Citaat:
Het is geen kwestie van is er contact, want dat is er al. Het is gewoon dat ze zich niet publiekelijk tonen wegens onze precaire situatie op aarde. Zoals de aliens van Sirius zelf zeggen: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijd voor zijn volgende injectie met Haldol...
|
Citaat:
Heeft Exodus gelijk? |
Citaat:
Of hij moreel verantwoordelijk bezig is even te midden. Wat vind je van zijn onderzoek? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een droom, een gedachtevorm, een legende.. is geen realiteit. Hallucinaties, is dat ook realiteit? Zoals ik al zei: "Lsd all the way" :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Wie weet zijn wijzelf ook " microben " in de ogen van andere, in onze ogen ontzaglijk grote wezens ? :-) Verder is onze eigen verste voorouder een microbe. Tenslotte, welk bewijs is er dat er énkel microben leven in de rest van het onmetelijk grote multiversum ? Volgens mij zijn daar wel wat meer ingewikkelde levensvormen te vinden. Zelfs zo ver gevorderden dat ze met ruimteschepen tot hier vliegen sinds duizenden en duizenden jaren, en zich bij onze voorouders door lieten gaan als goden en magische wezens. |
Citaat:
Ik ken Aliens hun bedoelingen niet . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een alien ras die de extreem zware magie kan produceren om tot hier te geraken kan ook minuscule magie produceren zoals elke grondstof in elke hoeveelheid produceren, proefkonijnen uit hoge hoeden toveren en met een vingerknip de volledige planeet ontdoen van mensen. Dat stelt echt niets voor in vergelijking. Wie een vliegdekschip kan produceren kan ook algen uit de zee vissen en de hamsters op een eiland vernietigen. Snap je? Citaat:
Wedden? ;-) |
Citaat:
Ik weet niet welk hun bedoelingen zijn, en wat zij hier zoeken, en jij nog veel minder. |
Citaat:
Wowow nu moet je niet uit het oog verliezen dat de afstand in lichtjaren die ons van hen scheiden ook onoverkomelijk kan zijn hé, dit in de veronderstelling dat er elders van die "wezens" zouden bestaan... Stel dat wij ten opzichte van hen slechts microben zijn, dan kunnen zij hier onmogelijk voet aan wal zetten zonder op zijn minst opgemerkt te worden of ons te vernietigen door hun massa, denk je niet? (lol) |
Citaat:
|
Citaat:
Waar heb je het in godsnaam over? LOL |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be