Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Forummer van de week (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=169)
-   -   Lincoln is de tweeëndertigste forummer van de week (https://forum.politics.be/showthread.php?t=99673)

Pluche 19 december 2007 13:16

Lincoln is de tweeëndertigste forummer van de week
 
Het is weer woensdag Duupje heeft Lincoln als haar opvolger gekozen.
Lincoln beschrijft zichzeklf als volgt:

Hallo iedereen;

Met dank aan puud en pluche en de hele forumbende inclusief de moderators, die vandaag ons deze cyberplaats aangeschaft hebben voor zowel politiek als niet-politieke discussies, dit eff terzijde...

Wat betreft over mijzelf;

Zoals bijna iedereen het weet ben ik A-politiek, dwz dat ik tot geen enkele politieke strekking behoor zowel op basis van democratische ideologie als noch politiek-islamisme,.
Volgens mij is de politiek gewoon een theater zoniet een schaakspel waar soms een vuile spel wordt gespeeld, maar dat houdt niet in dat ik geen kritiek/mening heb over een bepaalde wending in de hedendaagse politiek zowel binnenlands als over het buitenland,.

Twee zaken hebben mij geobsedeerd al van toen ik een prutsige kleine kind ben, namelijk en pen met een "witte" blad papier (en als het een grote blad is ,dan is het die dag bij mij een grote feestdag) en ten tweede ; kleine soldaat popjes,.

Dat verklaart waarom ik vandaag mijn interesse schenk aan alles wat met arabische letterkunde betreft ! (Ik had al in de jaren negentig al de oorspronkelijke berberse oud geschrift al bij de hand vooralleer dat bekend werd bij het publiek in marokko !)

Ik heb basisschool gelopen en ook het secundaire onderwijs, en ook zowat allerlei studies gedaan die ik nooit heb kunnen afronden omwille mijn gezondheid, kortom zoiet een beetje van alles gestudeerd,.

Ik ben ook hier geboren en mijn vader is een havenarbeider al sinds de jaren zestig (nu op pensieon), en mijn vader is oorspronkelijk uit de zuiderse souss gebergte uit agadir,.

Voor wie op vakantie gaat, raad ik agadir ten zeerste aan !!!

Mvg. Abrahim lincoln.

Pluche 19 december 2007 13:17

De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer per maand eet jij frieten en wat is je lievelingssaus?
__________________

Firestone 19 december 2007 14:33

Ik heb alvast het CGKR op de hoogte gebracht dat forumsessies van allochtonen niet met een stickie bedacht worden!

EDIT: amai, dat werkt echt, zo'n klacht bij het CGKR!

Gun 19 december 2007 19:56

En de anderen het stickie weg?

Kunnen de lege draden niet onzichtbaar gemaakt worden?

Gun 19 december 2007 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 3156873)
Het is weer woensdag Duupje heeft Lincoln als haar opvolger gekozen.
Lincoln beschrijft zichzeklf als volgt:

Hallo iedereen;

Met dank aan puud en pluche en de hele forumbende inclusief de moderators, die vandaag ons deze cyberplaats aangeschaft hebben voor zowel politiek als niet-politieke discussies, dit eff terzijde...

Wat betreft over mijzelf;

Zoals bijna iedereen het weet ben ik A-politiek, dwz dat ik tot geen enkele politieke strekking behoor zowel op basis van democratische ideologie als noch politiek-islamisme,.
Volgens mij is de politiek gewoon een theater zoniet een schaakspel waar soms een vuile spel wordt gespeeld, maar dat houdt niet in dat ik geen kritiek/mening heb over een bepaalde wending in de hedendaagse politiek zowel binnenlands als over het buitenland,.

Twee zaken hebben mij geobsedeerd al van toen ik een prutsige kleine kind ben, namelijk en pen met een "witte" blad papier (en als het een grote blad is ,dan is het die dag bij mij een grote feestdag) en ten tweede ; kleine soldaat popjes,.

Dat verklaart waarom ik vandaag mijn interesse schenk aan alles wat met arabische letterkunde betreft ! (Ik had al in de jaren negentig al de oorspronkelijke berberse oud geschrift al bij de hand vooralleer dat bekend werd bij het publiek in marokko !)

Ik heb basisschool gelopen en ook het secundaire onderwijs, en ook zowat allerlei studies gedaan die ik nooit heb kunnen afronden omwille mijn gezondheid, kortom zoiet een beetje van alles gestudeerd,.

Ik ben ook hier geboren en mijn vader is een havenarbeider al sinds de jaren zestig (nu op pensieon), en mijn vader is oorspronkelijk uit de zuiderse souss gebergte uit agadir,.

Voor wie op vakantie gaat, raad ik agadir ten zeerste aan !!!

Mvg. Abrahim lincoln.

Is puud hier al geweest? Zo ja, onder een nick want mijn statistiekjes zijn hier heel duidelijk in:evil:

Herr Oberst 19 december 2007 20:19

Welke opinie heeft u over de huidige (laatste maanden) communautaire toestand? En waarom?

Wat is uw mening over de reeds bestaande en bij wet uit te breiden Oost-Europese arbeidsmigratie?

Lincoln 19 december 2007 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 3156874)
De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer per maand eet jij frieten en wat is je lievelingssaus?
__________________

Minstens één keer peer week en maximum drie keer per week.

