Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 21 mei 2013 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6646319)
Aha, zoals geen hobby hebben ook een hobby is, right?



Het is heel eenvoudig het bestaan van god(en) te ontkennen, geen greintje moeite kost dat.
Overigens is een agnost een atheist zonder ballen, dat is algemeen bekend. :)
Het is ook onmogelijk te bewijzen dat er wel of niet roze ijsberen op scooters rondrijden op Pluto, maar we gaan er wel vanuit dat dat niet zo is.
Dezelfde houding tov god(en) is niet meer dan consequent.



Ik heb een UFO gezien ooit, en de mensen die bij me waren toen zagen hem ook.
Het is niet mogelijk dat het een fysiek iets was, wegens de verschijningvorm en het bewegingspatroon.

Maar ik maak absoluut niet de conclusie dat het een alien iets was.
Inconclusive evidence. Dat is het enig juiste besluit mogelijk.



Mensen zijn nieuwsgierig en mysteries hebben grote aantrekkingskracht, het is niet meer dan menselijk.

Je hebt gelijk beledigend te worden, het siert u ongemaskerd op te treden, en uw zwakheid te tonen.
En natuurlijk is het gemakkellijk iets te ontkennen. Zo kan ik ontkennen dat u bestaat. Het is immers een computer die mij antwoord geeft hier. Dat wil nog niet zeggen dat dit dan de waarheid is. En ik kan ook niet bewijzen dat u niet bestaat.;-)

praha 21 mei 2013 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6647097)
Ik probeer objectief te zijn, en met emotieloos gezond verstand over de zaak na te denken.
En dan heb je andere mensen, vulgaire Alien-bashers, met wie een constructieve discussie over dit onderwerp onmogelijk is. Als razende honden weigeren zij zelfs maar te overwegen om eens nuchter na te denken over dit alles. -Da Kan Ni- zeggen zij. En tonen grollend hun tanden.
Zoals die katolieke " geleerden " vroeger, die koppig als steenezels bleven beweren dat de aarde plat was, en op de brandstapel vastbonden wie het lef had dit af te strijdden.

Het is vooral die schemerzone waar je nog voorzichtig aftast om uiteindelijk op dit niveau te geraken die ik best aangenaam vind.

Hoog tijd om weer helemaal over te beginnen ?

kiko 22 mei 2013 06:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6647097)
Ik probeer objectief te zijn, en met emotieloos gezond verstand over de zaak na te denken.
En dan heb je andere mensen, vulgaire Alien-bashers, met wie een constructieve discussie over dit onderwerp onmogelijk is. Als razende honden weigeren zij zelfs maar te overwegen om eens nuchter na te denken over dit alles. -Da Kan Ni- zeggen zij. En tonen grollend hun tanden.
Zoals die katolieke " geleerden " vroeger, die koppig als steenezels bleven beweren dat de aarde plat was, en op de brandstapel vastbonden wie het lef had dit af te strijdden.

Net alsof met jou inhoudelijke discussie mogelijk is. Het enige wat jij zegt, is een eindeloze variatie op "mja, het zou toch kunnen, niet ?"

Natuurlijk kan het. Alles kan. Maar wat zijn de kansen ? Ik kan voor de rest van mijn leven elke week het groot lot winnen, maar je weet net zo goed als ik dat zoiets nooit zal gebeuren.

Feit is en blijft: er zijn géén goede redenen om aan te nemen dat buitenaardse wezens de Aarde bezocht hebben. Dit is waar deze draad over handelt. Of buitenaardse wezen effectief bestaan, is iets geheel anders, persoonlijk denk ik van wel.

