Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Elke keer dat ik op dit forum ironie gebruik ga ik er van uit dat mijn geachte medeforummers begiftigd zijn met redelijke intelligentie, voldoende kennis van de Nederlandse taal, en een minimum aan goeie wil. Zoals ministe van agitatie opmerkte heb ik het in dit geval zelfs heel gemakkelijk gemaakt om de ironie van het echt gemeende te onderscheiden. Soit, ik wacht nog altijd op een reactie hierop: Citaat:
|
Citaat:
Daarom de Tip van de Week: "Het ligt soms ook aan jezelf !" |
Citaat:
|
Hier nog een filmpje van een UFO... vliegend tuig met zeer bizare vliegpatronen.
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19664 |
Citaat:
2/ als argument daarvoor verwijs je naar de slimme gasten op het forum die bewezen hebben dat de maanlandingen niet plaatsgevonden hebben, en dat Edgar Mitchell dus een leugenaar is. 3/ maar nu zeg je dat we ernstig moeten beginnen worden. DUS betekent dat dat het voorgaande een grap was. Edgar Mitchell is dus geen leugenaar (dat was ironie ), de maanlandingen hebben wel degelijk plaatsgevonden. Conclusie : je maakte een grapje toen je zei dat je niet in Aliens geloofde, voor jou bestaan ze dus wel degelijk . Tof, dan zijn we akkoord :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leer toch eens logisch denken. Leer toch eens het verschil tussen "A is onmogelijk", "A is niet waar", "er is geen bewijs voor A", "er zijn geen aanwijzingen voor A", enz ... forumspook had het daar ook uitermate moeilijk mee. |
Ten gronde:
Er is geen enkel bewijs voor het bestaan van aliens. Het niet-bestaan van aliens kan men natuurlijk logischerwijze niet bewijzen. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be