Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 2 september 2013 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6781364)
Ik zeg niet " ze zijn onzichbaar " maar " ze kunnen zich onzichtbaar maken ". Zich aan ons zicht onttrekken dus.

Dus ze kunnen zich onzichtbaar maken maar ze zijn niet onzichtbaar?
De logica spat weer zodanig hard alle kanten op dat het pijn doet aan de ogen. :lol:

exodus 2 september 2013 14:49

Ze hebben de technologie voor UFO's al in geheime projecten, maar ze willen het niet lossen voor het grote publiek. Hier enkele uitspraken van Ben Rich, hoofd van Lockhead Skunkworks.

Citaat:

“We did the F-104, C-130, U2, SR-71, F-117 and many other programs that I can’t talk about. We are still working very hard, I just can’t tell you what we are doing.
(source: 1993 WPAFB slide presentation)

“The Air Force has just given us a contract to take ET back home”
(source: 1993 WPAFB slide presentation)

“We already have the means to travel among the stars, but these technologies are locked up in black projects and it would take an act of GOD to ever get them out to benefit humanity”
(source: statement made after UCLA presentation to three Disclosure Project witnesses)

“We now have the technology to take ET back home”
(source: UCLA School of Engineering Alumni speech 3/23/93)

“We now know how to travel to the stars”
(source: UCLA School of Engineering Alumni speech 3/23/93)

“There is an error in the equations, and we have figured it out, and now know how to travel to the stars, and it won’t take a lifetime to do it”
(source: UCLA School of Engineering Alumni speech 3/23/93)

“It is time to end all secrecy on this, as it no longer poses a national security threat, and make the technology available for use in the private sector”.
(source: UCLA School of Engineering Alumni speech 3/23/93)

“There are many in the intelligence community who would like to see this stay in the black, and not see the light of day”
(source: UCLA School of Engineering Alumni speech 3/23/93)

“Jim, we have things out in the desert that are fifty (50) years beyond what you could possibly comprehend. If you have seen it on Star Wars or Star Trek, we’ve been there done that, or decided it was not worth the effort”
(Source: direct comments by Ben Rich to Jim Goodall via telephone call at the USC medical center approximately one week before Ben passed away on January 5th 1995)

“Dear John, Yes, I’m a believer in both categories. Feel anything is possible. Many of our man-made UFO’s were Un Funded Opportunities. In both categories, there are a-lot of books and charlatans, be careful. Best regards, Ben Rich”.
(source: 7/21/86 letter to John Andrews (Testors model Corporation) from Ben Rich who asked Ben if he was a believer in A) man made UFO’S, and B) extra-terrestrial UFO’s)

“We have some new things. We are not stagnating. What we are doing is updating ourselves, without advertising. There are some new programs, and there are certain things-some of them 20 or 30 years old-that are still break-throughs and appropriate to keep quiet about. Other people don’t have them yet.
(source: statement made by Ben Rich to Stuart F. Brown in an interview published in Popular Science October 1994)

“I wish I could tell you about the projects we are currently working on. They are both fascinating and fantastic. They call for technologies once only dreamed of by science fiction writers”.
(source: AIAA lecture Atlanta, Ga. September 7-9 1988)

kiko 2 september 2013 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6785233)
Ze hebben de technologie voor UFO's al in geheime projecten, maar ze willen het niet lossen voor het grote publiek.

Wat ben je met allemaal die ultrageavanceerde technologie als die zo ongelooflijk geheim moet blijven ?

Another Jack 2 september 2013 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6785365)
Wat ben je met allemaal die ultrageavanceerde technologie als die zo ongelooflijk geheim moet blijven ?

Dat het een straf flutverhaal zou blijven, tiens!

Johnny Blaze 2 september 2013 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6785365)
Wat ben je met allemaal die ultrageavanceerde technologie als die zo ongelooflijk geheim moet blijven ?

Ja, goede vraag, wat zou een leger/mogendheid zijn met ultrageheime geavanceerde technologie? Kan toch niet. Die mannen doen niks stiekem, toch?

