Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Micele 20 april 2010 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4703139)
Heb dit al gedaan zagevent.

Robot ruimteschip met automatische besturing : verkenner
Lost ineens probleem van afstanden op.

Happy? :twisted:

Gaat niet dummy, militair rapport niet gelezen.
Of contacteer majoor Lambrechts - VS/3 Ctl-Met 1- eens, die is mss nog niet op pensioen gelijk Generaal De Brouwer.

ik citeer voor de laatste maal :twisted:

Conclusie: “niet in staat zowel de herkomst als de aard van het fenomeen vast te stellen.” Ballonnen, ultralights, op afstand bestuurde voertuigen, conventionele vliegtuigen, stealth vliegtuigen, laserprojecties en luchtspiegelingen kunnen allemaal worden uitgesloten....

1. Introductie

a. Dit rapport geeft een overzicht van de rapporten afkomstig van de betrokken afdelingen van de luchtmacht en van de ooggetuigennissen van de gendarmeriepatrouilles over het onbekende fenomeen (hierna genoemd UFO’s), gezien in het luchtruim ten zuiden van de aslijn Brussel – Tirlemont, gedurende de nacht van 30-31 maart 1990.

b. De observaties, visueel en op radar, waren van een dergelijke aard dat werd besloten twee F-16’s van de 1 J Wing (luchtgevechtseenheid) te doen opstijgen, met de bedoeling deze UFO’s te identificeren.

c. Dit rapport is opgesteld door majoor Lambrechts, VS/3 Ctl-Met 1.

2. Context.

Sinds het begin van december 1989 werden er regelmatig vreemde fenomenen in het Belgische luchtruim waargenomen. De luchtmacht heeft verschillende ooggetuigen tot haar beschikking, de meesten zijn werkzaam bij de gendarmerie. De radarstations van de luchtmacht konden in elk geval tot aan 30-31 maart deze waarnemingen niet bevestigen en de aanwezigheid van de UFO’s kon nooit worden vastgesteld door de gevechtsvliegtuigen die er op af werden gestuurd. De luchtmachtstaf is in staat geweest om verschillende hypothesen op te stellen betreffende de origine van de UFO’s. De aanwezigheid of het testen van een B-2 of F-117 A (stealth), RPF (Remotely Piloted Vehicles), ULM (Ultra Light Motorised) en AWACS in het Belgische luchtruim aangaande de waarnemingen kunnen worden uitgesloten.

Hier een website in kleurtjes, toevallig op gestoten:

Als de Chef van Luchtmacht Operaties (in Nato verband) het al zegt, waarom zou ik dan naar anderen luisteren ? ;-)

Citaat:

A Statement from Colonel W.J.L. De Brouwer:

"We measured some exceptional accelerations which cannot be related to conventional aircraft . . . that is clear. . . . The data on all this performances which were registered during the lock-ons on the radar, was totally outside of the normal performance envelope of any airplane."
Citaat:

http://www.cohenufo.org/Belgium/unslvdmyst.html

When the pilots first locked on the object, it was at 7000 ft. Within seconds it climbed to 10,000 ft. then, incredibly, plummeted to 500' in only 5 seconds. At the same time, the object accelerated to 990 knots, more than 1000 mph, 1 1/2 times the speed of sound. That combination of acceleration and descent would have been fatal to a human pilot.

Cdude 20 april 2010 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4703166)
Gaat niet dummy, militair rapport niet gelezen.

Wacht, nu ga je me nog vertellen dat jij de beperkingen kent van een buitenaardse "probe" :lol::roll::lol:

(F.O. met je rapporten !! Net klein kind dat blijft zeuren om gelijk te krijgen :twisted:)

Micele 20 april 2010 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4703140)
HIJ(de mecanieker) weet alles.

Mecanieker ? :lol:

Zelfs dat weet je niet, en uw taaltje wordt alsmaar nijdiger.

Micele 20 april 2010 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4703171)
Wacht, nu ga je me nog vertellen dat jij de beperkingen kent van een buitenaardse "probe" :lol::roll::lol:

Antwoord eens relevant, ipv rond de pot te draaien.

Wat begrijp je niet aan het militair rapport ?

Het is zo geschreven dat het voor leken begrijpbaar is. ;-)

Cdude 20 april 2010 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4703180)
Mecanieker ? :lol:
Zelfs dat weet je niet, en uw taaltje wordt alsmaar nijdiger.

