Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 1 december 2017 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8584888)
...maar allez wat een onzin toch allemaal
Ik kan nog inkomen in 'geheime' rapporten ten tijde van oorlog/koude-oorlog, of wanneer die optie echt aan de orde leek te zijn etc
Maar nu ?
.... Ge hoort niks anders dan militairen die dat of dat menen gezien te hebben.
Daarbij... nog zo ietske... waarom denkt ge dat de militairen er veel beter in zouden zijn of meer middelen ter beschikking zouden hebben dan de burgerij ?

Kijk hé ... er is al iets grandioos mis met de visie van militairen waardoor ze al niet als betrouwbare getuigen kunnen aanvaard worden.
Die denken meteen in termen van dreiging, spreken in bewoordingen van 'volgen', 'ontwijkingsmanoeuvre', etc waardoor elke ufo-waarneming al meteen een soort status verkrijgt van iets bemand.
....en voor de rest zijn het de meest domme kloten gebleken met maar weinig achtergrondkennis
Op 14 maanden kunt ge al beginnen vliegeren met vooraf een officiersopleiding (opleiding polytechniek KMS :? zogezegd gelijkgesteld met Ir maar de meeste hebben geen kaas gegeten van wis of natuurkunde hoger niveau )

...en dan zwijg ik nog over het feit dat een moderne gevechtspiloot zich bijna uitsluitend baseert op zijn boordapparatuur wat voor deze cases net een nadeel vormt

Maar mens, er zijn constant geheime rapporten over dit en dat die circuleren in militaire middens. U vertelt weer eens onzin.

Kristof Piessens 1 december 2017 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8584954)
Maar mens, er zijn constant geheime rapporten over dit en dat die circuleren in militaire middens. U vertelt weer eens onzin.

Hoezo ?, geheimen zijn er om onthult te worden, als er mensen die projectmatig werken aan het in stand houden van de Alien verha(a)l(en) heeft dit twee zaken te betekenen, 1; De achterliggende gedachte is om mensen te laten geloven dat ze bestaan en 2; De menselijke psychologie is tweeledig of dubbelzinnig betreft de geloofwaardigheid en de context van de bewijslast die de geloofwaardigheid van de verha(a)l(en) ondergraaft.

Als er rapporten zijn die geclassificeerd zijn als geheim maar wel met doorhalingen zijn vrijgegeven is het punt dat er van de meeste feiten geen enkele samenhang of verwijzingen zijn die doen vermoeden dat er menselijk handelen in het spel is.

I rest my case !

Het Oosten 1 december 2017 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 8585021)
Hoezo ?, geheimen zijn er om onthult te worden, als er mensen die projectmatig werken aan het in stand houden van de Alien verha(a)l(en) heeft dit twee zaken te betekenen, 1; De achterliggende gedachte is om mensen te laten geloven dat ze bestaan en 2; De menselijke psychologie is tweeledig of dubbelzinnig betreft de geloofwaardigheid en de context van de bewijslast die de geloofwaardigheid van de verha(a)l(en) ondergraaft.
U
Als er rapporten zijn die geclassificeerd zijn als geheim maar wel met doorhalingen zijn vrijgegeven is het punt dat er van de meeste feiten geen enkele samenhang of verwijzingen zijn die doen vermoeden dat er menselijk handelen in het spel is.

I rest my case !



Daarover gaat het allemaal niet. Mijn punt was dat er constant geheime rapporteren circuleren in een leger. Van om het even welk land en over menig militair onderwerp.


Een voorbeeld van zulk geheim rapport:
Geheim rapport landmacht: 'Het materieel is oud, versleten en daardoor gevaarlijk'.
(RTL)

parcifal 1 december 2017 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 8584840)
Het zou tijd moeten worden dat er een organisatie komt die de aarde beschermt tegen aliens met slechte bedoelingen... !

Maar die hebben we toch al lang?


praha 1 december 2017 19:27

[quote=Het Oosten;8584954]Maar mens, er zijn constant geheime rapporten over dit en dat die circuleren in militaire middens.[quote]
niet van de orde zoals gij bedoelt.
Gij spreekt over een in het geheim opgerichtte cel daartoe en over een totale geheim cover-up
Zeer grappig daar er volgens de nutcasers dan nog maar weinig geheim aan is en dat al geruim 70 jaar
Zonder enige lek en met op z'n minst de helft van de wetenschappelijke wereld die mee in het complot moeten zitten.
Begrijp dat nu eindelijk eens

Citaat:

U vertelt weer eens onzin.
... en stop nu eindelijk eens met op de man te spelen of aan bronvervuiling te doen... je lijkt soms wel JvdB
Als er ene is die hier al constant onzin aan het verkopen is dan ben jij het wel

praha 1 december 2017 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8584954)
Maar mens, er zijn constant geheime rapporten over dit en dat die circuleren in militaire middens.

niet van de orde zoals gij bedoelt.
Gij spreekt over een in het geheim opgerichtte cel daartoe en over een totale geheim cover-up
Zeer grappig daar er volgens de nutcasers dan nog maar weinig geheim aan is en dat al geruim 70 jaar
Zonder enige lek en met op z'n minst de helft van de wetenschappelijke wereld die mee in het complot moeten zitten.
Begrijp dat nu eindelijk eens

Citaat:

U vertelt weer eens onzin.
... en stop nu eindelijk eens met op de man te spelen of aan bronvervuiling te doen... je lijkt soms wel JvdB
Als er ene is die hier al constant onzin aan het verkopen is dan ben jij het wel

praha 1 december 2017 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8585127)
Maar die hebben we toch al lang?


en vermoedelijk hebben die al veel moeten ondernemen gezien al die aliens die hier het luchtruim onveilig komen maken ... al goed dat de speciale sectie MIB dat later allemaal komt opruimen

Pandareus 1 december 2017 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8585410)
en vermoedelijk hebben die al veel moeten ondernemen gezien al die aliens die hier het luchtruim onveilig komen maken ... al goed dat de speciale sectie MIB dat later allemaal komt opruimen

Die mannen hebben het bijzonder druk, binnenkort komt de volgende film uit met al hun avonturen tegen de aliens. Het zal wel niet via joetjoep zijn, maar via Netflix, of de cinema uiteraard. Veel interessanter dan dat saaie cometa-rapport.

Kristof Piessens 2 december 2017 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8585127)
Maar die hebben we toch al lang?


Meen je dat ? Behoudens fictie komt dit scenario toch niet overeen met de werkelijkheid.

