Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Verzet 1 december 2020 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533649)
Met welk doel?

Verkenning.

CUFI 1 december 2020 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9533645)
Het ging toch over aliens of niet ?




U beweert iets, maar kan het niet staven dus ?

Mensen geloven in aliens en ik geloof dat het demonen zijn. Beide van ons hebben geen bewijs. Niet iedereen heeft bewijzen nodig om ergens voor te staan. Als we wetenschappers als Marc Van Ranst geloven was ik al 10x besmet, toch nog niet gebeurd bij mijn weten. (Als voorbeeldje)

CUFI 1 december 2020 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9533650)
Verkenning.

Ik raad dit af, maar dan opnieuw: als ik het nooit gedaan had was er geen redding nodig en had ik God nooit gevonden.

Het Verzet 1 december 2020 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533651)
Mensen geloven in aliens en ik geloof dat het demonen zijn. Beide van ons hebben geen bewijs. Niet iedereen heeft bewijzen nodig om ergens voor te staan. Als we wetenschappers als Marc Van Ranst geloven was ik al 10x besmet, toch nog niet gebeurd bij mijn weten. (Als voorbeeldje)

Maar waarom ufos?
Waarom in de lucht wat eigenaardige bewegingen maken?
Terwijl ge de kracht heb om de geest van mensen over te nemen.

Diego Raga 1 december 2020 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9533508)
Ufo's en zijn mogelijke vormen.





Vormen van ufo's.

Daarnaast heeft men ook cilindervormige, tic-tac, sigaarvormige, driehoeken, bollen, en dies meer. Zeer gevarieerde uiterlijke verschijningen van ufo's, zo te zien. Het maakt het er allemaal niet gemakkelijker op. Maar des te interessanter.


Gespot in November 2020 over heel de wereld.

• Circle 80
• Sphere 48
• Unknown 34
• Triangle 34
• Other 31
• Star-like 27
• Oval 24
• Disc 21
• Cigar 18
• Square/Rectangular 14
• Cylinder 10
• N/A 9
• Boomerang 8
• Fireball 7
• Tic Tac 7
• Egg 6
• Saturn-like 5
• Flash 4
• Chevron 3
• Cone 2
• Bullet/Missile 2
• Diamond 2
• Teardrop 1
• Cross 1
• Blimp 1

(Bron: Mufon)

Afgelopen maand zijn er dus bijna 400 UFO-waarnemingen gebeurd (13 per dag) en niemand kwam op het idee daar iets van te filmen ?
Que ? Een collectieve batterij uitval ? Verblind door de zon ? Verstand kwijt ?
Zelfs al zou 90% van de waarnemers niks gefilmd hebben, dan zouden er nog een paar dozijn video's van moeten gemaakt zijn.

Het Verzet 2 december 2020 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9533655)
Afgelopen maand zijn er dus bijna 400 UFO-waarnemingen gebeurd (13 per dag) en niemand kwam op het idee daar iets van te filmen ?
Que ? Een collectieve batterij uitval ? Verblind door de zon ? Verstand kwijt ?
Zelfs al zou 90% van de waarnemers niks gefilmd hebben, dan zouden er nog een paar dozijn video's van moeten gemaakt zijn.

Tsjah, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik mijn kat of mijn kinderen in de tuin iets ferm zie doen, tegen eer ik mijn smartphone vastheb, is't voorbij.

CUFI 2 december 2020 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9533654)
Maar waarom ufos?
Waarom in de lucht wat eigenaardige bewegingen maken?
Terwijl ge de kracht heb om de geest van mensen over te nemen.

Die kracht geeft ge ze zodra ge kanalen opent. Die ufo’s zijn geen solide objecten maar entiteiten die in onze dimensie dringen.

CUFI 2 december 2020 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9533656)
Tsjah, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik mijn kat of mijn kinderen in de tuin iets ferm zie doen, tegen eer ik mijn smartphone vastheb, is't voorbij.

Youtube staat vol en het Belgisch ufomeldpunt post bijna dagelijks fenomenen. Veel met foto of film. Veel is helaas bagger. Maar af en toe zien we iets dat de moeite is.
Phoenix lights, Belgian triangle, ...

Maar hoeveel is dan niet door de mens gemaakt terwijl die technologie ons weerhouden wordt?

Het Verzet 2 december 2020 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533658)
Youtube staat vol en het Belgisch ufomeldpunt post bijna dagelijks fenomenen. Veel met foto of film. Veel is helaas bagger. Maar af en toe zien we iets dat de moeite is.
Phoenix lights, Belgian triangle, ...

Maar hoeveel is dan niet door de mens gemaakt terwijl die technologie ons weerhouden wordt?

Oh, maar als ik zelf iets op youtube wil posten, kan dat hoor.
Zoveel moeite is dat nu ook weer niet.
Dat vind ik net het probleem.

Het Verzet 2 december 2020 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533652)
Ik raad dit af, maar dan opnieuw: als ik het nooit gedaan had was er geen redding nodig en had ik God nooit gevonden.

Oei, wat is er dan gebeurd?

Diego Raga 2 december 2020 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9533656)
Tsjah, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik mijn kat of mijn kinderen in de tuin iets ferm zie doen, tegen eer ik mijn smartphone vastheb, is't voorbij.

