|
Citaat:
(vraag om zelf nog wendbaardere toestellen kan het niet zijn want ze zitten met hun huidige toestellen al aan de grens van wat een menselijk lichaam kan verdragen) |
Ach ,de commerçe moet blijven draaien he....
Zowel in Roswell met zijn talloze souveniershops als daar ver omtrent buiten he .... Laten we ook niet vergeten de talloze bijeenkomsten die de gemeenschap al jaren placht te organiseren en waar alle aluminium hoedjes van harte welkom zijn om de sprekers te aanhoren die hun boeken hebben geschreven over het hele gebeuren.... Ja man ,zo houden zij zichzelf en de mythe in stand en vervolgens cashen maar op de kap van de goedgelovigen...:roll: |
Citaat:
The aliens must be crazy... https://m.youtube.com/watch?v=qs7LwthA3Ms |
Citaat:
|
Tja ,,zowat 6 maanden na de grote onthulling ....
Not given any fuck... Dat moet pijn doen bij de believers....8-) |
Citaat:
En was het een weerballon? Na decennia aan stigmatiseren van ooggetuigen? Zeg maar na bijna een eeuw. “Project Mogul” maar ook wat ze daarin delen is niet de volledige versie. Werner Von Braun beweert de lichamen gezien te hebben, sterfbed bekentenis. Means something…. |
McClelland states that Von Braun's eyebrows raised when he asked him the
following questions; "Did the Roswell Incident in fact happen?" "Was an alien craft recovered along with alien bodies? "Did you have a chance to go to the crash site?" Von Braun lit a cigarette, thought for a second, and then began to discuss the crash openly. McClelland vowed not to discuss Von Braun's remarks with anyone. McClelland kept the vow, and only after Von Braun's death, did he put in writing the amazing facts that he heard that night. Dr. Von Braun explained how he and unnamed associates had been taken to the crash site after the bulk of the military personnel had left the scene. They did a quick once over of the site, Van Braun stated. He related how the exterior of the space craft was not metal as we know it, but appeared to be made of something biological, like skin. McClelland's only thought at the time was that he was being told that the craft was made of something "alive." And yes, there were alien bodies which were being kept in a medical tent near the UFO. The beings were small, very frail, and reptilian in nature. Von Braun compared their skin to rattlesnakes that he and his group had encountered at White Sands. Von Braun was puzzled by the nature of the debris. The material was very thin, aluminum colored, similar to chewing gum wrapping, according to the scientist. The description of the craft's interior was bizarre; it was very bare of instrumentation, as if the creatures and the craft were of a single unit. McClelland relates that he left with his head buzzing from the shocking statements made by Von Braun. He found it difficult to not tell any of his colleagues about what he had been told. It was like finding a treasure and wanting to tell everyone you know about it. However, McClelland kept his vow to Von Braun, who died on June 15, 1977. https://www.info-quest.org/documents/vonbraun.html |
Het slaat toch wel tegen voor de aluminium hoedjes ....
Citaat:
https://www.hln.be/wetenschap-en-pla...zijn~a8612bec/ |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar zijn én blijven de bewijzen daarvoor mijn beste ,no more ,no less..... |
Citaat:
De reporter is op zijn woord te geloven of niet. Aan u ermee bekend te worden en de rekening te maken. En ik houd er rekening mee dat Von Braun zijn speelse aard tot zelfs na de dood kan bovenkomen. Dat het geen weerballon was en daar nog kleine stukken later gevonden zijn, toonde ik al via 1 simpele foto. Waar de rest naartoe is, is geschiedenis. Opgeruimd door het leger. |
Citaat:
En ja : dat project was geheim in die tijd, dus getuigenissen en brokstukken werden volgens militaire procedures afgehandeld. Dat verklaart in principe alles. |
Citaat:
|
Citaat:
Soit, ik ging ervan uit dat die aliens op sterk water bewaard werden.. :| |
Citaat:
Dat spelletje is tijdens een hevig onweer in de woestijn gecrasht op zowat 100 km van Roswell hé ,zeg maar "in the middle of nowhere".... Er waren géén ooggetuigen van die crash zelf he .... Citaat:
Hoe men de mensen daar wil conditioneren én er gelijk geld aan verdienen ,dan rest u er maar één ding ,bezoek het museum in Roswell ....:roll: https://skepp.be/nl/buitenaards-leve...ell-new-mexico |
Citaat:
Waarom zou indien dit waar moest zijn men zulke gevallen gaan begraven onder een "gepaste steen".... Gewoon het putteke in is een véél betere optie ,en géén mens weet dan waar die zogezegd liggen... Gelukkig was hij niet op dreef ,of we zouden nog moeten lezen hebben dat de afgevaardigden van het complete Amerikaanse leger daar bij die begrafenis aanwezig waren om "halt en front" plus de daarbij behorende saluutschoten om de gevallenen te eren....:lol: |
Citaat:
Zij hun lijken, wij een hoop ontvoerde aardkloot bewoners, ;-) Het is wachten op de volgende ruil om Elvis terug te krijgen. |
Je moet eens kijken naar de serie Ancient Aliens op de zender History. Echt een leuke serie dat. Mijn favoriet Erich Van Daniken komt er ook in voor.
|
Als dit echte montage is...
https://m.youtube.com/watch?v=vxJrttsU4ZU Links Venus, rechts de aarde en daartussen passeert komeet Leonard. Maar zie vooral wat er langs rechts tussen komt en hoe actief ons schild wordt. Er wordt zelfs een schild bij gelanceerd. Ik denk wel dat dit echt materiaal is. |
Citaat:
Ge ziet het rechts vanonder zoals in gans de film. |
Ik moet wel zeggen dat sinds de invoering van de CST het aantal meldingen wat betreft UFO's sterk is gedaald....
Zonder dat pasje komen ze er blijkbaar niet meer in...:lol: Zelfs onze grote vriend laat zich niet meer horen ,ik hoop maar dat alles in orde is wat zijn "chackra's" betreft.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be