Enneuh, @Het oosten, 't zou me niet verbazen dat de geproduceerde geheimen die in militaire kringen circuleren meer van die aard zijn dat de inhoud hiervan nooit gerelateerd wordt aan Alientoestanden maar meer met de huidige omstandigheden binnen de legers te maken heeft, maar een stukje hogerop zijn geheimen in zekere zin altijd onthaalt op sceptisme, zeker als je als lagere in rang nooit een hogere in rang kunt overtuigen van het eigen gelijk, wat een communicatieprobleem betreft, zal niet anders zijn denk ik ?

praha 2 december 2017 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 8585745)
Meen je dat ? Behoudens fictie komt dit scenario toch niet overeen met de werkelijkheid.

Enneuh, @Het oosten, 't zou me niet verbazen dat de geproduceerde geheimen die in militaire kringen circuleren meer van die aard zijn dat de inhoud hiervan nooit gerelateerd wordt aan Alientoestanden maar meer met de huidige omstandigheden binnen de legers te maken heeft, maar een stukje hogerop zijn geheimen in zekere zin altijd onthaalt op sceptisme, zeker als je als lagere in rang nooit een hogere in rang kunt overtuigen van het eigen gelijk, wat een communicatieprobleem betreft, zal niet anders zijn denk ik ?

awel dat denk ik ook

Niettemin, ... Ik kan me voorstellen ( en al zeker in eerdere tijden waar het leger veel dominanter een rol speelde zowel op vlak van staatsveiligheid, communicatie en dat ze beschikte over de meeste en beste technologie ) dat indien zich zo een voorval voordeed men het wel geheim had willen houden.
Met de nadruk op dat willen hé... na ruim 70 hadden we ondertussen dan al wel concreet bewijs over Roswell verkregen en niet van horens zeggens.
Maar zoiets is nu al veel minder aan de orde.

Dus als ge ervan uitgaat dat het nu nog regelmatig voorkomt dat we een bezoekje krijgen van aliens dan is het vrij absurd te denken dat de burgerij dat niet zou gezien of gemerkt hebben.

Doet mij daarbij meteen aan denken waarom de mensen bij uitstek ( astronomen al dan niet professioneel .... en dat zijn er verdomd veel over heel de wereld ) nooit met dergelijke vergezochte nonsens afkomen laat staan dat er uit die hoek veel ufo-waarnemingen zijn terwijl zij toch niets anders doen dan naar de hemel staren.
Zou het kunnen dat uitgerekend die mensen net iets meer ervaring & kennis hebben van wat er zoal aan natuurlijke phenomenen te zien is ?

En het gaat vooral niet op van dat soort slappe excuses te gaan aanwenden om te gaan stellen dat ufo's enkel de encounters die voor ons verborgen zouden gehouden worden dienen te bevestigen.
Da's complete omkering van bewijslast.

Het Oosten 3 december 2017 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8586260)
awel dat denk ik ook

Niettemin, ... Ik kan me voorstellen ( en al zeker in eerdere tijden waar het leger veel dominanter een rol speelde zowel op vlak van staatsveiligheid, communicatie en dat ze beschikte over de meeste en beste technologie ) dat indien zich zo een voorval voordeed men het wel geheim had willen houden.
Met de nadruk op dat willen hé... na ruim 70 hadden we ondertussen dan al wel concreet bewijs over Roswell verkregen en niet van horens zeggens.
Maar zoiets is nu al veel minder aan de orde.

Dus als ge ervan uitgaat dat het nu nog regelmatig voorkomt dat we een bezoekje krijgen van aliens dan is het vrij absurd te denken dat de burgerij dat niet zou gezien of gemerkt hebben.

Doet mij daarbij meteen aan denken waarom de mensen bij uitstek ( astronomen al dan niet professioneel .... en dat zijn er verdomd veel over heel de wereld ) nooit met dergelijke vergezochte nonsens afkomen laat staan dat er uit die hoek veel ufo-waarnemingen zijn terwijl zij toch niets anders doen dan naar de hemel staren.
Zou het kunnen dat uitgerekend die mensen net iets meer ervaring & kennis hebben van wat er zoal aan natuurlijke phenomenen te zien is ?

En het gaat vooral niet op van dat soort slappe excuses te gaan aanwenden om te gaan stellen dat ufo's enkel de encounters die voor ons verborgen zouden gehouden worden dienen te bevestigen.
Da's complete omkering van bewijslast.

Dat doen ze wel degelijk . En héél lang al. Al sedert in de jaren '70 en nog veel vroeger.

https://www.ninefornews.nl/gerenomme...die-naar-ufos/

Weeral eens, u vertelt zo maar wat. U moet zich dringend wat beter informeren!

Kristof Piessens 3 december 2017 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8587039)
Dat doen ze wel degelijk . En héél lang al. Al sedert in de jaren '70 en nog veel vroeger.

https://www.ninefornews.nl/gerenomme...die-naar-ufos/

Weeral eens, u vertelt zo maar wat. U moet zich dringend wat beter informeren!

De link is niets nieuws, ik weet alleen de reden niet waarom er geen serieus onderzoek is gestart, astronomen doen misschien wel waarnemingen maar rapporteren ze dat of houden ze daar iets van bij over het tijdstip dat ze het waargenomen hebben, nergens vind ik hiervan gegevens terug op eerder welke sterrenwachten of vergelijkbare observatoria op hun websites ?

Nogmaals u probeert de bewijslast van de getuigenissen te leggen bij de mensen zelf, ook al is dat gemeld en kunnen konden ze niet achterhalen wat het was, het probleem is vaak willen geheim houden en dat niet in de openbaarheid te brengen omdat ze geen spoor hebben die verklaart waarom de getuigen iets hebben gezien en met welke reden ze achteraf hen in het belachelijke trekken, gekende reacties van mensen die niet weten hoe ze er mee moesten omgaan !

Pandareus 3 december 2017 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 8585745)
Meen je dat ? Behoudens fictie komt dit scenario toch niet overeen met de werkelijkheid.

Enneuh, @Het oosten, 't zou me niet verbazen dat de geproduceerde geheimen die in militaire kringen circuleren meer van die aard zijn dat de inhoud hiervan nooit gerelateerd wordt aan Alientoestanden maar meer met de huidige omstandigheden binnen de legers te maken heeft, maar een stukje hogerop zijn geheimen in zekere zin altijd onthaalt op sceptisme, zeker als je als lagere in rang nooit een hogere in rang kunt overtuigen van het eigen gelijk, wat een communicatieprobleem betreft, zal niet anders zijn denk ik ?

