Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 12 september 2013 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6799446)
bah ja ... kan allemaal

Wat ook kan ...
Ze zagen die Rapu Nui zo hard zwoegen met die kolossale stenen dat ze voorgesteld hebben ze een handje te helpen.
Met hun hoogtechnologische kennis was de klus in een mum van tijd geklaard en nog nooit stonden op zo'n kort bestek zoveel voorouders vruchtbaarheid af te smeken... dit met veel nachtelijk jolijt tot gevolg.
Uit extreme dankbaarheid hebben de Rapu Nui een gedeelte van die moai met een rode pukao uitgerust... een beste benadering van toenmalige modegril van hun gulle bezoekers.

haha wat grappig...:cry::roll:

Another Jack 12 september 2013 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6799658)
Ik post vrijwel nooit foto's van UFO. Wederom een leugen van je. Ik post vrijwel altijd cases.

UFO's en aliens bestaan. Alleen diegene die bevooroordeeld zijn of het bewijs niet bekeken hebben beweren dat het niet zo is.

Daar is nooit discussie over geweest.

Peche 12 september 2013 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6799426)
zéér onwaarschijnlijk...
Lees misschien eens wat over de beroemde bibliotheek van Alexandrië
De teloorgang ervan was te wijden aan tal van factoren en over een langere periode.
Eén specifieke genadeklap was waarschijnlijk ten tijde van het opkomende machtsimperium van het christendom onder invloed van Theophilus van Alexandrië ( Koptisch ) en diens opvolger maar dat was niet echt georganiseerd vanuit Rome ... de Romeinse bezetters hebben zelfs proberen te bemiddelen

Het kan zijn dat bepaalde zaken die men in verschillende perioden heeft proberen te redden door ze over te brengen of te kopiëren via via uiteindelijk in de handen van het Vaticaan terecht zijn gekomen en nu in die beruchte kelders liggen ... maar dat is puur koffiedik kijken

Ceasar was dan een jood zeker?

praha 12 september 2013 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6799658)
Ik post vrijwel nooit foto's van UFO. Wederom een leugen van je. Ik post vrijwel altijd cases.

jaaaah goe bezig zenne
Neen jij post links naar zogezegde docu's waar fotookes, filmpjes en vage getuigenissen ons zouden moeten overtuigen

Citaat:

UFO's en aliens bestaan. Alleen diegene die bevooroordeeld zijn of het bewijs niet bekeken hebben beweren dat het niet zo is.
Dat heeft niks met bevooroordeeld te maken ... gewoon met de absentie van dat vermeende bewijs van je

praha 12 september 2013 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6800305)
Ceasar was dan een jood zeker?

Ik vraag me af of jij soms wat leest wat ik schrijf, Peche

Je opmerking over Ceasar begrijp ik trouwens niet geheel.

Ik weet begot goed waarom je die persoon vernoemt : 'De eerste (bekende) gedeeltelijke verwoesting was door de brand die uitbrak bij het beleg van Alexandrië door de Romein Julius Caesar in 48 v.Chr.'
Wat zijn jood of niet-joodse achtergrond daarmee te maken heeft is me een raadsel.
Hij was ook niet bepaald een Christen hé en het gebeurde lang voor de kerk die hiërarchische machtsstructuur verwierf.
Noch wordt er gewag gemaakt dat hij dat bewust deed enkel dat het tijdens een beleg gebeurde en het een gedeeltelijke verwoesting betrof door uitbreken van een brand

... dus nog steeds ( na toch al talloze ) pagina's geen enkele aanwijzing of bewijs dat de kerk bewust info heeft laten verdwijnen noch dat ze iets met de teloorgang van die bewuste bibliotheek te maken zouden hebben noch enige indicatie wat er dan precies zou verdwenen zijn of wat er in die kelders zou kunnen liggen... allemaal pure speculatie

meneer 12 september 2013 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6799246)
Wat is volgens jou verdwenen misschien ?

Uw brein ?

meneer 12 september 2013 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6800296)
Daar is nooit discussie over geweest.

Ach so ? Wel, zeg het hier dan klaar en duidelijk : " Ja, Ik geloof dat Aliens & UFO's bestaan ".:-)

meneer 12 september 2013 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6800786)
jaaaah goe bezig zenne
Neen jij post links naar zogezegde docu's waar fotookes, filmpjes en vage getuigenissen ons zouden moeten overtuigen


Dat heeft niks met bevooroordeeld te maken ... gewoon met de absentie van dat vermeende bewijs van je

Jij hebt bewijs voor JOUW beweringen misschien ? Ik ben benieuwd ?:-)
......Nee zeker ? Het enige dat je hebt zijn veronderstellingen.
Waarom zouden jouw veronderstellingen beter zijn als die van iemand die het tegendeel veronderstelt ? D�*t is een goede vraag, waarop jij echter niet zult kunnen antwoorden.:-)

