Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 19 april 2013 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6606146)
Wetenschappelijk bewezen wil voor de meesten van jullie zeggen "de wetenschappelijke wereld/autoriteiten accepteren het". Wederom een appeal to authority. Zo kan je blijven belazerd worden. Bekijk de data en denk voor jezelf!

Nee, je weet dus blijkbaar niet wat 'wetenschappelijk bewezen' in feite wil zeggen.

Beweerde jij niet dat je een bepaald diploma had gehaald ooit?
Vreemd dat je dan niet eens weet wat wetenschappelijk bewijs juist is.

Een beetje zoals een zelfverklaard wiskundige die de oppervlakte van een driehoek niet kan berekenen, nietwaar? :-) :-)

exodus 19 april 2013 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6606181)
Nee, je weet dus blijkbaar niet wat 'wetenschappelijk bewezen' in feite wil zeggen.

Ik weet maar al te goed dat jullie het al schermwoordje gebruiken om persoonlijke verantwoordelijkheid af te schuiven. Met persoonlijke verantwoordelijkheid bedoel ik objectief te feiten bekijken en zelf je verstand gebruiken, zonder de steunen op "wetenschappelijk bewezen", wat toch een autoriteitsargument is, want het zal nooit wetenschappelijk bewezen zijn in jullie ogen als het niet algemeen geaccepteerd is is door verschillende wetenschappelijke instellingen.

Travis66 19 april 2013 12:38

Da's duidelijk dan. Je weet dus wel wat wetenschappelijk bewezen wil zeggen. Je gelooft gewoon niet in de wetenschappelijke methode.

Even samengevat. Je gelooft in UFO's, NWO, Niburu, de maya kalender, lizard people,...
en niet in de wetenschappelijke methode.

Lijkt me erg logisch zelfs :)

exodus 19 april 2013 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6606357)
Da's duidelijk dan. Je weet dus wel wat wetenschappelijk bewezen wil zeggen. Je gelooft gewoon niet in de wetenschappelijke methode.

Even samengevat. Je gelooft in UFO's, NWO, Niburu, de maya kalender, lizard people,...
en niet in de wetenschappelijke methode.

Lijkt me erg logisch zelfs :)

Heb ik ergens gezegd dat ik niet in de "wetenschappelijke methode" geloof? Je legt weer woorden in mijn mond om mij te kunnen aanvallen. Nog niet verkropt dat je argumenten de grond in geboord zijn ivm de abduction case? Daar heb ik de wetenschappelijke methode niet voor nodig.

parcifal 19 april 2013 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6606368)
Heb ik ergens gezegd dat ik niet in de "wetenschappelijke methode" geloof? Je legt weer woorden in mijn mond om mij te kunnen aanvallen.

Dat impliceer je wel als je wetenschappelijk bewijs een autoriteitsargument noemt.

Wetenschappelijke instituten of instellingen zijn niet meer of minder dan verificateurs en controleurs van objectiviteit en toezichthouders op de wetenschappelijke methode.

Ze zijn niet perfect, maar het beste wat we hebben voorlopig, en als er een consensus is van een aanzienlijk aantal instellingen en instituten betreffende een bepaald wetenschappelijk bewijs, dan is dat een indicatie dat dat bewijs voldoet aan de minimumvereisten om te mogen zeggen dat het klopt.

Tenzij jij een betere methode weet om nonsens van waardevolle informatie te scheiden, moet ook jij je daaraan houden als je ernstig wil discussieren.
Maar het probleem is dat jij niet kan aanvaarden dat nog geen fractie van jouw fantasieen ooit in aanmerking zou kunnen komen om getest te worden, laat staan aanvaard te worden volgens elke methode die een beetje kritisch is.
Daarom dat ik vaak de parallel trek tussen jouw fantasien en de smurfen, beide zijn even wetenschappelijk bewijsbaar.

exodus 19 april 2013 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6606392)
Dat impliceer je wel als je wetenschappelijk bewijs een autoriteitsargument noemt.

Wetenschappelijke instituten of instellingen zijn niet meer of minder dan verificateurs en controleurs van objectiviteit en toezichthouders op de wetenschappelijke methode.