Als jij gelooft dat buitenaardse wezens hier zijn of geweest zijn, is dat fijn voor jou, maar geef dan eens enkele goede redenen, en kom liever niet af met je eeuwige dooddoener "Het zou toch kunnen ?"

parcifal 22 mei 2013 07:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6647102)
Je hebt gelijk beledigend te worden, het siert u ongemaskerd op te treden, en uw zwakheid te tonen.
En natuurlijk is het gemakkellijk iets te ontkennen. Zo kan ik ontkennen dat u bestaat. Het is immers een computer die mij antwoord geeft hier. Dat wil nog niet zeggen dat dit dan de waarheid is. En ik kan ook niet bewijzen dat u niet bestaat.;-)

Je bent in ieder geval wel grappig, al is het vermoedelijk onbedoeld.
Dat grapje over agnosten is zo oud als de straat, als je dat beledigend vindt heb je toch wel een probleem denk ik.

exodus 22 mei 2013 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6647179)
Feit is en blijft: er zijn géén goede redenen om aan te nemen dat buitenaardse wezens de Aarde bezocht hebben. Dit is waar deze draad over handelt. Of buitenaardse wezen effectief bestaan, is iets geheel anders, persoonlijk denk ik van wel.

Haha, man, er zijn redenen te over om aan te nemen dat ze hier zijn! Meer nog het bewijs is er en elk rationeel mens die het onderwerp bestudeert heeft weet dat ze hier zijn.

Alleen diegene die moeite hebben om dit te accepteren en het bewijs niet bekijken, blijven als onwetende clowns beweren dat "het niet waar is". Tja, what else is new?

Veel heeft te maken met het domino-effect. Als men moet toegeven dat aliens bestaan, en dat het waar is wat al die getuigen zeggen, dan moet men ook toegeven dat de overheden ons belogen hebben, dat er een samenzwering is, enz... Als er één steen valt vallen ze allemaal, en daarom beschermen ze de eerste steen en kunnen ze geen duimbreed toegeven.

meneer 22 mei 2013 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6647179)
Net alsof met jou inhoudelijke discussie mogelijk is. Het enige wat jij zegt, is een eindeloze variatie op "mja, het zou toch kunnen, niet ?"

Natuurlijk kan het. Alles kan. Maar wat zijn de kansen ? Ik kan voor de rest van mijn leven elke week het groot lot winnen, maar je weet net zo goed als ik dat zoiets nooit zal gebeuren.

Feit is en blijft: er zijn géén goede redenen om aan te nemen dat buitenaardse wezens de Aarde bezocht hebben. Dit is waar deze draad over handelt. Of buitenaardse wezen effectief bestaan, is iets geheel anders, persoonlijk denk ik van wel.

Als jij gelooft dat buitenaardse wezens hier zijn of geweest zijn, is dat fijn voor jou, maar geef dan eens enkele goede redenen, en kom liever niet af met je eeuwige dooddoener "Het zou toch kunnen ?"

Wat jij een feit noemt, is enkel en alleen jouw persoonlijke mening. De Da-Kan-Niet-mening.
Mijn mening is de Het-Zou-Best-Kunnen-mening.
Er is geen enkele reden dat mijn mening minderwaardig is aan de jouwe, wat je zelfingenomenheid je ook mag laten denken.

meneer 22 mei 2013 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6647194)
Je bent in ieder geval wel grappig, al is het vermoedelijk onbedoeld.
Dat grapje over agnosten is zo oud als de straat, als je dat beledigend vindt heb je toch wel een probleem denk ik.

Jaja leg het maar uit nu.:-) Trek je staart maar in, zeker schrik om voor een onbeleefd persoon versleten te worden ?
Het is een truuk zo oud als de straat om de mensen belachelijk ( proberen ) te maken, als je geen andere uitweg meer ziet om je gelijk te ( proberen ) halen, met beledigingen te slingeren verpakt in " grapjes ".
Flauwe grappenmakers zijn personen die graag zouden beledigen, maar daar de ballen niet voor hebben, wist je dat niet ?;-)
Je argumenten om het bestaan van Aliens, en hun bezoeken aan onze aarde , af te strijdden zijn in elk geval even weinig overtuigend als dat je grapjes grappig zijn.:-)

parcifal 22 mei 2013 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6647665)
Je argumenten om het bestaan van Aliens, en hun bezoeken aan onze aarde , af te strijdden zijn in elk geval even weinig overtuigend als dat je grapjes grappig zijn.:-)

Tja, dat is allemaal mooi gekronkel om het enige feit dat wel rotsvast staat te proberen verhullen : ze zijn hier niet, fysiek, tastbaar, verifieerbaar, noch ook maar 1 van hun toestellen.