JBM 13 september 2013 08:08

Reptilians aanwezig bij raketlancering van NASA!
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130912_00737928



(ik weet het, het is natuurlijk een amfibie)

Another Jack 13 september 2013 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6800816)
Ach so ? Wel, zeg het hier dan klaar en duidelijk : " Ja, Ik geloof dat Aliens & UFO's bestaan ".:-)

Dat is al honderd keer gezegd ondertussen, maar goed:
Ja, ik geloof dat ongeïdentificeerde zaken zijn waargenomen, wat het is weten we niet aangezien ze ongeïdentificeerd zijn.
Ja, ik geloof dat wij niet de enige planeet zijn in het heelal waar leven is. Alleen is het astronomisch gezien onmogelijk dat er ooit contact geweest is, is of ooit zal zijn.

exodus 13 september 2013 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6801055)
Dat is al honderd keer gezegd ondertussen, maar goed:
Ja, ik geloof dat ongeïdentificeerde zaken zijn waargenomen, wat het is weten we niet aangezien ze ongeïdentificeerd zijn.

Dus als je niet weet wat het is, kan het vanalles zijn, dus ook aliens. Ook al is het voor jou zeer onwaarschijnlijk.

Citaat:

Ja, ik geloof dat wij niet de enige planeet zijn in het heelal waar leven is. Alleen is het astronomisch gezien onmogelijk dat er ooit contact geweest is, is of ooit zal zijn.
Dat kan je dus niet met zekerheid stellen. Je weet niet welke capaciteiten een beschaving heeft die veel verder staat of de onze.

Temeer zijn de bewijzen dat ze hier zijn. Heel jouw redenering is een mind game om aliens te houden in een ver hoekje van het heelal. Je wil het een ver van je bed show houden. Maar ze zijn hier, en ze kunnen ook aan je bed staan, zoals sommige mensen al meegemaakt hebben.

praha 13 september 2013 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6800820)
Jij hebt bewijs voor JOUW beweringen misschien ? Ik ben benieuwd ?:-)
......Nee zeker ? Het enige dat je hebt zijn veronderstellingen.
Waarom zouden jouw veronderstellingen beter zijn als die van iemand die het tegendeel veronderstelt ? D�*t is een goede vraag, waarop jij echter niet zult kunnen antwoorden.:-)

Misschien net omdat ik niet al teveel beweer, slimmeke

Al wat ik tot nu toe steeds heb gesteld is dat er geen bewijzen zijn voor beweringen als dat er al al aliens hier geweest zijn
En dat valt te lezen als : Er zijn me tot nu toe nog geen bewijzen noch enige indicaties voor aangereikt ... weet ik veel of er ergens in een ondergrondse geheime bunker bewijzen voorhanden zouden zijn.

praha 13 september 2013 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6801193)
Temeer zijn de bewijzen dat ze hier zijn. Heel jouw redenering is een mind game om aliens te houden in een ver hoekje van het heelal. Je wil het een ver van je bed show houden. Maar ze zijn hier, en ze kunnen ook aan je bed staan, zoals sommige mensen al meegemaakt hebben.

Wanneer ga je dat 'leugentje' eens laten ?
Er zijn tot nu toe geen bewijzen nog indicaties voor.

Die befaamde Iran-case waar je zo met dweept is er ook geen... uit niets blijkt dat het daar over een alien-tuig zou gaan

meneer 13 september 2013 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6802111)
Misschien net omdat ik niet al teveel beweer, slimmeke

Al wat ik tot nu toe steeds heb gesteld is dat er geen bewijzen zijn voor beweringen als dat er al al aliens hier geweest zijn
En dat valt te lezen als : Er zijn me tot nu toe nog geen bewijzen noch enige indicaties voor aangereikt ... weet ik veel of er ergens in een ondergrondse geheime bunker bewijzen voorhanden zouden zijn.

Precies, je weet er niks van. Op d�*t punt zijn we akkoord.
Maar dan hoef je ook niet zo de " super-sceptische " uit te hangen. Het zou best allemaal kunnen !
De realiteit is dikwijls nog fantastischer als de fantasie !

meneer 13 september 2013 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6802118)
Wanneer ga je dat 'leugentje' eens laten ?
Er zijn tot nu toe geen bewijzen nog indicaties voor.

Die befaamde Iran-case waar je zo met dweept is er ook geen... uit niets blijkt dat het daar over een alien-tuig zou gaan

Bron ? Bewijs ?:-)

exodus 16 september 2013 09:26

Aliens zijn alleszinds geen ver je je bed show. Het een getuigenis van iemand ie aliens aan zijn bed had staan. Interessant is dat deze case ook gechecked wordt met remote viewing, wat tevens een bevestiging voor paranormale fenomenen is. De remote viewer krijgt gewoon een getal in een enveloppe dat geassocieerd is aan dat evenement, maar de remote viewer weet niet wat het representeerd. Voor hetzelfde geld ziet hij een verjaardagfeestje in het jaar 1972 van ene Mister Nobody. Het kan vannalles zijn.