Ze zijn niet perfect, maar het beste wat we hebben voorlopig, en als er een consensus is van een aanzienlijk aantal instellingen en instituten betreffende een bepaald wetenschappelijk bewijs, dan is dat een indicatie dat dat bewijs voldoet aan de minimumvereisten om te mogen zeggen dat het klopt.

Niet meer dan een autoriteits argument dus, en je geeft je kracht weg aan die autoriteiten, die instituten dus. Ik kan je zeggen dat iedereen zelf het verstand heeft om uit te maken voor jezelf of UFO's een aliens bestaan of niet. Het zijn natuurlijk altijd diegene die schermen met de wetenschappelijke methode meestal zelf nog geen één boek gekocht hebben om hun eens te informeren.

Zie je zelf niet in dat je je beeldvorming van de realiteit volledig weg geeft aan die autoriteiten?

Think for yourself, question authority.

parcifal 19 april 2013 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6606424)
Niet meer dan een autoriteits argument dus, en je geeft je kracht weg aan die autoriteiten, die instituten dus. Ik kan je zeggen dat iedereen zelf het verstand heeft om uit te maken voor jezelf of UFO's een aliens bestaan of niet. Het zijn natuurlijk altijd diegene die schermen met de wetenschappelijke methode meestal zelf nog geen één boek gekocht hebben om hun eens te informeren.

Zie je zelf niet in dat je je beeldvorming van de realiteit volledig weg geeft aan die autoriteiten?

Think for yourself, question authority.

Het heeft niks met authoriteit te maken, maar alles met methodologie en kennis.

Men zegt wel eens over engdenkende mensen :
if all you have is a hammer, everything looks like a nail

Als je enkel conspiracy-theorien kent, ziet de maatschappij er natuurlijk uit als vergeven van de kwaadaardige autoriteiten die de waarheid willen toedekken. :lol:
Maar dat ligt dan puur aan jou.

exodus 19 april 2013 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6606435)
Het heeft niks met authoriteit te maken, maar alles met methodologie en kennis.

Men zegt wel eens over engdenkende mensen :
if all you have is a hammer, everything looks like a nail

Als je enkel conspiracy-theorien kent, ziet de maatschappij er natuurlijk uit als vergeven van de kwaadaardige autoriteiten die de waarheid willen toedekken. :lol:
Maar dat ligt dan puur aan jou.

Dat is wat je altijd beweert.

Het is echter anders, het zijn die autoriteiten die ons opgespeld hebben dat er enkel hamers en nagels bestaan. Mensen worden niet geboren en getogen met het beeld van de realiteit waar er een samenzwering tegen de mensheid is. Mensen ontdekken het, dat is het grote verschil.

Zoals in het nummer waarvan ik de link poste gezegd wordt:
Citaat:

Throughout human history, as our species has faced the frightening, terrorizing fact that we do not know who we are, or where we are going in this ocean of chaos, it has been the authorities, the political, the religious, the educational authorities who attempted to comfort us by giving us order, rules, regulations, informing, forming in our minds their view of reality.

Travis66 19 april 2013 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6606368)
Heb ik ergens gezegd dat ik niet in de "wetenschappelijke methode" geloof? Je legt weer woorden in mijn mond om mij te kunnen aanvallen. Nog niet verkropt dat je argumenten de grond in geboord zijn ivm de abduction case? Daar heb ik de wetenschappelijke methode niet voor nodig.

Ja hoor, zonder peer review heb je geen wetenschappelijke methode.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6606368)
want het zal nooit wetenschappelijk bewezen zijn in jullie ogen als het niet algemeen geaccepteerd is is door verschillende wetenschappelijke instellingen

En maak je geen illusies, je hebt geen enkel argument de grond ingeboord. Er valt niks te verkroppen.

exodus 20 april 2013 09:40

Citaat:

Marinecommandant: 'UFO van 100 meter boven de oceaan' (video)
vrijdag, 19 april 2013 17:36 geplaatst in:

Graham Bethune is een gepensioneerde marinecommandant die toegang had tot topgeheime gegevens.