Dat moet zelfs de wildste believer toegeven, maar die verzint daar dan natuurlijk onmiddelijk een passende conspiracy theorie bij, gaande van een wereldwijde cover-up door black agents in black cars, tot en met interdimensionele technologie die aliens onzichtbaar maakt en doet terugspringen naar Dimensie X naar gelieven.

De Fermi Paradox staat als een huis en al sinds 1950 : Where are they?

kiko 22 mei 2013 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6647654)
Wat jij een feit noemt, is enkel en alleen jouw persoonlijke mening. De Da-Kan-Niet-mening.
Mijn mening is de Het-Zou-Best-Kunnen-mening.
Er is geen enkele reden dat mijn mening minderwaardig is aan de jouwe, wat je zelfingenomenheid je ook mag laten denken.

Ah zeveraar, ik heb nergens ontkend dat het niet kan, ik heb enkel beweerd dat de kans heel klein is en dat we geen enkel bewijs hebben.

Ik kan er ook niet aan doen dat je enkel leest wat je wil lezen.

kiko 22 mei 2013 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6647230)
Haha, man, er zijn redenen te over om aan te nemen dat ze hier zijn! Meer nog het bewijs is er en elk rationeel mens die het onderwerp bestudeert heeft weet dat ze hier zijn.

Geef me één onweerlegbaar bewijs, en ik trek al mijn woorden en berichten op staande voet in.

Citaat:

Veel heeft te maken met het domino-effect. Als men moet toegeven dat aliens bestaan, en dat het waar is wat al die getuigen zeggen, dan moet men ook toegeven dat de overheden ons belogen hebben, dat er een samenzwering is, enz... Als er één steen valt vallen ze allemaal, en daarom beschermen ze de eerste steen en kunnen ze geen duimbreed toegeven.
De ene dag zeg je dat "ze" ons aan het voorbereiden zijn op de komst van aliens, de volgende dag klaag je dat "ze" nooit ook maar iets zullen toegeven.

Je bent een krak in alles te draaien en te keren tot het in je kraam past.

meneer 22 mei 2013 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6647873)
Ah zeveraar, ik heb nergens ontkend dat het niet kan, ik heb enkel beweerd dat de kans heel klein is en dat we geen enkel bewijs hebben.

Ik kan er ook niet aan doen dat je enkel leest wat je wil lezen.

Als ze beledigend worden, ben je op de goede weg.:-)

meneer 22 mei 2013 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6647692)
Tja, dat is allemaal mooi gekronkel om het enige feit dat wel rotsvast staat te proberen verhullen : ze zijn hier niet, fysiek, tastbaar, verifieerbaar, noch ook maar 1 van hun toestellen.

Dat moet zelfs de wildste believer toegeven, maar die verzint daar dan natuurlijk onmiddelijk een passende conspiracy theorie bij, gaande van een wereldwijde cover-up door black agents in black cars, tot en met interdimensionele technologie die aliens onzichtbaar maakt en doet terugspringen naar Dimensie X naar gelieven.

De Fermi Paradox staat als een huis en al sinds 1950 : Where are they?

Bewijs mij dat zij hier niet zijn ?:-) Wie weet is je lief een vermomde Alien, of je baas, of één van je collega's ...:-)
ALS die hoog intelligente wezens bestaan, zullen die wel in staat zijn om jou voor de zot te houden zeker ? Zich te camoufleren, zich te verstoppen voor jou ? Vooral al omdat je ze niet WIL zien, ze zouden in u gat kunnen bijten, je zou het nog niet geloven.

meneer 22 mei 2013 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6647873)
Ah zeveraar, ik heb nergens ontkend dat het niet kan, ik heb enkel beweerd dat de kans heel klein is en dat we geen enkel bewijs hebben.

