Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Dionysus 16 november 2010 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SheepHelper (Bericht 5104832)
Blijkbaar ben je een slechte lezer! Je zult ZELF werk moeten gaan verzetten en ZELF na gaan denken! je zegt 'post je argument hier'. je snapt volgens mij zelf niet wat je zegt. Je hebt niet eens het idee waar het over gaat.
Typisch wetenschapper jargon, 'post je argument hier'! Van mij hoef je het boek niet te kopen hoor, want je zult er nl niets van snappen

Neen, ik moet niet iedere achterlijke conspiracy theory opzoeken om toch maar een tegengestelde mening te vinden. Jij bent hier degene die de theorie van Einstein een leugen komt noemen dan moet jij hier bewijs voor geven. Dat is trouwens de grondslag van een discussie. Nu kan je je argumenten posten en dan kunnen we verder discussiëren ofwel blijf je "JE MOET HET ZELF ZOEKEN" schreeuwen en dan stopt het hier.

Citaat:

?


Zoals wat?
Ik vroeg of je het Little Albert experiment bedoelde en ik vroeg voorbeelden (respectievelijk)



Citaat:

zat! kijk bv maar eens naar het IPCC vrhaal om het makkelijk voor je te houden.
De IPCC is een gigantische organisatie. Welk deel van het IPCC verhaal wil je dat ik bekijk? De vergissing tussen 2035 en 2350? Dat hebben ze rechtgezet. Zitten er fouten in de rapporten? Omgekochte wetenschappers? Wat?



Citaat:

lul toch niet man!, herhalen? zie verder hiernder. En troll? alleen omdat ik mijn, zeer zeker alternatieve mening geef! Kan je niet eens tegen blijkbaar afwijkende meningen. Hoezo niet geindoctrineerd?
Ik kan niet tegen iemand die de grote genieën van deze eeuw leugenaars noemt en daar dan geen enkel argument voor kan geven. Fuck man, als jij een fout in de theorie van Einstein kan aantonen dan was je nu wereldberoemd.

Citaat:

En herhalen? denk je nu echt niet na? ga je een deeljesversneller bouwen in je huiskamer? en o ja,.het meeste wordt echt niet nagedaan hoor.En als je me een miezerige troll wil vinden zal mijj dat een zorg zijn. Maar je laat er mee wel je ware kleuren zien!
Voor veel experimenten heb je geen deeltjesversneller nodig, maar je zal er altijd iets voor over moeten hebben. En als jij dan uiteindelijk een gegronde reden hebt om een deeltjesversneller te gebruiken kan je daar een aanvraag voor indienen(alhoewel ik betwijfel of jij een diploma hebt). Het feit dat jij hier basisloze beschuldigingen in het rond smijt toont jouw ware aard, nu ofwel geef je jouw argumenten ofwel stoppen we hier de discussie.

parcifal 16 november 2010 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SheepHelper (Bericht 5105181)
leg even in 1 argument de Quantumfysica uit! graag 1 kort argument, dank U!


Well 1 kort argument van Richard Feynman :

Quantum Fysica levert voorspellingen op die dusdanig nauwkeurig met de waarnemingen kloppen dat het te vergelijken is met de breedte van Noord-amerika voorspellen tot op 1 haarbreedte correct.

Meer woorden ga ik aan jou niet verspillen, de sheep laten weten niet geinteresseerd te zijn om geholpen te worden door een trol.

Je bent zielig, trol.

Dionysus 16 november 2010 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SheepHelper (Bericht 5105288)
trol? Is dat alles wat je kan zeggen als je niks meer te zeggen hebt?
en Feynman, nu ja, laten we het maar niet over hem hebben he?!

Alweer insinueren dat iemand een leugenaar is en GEEN ENKEL bewijs leveren.

put up or shut up.

Dionysus 16 november 2010 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SheepHelper (Bericht 5105302)
ik shut zeker niet op,en van Feynman weet ik het fijne (nog) niet.suggereerde wel inderdaad dat ik hem voor geen meter vertrouw!
Wel heb ik hier zijn klassieke fysica boeken staan. Jammer dat meer dan de helft
niet klopt! Maar dat mag je niet zeggen he? ;) Doe het toch!

