Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Fusie Hoeselt - Bilzen is een feit, de liberalen vormen nu al een eenheid. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=265886)

reservespeler 4 augustus 2022 06:27

Fusie Hoeselt - Bilzen is een feit, de liberalen vormen nu al een eenheid.
 
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220803_96250422


Fusie Bilzen-Hoeselt: Beter Bilzen en VLD Plus smelten nu al samen
Bilzen/Hoeselt - Met het oog op de fusie tussen Bilzen en Hoeselt, smelten de liberale partijen van beide gemeenten nu al samen tot één lokale afdeling. Het gaat om Beter Bilzen, de partij van Bilzens burgemeester Bruno Steegen, en VLD-Plus, de partij van Hoeselts burgemeester Werner Raskin. Een nieuwe naam is er nog niet.

Ik hoop dat ze van een koude kermis thuiskomen.

De liberale partijen van Bilzen en Hoeselt wachten niet tot de gemeentefusie bekrachtigd is om samen te smelten tot één lokale afdeling. “De samenwerking tussen Beter Bilzen (Bilzen) en VLD Plus (Hoeselt) was de afgelopen twee jaar al opgestart en wordt nu bezegeld met een huwelijk. In september zijn er de bestuursverkiezingen. Dat was voor ons het ideale moment om op te gaan in één lokale afdeling. Vanaf september zijn er dus geen twee aparte afdelingen meer”, stelt burgemeester Werner Raskin.

Henri1 4 augustus 2022 06:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10007767)
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220803_96250422


Fusie Bilzen-Hoeselt: Beter Bilzen en VLD Plus smelten nu al samen
Bilzen/Hoeselt - Met het oog op de fusie tussen Bilzen en Hoeselt, smelten de liberale partijen van beide gemeenten nu al samen tot één lokale afdeling. Het gaat om Beter Bilzen, de partij van Bilzens burgemeester Bruno Steegen, en VLD-Plus, de partij van Hoeselts burgemeester Werner Raskin. Een nieuwe naam is er nog niet.

Ik hoop dat ze van een koude kermis thuiskomen.

De liberale partijen van Bilzen en Hoeselt wachten niet tot de gemeentefusie bekrachtigd is om samen te smelten tot één lokale afdeling. “De samenwerking tussen Beter Bilzen (Bilzen) en VLD Plus (Hoeselt) was de afgelopen twee jaar al opgestart en wordt nu bezegeld met een huwelijk. In september zijn er de bestuursverkiezingen. Dat was voor ons het ideale moment om op te gaan in één lokale afdeling. Vanaf september zijn er dus geen twee aparte afdelingen meer”, stelt burgemeester Werner Raskin.

Je weet toch hoe Bilzen en contreien na W.O.II in de volksmond genoemd werden Reservespeler ?

reservespeler 4 augustus 2022 06:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 10007771)
Je weet toch hoe Bilzen en contreien na W.O.II in de volksmond genoemd werden Reservespeler ?

Nee, vertel het mij eens.

De schoofzak 4 augustus 2022 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 10007771)
Je weet toch hoe Bilzen en contreien na W.O.II in de volksmond genoemd werden Reservespeler ?

Moet Poetin die streek komen denazificeren misschien?

Henri1 4 augustus 2022 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10007779)
Nee, vertel het mij eens.

Klein Berlijn.
Het zou me ten zeerste verwonderen dat u dat niet weet.

De schoofzak 4 augustus 2022 06:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10007767)
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220803_96250422


Fusie Bilzen-Hoeselt: Beter Bilzen en VLD Plus smelten nu al samen
Bilzen/Hoeselt - Met het oog op de fusie tussen Bilzen en Hoeselt, smelten de liberale partijen van beide gemeenten nu al samen tot één lokale afdeling. Het gaat om Beter Bilzen, de partij van Bilzens burgemeester Bruno Steegen, en VLD-Plus, de partij van Hoeselts burgemeester Werner Raskin. Een nieuwe naam is er nog niet.

Ik hoop dat ze van een koude kermis thuiskomen.

De liberale partijen van Bilzen en Hoeselt wachten niet tot de gemeentefusie bekrachtigd is om samen te smelten tot één lokale afdeling. “De samenwerking tussen Beter Bilzen (Bilzen) en VLD Plus (Hoeselt) was de afgelopen twee jaar al opgestart en wordt nu bezegeld met een huwelijk. In september zijn er de bestuursverkiezingen. Dat was voor ons het ideale moment om op te gaan in één lokale afdeling. Vanaf september zijn er dus geen twee aparte afdelingen meer”, stelt burgemeester Werner Raskin.

Ik hoop natuurlijk ook dat de liberalen na bij de verkiezingen van een koude kermis thuiskomen. Maar dat komt omdat ik een nva-er ben.

Verder wens ik alle politieke concurrenten voor eens en voor altijd de burgerlijke en politieke vrijheid van vereniging toe.

reservespeler 4 augustus 2022 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10007789)
Ik hoop natuurlijk ook dat de liberalen na bij de verkiezingen van een koude kermis thuiskomen. Maar dat komt omdat ik een nva-er ben.

Verder wens ik alle politieke concurrenten voor eens en voor altijd de burgerlijke en politieke vrijheid van vereniging toe.

Natuurlijk.

TheFourHorsemen 9 augustus 2022 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10007785)
Moet Poetin die streek komen denazificeren misschien?

Nee, dat komen de Franstalige doen.

Aangevoerd door Laurette 'Bruits des bottes' Onkelinx.

Henri1 9 augustus 2022 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 10011065)
Nee, dat komen de Franstalige doen.

Aangevoerd door Laurette 'Bruits des bottes' Onkelinx.

Die durft veel. Maar niet naar klein Berlijn komen.

reservespeler 10 augustus 2022 06:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 10011238)
Die durft veel. Maar niet naar klein Berlijn komen.

In Bilzen of Hoeselt wonen heel normale mensen.
Ik ken streken in België waar ik niet durf te komen.

Henri1 10 augustus 2022 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10011640)
In Bilzen of Hoeselt wonen heel normale mensen.
Ik ken streken in België waar ik niet durf te komen.

Nu praat u als Conner hé.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be