nog raar over zelfs na rechtszaak:
http://www.n-tv.de/wissen/UFO-Klaege...le4908526.html met verwijzing naar het Franse CNES.

Citaat:

"Ich bin nicht zufrieden", sagte er im Gespräch mit n-tv.de. Er wolle die Studie nicht nur lesen, sondern auch erreichen, dass deren Inhalte für alle Bürger frei zugänglich sind. Das aber lasse das Urteil nicht zu. Reitemeyer fordert eine Lösung wie sie in Frankreich praktiziert wird: Dort stellt die nationale Raumfahrtbehörde CNES französische Forschungsberichte zu unidentifizierten Flugobjekten im Internet frei zur Verfügung.

Frank51 23 april 2015 12:28

Tnx Micele.. Dus eigenlijk maar 37% geidentificeerd als ik dat goed zie op die taartgrafiek.
En dan nog is het meerendeel onzeker.
Ik ken beter het COMETA rapport van Frankrijk..

praha 23 april 2015 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7626876)
Tnx Micele.. Dus eigenlijk maar 37% geidentificeerd als ik dat goed zie op die taartgrafiek.
En dan nog is het meerendeel onzeker.
Ik ken beter het COMETA rapport van Frankrijk..

..voor mijn part mag het 100% ongeindentificeerd zijn...daarom zijn ook het ufo's hé

De enige vraag is en blijft : hoeveel procent is 'conclusively identified' als alien gerelateerd.
Bij mijn weten _tenzij jullie anders weten en ook kunt voordragen_ staat die teller nog steeds op 0,00....0 %

Frank51 24 april 2015 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 7627470)
..voor mijn part mag het 100% ongeindentificeerd zijn...daarom zijn ook het ufo's hé

De enige vraag is en blijft : hoeveel procent is 'conclusively identified' als alien gerelateerd.
Bij mijn weten _tenzij jullie anders weten en ook kunt voordragen_ staat die teller nog steeds op 0,00....0 %

Het Aurora incident 1897. Denk je dat mensen toen in staat waren om ufo's te maken?



https://www.youtube.com/watch?v=3w4LPbH6eok

Intrigerende case...

Bekijk ook de getuigenissen van de kinderen in Ruwa, Zimbabwe. En kijk naar hun tekeningen:




Vanaf 40:12 kijken:

https://www.youtube.com/watch?v=ATPJfxHH4P0

Zien er niet echt menselijk uit

kiko 24 april 2015 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7628512)
Het Aurora incident 1897. Denk je dat mensen toen in staat waren om ufo's te maken?



https://www.youtube.com/watch?v=3w4LPbH6eok

Intrigerende case...

Bekijk ook de getuigenissen van de kinderen in Ruwa, Zimbabwe. En kijk naar hun tekeningen:




Zien er niet echt menselijk uit

Van dat Aurora gedoe is nul komma nul aangetoond, zelfs niet met heel veel fantasie.

Alles wijst erop dat de schrijver het verhaal uit zijn duim gezogen heeft, er zijn teveel zaken die niet kloppen, al was het maar het feit dat onderzoek van de plaats niets opgeleverd heeft en dat de schrijver - die bekend stond als een grapjas - er slechts één artikel over geschreven heeft, en daarmee was de zaak voor hem blijkbaar geregeld.

Een foto kon er trouwens ook niet af.

Peche 24 april 2015 22:36

Ziet er eigenlijk wel menselijk uit en iets heel Arisch.

Frank51 25 april 2015 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7628665)
Ziet er eigenlijk wel menselijk uit en iets heel Arisch.

Ik denk niet dat kinderen in hun broek zouden doen als ze mensen zien. Dit was iets anders. Tenzij die Nazi's alienmaskers aan hadden. Dat kan ook nog.

Luister goed naar hun getuigenissen.

Frank51 25 april 2015 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeffyphilips (Bericht 7628889)
I don't think so. Aliens does not exist. There is no proofs and evidence to show its existence.
By: uk dissertation writing service


There is an enormous amount of evidence that aliens exist.
But the proof isn't good enough to convince you.
And it will never be unless you open your eyes and exceed the limitations of your brain.

Frank51 25 april 2015 20:36




These have come to be known as the 'Paracas skulls'. In total, Tello found more than 300 of these elongated skulls, which are believed to date back around 3,000 years.

A DNA analysis has now been conducted on one of the skulls and expert Brien Foerster has released preliminary information regarding these enigmatic skulls. It is well-known that most cases of skull elongation are the result of cranial deformation, head flattening, or head binding, in which the skull is intentionally deformed by applying force over a long period of time.

It is usually achieved by binding the head between two pieces of wood, or binding in cloth. However, while cranial deformation changes the shape of the skull, it does not alter its volume, weight, or other features that are characteristic of a regular human skull. The Paracas skulls, however, are different.


The cranial volume is up to 25 percent larger and 60 percent heavier than conventional human skulls, meaning they could not have been intentionally deformed through head binding/flattening. They also contain only one parietal plate, rather than two.

It had mtDNA (mitochondrial DNA) with mutations unknown in any human, primate, or animal known so far.

Als je denkt dat het afbinding van de schedel is, wat dan gezegd over deze Paracas schedel van een 'baby':



Al een kind gezien met zulke tanden?:

(het wezen zou 10-12 jaar oud zijn)





praha 26 april 2015 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7628512)
Het Aurora incident 1897. Denk je dat mensen toen in staat waren om ufo's te maken?

ah nu dienen ufo verschijnselen al aangetoond door mensen 'gemaakt te zijn' alvorens ze niet als alien worden beschouwd ... het wordt steeds zotter

Citaat:

Intrigerende case...
niet echt...
... als hoax daarentegen

Citaat:

Bekijk ook de getuigenissen van de kinderen in Ruwa, Zimbabwe. En kijk naar hun tekeningen:
zéér zwak


allez dus 0.0...0% zoals gezegd en door jou nu effe weer in de verf gezet

Frank51 26 april 2015 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 7631624)
ah nu dienen ufo verschijnselen al aangetoond door mensen 'gemaakt te zijn' alvorens ze niet als alien worden beschouwd ... het wordt steeds zotter


niet echt...
... als hoax daarentegen


zéér zwak


allez dus 0.0...0% zoals gezegd en door jou nu effe weer in de verf gezet

Zeer zwak tegenargument, inderdaad.

Als ufo's niet door mensen gemaakt zijn, dan door aliens he. Is het logische gevolg. Als er nu een ufo door de lucht klieft kon je nog als tegenargument gebruiken dat het door mensen gemaakt is.
Zo ver reikt uw brein niet?

praha 26 april 2015 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7631638)
Zeer zwak tegenargument, inderdaad.

Als ufo's niet door mensen gemaakt zijn, dan door aliens he. Is het logische gevolg.

ah ja ? .... is dat zo ?
Een ufo is bij mijn weten _ zonder dat ge er verder vanalles bij verzint_ ¸een niet geïndentificeerd vliegend voorwerp... en dan nog in de zin dat men veronderstelt met een voorwerp te maken te hebben...het zou dus net zogoed enkel een lichtverschijnsel kunnen geweest zijn.
Dus ufo's worden niet gemaakt door mensen, aliens of wat dan ook... het zijn verschijnselen.

Citaat:

Als er nu een ufo door de lucht klieft kon je nog als tegenargument gebruiken dat het door mensen gemaakt is.
Zo ver reikt uw brein niet?
Er dient geen 'tegenargument' te zijn zolang we niet weten over wat het gaat


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be