Het was zijn taak om hooggeplaatste legerfunctionarissen en burgers vanaf Washington D.C. naar andere legerbases te vliegen.

In onderstaande video legt Bethune uit hoe hij op een dag een groep vips en andere piloten naar Argentia op het eiland Newfoundland bracht, toen iedereen aan boord plotseling een UFO van 100 meter zag die in een fractie van een seconde meer dan 3000 meter omhoog schoot in de richting van het vliegtuig.

Bethune heeft het voorval uitvoerig gedocumenteerd. Het onbekende vliegende object was voorzien van een koepel met daaromheen een gele halo.
http://www.niburu.nl/ufo/4737-marine...e-oceaan-video

exodus 22 april 2013 14:14

Astronaut Edgar Mitchel over het feit dat wij bezocht worden door buitenaardsen en de cover up hier rond die al decennia gaande is:

http://www.youtube.com/watch?v=9tKWElDHhY4

kiko 22 april 2013 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6609950)
Astronaut Edgar Mitchel over het feit dat wij bezocht worden door buitenaardsen en de cover up hier rond die al decennia gaande is:

http://www.youtube.com/watch?v=9tKWElDHhY4

Zegt hij ook iets over de maanlanding in 1969 ?

exodus 23 april 2013 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6610497)
Zegt hij ook iets over de maanlanding in 1969 ?

Nee, moet dat?

fox 23 april 2013 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6606460)
Dat is wat je altijd beweert.

Het is echter anders, het zijn die autoriteiten die ons opgespeld hebben dat er enkel hamers en nagels bestaan. Mensen worden niet geboren en getogen met het beeld van de realiteit waar er een samenzwering tegen de mensheid is. Mensen ontdekken het, dat is het grote verschil.

Zoals in het nummer waarvan ik de link poste gezegd wordt:

Neen, mensen willen het ontdekken. Ze kunnen maar niet aanvaarden dat de wereld zoals we hem kunnen een grote shithole is met mensen die maar wat doen om er zoveel mogelijk eigen profijt uit te halen. Ze proberen er meer achter te zoeken, hogere krachten met een bepaald doel. Zo ontstaan religies en zo is ook uw religie ontstaan. Ook jij tracht die religie te falsifieren maar ook hier zijn de "feiten" geen "feiten" maar gewoon losse beweringen.

exodus 23 april 2013 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6611166)
Neen, mensen willen het ontdekken. Ze kunnen maar niet aanvaarden dat de wereld zoals we hem kunnen een grote shithole is met mensen die maar wat doen om er zoveel mogelijk eigen profijt uit te halen. Ze proberen er meer achter te zoeken, hogere krachten met een bepaald doel. Zo ontstaan religies en zo is ook uw religie ontstaan. Ook jij tracht die religie te falsifieren maar ook hier zijn de "feiten" geen "feiten" maar gewoon losse beweringen.

Dat is gewoon jouw invulling maar klopt niet. Ik zou er hoegenaamd geen probleem mee hebben dat de wereld willekeurig is. Ik heb dat lang geloofd. Het zijn gewoonweg de feiten die aantonen dat er een samenzwering is tegen de mensheid.

Ik geloof niet dat de wereld één grote shithole is. Het is een kwestie van perceptie. Ik geloof, ruim gezegd, dat deze wereld een klaslokaal is voor ontplooiend bewustzijn. De dood is een illusie en alle lijden is uiteindelijk tijdelijk.

Liefde en eenheid is de basis van dit universum. Sommigen zetten zich af hiertegen voor persoonlijk gewin, en in de extremen van dit gedrag zien we het Duistere, dat zich afzet tegen het licht, en zich manifesteerd in de elite hun geheimhouding en bizarre rituelen.

Diegene die dit universum bedacht heeft, heeft onvoorwaardelijke Liefde, zelfs voor deze Duistere elite die zich afzet tegen het licht. Alle actoren krijgen de vrijheid om zelf te proeven van hun creaties.

exodus 2 mei 2013 14:33

Citaat:

Mensen uit andere dimensies bezoeken de aarde'
donderdag, 02 mei 2013 11:03 geplaatst in:



Verschillende soorten buitenaardse wezens zijn hier op aarde geweest. Na klimaatverandering en de hervorming van het monetaire systeem is dit de belangrijkste kwestie waar de mensheid mee te maken heeft.

