![]() |
Citaat:
Vies mannekke toch, ga rap uwe mond wassen met groen zeep ! En schrob de rest van uw lichaam ook maar flink af met Dettol antisepticum, of andere stalreiniger-middelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
:lol::lol::lol: |
Citaat:
Verder weet ik niet waar je naar toe wil met een aantal berichten van mij op te sommen ? Dit zijn trouwens antwoorden, en zonder de berichten waar ik op antwoordde er bij te zetten van geen enkel nut of betekenis. Snap je ? Of is het te moeilijk voor je ? Ben je zo een on-overtuigbare misschien ?:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ga nog wat met je amerikaanse vlag zwaaien, liefst op de Maan, of waarom niet, op Mars ! Wie weet loop je wel een Alien tegen het lijf ! Eén die steenezelvlees lust.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Stop eens de gestoorde schreeuwlelijkerd uit te hangen jongentje toch...:roll: Je lijkt wel een troll met psychiatrische problemen ! Woon jij per toeval helemaal alleen in een grot of afgelegen bouwval ? Want een exemplaar als jij kan een normale mens in real life toch geen 5 minuten verdragen zonder een kanon op af te schieten ?:lol: |
Citaat:
|
Een foto van een alien/reptilian uit alia/reptilea in het alienesius/repthelesius-heelal die op aarde komt wandelen en een klapke komt doen met een terrerian.
![]() Oeps, vergissing, het gaat blijkbaar oom een foto van een van de taxiverkrachters uit Brussel ... bron |
Citaat:
Wie zal het winnen ? Beiden zijn begaafd voor dergelijk achterlijk gezwam... |
Citaat:
Ik dacht eerst aan 'pijnlijk', maar gezien je het eigenlijk niet kan beseffen mag ik met een gerust hart de plaatsvervangende schaamte achterwege laten. |
Exit Toontje, dat beter wat lager zou zingen.
Citaat:
Als je nog eens iets ernstig te vermelden hebt, geef ik misschien nog eens antwoord. Zoniet, vaarwel en de wind vanachter. Veel stank voor uw miserabele bijdrage aan deze draad.:lol: |
Sinds 2010 hardnekkig genegeerd door de Fanatieke Sceptici :
Citaat:
|
Sinds 2010 hardnekkig genegeerd door de Fanatieke Sceptici :
Citaat:
|
Citaat:
Maar feit is, hij hééft een signaal waargenomen. Dat is toch heel simpel ? Neem dat iemand met een hamer op uwe kop slaagt . Dan heb je toch een klop gekregen, nietwaar ? Moet die dan een 2 de keer kloppen voor je er in gelooft ?:lol: |
Citaat:
Als ik één keer naar u roep, heb ik dan geroepen, of moet ik een 2 de keer roepen, om daar een feit van te maken ? Moet alles twee keer gebeuren, om het te doen bestaan ? Wist je dat je met 1 enkele maal neuken zwanger kunt worden ?:lol: |
Citaat:
|
![]() Voor onze forumvrienden van de aliëns theorieën is het vandaag weer een hoogdag, namelijk de 62ste verjaardag van de vermeende 'Battle of Los Angeles'... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be