Another Jack 2 september 2013 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 6785504)
Ja, goede vraag, wat zou een leger/mogendheid zijn met ultrageheime geavanceerde technologie? Kan toch niet. Die mannen doen niks stiekem, toch?

Het gebruiken?

meneer 2 september 2013 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6784815)
Dus ze kunnen zich onzichtbaar maken maar ze zijn niet onzichtbaar?
De logica spat weer zodanig hard alle kanten op dat het pijn doet aan de ogen. :lol:

W�*t versta je daar niet aan mannekke ? Iemand kan zich onzichtbaar maken wanneer hij dat wil, maar hij wil het niet altijd.:-)
Neem jou nu, je bent een mens, dus je zou moeten kunnen nadenken, en toch denk je niet na. Toch blijf je een mens ( in theorie ):-).

meneer 2 september 2013 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6785365)
Wat ben je met allemaal die ultrageavanceerde technologie als die zo ongelooflijk geheim moet blijven ?

Vraag dat aan de verschillende legers die onze planeet kent. Militairen houden zo véél geheim. Of denk je van niet ?

meneer 2 september 2013 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6785507)
Het gebruiken?

Er zijn misschien wel zaken die de overheid geheim houdt, en toch stiekem gebruikt. Denk je niet ?
Neem nu die Amerikaanse NSA, die de technologische mogelijkheid heeft iedereen te bespioneren, het ook deed, én het geheim probeerde te houden.
Er zijn wel meer zulke zaken, die tot nu toe nooit aan het publiek bekend gemaakt zijn.

kiko 2 september 2013 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6785607)
Er zijn misschien wel zaken die de overheid geheim houdt, en toch stiekem gebruikt. Denk je niet ?
Neem nu die Amerikaanse NSA, die de technologische mogelijkheid heeft iedereen te bespioneren, het ook deed, én het geheim probeerde te houden.
Er zijn wel meer zulke zaken, die tot nu toe nooit aan het publiek bekend gemaakt zijn.

En dat heeft wat precies met UFO's te maken ? Ik ben eventjes de draad kwijt.

Johnny Blaze 2 september 2013 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6785640)
En dat heeft wat precies met UFO's te maken ? Ik ben eventjes de draad kwijt.

Technologie die geheim geworden wordt. Gewoon een paar posts terug lezen en je bent terug mee. Zo moeilijk is het niet hoor.

kiko 2 september 2013 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 6785683)
Technologie die geheim geworden wordt. Gewoon een paar posts terug lezen en je bent terug mee. Zo moeilijk is het niet hoor.

Ik ben volledig mee ! Geef eens een voorbeeld van buitenaardse technologie die stiekem gebruikt wordt door het leger.

Mambo 2 september 2013 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6785603)
Vraag dat aan de verschillende legers die onze planeet kent. Militairen houden zo véél geheim. Of denk je van niet ?

Weet niet zunne, hangt van het aantal pinten af meestal.

Ben zelf militair geweest en niks achtergehouden.

meneer 2 september 2013 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6785640)
En dat heeft wat precies met UFO's te maken ? Ik ben eventjes de draad kwijt.

Je bent de draad al lang kwijt. Je was nooit mee.
Maar ik wil nog wel eens ( voor de 1000 ste keer en volledig tevergeefs waarschijnlijk, maar kom ) wat extra uitleg geven, speciaal voor mensen als jij, die met moeite meekunnen : het verband met UFO's is dat dat ook één van die zaken is waar de leidinggevenden van deze planeet heel wat meer van weten als ze vrijgeven aan het grote publiek.

Peche 2 september 2013 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6785694)
Ik ben volledig mee ! Geef eens een voorbeeld van buitenaardse technologie die stiekem gebruikt wordt door het leger.

http://english.pravda.ru/science/mys...azi_germany-0/
Thesis hoe het Nazirijk inspiratie opdeed bij aliens.

