"Mission aborted!"
"Target is out of reach!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn conclusie blijft vooralsnog ... geen spikkeltje objectief wetenschappelijk bewijs voor buitenaardse intelligentie. Simple as that. Iets anders beweren zou heel voorbarig zijn. De dag dat dit onweerlegbare bewijs gepresenteerd wordt, zal ik met bijzondere interesse en gretigheid die feiten tot mij nemen. |
Meer dan 11.000 berichten...
Is er ondertussen iemand opgestaan die één onweerlegbaar bewijs op tafel kan leggen waaruit blijkt dat buitenaardse wezens zich hier op Aarde bevinden, of hier ten minste geweest zijn ? |
Citaat:
|
Geduld mannen, we zijn nog maar 6 jaar bezig...
In intergalactisch perspectief is dat peanuts. |
Citaat:
Is er ondertussen iemand opgestaan die één onweerlegbaar bewijs op tafel kan leggen waaruit blijkt dat buitenaardse wezens nooit onze aarde bezocht hebben of hier regelmatig rondvliegen in UFO's ? Nee natuurlijk.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bigfoot :https://www.google.fr/search?hl=fr&s...gfoot&tbm=isch kabouters :http://nl.wikipedia.org/wiki/Kabouter In dit artikel word ook over elfen gesproken... Het vliegend spagettimonster, daar heb ik geen zekeheid over. Dat is waarschijnlijk een Alien, vermits die in de ruimte rondvliegt. Dat komt dan ook overeen met mijn mening, volgens dewelke onze goden in feite buitenaardse wezens zijn, Aliens, aanzien door onze voorouders als goden of demonen. Voor dit alles heb ik natuurlijk geen onbetwistbare bewijzen, maar er zijn wel sterke aanwijzingen dus. D�*t kan je niet ontkennen.:-) |
Citaat:
Wow. :lol: |
Citaat:
Alles wat iemand bedenkt, bestaat op een zekere manier. En iets waar een heleboel mensen al heel lang in geloven, is zijn eigen leven gaan leiden : http://en.wikipedia.org/wiki/Egregore Citaat:
|
Citaat:
Je bent echt wel goed op dreef zie ik :lol: :lol: Stel dat ik "roze vliegende olifanten" bedenk, dan bestaan die dus volgens jou op een zekere manier? (met lsd zeker) :lol: :-P :lol: |
Citaat:
Tot nu toe is er slechts sprake van microben in termen van Aliens.. Jij maakt er hele "wezens" van.. die ons dan ook nog eens bezoeken in UFO's.. Hoe kunnen die ons nu bezoeken als wij het zijn die hen hebben bezocht omdat zij het zelfs niet eens kunnen.. Ra ra LOL |
Maar zelfs als die ons kunnen bezoeken gaan die hier toch niet neerlanden?
Die zien van ver hoe wij omgaan met mekaar onze planeet. Wij zijn primitief en indien een beschaving rijp genoeg is andere sterren te gaan bezoeken, zullen zij zich niet kenbaar maken. Maar onze weg respecteren en vanop afstand observeren. Wij maken lang niet duidelijk dat we klaar voor contact zijn in het uiterlijke. Maar valt er innerlijk contact te leggen? Blijkbaar zijn er duizenden "nutcases" die zoiets melden, maar men kijkt er niet naar? Men hangt vast aan een illusie, een beeld, een idee. Maar stel U de vraag wat gij zou doen. Ge komt via een schotel toe op een bewoonde planeet en via observatie stelt ge vast dat ze heel barbaars zijn. Overal om U heen zoefen dodelijk projectielen en uw scanners meten schadelijke dodelijke stoffen. Ge gaat uitstappen en zeggen dat ge in vrede komt zeker? :) Maar wat als ge uw "ruimteschip" sensoren heeft om "gedachten" op te vangen waarmee ge via gedachten kunt terugspreken. Dan zijn we toch alien bezig? |
Citaat:
;-) |
Citaat:
Inderdaad, wat meneer zegt klopt... de realiteit kent geen grenzen. Bewustzijn is een primaire realiteit. Wat is echt? Een droom is op dat moment voor ons echt... een droom is ook een realiteit op zich. Dus op zich kan alles wat je ook maar kan inbeelden bestaan. Het is inderdaad zo dat er in de astrale realiteiten gedachtevormen zich kunnen manifesteren. Veel mensen hebben trouwens een soort schaduwzelf. Dit is een semi bewuste entiteit die ze zelf gecreëerd hebben door hun eigen negatieve gedachten over zichzelf. Deze gedachten clusteren samen en vormen een soort entiteit met een negatief bewustzijn die inhaakt op de negatieve gedachten en ze voedt. Zelfs veel zaken uit onze legendes bestaan echt. Eenhoorns en draken bestaan echt. Zij wandelden ooit rond op de aarde maar zijn nu verhuisd naar een andere realiteit. Elfen en gnomen bestaan ook... sommige mensen kunnen die inderdaad zien. Elfen en gnomen zijn natuurgeesten. Devas bestaan ook en dit zijn hogere wezens van de natuur. Engelen bestaan ook. Dit zijn wezen van een apparte stroom van bewustzijn naast het menselijke bewustzijn. Enzovoort... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be