Fictie ? Miljoenen mensen zullen willen "getuigenis" geven dat ze Thor, captain america, the hulk, Iron man, hawkeye en black widow al gezien hebben. Om nog niet te spreken over Antman, scarlet witch, quicksilver, Namor en Vision.

praha 3 december 2017 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8587039)
Dat doen ze wel degelijk . En héél lang al. Al sedert in de jaren '70 en nog veel vroeger.

https://www.ninefornews.nl/gerenomme...die-naar-ufos/

Weeral eens, u vertelt zo maar wat. U moet zich dringend wat beter informeren!

:lol:
... ik had het kunnen denken, Het Oosten plukt weer selectief wat uit een post, rukt daarmee wat uit de context en zet een stroman op

...even het volledige stukje zetten hé:
"Doet mij daarbij meteen aan denken waarom de mensen bij uitstek ( astronomen al dan niet professioneel .... en dat zijn er verdomd veel over heel de wereld ) nooit met dergelijke vergezochte nonsens afkomen laat staan dat er uit die hoek veel ufo-waarnemingen zijn terwijl zij toch niets anders doen dan naar de hemel staren."
Het onderlijnde heb je er dus zeer bewust van afgelaten en de 'nonsens' heb je naar eigen willekeur geïnterpreteerd als zijnde het observeren van ufo's.

Vervolgens gaat hij dan een kwaksite aanhalen waar in het stukje zelf maar bitter weinig staat over dat astronomen zouden stellen dat het alien-tuigen zijn, laat staan tuigen
Ze stellen gewoon ( zoals iedereen trouwens ) dat er ufo's zijn en dat die maar beter onderzocht worden
Niks mis mee hé

Maar ja een kwaksite zou geen kwaksite zijn moesten ze er niet één weirdo sukke bijhalen en vooruitschuiven als eminente wetenschapper.
ja hoor zelfs bij de astronomen ( of dien ik ex-astronomen te gebruiken ) lopen er zotten ... vrij evident zou ik zeggen

... het eeuwige probleem Het Oosten
Jij klikt maar wat aan tot ge iets denkt te vinden dat Uw grote gelijk moet bewijzen, leest maar halfweg en je checkt niks aan bronmateriaal

praha 3 december 2017 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 8587258)
De link is niets nieuws, ik weet alleen de reden niet waarom er geen serieus onderzoek is gestart, astronomen doen misschien wel waarnemingen maar rapporteren ze dat of houden ze daar iets van bij over het tijdstip dat ze het waargenomen hebben, nergens vind ik hiervan gegevens terug op eerder welke sterrenwachten of vergelijkbare observatoria op hun websites ?

natuurlijk rapporteren ze dat, net als verkeersleiders ed ....of beter noteren ze dat
(Rapporteren klinkt zo ongelooflijk meelopen in het verhaaltje van een mogelijke alien-dreiging die doorgegeven moet worden aan de luchtmacht of zo)
Allen doen ze dat blijkbaar véél minder tot bijna zelden tov anderen terwijl hun neus sinds mansenheugenis steeds richting hemel is gericht

Citaat:

Nogmaals u probeert de bewijslast van de getuigenissen te leggen bij de mensen zelf, ook al is dat gemeld en kunnen konden ze niet achterhalen wat het was, het probleem is vaak willen geheim houden en dat niet in de openbaarheid te brengen omdat ze geen spoor hebben die verklaart waarom de getuigen iets hebben gezien en met welke reden ze achteraf hen in het belachelijke trekken, gekende reacties van mensen die niet weten hoe ze er mee moesten omgaan !
Het probleem is dat beide uitersten ( sceptici & believers ) zich meer van elkaar begeven .... en dat is louter de fout van de complot-theoretici, pseudo-wetenschappers en charlatans en de fictie schrijvers en de ivoren-toren mentaliteit van de wetenschap die zich nooit ( of te lang niet ) ernstig heeft beziggehouden met het doorprikken van die nonsens voor het gewone publiek.
Je kan boer Jan nu niet kwalijk nemen dat als hij waarneming doet hij een verklaring en beschrijving geeft in de terminologie die hij kent.... en welke terminologie gaat dat zijn ?

Het Oosten 4 december 2017 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8587494)
:lol:
... ik had het kunnen denken, Het Oosten plukt weer selectief wat uit een post, rukt daarmee wat uit de context en zet een stroman op

...even het volledige stukje zetten hé:
"Doet mij daarbij meteen aan denken waarom de mensen bij uitstek ( astronomen al dan niet professioneel .... en dat zijn er verdomd veel over heel de wereld ) nooit met dergelijke vergezochte nonsens afkomen laat staan dat er uit die hoek veel ufo-waarnemingen zijn terwijl zij toch niets anders doen dan naar de hemel staren."
Het onderlijnde heb je er dus zeer bewust van afgelaten en de 'nonsens' heb je naar eigen willekeur geïnterpreteerd als zijnde het observeren van ufo's.

Vervolgens gaat hij dan een kwaksite aanhalen waar in het stukje zelf maar bitter weinig staat over dat astronomen zouden stellen dat het alien-tuigen zijn, laat staan tuigen
Ze stellen gewoon ( zoals iedereen trouwens ) dat er ufo's zijn en dat die maar beter onderzocht worden
Niks mis mee hé

Maar ja een kwaksite zou geen kwaksite zijn moesten ze er niet één weirdo sukke bijhalen en vooruitschuiven als eminente wetenschapper.
ja hoor zelfs bij de astronomen ( of dien ik ex-astronomen te gebruiken ) lopen er zotten ... vrij evident zou ik zeggen

... het eeuwige probleem Het Oosten
Jij klikt maar wat aan tot ge iets denkt te vinden dat Uw grote gelijk moet bewijzen, leest maar halfweg en je checkt niks aan bronmateriaal


Het Oosten 4 december 2017 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8587494)
:lol:
... ik had het kunnen denken, Het Oosten plukt weer selectief wat uit een post, rukt daarmee wat uit de context en zet een stroman op

...even het volledige stukje zetten hé:
"Doet mij daarbij meteen aan denken waarom de mensen bij uitstek ( astronomen al dan niet professioneel .... en dat zijn er verdomd veel over heel de wereld ) nooit met dergelijke vergezochte nonsens afkomen laat staan dat er uit die hoek veel ufo-waarnemingen zijn terwijl zij toch niets anders doen dan naar de hemel staren."
Het onderlijnde heb je er dus zeer bewust van afgelaten en de 'nonsens' heb je naar eigen willekeur geïnterpreteerd als zijnde het observeren van ufo's.