Wat ik wel weet is dat jij het niet weet en al 3X IDENTIEKE pagina lange rapporten plaatst.
En ja , dat irriteert me. Omdat je de inhoud en conclusies ondertussen al van buiten kennen.

Dus wat is je doel en wat is de meerwaarde? NAG NAG NAG , als een klein kind

Micele 20 april 2010 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4703147)
Als de NATO het weet is het niet geheim eh dumbo

Wat weet jij nu van de Nato ? :lol:

Cdude 20 april 2010 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4703186)
Antwoord eens relevant, ipv rond de pot te draaien.

Wat begrijp je niet aan het militair rapport ?

Het is zo geschreven dat het voor leken begrijpbaar is. ;-)

Ik draai niet rond de pot, 2X beantwoord. Alles kan dus ook een intelligente robot.
Case closed

Cdude 20 april 2010 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4703194)
Wat weet jij nu van de Nato ? :lol:

Wat weet jij van aliens? :0X:

Micele 20 april 2010 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4703192)
Wat ik wel weet is dat jij het niet weet en al 3X IDENTIEKE pagina lange rapporten plaatst.
En ja , dat irriteert me. Omdat je de inhoud en conclusies ondertussen al van buiten kennen.

Dus wat is je doel en wat is de meerwaarde? NAG NAG NAG , als een klein kind

Jouw argumenten slaan tot nu toe op niets, geen enkel bespreekbaar argument heb je aangebracht. blabla...

Micele 20 april 2010 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4703199)
Wat weet jij van aliens? :0X:

Evenveel als jij.

Hoe vliegen die UFO´s weer, welke onbekend aards wezen bestuurd die dingen op afstand ?

Cdude 20 april 2010 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4703200)
Jouw argumenten slaan tot nu toe op niets, geen enkel bespreekbaar argument heb je aangebracht. blabla...

Ben je nu nog niet tevreden?

Het was een robotverkenner van de 12de (of 10de) planeet (X)

Zijn technologisch véél gavanceerder, planeet is overbevolkt en bereiden invasie voor.

2012, the end is near


Micele 20 april 2010 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4703195)
Ik draai niet rond de pot, 2X beantwoord. Alles kan dus ook een intelligente robot.
Case closed

Buitenaardse robot of aardse ?

Heb je een link ?

Wie heeft die robotten gemaakt en geprogrammeerd ?

Wie heeft die techniek ontwikkeld ? Enig idee ?

Aangezien ze kat en muis kunnen spelen met de beste Nato-middelen...

Micele 20 april 2010 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4703209)
Ben je nu nog niet tevreden?

Het was een robotverkenner van de 12de (of 10de) planeet (X)

Zijn technologisch véél gavanceerder, planeet is overbevolkt en bereiden invasie voor.

2012, the end is near

Geeuw...

Cdude 20 april 2010 16:55

"met de beste Nato middelen" Hoeveelste keer is dat nu al ? (geeeeuww)
Buitenaardse natuurlijk , wat anders ?

Citaat:

In Italië is een haan eieren beginnen te leggen nadat een vos alle kippen in zijn ren had doodgebeten.
Het verschijnsel is zodanig uniek dat wetenschappers van de Verenigde Naties de haan/kip aan een onderzoek gaan onderwerpen.
Alien experiments?8O

Micele 20 april 2010 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4703215)
Buitenaardse natuurlijk , wat anders ?

Aha. :-)

Cdude 20 april 2010 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4703222)
Aha. :-)

Kijk eens aan, kindje heeft lolly, kindje gelukkig en vooral kindje stil :roll:

Micele 20 april 2010 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4703230)
Kijk eens aan, kindje heeft lolly, kindje gelukkig en vooral kindje stil :roll:

Bent U de kleuteronderwijzeres van Cdude ?

Cdude 20 april 2010 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4703246)
Bent U de kleuteronderwijzeres van Cdude ?

Nee die van jou en nu moet je zwijgen anders neem ik je 0X lolly 0X af

Zyklon B 20 april 2010 17:29


exodus 20 april 2010 17:39

Het is stilaan duidelijk dat er met die Cdude geen zinnige en objectieve discussie mogelijk is. Micele brengt een rapport aan en hij draait maar rond de pot.

Terug naar de kern van de zaak, met discusiepartners die wel intellectueel eerlijk zijn en inhoudelijk reageren....


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be