De remote viewer haalt ook nog meer relevante zaken op:

http://www.youtube.com/watch?v=i8eS4dzlcUs&t=49m14s

praha 16 september 2013 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6804592)
Aliens zijn alleszinds geen ver je je bed show. Het een getuigenis van iemand ie aliens aan zijn bed had staan. Interessant is dat deze case ook gechecked wordt met remote viewing, wat tevens een bevestiging voor paranormale fenomenen is. De remote viewer krijgt gewoon een getal in een enveloppe dat geassocieerd is aan dat evenement, maar de remote viewer weet niet wat het representeerd. Voor hetzelfde geld ziet hij een verjaardagfeestje in het jaar 1972 van ene Mister Nobody. Het kan vannalles zijn.

De remote viewer haalt ook nog meer relevante zaken op:

http://www.youtube.com/watch?v=i8eS4dzlcUs&t=49m14s

:-)
We tonen het éne aan enkel en alleen aan de hand van het veronderstelde andere en daardoor wordt het laatste veronderstelde sterker ?
Steeds grappiger hoor

btw de juiste methodologie van integere info te verkrijgen onder hypnose is hier weer eens totaal verkracht hé

meneer 18 september 2013 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6805708)
:-)
We tonen het éne aan enkel en alleen aan de hand van het veronderstelde andere en daardoor wordt het laatste veronderstelde sterker ?
Steeds grappiger hoor

btw de juiste methodologie van integere info te verkrijgen onder hypnose is hier weer eens totaal verkracht hé

Beter zou u eens zelfhypnose gebruiken in een poging een beter begrip te krijgen der redenen die u naar het paranoïde scepticisme dat u kenmerkt gevoerd hebben.
Zelfhypnose kan u inderdaad helpen een beter inzicht in uzelf te krijgen, en eens dat uw problemen gekend zijn, deze te genezen zonder het dagelijks gebruik van medicamenten met ongewenste bijwerkingen.:-)

Micele 21 september 2013 11:32

Citaat:

http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...aan-echt.dhtml


Scan van één van de organismen die volgens de wetenschappers aantonen dat er buitenaards leven is. © epa.

Luc Beernaert
21/09/13 - 10u54 Bron: The Independent

Een team van Britse wetenschappers is ervan overtuigd dat ze het bewijs van buitenaards leven hebben gevonden. De wetenschappers stuurden een ballon 27 kilometer de stratosfeer in en die bracht kleine biologische organismen mee die volgens de experts enkel in de ruimte kunnen zijn ontstaan.
Professor Milton Wainwright verklaart in The Independent dat hij "95 procent zeker" is dat de organismen niet op de Aarde hun oorsprong vonden.

"Met alle informatie die we hebben, kunnen we enkel besluiten dat ze uit de ruimte komen. Er is geen enkel mechanisme bekend waarmee deze levensvormen zo'n hoogte kunnen bereiken. Voor zover we weten, komen ze uit de ruimte".

Geen pollen
"Het zijn geen gebruikelijke organismen", stelt professor Wainwright van het departement Biologie en Biotechnologie van de universiteit van Sheffield. "Mochten ze van de Aarde komen, dan zouden we zaken zien die we hier kennen, zoals pollen".
Citaat:

http://www.independent.co.uk/news/sc...e-8826690.html

The truth IS out there: British scientists claim to have found proof of alien life

Life on Mars? No, say scientists, it’s floating 27km above Chester

TOM MENDELSOHN Author Biography THURSDAY 19 SEPTEMBER 2013

The organisms are 'very unusual' (University of Sheffield)

A team of British scientists is convinced it has found proof of alien life, after it harvested strange particles from the edge of space.

The scientists sent a balloon 27km into the stratosphere, which came back carrying small biological organisms which they believe can only have originated from space.

Professor Milton Wainwright told The Independent that he was "95 per cent convinced" that the organisms did not originate from earth.

"By all known information that science has, we know that they must be coming in from space," he said. "There is no known mechanism by which these life forms can achieve that height. As far as we can tell from known physics, they must be incoming."

Some of the samples were captured covered with cosmic dust, adding further credence to the idea that they have originated from space.

"The organisms are not usual," said Professor Wainwright, who works at the University of Sheffield’s Department of Molecular Biology and Biotechnology. "If they came from earth, we would expect to see stuff that we find on earth commonly, like pollen."

"We're very, very confident that these are biological entities originating from space," he said, acknowledging that absolutely certainty is hard to achieve in science.