Vervolgens gaat hij dan een kwaksite aanhalen waar in het stukje zelf maar bitter weinig staat over dat astronomen zouden stellen dat het alien-tuigen zijn, laat staan tuigen
Ze stellen gewoon ( zoals iedereen trouwens ) dat er ufo's zijn en dat die maar beter onderzocht worden
Niks mis mee hé

Maar ja een kwaksite zou geen kwaksite zijn moesten ze er niet één weirdo sukke bijhalen en vooruitschuiven als eminente wetenschapper.
ja hoor zelfs bij de astronomen ( of dien ik ex-astronomen te gebruiken ) lopen er zotten ... vrij evident zou ik zeggen

... het eeuwige probleem Het Oosten
Jij klikt maar wat aan tot ge iets denkt te vinden dat Uw grote gelijk moet bewijzen, leest maar halfweg en je checkt niks aan bronmateriaal

U bent eerder de persoon die maar weinig checkt en maar weinig leest over het onderwerp. Vaak vertelt u dingen die nergens op trekken omdat u gewoon niet geïnformeerd bent.

Stroman? Is de sterrenkijker Clyde William Tombaugh dan een stroman? De astronoom die de planeet Pluto ontdekte en meer dan 10 planetoïden. Dit is de waarneming die hij vele jaren geleden deed volgens zijn zeggen:

“I saw the object about eleven o'clock one night in August, 1949, from the backyard of my home in Las Cruces, New Mexico. I happened to be looking at zenith, admiring the beautiful transparent sky of stars, when I suddenly spied a geometrical group of faint bluish-green rectangles of light similar to the "Lubbock lights"(1). My wife and her mother were sitting in the yard with me and they saw them also. The group moved south-southeasterly, the individual rectangles became foreshortened, their space of formation smaller, (at first about one degree across) and their intensity duller, fading from view at about 35 degrees above the horizon. Total time of visibility was about three seconds. I was too flabbergasted to count the number of rectangles of light, or to note some other features I wondered about later. There was no sound. I have done thousands of hours of night sky watching, but never saw a sight as strange as this. The rectangles of light were of low luminosity; had there been a full moon in the sky, I am sure they would not have been visible. (Signed August 7, 1957)”


Verzint Tombaugh dit? Misschien. Maar de kans is klein. En u moogt er donder op zeggen dat astronomen regelmatig ufo’s waarnemen. En één van de redenen waarom ze zo zwijgzaam zijn is misschien wel dat ze niet willen belachelijk worden gemaakt door mensen zoals u. Want zo zijn er -helaas-heel wat. Te veel eigenlijk.

Kristof Piessens 4 december 2017 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8587310)
Fictie ? Miljoenen mensen zullen willen "getuigenis" geven dat ze Thor, captain america, the hulk, Iron man, hawkeye en black widow al gezien hebben. Om nog niet te spreken over Antman, scarlet witch, quicksilver, Namor en Vision.

Fictie is zoals het woord zelf zegt, niet echt en allen zijn ze stuk voor stuk gepaard gaande met gewelddaden, en dat is nu net wat in het kader van Alientoestanden niet het geval is, op de film laten ze zich fysiek zien zonder door te hebben dat ze evengoed hetzelfde kunnen uitzien als mensen maar dan de eigenschappen missend van de mensen die zelf op aarde geboren en opgevoed en opgegroeid zijn....

Mensen nemen nu eenmaal aan dat wat op het scherm komt ook echt is en idealiseren zo hun gedrag tegenover buitenaardsen terwijl keer op keer de bekwaamheden van de mens op hogere geestelijke mentale niveau's faalt !

Onderscheid maken tussen wat binnen de vrijheden mogelijk is zowel persoonlijk als collectief een must want aliens maken juist gebruik van hun bekwaamheden op geestelijke mentale gebieden en vooral zij zijn er in de meeste gevallen niet op uit om deze wereld te vernietigen maar juist om de rijke grondstoffen te claimen dat deze aarde rijk is...
Oja, vergat nog te melden dat het bovenstaande bij alien kant niet gekend is die zijn qua sociale cohesie misschien collectief beter dan bij de mensheid het geval is...

De briefings geven mij nu op zijn minst het idee van een verklaring van hoe de wereldpopulatie plotseling is gestegen met generaties die gekruist zijn en dus zelf de vorm aannemen van de mensen.

Pandareus 4 december 2017 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 8587752)
Fictie is zoals het woord zelf zegt, niet echt en allen zijn ze stuk voor stuk gepaard gaande met gewelddaden, en dat is nu net wat in het kader van Alientoestanden niet het geval is, op de film laten ze zich fysiek zien zonder door te hebben dat ze evengoed hetzelfde kunnen uitzien als mensen maar dan de eigenschappen missend van de mensen die zelf op aarde geboren en opgevoed en opgegroeid zijn....

Mensen nemen nu eenmaal aan dat wat op het scherm komt ook echt is en idealiseren zo hun gedrag tegenover buitenaardsen terwijl keer op keer de bekwaamheden van de mens op hogere geestelijke mentale niveau's faalt !

Onderscheid maken tussen wat binnen de vrijheden mogelijk is zowel persoonlijk als collectief een must want aliens maken juist gebruik van hun bekwaamheden op geestelijke mentale gebieden en vooral zij zijn er in de meeste gevallen niet op uit om deze wereld te vernietigen maar juist om de rijke grondstoffen te claimen dat deze aarde rijk is...
Oja, vergat nog te melden dat het bovenstaande bij alien kant niet gekend is die zijn qua sociale cohesie misschien collectief beter dan bij de mensheid het geval is...

De briefings geven mij nu op zijn minst het idee van een verklaring van hoe de wereldpopulatie plotseling is gestegen met generaties die gekruist zijn en dus zelf de vorm aannemen van de mensen.

Op dit moment is dat nog zo. Disney en Marvel zitten momenteel de verhaallijn van The Avengers "Civil War" te verfilmen. Volgende in de rij zou normaal moeten "Secret Invasion" zijn. Dan krijgen we het buitenaardse ras van de Skrull te zien (shape shifters) die elke mens zijn vorm kunnen overnemen en die zijn wel degelijk gewelddadig.

Sfeerbeeldje over wat we nog allemaal te zien gaan krijgen op vlak van alien toestanden. En heeeeel wat beter en duidelijker dan die joetjoep filmkes van Het Oosten.