Bewijs het en je hebt een Nobel prijs in de fysica.

Citaat:

en verder heeft die randdebiel van een Einstein enorm veel plagiaat gepleegd.
Bewijs?
Citaat:

Dat niet alleen. Hij was zelfs niet bijzonder slim te noemen.
Er zijn dan ook aanwijzingen dat veel van zijn werken hij niet zelf heeft gemaakt.
Bewijs? Aanwijzingen?
Citaat:

Eigenlijk is het meer een PR verhaaltjes, om ons in bepaalde zaken te laten geloven, zoals bv dat er geen aether is. wel.. helaas....
Bewijs? Je maakt hier weer een hele hoop claims maar geen enkel bewijs, geen enkel argument, zelfs geen link naar een bron.

praha 17 november 2010 02:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 5102761)
Private mesage. Kvroeg daarin hoe oud u was. Ik ben benieuwd naar uw leeftijd.

Ah zo... ik gebruik dat ding zo weinig dat ik er niet bij stilstond ;-)
Ik ben van 66, zo 'private' beschouw ik dat niet, hoor ... je had het gerust hier mogen vragen ;-)

420yeahbaby 17 november 2010 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 5105546)
Ah zo... ik gebruik dat ding zo weinig dat ik er niet bij stilstond ;-)
Ik ben van 66, zo 'private' beschouw ik dat niet, hoor ... je had het gerust hier mogen vragen ;-)

Ik schatte U veel jonger :) U bent goed mee met de tijd ;)

Inno 17 november 2010 02:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 5105550)
Ik schatte U veel jonger :) U bent goed mee met de tijd ;)

Ik had praha ook veel jonger geschat.

praha 17 november 2010 02:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 5102764)
En dat ik zo'n maya freak ben is is het cijfer 12 onbekend voor me?
Ik had al zo'n reactie daarvoor die ik negeerde.
Het gaat niet over het cijfer 12.

Wist ik veel... ik wou gewoon behulpzaam zijn

Citaat:

Het gaat hem erom dat het cijfer in de bijbel wat zich prefereerd naar uitverkorene perfect overeenstemt met een baktun in de maya kalender.
I know

Citaat:

Maar dan gaan we tot de discussie komen dat het toeval is, terwijl ik dat net niet als toeval aanschouw.
Neen net (misschien) niet... toeval is steeds een samenloop van omstandigheden.
Maar waarom nu precies die vraag ?
Je kan je net zo goed afvragen waarom bv op beide plaatsen piramiden voorkomen.
Ook daar kan je de meest wilde speculaties over vinden.
Of misschien nog interesanter in deze context.... waarom kenden zowat alle oudere volkeren jaartellingen van precies 360 dagen ?

Citaat:

De inquisitie nam plaats, de bijbel werd aangepast en symbolisme nam plaats.
Waarom net dat getal als uitverkorene? Wie brengt mij het antwoord? U alleszins niet. Mah bon.
Ik gaf je reeds een mogelijke verklaring... die tevens zou verklaren waarom zulke getallen her en der voorkomen... maar daar was je niet tevreden mee.
Ik gaf je ook een verklaring waarom nu precies die 144000 uitverkorenen aldus de Bijbel... maar dat troost je evenmin.
Ik vraag me dus ergens af wat je precies zou aanvaarden als een soort verklaring.

420yeahbaby 17 november 2010 02:54

Ik dank iedereen die er aan meewerkte en ik zal van het weekend de letterlijke tekst hier plaatsen. Somebody remind me.

Welk antwoord ik wel bevredigend zal vinden? Datgene wat mijn haren in de nek naar boven haalt. Letterlijk.

praha 17 november 2010 03:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 5102770)
Ik weet dat. Maar wat heeft een baktun te maken met de uitverkorene?
Dat was de vraag. Niet de link naar het cijfer twaalf, dat is al eeuwen bekend.

Awel... daar kan ik je niet op antwoorden... je kan niet uitsluiten dat er wat overgenomen zou zijn van nog oudere beschavingen en/of er werkelijk wat aan de hand zou zijn.
Waar ik je wel op wou wijzen dat het echt niet zo toevallig is dan dat het op het eerste gezicht lijkt tenzij je allerhande wilde speculaties hoeft te maken.

