Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Economie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=179)
-   -   Siegfried Bracke de jmk*-zaakvoerder van Archimedess (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237368)

ViveLaBelgique 14 februari 2017 22:01

Siegfried Bracke de jmk*-zaakvoerder van Archimedess
 
Ik heb even naar de lifestream van de Gentse gemeenteraad gekeken. Slecht schouwspel, slechte acteur die bovendien overbetaald zijn.

Siegfried Bracke werd aangesproken op zijn zaakvoerderschap. Hij verklaarde dat hij inderdaad zaakvoerder is in een bvba van zijn vrouw. Zijn uitleg was dat je voor een bvba met twee dient te zijn.

Dat klopt niet. Er zijn duizenden ebvba's actief in ons land. Er zijn ook duizenden bvba's die slechts één zaakvoerder hebben.

De statuten van Archimedes bvba laten sinds 2006 expliciet toe dat er slechts één zaakvoerder is.

Het valt te betreuren dat Siegried Bracke zo weinig kennis laat blijken die vereist is om graaicultuur aan te klagen.

*= jamakloot

De schoofzak 14 februari 2017 22:50

Op zo'n nieuws zaten we nu te wachten zeg: den Bracke helpt zijn wijf.

Daar gaan we nu eens een draad mee vullen. Een Janmijnklotendraad.

.

dalibor 14 februari 2017 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8378278)
Op zo'n nieuws zaten we nu te wachten zeg: den Bracke helpt zijn wijf.

Daar gaan we nu eens een draad mee vullen. Een Janmijnklotendraad.

.

Oeioei, wat staan we kort. Een wat mindere valentijn met uw heksieperfeksie?

Dadeemelee 14 februari 2017 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8378278)
Op zo'n nieuws zaten we nu te wachten zeg: den Bracke helpt zijn wijf.

Daar gaan we nu eens een draad mee vullen. Een Janmijnklotendraad.

.

Oelala het is geen sos deze keer. Dan zal het wel fake news zijn zekerst.

Ik vermoed dat de genaamde Bracke vroeger in de privé werkzaam was. Zo'n mensen zijn goud waard ;-)

Jay-P. 15 februari 2017 01:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8378287)
Oelala het is geen sos deze keer. Dan zal het wel fake news zijn zekerst.
Ik vermoed dat de genaamde Bracke vroeger in de privé werkzaam was. Zo'n mensen zijn goud waard ;-)

Heb jij wel een idee hoe moeilijk het is om je meest fundamentele instincten te negeren? Dat geldt ook voor ex-sossen en swingers!
Alles behorende tot het staatsbestel beschouwen die als privé, toch?

Jay-P. 15 februari 2017 01:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8378278)
Op zo'n nieuws zaten we nu te wachten zeg: den Bracke helpt zijn wijf.
Daar gaan we nu eens een draad mee vullen. Een Janmijnklotendraad.

Aha! Eerste kloten-appearance van de Schoof in 2017?
En 't is Siegfried, niet Jan.

kelt 15 februari 2017 06:43

De discussie IS dus ontaard.

Van mij moet geen enkele politicus in Vlaanderen zijn mandaat neerleggen omdat hij/zij nog andere activiteiten heeft buiten de politiek.Persoonlijk zou ik liever de helft van hen op alle niveau's zien verdwijnen wegens ......evident nutteloos en duur.(een eenvoudige blijk op mijn loonfiche leert me waarom)

Het enige waarin gefaald wordt,omdat we een politiek systeem van azijnpissen,opkloppen en vliegen vangen hebben,is openbaarheid en PASSENDE reactie.


Een vaudeville waarin gans de politiek nu meegetrokken wordt is nu het gevolg,met als mogelijk resultaat dat een NOG ontoereikender klasse politici gekozen zou kunnen raken (de "extremiteiten")

Het gaat natuurlijk om GELD,en onder de niet-productieven,zoals ook politici dat zijn,is er steeds meer ruzie voor de slinkende potten .Ruzie in het horzelnest.

reservespeler 15 februari 2017 06:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8378252)
Ik heb even naar de lifestream van de Gentse gemeenteraad gekeken. Slecht schouwspel, slechte acteur die bovendien overbetaald zijn.

Siegfried Bracke werd aangesproken op zijn zaakvoerderschap. Hij verklaarde dat hij inderdaad zaakvoerder is in een bvba van zijn vrouw. Zijn uitleg was dat je voor een bvba met twee dient te zijn.

Dat klopt niet. Er zijn duizenden ebvba's actief in ons land. Er zijn ook duizenden bvba's die slechts één zaakvoerder hebben.

De statuten van Archimedes bvba laten sinds 2006 expliciet toe dat er slechts één zaakvoerder is.

Het valt te betreuren dat Siegried Bracke zo weinig kennis laat blijken die vereist is om graaicultuur aan te klagen.

*= jamakloot

Jongens toch ...

reservespeler 15 februari 2017 06:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8378278)
Op zo'n nieuws zaten we nu te wachten zeg: den Bracke helpt zijn wijf.

Daar gaan we nu eens een draad mee vullen. Een Janmijnklotendraad.

.

Idd.