Pandareus 4 december 2017 09:57

Nog een sfeerbeeld betreffende de gewelddadige aliens :


Kristof Piessens 4 december 2017 10:59

@pandareus, film is zo fantastisch dat de aanname er is dat zowel mensen als aliens geweldadig zijn, wat ik in werkelijkheid bedoelde als niet overeenstemmend, het zijn verhaallijnen die de mensen enkel het idee geven dat dit gebeurd vanuit het oogpunt van de primitiefheid van de mens, wat aangeeft dat de mens niet intelligenter is dan aliens !!

Pandareus 4 december 2017 13:38

Ik vraag me af of al die hooggeplaatste militairenen volgens Het Oosten toch zulke betrouwbare waarnemers zijn ooit met detailfoto's van een alien gaan afkomen. In dat cometa rapport is alvast niets te vinden.
Bij Joss Whedon krijg je degelijke beelden, geen wazige amateur filmpjes.



En zoals je kunt zien, is Ultron bijzonder gewelddadig.


Het Oosten 4 december 2017 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8587494)
:lol:
... ik had het kunnen denken, Het Oosten plukt weer selectief wat uit een post, rukt daarmee wat uit de context en zet een stroman op

...even het volledige stukje zetten hé:
"Doet mij daarbij meteen aan denken waarom de mensen bij uitstek ( astronomen al dan niet professioneel .... en dat zijn er verdomd veel over heel de wereld ) nooit met dergelijke vergezochte nonsens afkomen laat staan dat er uit die hoek veel ufo-waarnemingen zijn terwijl zij toch niets anders doen dan naar de hemel staren."
Het onderlijnde heb je er dus zeer bewust van afgelaten en de 'nonsens' heb je naar eigen willekeur geïnterpreteerd als zijnde het observeren van ufo's.

Vervolgens gaat hij dan een kwaksite aanhalen waar in het stukje zelf maar bitter weinig staat over dat astronomen zouden stellen dat het alien-tuigen zijn, laat staan tuigen
Ze stellen gewoon ( zoals iedereen trouwens ) dat er ufo's zijn en dat die maar beter onderzocht worden
Niks mis mee hé

Maar ja een kwaksite zou geen kwaksite zijn moesten ze er niet één weirdo sukke bijhalen en vooruitschuiven als eminente wetenschapper.
ja hoor zelfs bij de astronomen ( of dien ik ex-astronomen te gebruiken ) lopen er zotten ... vrij evident zou ik zeggen

... het eeuwige probleem Het Oosten
Jij klikt maar wat aan tot ge iets denkt te vinden dat Uw grote gelijk moet bewijzen, leest maar halfweg en je checkt niks aan bronmateriaal



Allan Hynek is zeker geen ‘weirdo’. Het tegendeel is waar zoals zijn curriculum laat zien (1). Begonnen als een grote scepticus m.b.t., ufo’s , werd hij een groot believer in het bestaan van ufo’s . Dit omdat hij nu juist in opdracht van de Amerikaanse luchtmacht ufo-meldingen moest gaan bestuderen en classificeren. Onder indruk gekomen van wat hij daar allemaal onder zijn ogen kreeg, kwam hij tot het besluit dat ufo’s een feit waren en dat de buitenaardse oorsprong ervan zeker zo maar niet mocht worden afgeschreven.

Ook hedendaagse astronomen beginnen te vermoeden dat we te maken hebben met buitenaardse tuigen.

Nog een ‘weirdo’ (in uw ogen dan) waarschijnlijk : Eamonn Ansbro.

"Interest in the UFO phenomenon hasn’t been a passing fad, and astronomers continue to show interest in UFO research today. In 2011, Irish astronomer Eamonn Ansbro made news when he claimed that he was tracking UFOs. Ansbro said that he is convinced that what he is tracking are extraterrestrial spacecraft. He has even given lectures on the topic to the French government, and his studies have been published by the European Space Agency. He has named his project the Optical Search for Extraterrestrial Intelligence (OSETI).
He told his local paper, the Roscommon Herald, “We haven’t proven our discovery to the scientific community yet and don’t have the resources but we can show that extraterrestrial space craft are on specific orbital tracks around the earth.”



_________________________________



(1)
Noteer uit Wikipedia die u zelf aanhaalt:

"For the first few years of his UFO studies, Hynek could safely be described as a debunker. He thought that a great many UFOs could be explained as prosaic phenomena misidentified by an observer. In his 1977 book, Hynek admitted that he enjoyed his role as a debunker for the Air Force. He also noted that debunking was what the Air Force expected of him. "


Suggestie: u zou zo kunnen solliciteren bij de American Airforce.

Pandareus 4 december 2017 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8587978)
Allan Hynek is zeker geen ‘weirdo’. Het tegendeel is waar zoals zijn curriculum laat zien (1). Begonnen als een grote scepticus m.b.t., ufo’s , werd hij een groot believer in het bestaan van ufo’s . Dit omdat hij nu juist in opdracht van de Amerikaanse luchtmacht ufo-meldingen moest gaan bestuderen en classificeren. Onder indruk gekomen van wat hij daar allemaal onder zijn ogen kreeg, kwam hij tot het besluit dat ufo’s een feit waren en dat de buitenaardse oorsprong ervan zeker zo maar niet mocht worden afgeschreven.

Ook hedendaagse astronomen beginnen te vermoeden dat we te maken hebben met buitenaardse tuigen.

Nog een ‘weirdo’ (in uw ogen dan) waarschijnlijk : Eamonn Ansbro.

"Interest in the UFO phenomenon hasn’t been a passing fad, and astronomers continue to show interest in UFO research today. In 2011, Irish astronomer Eamonn Ansbro made news when he claimed that he was tracking UFOs. Ansbro said that he is convinced that what he is tracking are extraterrestrial spacecraft. He has even given lectures on the topic to the French government, and his studies have been published by the European Space Agency. He has named his project the Optical Search for Extraterrestrial Intelligence (OSETI).
He told his local paper, the Roscommon Herald, “We haven’t proven our discovery to the scientific community yet and don’t have the resources but we can show that extraterrestrial space craft are on specific orbital tracks around the earth.”



_________________________________



(1)
Noteer uit Wikipedia die u zelf aanhaalt:

"For the first few years of his UFO studies, Hynek could safely be described as a debunker. He thought that a great many UFOs could be explained as prosaic phenomena misidentified by an observer. In his 1977 book, Hynek admitted that he enjoyed his role as a debunker for the Air Force. He also noted that debunking was what the Air Force expected of him. "


Suggestie: u zou zo kunnen solliciteren bij de American Airforce.