Lievelingsaus: mayonaise boven ketchup !

Firestone 19 december 2007 20:20

Arabisch schrijft men van rechts naar links.
puud zal wel duup moeten zijn, en dat zal wel een beleefdheidsvorm voor Duupje zijn.

Tijd voor een vraag aan lincoln.

Hoe strikt hou je je aan de halal-voorschriften?
Ga je eten bij niet-Moslim vrienden, en wat doe je als je ergens op reis gaat?

Jeronimo 19 december 2007 20:20

Jij houdt dus van soldaat-popjes... Toevallig schaal 1/72 of 1/32? :-D

Lincoln 19 december 2007 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3157092)
Ik heb alvast het CGKR op de hoogte gebracht dat forumsessies van allochtonen niet met een stickie bedacht worden!

EDIT: amai, dat werkt echt, zo'n klacht bij het CGKR!

Zie je wel. :lol:

Lincoln 19 december 2007 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 3157833)
Welke opinie heeft u over de huidige (laatste maanden) communautaire toestand? En waarom?

Echte mening heb ik daar niet over, wel uit ik mijn zorgen omwille de onophoudende crisis die dit land in de prooi neemt,. Maw, slecht voor de economie, schrikt buitenlandse investeerders af, slechte imago in het buitenland...

Citaat:

Wat is uw mening over de reeds bestaande en bij wet uit te breiden Oost-Europese arbeidsmigratie?
Ik ben daar niet tegen maar ook niet voor. Bij een politieke onderneming/beslissing dienen de politici hun verantwoordelijkheid te nemen indien er een probleem ontstaat bij deze beslissing, anders kunnen we dit enkel toejuichen en aan het volk ligt het laatste woord,.

Herr Oberst 19 december 2007 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 3157858)
Ik ben daar niet tegen maar ook niet voor. Bij een politieke onderneming/beslissing dienen de politici hun verantwoordelijkheid te nemen indien er een probleem ontstaat bij deze beslissing, anders kunnen we dit enkel toejuichen en aan het volk ligt het laatste woord,.

Laten we het anders stellen: denkt u dat de toenemende Oost Europese arbeidsmigratie wel eens (etnische) problemen met zich kan meebrengen?

Lincoln 19 december 2007 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3157838)
Arabisch schrijft men van rechts naar links.
puud zal wel duup moeten zijn, en dat zal wel een beleefdheidsvorm voor Duupje zijn.

Aaaaah, ik heb last van een licht diesleksie...:lol:



Citaat:

Tijd voor een vraag aan lincoln.

Hoe strikt hou je je aan de halal-voorschriften?
Ga je eten bij niet-Moslim vrienden, en wat doe je als je ergens op reis gaat?
Gastronomie is één van mijn lievelings hobby's, en ik hecht heel veel belang aan "halal" voorschriften,.

Ik probeer de laatste tijd minder vlees te eten en meer groenten, en wat betreft het eten bij niet moslim-vrienden, ik vraag me wel af of ik wel vrienden heb ???

Amicus certus in re incerta cernitur

Deze singnatuur is er niets voor niets.

Als het gaat om het eten, dan ben ik een radicaal opportunist !

Lincoln 19 december 2007 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (Bericht 3157840)
Jij houdt dus van soldaat-popjes... Toevallig schaal 1/72 of 1/32? :-D

1/72 natuurlijk.

Jeronimo 19 december 2007 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 3157879)
1/72 natuurlijk.

:-D Daar heb ik toevallig ook zo'n honderdtal dozen van liggen... 8-)

Favoriet tijdvak?

Lincoln 19 december 2007 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 3157870)
Laten we het anders stellen: denkt u dat de toenemende Oost Europese arbeidsmigratie wel eens (etnische) problemen met zich kan meebrengen?

Ik denk van niet. Oosteuropese arbeiders opzich zijn geen probleem.

Ik denk dat de oosteuropese arbeiders meer gemotiveerd zijn voor het werk dan de meeste allochtonen-2°G/autochtonen.

Lincoln 19 december 2007 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (Bericht 3157882)
:-D Daar heb ik toevallig ook zo'n honderdtal dozen van liggen... 8-)

Favoriet tijdvak?

Vroeger, nu is dat schaakspel ! ;-)

Zwartengeel 19 december 2007 20:57

Mijn eigen klassieke vraag aan een forummer van de week: stel dat je in een ander tijdperk geleefd had, welk zou je voorkeur genieten?

Jeronimo 19 december 2007 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 3157906)
Vroeger, nu is dat schaakspel ! ;-)

En wat was vroeger dan het favoriete tijdvak? :-)

filosoof 19 december 2007 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 3157820)
Is puud hier al geweest? Zo ja, onder een nick want mijn statistiekjes zijn hier heel duidelijk in:evil:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3157838)
Arabisch schrijft men van rechts naar links.
puud zal wel duup moeten zijn, en dat zal wel een beleefdheidsvorm voor Duupje zijn.

Tijd voor een vraag aan lincoln.

Hoe strikt hou je je aan de halal-voorschriften?
Ga je eten bij niet-Moslim vrienden, en wat doe je als je ergens op reis gaat?

Puud Laatste activiteit: 30 september 2007 15:53
http://forum.politics.be/member.php?u=6363


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be