Maar dat geldt voor heel wat van die zaken zo...
Je kan als je wilt uit het her en der opduiken van speciale getallen of verhoudingen steeds gaan beweren dat het niet anders kan dat door een soort 'goddelijke' ( ruim genomen ) inbreng of mystieke aloude en steeds weer doorgegeven geheimdoenerij... maar vaak ligt de logica gewoon in de (wiskundige) aard van het beestje.
Zo duikt v de gulden snede her en der op in zowel de natuur als door mensenhanden vervaardigde zaken.... doch buiten een loutere wiskundige aardigheid heeft het tot in de 19de eeuw geduurd alvorens men er van alles is achter gaan zoeken.
( 't is maar een voorbeeld hé )
Je hebt me nu wel curieus gemaakt en ik ben ook erg benieuwd geworden waarom dat getal opduikt ;-)

praha 17 november 2010 03:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 5102772)
Ik zoek de link tussen de 144000 uitverkorene in de openbaringen van johannes en dat het een baktun telt in de maya kalender.
Een baktun is 144 000 dagen. Het kan toch geen toeval zijn?

Ja dat kan wel 'toeval' ( in de ruime zin ... zoals uit de doeken gedaan ) zijn...
dat mag je niet uitsluiten ...
en de link ( exclusief andere redenen ) is er alleen maar omdat je die zelf toekent ómdat je vindt dat het toch geen toeval kan zijn.

420yeahbaby 17 november 2010 03:11

OK Maar waarom dan exact 144 000 uitverkorenen?
Zijn het wel uitverkorenen of gaat het om iets anders?
Ach, misschien beter dat ik het loslaat...

Inno 17 november 2010 03:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 5105576)
OK Maar waarom dan exact 144 000 uitverkorenen?
Zijn het wel uitverkorenen of gaat het om iets anders?
Ach, misschien beter dat ik het loslaat...

loslaten hoeft niet, misschien gewoon het antwoord accepteren; :-)

praha 17 november 2010 03:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 5105550)
Ik schatte U veel jonger :)

Waarom... als ik vragen mag ?
Citaat:

U bent goed mee met de tijd ;)
redelijk... dat je eurootje nog niet gevallen was na al dien tijd...
nog niet zolang geleden hadden we het toch even over von Däniken, dacht ik ?
Wel ik heb veel van die boekskes, mijn eerste was : 'profeet van het verleden', uit '72 dacht ik, gelezen omdat mijn ouders dat soort 'prul' aanschaften omdat ze jaarlijks wel een keuze diende te maken bij de Nederlandse boekenclub eens ingeschreven :-)

praha 17 november 2010 03:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5105551)
Ik had praha ook veel jonger geschat.

Amai... ik voel me gevleid nu :oops:

praha 17 november 2010 03:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 5105576)
OK Maar waarom dan exact 144 000 uitverkorenen?
Zijn het wel uitverkorenen of gaat het om iets anders?
Ach, misschien beter dat ik het loslaat...

ook daar heb ik je al eens op geantwoord.
Blijkbaar moest het een grooooooot getal zijn, groter dan wat men zowat kon voorstellen als gewone keuterboer en het was een samenstelling van symbolosche andere cijfers

420yeahbaby 17 november 2010 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 5105579)
Waarom... als ik vragen mag ?

redelijk... dat je eurootje nog niet gevallen was na al dien tijd...
nog niet zolang geleden hadden we het toch even over von Däniken, dacht ik ?
Wel ik heb veel van die boekskes, mijn eerste was : 'profeet van het verleden', uit '72 dacht ik, gelezen omdat mijn ouders dat soort 'prul' aanschaften omdat ze jaarlijks wel een keuze diende te maken bij de Nederlandse boekenclub eens ingeschreven :-)

De reden gaf ik je al :) U bent goed mee met de tijd en de gedachtenstroming van nu, U bent duidelijk niet in het verleden blijven steken.
Wel ik heb dat boek ook gelezen en ben 27 :p Had dat boek wel geleend uit de bibliotheek.
De boekenclub is niet wat het moet zijn he? Bol.com daarintegen ...

exodus 18 november 2010 10:12

Citaat:

Daily Mail: Hitler's secret flying saucers
Wednesday, 17 November 2010 21:14
PDF Print E-mail

Did the Fuhrer plan to attack London and New York in UFOs?