Jammer dat de man dood is, anders kon hij een goede scenarist worden voor de volgende Avengers film. Met zijn ervaring zou hij een meerwaarde kunnen geven aan de volgende aflervering. ( Avengers Infinity War staat op programma voor 2018 )

parcifal 4 december 2017 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 8587811)
het zijn verhaallijnen die de mensen enkel het idee geven dat dit gebeurd vanuit het oogpunt van de primitiefheid van de mens, wat aangeeft dat de mens niet intelligenter is dan aliens !!

Behalve natuurlijk de Hulk die stukken intelligenter is dan de Aliens, omdat hij groen is en ook wel flink kan rammen tegenover oogpunten. Edoch.


kiko 4 december 2017 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8587966)
Ik vraag me af of al die hooggeplaatste militairenen volgens Het Oosten toch zulke betrouwbare waarnemers zijn ooit met detailfoto's van een alien gaan afkomen. In dat cometa rapport is alvast niets te vinden.
Bij Joss Whedon krijg je degelijke beelden, geen wazige amateur filmpjes.



Da's van Avengers II, die was maar zwak in vergelijking met de prima eerste Avengers film.

Pandareus 4 december 2017 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8588148)
Behalve natuurlijk de Hulk die stukken intelligenter is dan de Aliens, omdat hij groen is en ook wel flink kan rammen tegenover oogpunten. Edoch.


Zeer juist parcifal ! Het doet me plezier dat ik niet de enige ben die de waarheid van de aliens naar boven wil halen ! :lol:

Het Oosten 4 december 2017 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8588232)
Zeer juist parcifal ! Het doet me plezier dat ik niet de enige ben die de waarheid van de aliens naar boven wil halen ! :lol:

Don't you ever forget it, Pandareus:

"Ridicule is not part of the scientific method, and people should not be taught that it is. "

Pandareus 4 december 2017 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 8588166)
Da's van Avengers II, die was maar zwak in vergelijking met de prima eerste Avengers film.

Avengers zijn formidabel goede films, het zijn de nevenreeksen die slecht zijn : captain america bv was écht kut...
Antman trok ook op niet veel, over de reeksen die op netflix draaien hoef ik het niet te hebben : to-taal klote... Iron Fist, Daredevil, Luke Cage... Of spider man waarbij het personage van de vijand interessanter is dan de held...

Ik ga er in vol vertrouwen van uit dat we bij de volgende editie van het Cometa rapport wel wat van deze vraagstukken zullen opgelost krijgen. Tenslotte gaat het om getuigenissen van hooggeplaatste militairen, die via hun opinie de realiteit helpen vorm te geven.

Misschien moeten de studiobazen wat directer samenwerken met de auteurs van cometa ? Dan gaan ze er veel meer poen uit kunnen scheppen.

Pandareus 4 december 2017 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8588238)
Don't you ever forget it, Pandareus:

"Ridicule is not part of the scientific method, and people should not be taught that it is. "

Ik ben al sinds mijn jeugd bezit met een doorgedreven studie van het Marvel Universum, en zou nooit het woord "ridicule" in de mond nemen als het over een dergelijk ernstig onderwerp gaat. Sorry...
Dit is wel ernstig !

kiko 4 december 2017 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8588244)
Avengers zijn formidabel goede films, het zijn de nevenreeksen die slecht zijn : captain america bv was écht kut...
Antman trok ook op niet veel, over de reeksen die op netflix draaien hoef ik het niet te hebben : to-taal klote... Iron Fist, Daredevil, Luke Cage... Of spider man waarbij het personage van de vijand interessanter is dan de held...

Bwah, Captain America: Civil Was toch lang niet slecht. De special effects & actiescènes alleen al verdienen een oscar.

Het vervolg, Spider-Man: Homecoming, was ook onderhoudend.

praha 4 december 2017 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8587721)
U bent eerder de persoon die maar weinig checkt en maar weinig leest over het onderwerp. Vaak vertelt u dingen die nergens op trekken omdat u gewoon niet geïnformeerd bent.

excuseer !? :roll:
Jij bent hier al 100x door de mand gevallen

Citaat:

Stroman?
Is de sterrenkijker Clyde William Tombaugh dan een stroman?
Leer eerst eens goed lezen wat ik precies zei over die stroman alvorens weer met een ander persoon af te komen met net dezelfde stroman :lol:

[quote] De astronoom die de planeet Pluto ontdekte en meer dan 10 planetoïden. Dit is de waarneming die hij vele jaren geleden deed volgens zijn zeggen:[./quote]
grappig dat het al meteen moet beginnen met een tot niets doende opmerking die enkel dient als drogreden autoriteit

Citaat:

“I saw the object about eleven o'clock one night in August, 1949, from the backyard of my home in Las Cruces, New Mexico. I happened to be looking at zenith, admiring the beautiful transparent sky of stars, when I suddenly spied a geometrical group of faint bluish-green rectangles of light similar to the "Lubbock lights"(1). My wife and her mother were sitting in the yard with me and they saw them also. The group moved south-southeasterly, the individual rectangles became foreshortened, their space of formation smaller, (at first about one degree across) and their intensity duller, fading from view at about 35 degrees above the horizon. Total time of visibility was about three seconds. I was too flabbergasted to count the number of rectangles of light, or to note some other features I wondered about later. There was no sound. I have done thousands of hours of night sky watching, but never saw a sight as strange as this. The rectangles of light were of low luminosity; had there been a full moon in the sky, I am sure they would not have been visible. (Signed August 7, 1957)”


Verzint Tombaugh dit? Misschien. Maar de kans is klein.
Dit ziet me er een beschrijving uit van een ufo, niet ?
Waar blijven de wilde hypothesen van de man ?

.. maar weet ge , ik zal het geven dan hoef jij het alvast niet meer te agan zoeken :
""I think that several reputable scientists are being unscientific in refusing to entertain the possibility of extra-terrestrial origin and nature. It is yet too early for any decisions of finality (Stringfield, 1956a)"
... echt een wilde fantasie over wat ufo's zijn kan ik dat echt niet noemen , laat staan een specifieke uitspraak over zijn 'encounter'
Wel bijzonder denigrerend en belerend naar zijn collega's toe.... iets wat hem later ook zuur opbrak


Citaat:

En u moogt er donder op zeggen dat astronomen regelmatig ufo’s waarnemen. En één van de redenen waarom ze zo zwijgzaam zijn is misschien wel dat ze niet willen belachelijk worden gemaakt door mensen zoals u. Want zo zijn er -helaas-heel wat. Te veel eigenlijk.
zeveraar
Toon dat maar aan in cijfermateriaal
En uw argument dat (uitgerekend) zij in het belachelijke getrokken zouden worden _,laat staan dat ze dat zich zouden aantrekken _ is al helemaal lachwekkend
ufo's worden wel degelijk gerapporteerd, man
Dat ufo's er zijn ontkend dan ook niemand... ze worden zelfs serieus genomen ... ik heb je zelf de link naar narcap meegegeven.
Wat niet serieus genomen wordt zijn nutcase gevallen die bij hoog en bij laag daaruit bepaalde conclusies willen trekken die niet getrokken kunnen worden.

ge zijt gewoonweg een stukje aan 't liegen

Pandareus 4 december 2017 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 8588249)
Bwah, Captain America: Civil Was toch lang niet slecht. De special effects & actiescènes alleen al verdienen een oscar.