Anna List 15 februari 2017 07:05

:cheer: het geld halen waar het zit ! :cheer:


:cheer: we kloppen het geld uit den Bracke zijn zakken! :cheer:

fox 15 februari 2017 09:42

Het grappige van heel deze vaudeville is dat ze van de eerste tot de laatste willen dat deze shitstorm zo rap mogelijk gaat liggen, maar doordat de ene de andere begint te verklikken zitten ze nu in een opbodklimaat van verontwaardiging. Onnozelaars zijn het. BDW toont zich hier weer de slimste van heel de hoop.

vlijmscherp 15 februari 2017 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8378278)
Op zo'n nieuws zaten we nu te wachten zeg: den Bracke helpt zijn wijf.

Daar gaan we nu eens een draad mee vullen. Een Janmijnklotendraad.

.

je gaat als N-VA'er toch niet meer Bracke steunen?

ViveLaBelgique 15 februari 2017 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 8378502)
Het grappige van heel deze vaudeville is dat ze van de eerste tot de laatste willen dat deze shitstorm zo rap mogelijk gaat liggen, maar doordat de ene de andere begint te verklikken zitten ze nu in een opbodklimaat van verontwaardiging. Onnozelaars zijn het. BDW toont zich hier weer de slimste van heel de hoop.

Dat valt nog af te wachten. Bart De Wever heeft als N-VA voorzitter reeds de N-VA statutaire houdbaarheidsdatum overschreden.

Ofwel komt er een nieuwe N-VA voorzitter dit jaar ofwel niet. N-VA gaat de keuze dienen te maken met welke voorzitter ze zich bij de lokale verkiezingen van volgend jaar presenteren.

Elio Di Rupo heeft de parvenus in zijn partij niet kunnen opsporen zoals hij had beloofd.

Door niet mee te gaan in het opbodklimaat van verontwaardiging riskeert Bart De Wever dat hij de perceptie krijgt dat hij Waalse toestanden in Vlaanderen aanmoedigt.

Als er geen kering komt kan je de toekomst van Vlaanderen voorspellen door te kijken naar het Wallonië van vandaag.

ViveLaBelgique 15 februari 2017 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8378278)
Op zo'n nieuws zaten we nu te wachten zeg: den Bracke helpt zijn wijf.

Ik geloof gerust dat jij gelooft dat Siegfried Bracke gelooft dat hij zijn vrouw helpt door zaakvoerder te zijn in haar bvba. Siegfried Bracke is niet up-to-date is in zijn kennis. Een bvba is de opvolger van een pvba. Een PersonenVennootschap met Beperkte Aansprakelijk was inderdaad niet mogelijk met slechts 1 persoon.

Bij een bvba kan je perfect slechts één vennoot hebben die enig zaakvoerder is als de statuten dat toelaten.

Zowat alle bvba'kes hebben hun statuten in die zin aangepast bij de gelegenheid van de wettelijke vereiste omzetting van BEF kapitaal naar EUR kapitaal.

Meneer Bracke zou als oppositie beter geïnformeerde kritiek uitten tegen de graaicultuur die aan het licht komt.

De schoofzak 15 februari 2017 11:57

Mocht mijn heksieperfeksie een eigen bedrijfje in eenderwelke vorm hebben, en zij zou graag hebben dat ik figureer in het bestuur, al was het maar voor de schone schijn: who cares ?

Van alle zever omtrent Bracke en telenet nu, is dit item van deze draad, de meest ver gezochte.

.

ViveLaBelgique 15 februari 2017 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8378676)
Mocht mijn heksieperfeksie een eigen bedrijfje in eenderwelke vorm hebben, en zij zou graag hebben dat ik figureer in het bestuur, al was het maar voor de schone schijn: who cares ?

Dat vraagt nadere toelichting.

Graag een foto van jezelf of getuigenissen over jouw reputatie ter staving van jouw bewering dat jij zou kunnen bijdragen tot de schone schijn van bedrijven.

reservespeler 15 februari 2017 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8378586)
Dat valt nog af te wachten. Bart De Wever heeft als N-VA voorzitter reeds de N-VA statutaire houdbaarheidsdatum overschreden.

Ofwel komt er een nieuwe N-VA voorzitter dit jaar ofwel niet. N-VA gaat de keuze dienen te maken met welke voorzitter ze zich bij de lokale verkiezingen van volgend jaar presenteren.

Elio Di Rupo heeft de parvenus in zijn partij niet kunnen opsporen zoals hij had beloofd.

Door niet mee te gaan in het opbodklimaat van verontwaardiging riskeert Bart De Wever dat hij de perceptie krijgt dat hij Waalse toestanden in Vlaanderen aanmoedigt.

Als er geen kering komt kan je de toekomst van Vlaanderen voorspellen door te kijken naar het Wallonië van vandaag.

Zijn er dit jaar voorzittersverkiezingen?

Vrijheideerst 15 februari 2017 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8378709)
Zijn er dit jaar voorzittersverkiezingen?

Nee.

ViveLaBelgique 15 februari 2017 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8378709)
Zijn er dit jaar voorzittersverkiezingen?

Wat denk jij ?

De schoofzak 15 februari 2017 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8378586)
Dat valt nog af te wachten. Bart De Wever heeft als N-VA voorzitter reeds de N-VA statutaire houdbaarheidsdatum overschreden.
....

Statuten zijn er om door de gepaste vergaderingen tijdig verbeterd te worden. Ik denk niet dat gij tot die gepaste vergadering toegelaten zoudt worden.

Verder zullen we vernemen wat de kiezer van die statuutswijziging dacht. D�*t is van belang. Wat gij, als buitenstaander van de partij, ervan denkt, is ... geen kloten overdenking waard.

.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be