Ik kan er ook niet aan doen dat je enkel leest wat je wil lezen.

Juist : u BEWEERT. En u beweert zonder het minste bewijs voor uw beweringen.
Waarom zou ik uw ongefundeerde beweringen als zoete koek moeten slikken ?
Wie denkt u eigenlijk dat u bent ?:roll:

Dixie 22 mei 2013 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6647879)
Geef me één onweerlegbaar bewijs, en ik trek al mijn woorden en berichten op staande voet in.

ik ook! :-D

meneer 22 mei 2013 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6647879)
Geef me één onweerlegbaar bewijs, en ik trek al mijn woorden en berichten op staande voet in.


.

Geef me één onweerlegbaar bewijs dat Aliens niet bestaan en nooit onze aarde bezocht hebben en ik trek al mijn woorden en berichten op staande voet in.:-)

Mambo 22 mei 2013 23:17

Op youtube steken al die ufo's hun lichten aan.
Alez overdag zo niet zo te zien op de vele filmpjes.
Maar s 'avonds...altijd phare?

praha 23 mei 2013 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6647230)
Haha, man, er zijn redenen te over om aan te nemen dat ze hier zijn! Meer nog het bewijs is er en elk rationeel mens die het onderwerp bestudeert heeft weet dat ze hier zijn.

Alleen diegene die moeite hebben om dit te accepteren en het bewijs niet bekijken, blijven als onwetende clowns beweren dat "het niet waar is". Tja, what else is new?

Neen er is geen bewijs ( tot nu toe aangereikt )
het gaat niet om niet willen of wel willen bestuderen... er moet eerst wat te bestuderen vallen

Citaat:

Veel heeft te maken met het domino-effect. Als men moet toegeven dat aliens bestaan, en dat het waar is wat al die getuigen zeggen, dan moet men ook toegeven dat de overheden ons belogen hebben, dat er een samenzwering is, enz... Als er één steen valt vallen ze allemaal, en daarom beschermen ze de eerste steen en kunnen ze geen duimbreed toegeven.
dikke quatsch natuurlijk
Het gaat niet over het al dan niet bestaan van aliens
Het staat als een paal boven water dat overheden ons (al dan niet bewust) beliegen en belogen hebben en dat er zoiets als samenzweringen etc zijn.
Je zoekt weer stromannen

Het gaat over of het definitief aangetoond is of er hier al aliens op bezoek geweest zijn... en dat is niet zo

praha 23 mei 2013 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6647692)
Tja, dat is allemaal mooi gekronkel om het enige feit dat wel rotsvast staat te proberen verhullen : ze zijn hier niet, fysiek, tastbaar, verifieerbaar, noch ook maar 1 van hun toestellen.

Dat moet zelfs de wildste believer toegeven, maar die verzint daar dan natuurlijk onmiddelijk een passende conspiracy theorie bij, gaande van een wereldwijde cover-up door black agents in black cars, tot en met interdimensionele technologie die aliens onzichtbaar maakt en doet terugspringen naar Dimensie X naar gelieven.

De Fermi Paradox staat als een huis en al sinds 1950 : Where are they?

pssst parcifal ...
meneer is een oude bekende die enkel geïnteresseerd is in trollen... en is nu weer dringend aan een come-back toe

praha 23 mei 2013 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6648337)
Op youtube steken al die ufo's hun lichten aan.
Alez overdag zo niet zo te zien op de vele filmpjes.
Maar s 'avonds...altijd phare?

Ah da's wiedes hé ...anders kan je niet zien waar je vliegt in het donker :-)

kiko 23 mei 2013 05:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6648279)
Juist : u BEWEERT. En u beweert zonder het minste bewijs voor uw beweringen.
Waarom zou ik uw ongefundeerde beweringen als zoete koek moeten slikken ?
Wie denkt u eigenlijk dat u bent ?:roll:

Whatever.

Al één onweerlegbaar bewijs gevonden voor het feit dat aliens hier zijn, of geweest zijn ? Want daar gaat deze draad over.

Ik wacht.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be