Het vervolg, Spider-Man: Homecoming, was ook onderhoudend.

Civil war was idd goed, en gaf trouwens ook goed de sfeer weer uit de stripreeks. Maar geef toe dat "The first avenger" een miskleun van jewelste was toch ?

Het Oosten 5 december 2017 06:24

[quote=praha;8588286]excuseer !? :roll:
Jij bent hier al 100x door de mand gevallen


Leer eerst eens goed lezen wat ik precies zei over die stroman alvorens weer met een ander persoon af te komen met net dezelfde stroman :lol:

Citaat:

De astronoom die de planeet Pluto ontdekte en meer dan 10 planetoïden. Dit is de waarneming die hij vele jaren geleden deed volgens zijn zeggen:[./quote]
grappig dat het al meteen moet beginnen met een tot niets doende opmerking die enkel dient als drogreden autoriteit



Dit ziet me er een beschrijving uit van een ufo, niet ?
Waar blijven de wilde hypothesen van de man ?

.. maar weet ge , ik zal het geven dan hoef jij het alvast niet meer te agan zoeken :
""I think that several reputable scientists are being unscientific in refusing to entertain the possibility of extra-terrestrial origin and nature. It is yet too early for any decisions of finality (Stringfield, 1956a)"
... echt een wilde fantasie over wat ufo's zijn kan ik dat echt niet noemen , laat staan een specifieke uitspraak over zijn 'encounter'
Wel bijzonder denigrerend en belerend naar zijn collega's toe.... iets wat hem later ook zuur opbrak



zeveraar
Toon dat maar aan in cijfermateriaal
En uw argument dat (uitgerekend) zij in het belachelijke getrokken zouden worden _,laat staan dat ze dat zich zouden aantrekken _ is al helemaal lachwekkend
ufo's worden wel degelijk gerapporteerd, man
Dat ufo's er zijn ontkend dan ook niemand... ze worden zelfs serieus genomen ... ik heb je zelf de link naar narcap meegegeven.
Wat niet serieus genomen wordt zijn nutcase gevallen die bij hoog en bij laag daaruit bepaalde conclusies willen trekken die niet getrokken kunnen worden.

ge zijt gewoonweg een stukje aan 't liegen


Iemand zoals Allen Hynek als een 'weirdo' bestempelen, d�*t noem ik pas een leugen!

kiko 5 december 2017 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8588319)
Civil war was idd goed, en gaf trouwens ook goed de sfeer weer uit de stripreeks. Maar geef toe dat "The first avenger" een miskleun van jewelste was toch ?

De eerste Captain America film was middelmatig, de rest was zeker beter.

De slechtste MCU film is m.i. Thor 2, die was behoorlijk slecht.

praha 5 december 2017 20:12

[quote=Het Oosten;8588395]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8588286)
excuseer !? :roll:
Jij bent hier al 100x door de mand gevallen


Leer eerst eens goed lezen wat ik precies zei over die stroman alvorens weer met een ander persoon af te komen met net dezelfde stroman :lol:



[/b][/color]Iemand zoals Allen Hynek als een 'weirdo' bestempelen, d�*t noem ik pas een leugen!

... ah zijt ge weer bezig met een poging de aandacht van de zaak af te leiden door over iets totaals onbenullig te beginnen ?

wel mijn beste .... iemand een weirdo noemen kan nooit een leugen zijn hooguit een mening tot ronduit een belediging die eventueel gebaseerd is op een slecht inschattingsvermogen van de man.

Ik heb er alvast enkele redenen voor om dat te doen.
oa
- Hij is van jongs af aan al bezig met het oculte en gaat astronomie doen om “the very limitations of science, the places where it broke down" te ontdekken in die context
Dus een wetenschappelijke ingesteldheid is dat alvast niet... eerder een intelling van een creationist die Darwin gaat beginnen lezen.
- Het feit dat hij zichzelf ufoloog ( in de zin dat hij er ook wat denkt over te kunnen stellen ... ook al blijft het een ufo) laat noemen... dat includeert impliciet dat hij toegeeft aan pseudo-wetenschap te doen.
- Het tijdstip & de context waarin en vermoedlijk waarom van deze uitspraak:"Ridicule is not part of the skeptic scientific method and people should not be taught that it is"
- Het keerpunt door het interview uit 1985 waarin hij duidelijk tussen de lijnen stelde dat ufo's wel wat meer moesten zijn en waar hij het belang van de getuigenissen begon te onderlijnen.
( zover zal je niet moeten zoeken... hoop ik )
Die twijfelperiode kwam zijn werk niet ten goede... denken we maar aan Soccoro of Michagan
- etc

vreemd figuur in feite... nooit echt zichzelf 100% uitgesproken maar toch voldoende mist gespuid ... wat hem een ideaal slachtoffer maakte voor de nutcasers
Misschien had hij beter acteur blijven spelen na zijn première in de film waar hij als 'autoriteit' moest komen uitleggen hoeveel rode spots er nu precies moesten hangen aan een gigantische vliegende schotel ter grote van een kleine stad

... maar zeg jij misschien eens waarom ik hem geen weirdo mag noemen.

Pandareus 5 december 2017 20:18

Praha, corrigeer je tekens rond de quote, zo trekt het echt op geen bal ;-)

praha 5 december 2017 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8587978)
Allan Hynek is zeker geen ‘weirdo’. Het tegendeel is waar zoals zijn curriculum laat zien (1). Begonnen als een grote scepticus m.b.t., ufo’s , werd hij een groot believer in het bestaan van ufo’s . Dit omdat hij nu juist in opdracht van de Amerikaanse luchtmacht ufo-meldingen moest gaan bestuderen en classificeren. Onder indruk gekomen van wat hij daar allemaal onder zijn ogen kreeg, kwam hij tot het besluit dat ufo’s een feit waren en dat de buitenaardse oorsprong ervan zeker zo maar niet mocht worden afgeschreven.