Ja, in m'n tuin heb ik meestal ook geen gsm bij me, maar ik ga uit van de veronderstelling dat de meeste van die waarnemingen niet in iemands tuin gebeurden, maar elders en dus in het bezit van een camera.
Als slechts de helft van die waarnemingen buitenshuis gebeurden, dan nog zouden er een pak video's moeten zijn daarvan.

CUFI 2 december 2020 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9533661)
Oh, maar als ik zelf iets op youtube wil posten, kan dat hoor.
Zoveel moeite is dat nu ook weer niet.
Dat vind ik net het probleem.

Ik ook. Door de vele hoaxers weten we niet meer wanneer we naar iets echt kijken en wanneer niet.

CUFI 2 december 2020 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9533662)
Oei, wat is er dan gebeurd?

Laten we het erop houden dat ik heel beïnvloedbaar was.
Vandaag houd ik het op een zeer sobere levensstijl.

Het Verzet 2 december 2020 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533666)
Laten we het erop houden dat ik heel beïnvloedbaar was.
Vandaag houd ik het op een zeer sobere levensstijl.

Nou, ik niet echt.
Ik realiseer me dat omdat ik iets geloof, het niet per se waar is.
Het is enkel een extra perspectief om te evalueren.

CUFI 2 december 2020 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9533671)
Nou, ik niet echt.
Ik realiseer me dat omdat ik iets geloof, het niet per se waar is.
Het is enkel een extra perspectief om te evalueren.

Het mooie aan het christelijke geloof is dat het niet waar hoeft te zijn er een goede levensstijl aan over te houden. Hoewel ik het wel echt geloof.
Geloof is 1, er naar leven is 2.

Het Verzet 2 december 2020 01:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533674)
Het mooie aan het christelijke geloof is dat het niet waar hoeft te zijn er een goede levensstijl aan over te houden. Hoewel ik het wel echt geloof.

Daar geef ik je gelijk in. En dat is hoewel ik er zelf niet in geloof.

Het Oosten 2 december 2020 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9533655)
Afgelopen maand zijn er dus bijna 400 UFO-waarnemingen gebeurd (13 per dag) en niemand kwam op het idee daar iets van te filmen ?
Que ? Een collectieve batterij uitval ? Verblind door de zon ? Verstand kwijt ?
Zelfs al zou 90% van de waarnemers niks gefilmd hebben, dan zouden er nog een paar dozijn video's van moeten gemaakt zijn.

Dat is meer dan waarschijnlijk ook het geval. Mufon hier rapporteert gewoon het aantal waarnemingen en wat voor soort ufo's. Sommige mensen sturen filmpjes op, anderen melden gewoon. Om dit allemaal te weten of te kunnen bekijken, moet men lid zijn van Mufon.

Het Oosten 2 december 2020 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533657)
Die kracht geeft ge ze zodra ge kanalen opent. Die ufo’s zijn geen solide objecten maar entiteiten die in onze dimensie dringen.

Hetgeen u daar stelt, zou best eens kunnen.

Het Oosten 2 december 2020 07:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533658)
Youtube staat vol en het Belgisch ufomeldpunt post bijna dagelijks fenomenen. Veel met foto of film. Veel is helaas bagger. Maar af en toe zien we iets dat de moeite is.
Phoenix lights, Belgian triangle, ...

Maar hoeveel is dan niet door de mens gemaakt terwijl die technologie ons weerhouden wordt?

Inderdaad. Maar voorlopig blijft het nog een vraag.

Het Oosten 2 december 2020 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533651)
Mensen geloven in aliens en ik geloof dat het demonen zijn. Beide van ons hebben geen bewijs. Niet iedereen heeft bewijzen nodig om ergens voor te staan. Als we wetenschappers als Marc Van Ranst geloven was ik al 10x besmet, toch nog niet gebeurd bij mijn weten. (Als voorbeeldje)



U hebt nog steeds niet gedefinieerd wat u verstaat onder 'demonen'.

Volgens een oud-Griekse interpretatie hoeft een 'daimon' overigens niet noodzakelijk kwaadwillig te zijn:

Daimon (Oudgrieks: ?????? /da?*mon; Latijn: dæmon; Nederlands: daimoon) is in de Griekse mythologie oorspronkelijk de aanduiding voor een meestal goedwillend wezen dat ergens tussen goden en stervelingen in staat, een bovennatuurlijk wezen zoals een lagere godheid.
(Wikipedia)

Men kan het wat vergelijken met de islamitische 'djinns'. Er zijn goede djinns en er zijn kwade djinns. In vele oude godsdiensten (maar niet bij allemaal) echter zijn demonen kwaadaardige wezens. Vandaar dat bij de eerste christenen bij een nieuwkomer altijd eerst de duivel of de slechte demonen moesten worden uitgedreven vooraleer de neofiet lid kon worden van de kerk. Er waren dan ook heel wat 'duiveluitdrijvers' in de vroege christelijke kerk. 'Duiveluitdrijver' was een dagdagelijks ambt bij de eerste christenen ( misschien nu nog.?..).


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be