En toen gebeurde het, stuwraketten bleken succesvol te zijn. Tot de maan en terug.

meneer 2 september 2013 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6785895)
Weet niet zunne, hangt van het aantal pinten af meestal.

Ben zelf militair geweest en niks achtergehouden.

Maarschalk Mambo ? Admiraal ? Generaal met een heleboel sterrekkes ?:-)
De soldaten die helemaal vanonder aan de hïerarchische ladder bengelen zullen wel niet van de " top-secret " zaken op de hoogte gebracht zijn zeker ?
Die mogen patatten schellen, opdienen, en de kots opdweilen in de mess van de onderoficieren, en meer dergelijk moois, eventueel zich aan flarden laten schieten als het oorlog is, maar dat zal het wel zijn zeker ?

Johnny Blaze 3 september 2013 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6785694)
Ik ben volledig mee ! Geef eens een voorbeeld van buitenaardse technologie die stiekem gebruikt wordt door het leger.

Zal moeilijk zijn he als het stiekem is. Geef gij anders eens een voorbeeld van technologie die stiekem gebruikt wordt tegen ons door de NSA, om maar eentje uit de mouw te schudden. Dat is nu eenmaal het punt van stiekem weet ge, of is het te moeilijk?

Lees anders eens het voorbeeld van Ben Rich hier wat eerder op deze pagina. Die heeft denk ik ietsjes meer insight op de situatie dan gij.

Mambo 3 september 2013 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6785928)
Maarschalk Mambo ? Admiraal ? Generaal met een heleboel sterrekkes ?:-)
De soldaten die helemaal vanonder aan de hïerarchische ladder bengelen zullen wel niet van de " top-secret " zaken op de hoogte gebracht zijn zeker ?
Die mogen patatten schellen, opdienen, en de kots opdweilen in de mess van de onderoficieren, en meer dergelijk moois, eventueel zich aan flarden laten schieten als het oorlog is, maar dat zal het wel zijn zeker ?

jamaarja zo werkt dat daar nu ook weer niet.
De lanceercodes zullen ze allicht niet geven dat klopt natuurlijk weer wel.
Voor de rest wordt al het werk wel naar beneden toe gedelegeerd, zo werkt de hiërarchiek nu eenmaal.
En niet te vergeten, er zit verschil in het gewoon voetvolk.
Ik bv had een clearance (toegangskaart) tot alle gebouwen omwille van de dienst waar ik voor werkte; de 99% anderen hebben dan weer een clearance tot de diensten waar die mee werken.
Uiteindelijk zie je een basis van binnen en van buiten.
Komt er nog bij dat ik wel in de nbc bunker wekelijks mijn oefeningen mocht gaan maken waar de generaals in ... tijden van...mij eventueel zouden laten doen waar ik de oefeningskes van gemaakt had.

Ik kan u garanderen dat u allen dood zal zijn in dat geval. :lol:

Soms had ik wel straf corvee, en ja ik heb wel eens patatten mogen gaan uitpitten ook. Niet vaak. Trouwens dat vliegt allemaal in een schil machine dus veel werk was daar nu ook weer niet meer aan.
Maar dat was dan strafcorvee.
t' is het leger hé?

kiko 3 september 2013 05:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 6785995)
Zal moeilijk zijn he als het stiekem is. Geef gij anders eens een voorbeeld van technologie die stiekem gebruikt wordt tegen ons door de NSA, om maar eentje uit de mouw te schudden. Dat is nu eenmaal het punt van stiekem weet ge, of is het te moeilijk?

Lees anders eens het voorbeeld van Ben Rich hier wat eerder op deze pagina. Die heeft denk ik ietsjes meer insight op de situatie dan gij.

Zeg maar onmogelijk. Je hebt dus géén voorbeelden.

Waarvan akte.

kiko 3 september 2013 06:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 6785995)
Lees anders eens het voorbeeld van Ben Rich hier wat eerder op deze pagina. Die heeft denk ik ietsjes meer insight op de situatie dan gij.

Had, want hij is dood. Het is hem evenmin gelukt om met bewijzen af te komen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be