Ook hedendaagse astronomen beginnen te vermoeden dat we te maken hebben met buitenaardse tuigen.

Nog een ‘weirdo’ (in uw ogen dan) waarschijnlijk : Eamonn Ansbro.

"Interest in the UFO phenomenon hasn’t been a passing fad, and astronomers continue to show interest in UFO research today. In 2011, Irish astronomer Eamonn Ansbro made news when he claimed that he was tracking UFOs. Ansbro said that he is convinced that what he is tracking are extraterrestrial spacecraft. He has even given lectures on the topic to the French government, and his studies have been published by the European Space Agency. He has named his project the Optical Search for Extraterrestrial Intelligence (OSETI).
He told his local paper, the Roscommon Herald, “We haven’t proven our discovery to the scientific community yet and don’t have the resources but we can show that extraterrestrial space craft are on specific orbital tracks around the earth.”



_________________________________



(1)
Noteer uit Wikipedia die u zelf aanhaalt:

"For the first few years of his UFO studies, Hynek could safely be described as a debunker. He thought that a great many UFOs could be explained as prosaic phenomena misidentified by an observer. In his 1977 book, Hynek admitted that he enjoyed his role as a debunker for the Air Force. He also noted that debunking was what the Air Force expected of him. "


Suggestie: u zou zo kunnen solliciteren bij de American Airforce.

ah deze had ik gemist..
Nog maar eens een mooi voorbeeld van hoe Het Oosten dweept met het autoriteits-argument ook al bewijzen deze lui zelf dat ze in feite al ex-wetenschapper zijn geworden

Want vertel me nu eens in héél simpele bewoordingen hoe deze 'wetenschapper' (astronomer Eamonn Ansbro) tot de wetenschappelijk vaststelling kwam dat di ufo's buitenaardse ruimtetuigen zouden zijn.
Ik blijf altijd geweldig benieuwd naar de uitleg ( en in het bijzonder die van vermeende wetenschappers... alzeker als zij zichzelf verklaard ufoloog gaan noemen ) hoe zij er dan bij komen.

... om de man zelf even aan het woord te laten :
"Strange tales indeed. But where is the proof? Ansbro acknowledges that it is vital to begin from a position of scepticism, but – to use the classic X-Files terminology – he evidently “wants to believe”. He insists that there is “compelling documentation” that physical objects, with flight characteristics not yet achievable by known technology, are being routinely reported in our skies. “There have been 3,600 military and commercial aircraft encounters worldwide, most cases corroborated with radar and multiple witnesses both on the ground and in the air. There are over 4,000 landing-trace cases where these UFOs have left physical evidence. There are numerous daytime and night-time photographs of clearly non-human constructs from all over the world; files and video evaluated and deemed authentic by competent experts in optical physics and related fields.”

Ansbro says that these reports often come from exceptionally qualified and unbiased first-hand observers such as airline crews, police officers and military pilots; they aren’t spurious friend-of-a-friend accounts, or the kind of stories that begin, “there was this guy . . .”. As far as he is concerned, they are credible, and worthy of further serious-minded scientific research."

welwel .... dezelfde her-opgewarmde stuff dus als gewoonlijk
Het ovetrtollig 'bewijs' ligt er ergens maar gebruikt net dezelfde drogredenen om met 0,0 over de brug te moeten komen.
Waar zijn al die ontelbare foto's van die overduidelijk niet-aardse tuigen ?

praha 5 december 2017 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8587978)
Allan Hynek is zeker geen ‘weirdo’. Het tegendeel is waar zoals zijn curriculum laat zien (1). Begonnen als een grote scepticus m.b.t., ufo’s , werd hij een groot believer in het bestaan van ufo’s . Dit omdat hij nu juist in opdracht van de Amerikaanse luchtmacht ufo-meldingen moest gaan bestuderen en classificeren. Onder indruk gekomen van wat hij daar allemaal onder zijn ogen kreeg, kwam hij tot het besluit dat ufo’s een feit waren en dat de buitenaardse oorsprong ervan zeker zo maar niet mocht worden afgeschreven.

Ook hedendaagse astronomen beginnen te vermoeden dat we te maken hebben met buitenaardse tuigen.

Nog een ‘weirdo’ (in uw ogen dan) waarschijnlijk : Eamonn Ansbro.

"Interest in the UFO phenomenon hasn’t been a passing fad, and astronomers continue to show interest in UFO research today. In 2011, Irish astronomer Eamonn Ansbro made news when he claimed that he was tracking UFOs. Ansbro said that he is convinced that what he is tracking are extraterrestrial spacecraft. He has even given lectures on the topic to the French government, and his studies have been published by the European Space Agency. He has named his project the Optical Search for Extraterrestrial Intelligence (OSETI).
He told his local paper, the Roscommon Herald, “We haven’t proven our discovery to the scientific community yet and don’t have the resources but we can show that extraterrestrial space craft are on specific orbital tracks around the earth.”



_________________________________



(1)
Noteer uit Wikipedia die u zelf aanhaalt:

"For the first few years of his UFO studies, Hynek could safely be described as a debunker. He thought that a great many UFOs could be explained as prosaic phenomena misidentified by an observer. In his 1977 book, Hynek admitted that he enjoyed his role as a debunker for the Air Force. He also noted that debunking was what the Air Force expected of him. "


Suggestie: u zou zo kunnen solliciteren bij de American Airforce.

Al eens gedacht over dat stukje dat het misschien eigen is dat ge ufo-gek wordt als ge te lang met militairen opgescheept zit ?
ge zou voor minder natuurlijk

praha 5 december 2017 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8588238)
Don't you ever forget it, Pandareus:

"Ridicule is not part of the scientific method, and people should not be taught that it is. "

.... zei de fantast en quoteert daarmee een aanhanger occulte esoterie


zeer grappig allemaal
Misschien kan je er meteen even bij vertellen waarom het ene geen ridiculisering is en het andere wel
Ik vind persoonlijk iemand die claimt dat ufo's buitenaardse tuigen zijn even ridicuul dan iemand die zou stellen dat het Grote Smurf zou zijn.
Beiden hebben immers geen voet om op te staan.

btw Weet ge ondertussen al wanneer en waarom hij die uitspraak publiekelijk deed ?...daar was een bepaalde reden toe

Ook grappig dat hij zei dat critics maar beter hun mond zouden houden omdat die niks zouden afweten van de sighting waarover ze commentaar leverden.... hij dan wel ? :roll:

typisch gezever van een gelovige


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be