As Hitler's armies began to crumble on fronts as far apart as Stalingrad and North Africa, he turned in increasing desperation to his scientists to create a war-winning super-weapon.

Some, like the V2 rockets and the first jet fighters, saw action but came too late to halt defeat.

Others were so outrageously ambitious that they never got past the drawing board. The idea of building flying saucers to bomb London and even New York could have been just such a scheme.




UFO: Was this bell-shaped craft being developed by the Nazis?
Claims: Was this bell-shaped craft being developed by the Nazis? A Polish former journalist and historian of military claims the Germans built a UFO


True or false? These images have been published on the internet and claim to be the prototype of a German UFO

But now it is claimed that Hitler’s scientists had indeed designed this type of aircraft – and were so far advanced with the project that a prototype may even have flown.

The programme, under the command of SS officer Hans Kammler, was said to have made significant breakthroughs in anti-gravity experiments, says a report in the German science magazine PM.

It quotes eyewitnesses who believe they saw a flying saucer marked with the Iron Cross of the German military flying low over the Thames in 1944.

'The Americans also treated the existence of the weapons seriously,’ it adds.

At the time the New York Times had written about a 'mysterious flying disc' and published photos of the device travelling at high speeds over the city’s high-rise buildings.

The magazine says that the Germans destroyed much of the paperwork on their activities but in 1960 in Canada UFO experts managed to recreate the device which, to their amazement, 'did actually fly'.

The project was called the Schriever-Habermohl scheme. Rudolf Schriever was an engineer and test pilot, Otto Habermohl an engineer. It was based in Prague between 1941 and 1943.

Initially a Luftwaffe plan after Hitler ordered his airforce chief Hermann Goering to come up with a super-weapon, it was eventually taken over in 1944 by Kammler.

Prisoners of the Allies claimed to have seen the silvery flying saucer, which was about six yards across, on several occasions.

Joseph Andreas Epp, an engineer on the project, said 15 prototypes were built.

He described how a central cockpit was surrounded by rotating adjustable wing-vanes which formed a circle and gave the craft lift.

UFO: Eyewitnesses claim they saw a flying saucer marked with the Iron Cross of the German military flying low over London in 1944
UFO: Eyewitnesses claim they saw a flying saucer marked with the Iron Cross of the German military (added by MailOnline) flying low over London in 1944

What the Nazis actually flew: The BMXM7E Messershmitt 262 German Luftwaffe plane was the most advanced Nazi craft
What the Nazis actually flew: The BMXM7E Messershmitt 262 German Luftwaffe plane was the most advanced Nazi craft

After take-off, horizontal jets or rockets were ignited.

After the war, many German scientists helped with the U.S. space programme.

The theory is further fuelled by the claims of Igor Witkowski, a Polish former journalist and historian of military and aerospace technology.

In his book, 'Prawda O Wunderwaffe' in 2000, he claims that a bell-shaped craft was being created by the Nazis and that Hitler wanted the best scientists and engineers at his disposal.

Source: Dailymail.co.uk

Bovenbuur 18 november 2010 10:18

Mooie hoax, vooral dat plaatje heeft iemand nog wel enigzins gelet op hoe het in de periode paste. De beplating had echter beter symmetrisch kunnen zijn, dat had beter in het tijdsbeeld gepast en was tevens goed geweest om zonder de hulp van computers een stabiel tuig te kunnen hebben.

edit: mits ik het goed zie, ze hebben dat plaatje wel nogal vervaagt zeg. Sporen van photoshoppen zal je dus ook niet meer vinden. 't was overigens wel nodig, te zien aan hoe lelijk die achterste rand voor die truck lijkt te zijn geweest.

Dionysus 18 november 2010 10:24

De daily mail als betrouwbare bron?

Ik val hier van mijn stoel, :lol: :lol: :lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be