The team believes that the entities are coming from comets, which are big balls of ice shooting through space. The samples were collected during a meteorite shower from a comet. As they hit the earth's atmosphere, the comets melt - ablate, to give it a technical term - releasing the organisms as they break down.

"The particles are very clean," added Prof Wainwright. "They don't have any dust attached to them, which again suggests they're not coming to earth. Similarly, cosmic dust isn't stuck to them, so we think they came from an aquatic environment, and the most obvious aquatic environment in space is a comet.

"They're very unusual beasts, not your normal kind of life from earth."

The organisms are probably not alive, but, excitingly, probably do contain DNA. Similar ones harvested during an earlier experiment have contained the chemical, which is one of the fundamental building blocks of life on earth.

The fact that they contain DNA is probably one of the most exciting aspects to this discovery, as it is a big hint that life on earth may itself have extraterrestrial origins.

"If we're right, it means that there's life in space, and it's coming to earth. It means that life on earth probably originated in space," said Professor Wainwright. "Statistically, there's no reason why life should originate on earth. There are billions and billions of comets, but most biologists are stuck on earth.

"The earth is an open system with biology raining down on it as we speak.

"It's almost too amazing to believe."

He scotched the theory that the life forms arrived in the upper atmosphere after being blasted there from a volcano.

"The last volcano was three years ago, and the matter has all been deposited by now," he said.

Professor Wainwright’s team is hoping to extend and confirm their results by carrying out the test again in October to coincide with the upcoming Halley’s Comet-associated meteorite shower when there will be large amounts of cosmic dust. It is hoped that more new, or unusual, organisms will be found.

The group’s findings have been published in the Journal of Cosmology and updated versions will appear in the same journal, a new version of which will be published in the near future. Professor Chandra Wickramasinghe of the Buckingham University Centre for Astrobiology also gave a presentation of the group’s findings at a meeting of astronomers and astrobiologists in San Diego last month.


Could life on earth have come from outer space? (University of Sheffield)

Professor Milton Wainwright
Citaat:

http://www.sheffield.ac.uk/mbb/staff/wainwright



Research on Astrobiology and the History of Biology
Dr M Wainwright

Sheffield 222 4410
[email protected]

Career History

2012 Honorary Professor and Fellow of the Centre for Astrobiology, University of Buckingham
2009 Honorary Professor Cardiff University
2010 Honorary Professor King Saud University, Saudi Arabia
1986-present: Senior Lecturer
1975-1986: Lecturer in Microbiology
1974-1975: National Research Council of Canada, Postdoctoral Fellow

Research
1) Astrobiology - mainly in relation to attempts to demonstrate the validity of the theory of neopanspermia, i.e. the view that microbes are currently arriving to Earth from space.
2) History of Science - studies on the history of the development of the germ theory, the discovery of antibiotics, notably penicillin and streptomcyin; the role of bacteria in the aetiology of cancer, and the role played by Patrick Matthew, and others in pre-Origin work on evolution (search Google for “wainwrightscience”).


A balloon used to sample the stratosphere for microbes in an attempt to demonstrate neopanspermia-the view that life (microbes) are continually arriving to Earth from space.

Selected Publications

Wainwright, M., Al Harbi, S. and Wickramasinghe, N.C. (2006). How do microorganisms reach the stratosphere? International Journal of Astrobiology 5,13-15.
Shivaji, S.,Chaturvedi, P.,Kuresh,K.,Redy,C.B.S.,Wainwright M.et al. (2006). Bacillus aerius sp. nov. isolated from cryogenic tubes used for collecting air samples from high altitudes. International Journal of Systematic and Evolutionary Microbiology 56,1465-1473.
Wainwright, M. (2008). Some highlights in the history of mycology-a personal journey. Fungal Biology Reviews, 7, 2297-102.
Wainwright, M., Leswd, A. and Alshammari,F. (2009). Bacteria in amber coal and clay in relation to lithopanspermia. International Journal of Astrobiology 8,141-143.
Wainwright, M. (2010).The overlooked link between non-virus microbes and cancer. Science Progress 93, 393-40.
Wainwright, M.(2002). Do fungi play a role in the aetiology of cancer? Reviews of Medical Microbiology 13, 1-6.
Wainwright,M. (2006). The potential role of non-virus microorganisms in cancer. Current Trends in Microbiology 2, 48-59.
Wainwright,M.(2011). Charles Darwin mycologist and refuter of his own myth. Fungi 4, 12-20.
Wainwright, M. (1991). Streptomycin: discovery and resultant controversy. Journal of the History and Philosophy of the Life Sciences 13, 97-124.
Wainwright, M. and Swan, H.T. (1986). C.G. Paine and the earliest surviving clinical record of penicillin therapy. Medical History 30, 42-56.

zonbron 21 september 2013 11:42

Ik heb aliens in Syrie aan het werk gezien. Veel beelmateriaal op youtube!

Hier meer.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be