Dat stelt de Canadese oud-minister van Defensie Paul Hellyer. Volgens hem werkte de Amerikaanse overheid met één of twee rassen samen.

In sommige gevallen gaat het om technologieën die het Amerikaanse ministerie van Defensie geheim wil houden, waaronder antizwaartekracht en verschillende soorten wapens.

Gewinkeld

Waarom stelde Hellyer geen vragen toen hij minister van Defensie was? “Toendertijd wist ik hier nog niets van,” legde hij uit. “Er zijn mensen uit andere dimensies en velen van hen hebben de aarde bezocht en doen dat nog steeds. Sommigen van hen lijken heel erg op ons. De soort die we de tall whites noemen hebben bijvoorbeeld wel eens gewinkeld in Las Vegas.”

Afgelopen maand bleek uit een peiling in North Carolina dat 21 procent van de ondervraagden meende dat de overheid veel informatie over het Roswellincident in 1947 heeft verdoezeld. Daarnaast zei 29 procent dat ‘buitenaardsen bestaan’.

Hellyer is momenteel aanwezig bij de Citizen Hearing On Disclosure (CHD) in Washington D.C. Daar getuigen tientallen mensen uit overheidskringen en de militaire wereld voor een zestal oud-congresleden over hun ervaringen met betrekking tot UFO’s en buitenaards contact.
http://www.niburu.nl/et/4795-mensen-...oeken-de-aarde

JBM 2 mei 2013 18:17

Dus Aliens zijn er in geslaagd de, voor ons, onvoorstelbare technologie te ontwikkelen om interstellair te reizen. Vervolgens beslissen ze dan om in een gat in de grond van een vreemde planeet te gaan samenhokken.

Micele 2 mei 2013 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6622664)
Dus Aliens zijn er in geslaagd de, voor ons, onvoorstelbare technologie te ontwikkelen om interstellair te reizen. Vervolgens beslissen ze dan om in een gat in de grond van een vreemde planeet te gaan samenhokken.

Wie zegt dat ze interstellair reizen ?

Wie weet waren ze altijd hier op aarde.
Waarom onder de grond ? Lijkt daar lekker warm te zijn. ;-)

En wie weet zijn ze alle niet immuun genoeg voor bovengrondse virussen en allerlei... ik gis maar.

JBM 2 mei 2013 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6622665)
Wie zegt dat ze interstellair reizen ?

Wie weet waren ze altijd hier op aarde.

Dan zouden het geen aliens zijn tsjiens, maar een onontdekte aardse soort.

exodus 2 mei 2013 18:32

Citaat:

'UFO's schakelen kernwapens uit waar en wanneer ze maar willen'
donderdag, 02 mei 2013 16:16 geplaatst in:



UFO's schakelen kernwapens uit waar en wanneer ze maar willenTijdens de Citizen Hearing on Disclosure (CHD), een hoorzitting over de publieke bekendmaking van buitenaards contact, is onder meer gesproken over de aanwezigheid van UFO’s in de buurt van kerninstallaties.

Daarnaast waren verschillende mensen in 1980 getuige van onbekende vliegende objecten bij de vliegbases Woodbridge en Bentwaters in Engeland.

Tijdens de CHD omschreef een aantal militairen gevallen waarbij UFO’s kernraketten onschadelijk hebben gemaakt. Veertig internationale onderzoekers en getuigen uit overheidskringen en de militaire wereld getuigen gedurende het evenement voor zes oud-congresleden.

Op dag één werd met name de geschiedenis van wereldwijde UFO-waarnemingen besproken. Daarnaast kwamen belangrijke UFO-incidenten aan bod, waaronder het incident nabij Roswell in 1947.

Ook werd verklaard dat verschillende Amerikaanse oud-presidenten erg geïnteresseerd waren in UFO’s en in sommige gevallen tevergeefs probeerden om informatie over UFO’s boven water te krijgen.
http://www.niburu.nl/ufo/4798-ufos-s...ze-maar-willen


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be