Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

kiko 6 augustus 2013 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6744775)
Waar laat ik mij gaan tot botweg beledigen van mijn gesprekspartners ?

Je doet niet anders.

Dat, en het feit dat je geen enkel argument op tafel legt, mensen woorden in de mond legt en vragen nooit beantwoordt, zorgt ervoor dat niemand je hier ernstig neemt.

meneer 6 augustus 2013 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6744782)
Je doet niet anders.

Dat, en het feit dat je geen enkel argument op tafel legt, mensen woorden in de mond legt en vragen nooit beantwoordt, zorgt ervoor dat niemand je hier ernstig neemt.

Aha, de versterking komt opdraven : parcifal ligt strijk,half gek van razernij naar adem te snakken, zijn broeder in fanatiek scepticisme komt hem verdedigen...Hoe schoon van u.:-)
Helaas, het is nutteloos. Ook jij valt door de mand, op heterdaad betrapt voor het schaamteloos verdraaien van feiten...
Is dit de kiko die een paar dagen geleden vertelde dat hij in Aliens geloofde...?:lol:

kiko 6 augustus 2013 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6744789)
Aha, de versterking komt opdraven : parcifal ligt strijk,half gek van razernij naar adem te snakken, zijn broeder in fanatiek scepticisme komt hem verdedigen...Hoe schoon van u.:-)
Helaas, het is nutteloos. Ook jij valt door de mand, op heterdaad betrapt voor het schaamteloos verdraaien van feiten...
Is dit de kiko die een paar dagen geleden vertelde dat hij in Aliens geloofde...?:lol:

Q.E.D.

Bedankt. Je kon niet beter geantwoord hebben.

Travis66 6 augustus 2013 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6744775)
Ah zo ? En voor welk reden ? Waar laat ik mij gaan tot botweg beledigen van mijn gesprekspartners ?
Want d�*t doet onze " vriend " parcifal. Schuimbekkend van machteloze woede, omdat hij het niet kan verkroppen dat hij ongelijk heeft, en dat zelfs zijn eigen sceptische vrienden van kamp veranderen, slingert hij in het wilde weg grove beledigingen rond, zoals een bedronken lastzoeker blindelings in het ronde stampt en stompt, midden op de dansvloer.:lol:
Dat is heel verschillend als met argumenten zeggen wat je denkt over iets of iemand .

Er is hier nooit iemand van kamp veranderd hoor. We hebben je gewezen op het feit dat je niet begrijpend kan lezen (weet je nog, je weet dat toen aan mijn superieure intellect, ik heb je nog getroost, dat het jouw schuld niet was dat je publiek intelligent was), maar ook dat heb je dus misbegrepen.

meneer 7 augustus 2013 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6744811)
Er is hier nooit iemand van kamp veranderd hoor. .

JAJA LEG HET MAAR UIT NU.:lol:
Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht

Neen, je bedoelt: Het is onmogelijk dat de mensen dat zelf hebben gedaan zonder hulp van Aliens: Dakani.
Probeer een open geest te houden.

Travis66 7 augustus 2013 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6745647)
JAJA LEG HET MAAR UIT NU.:lol:

Ik doe nog één poging:
Citaat:

Neen, je bedoelt: Het is onmogelijk dat de mensen dat zelf hebben gedaan zonder hulp van Aliens: Dakani.
Ooit gehoord van de tweede persoon enkelvoud? Bij jou moet je echt met de basis beginnen percies.

Als je in een discussie hoort: "dus jij zegt dat..." dan zijn ze je geen gelijk aan het geven.

Snap je het nu?

meneer 7 augustus 2013 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6745676)
Ik doe nog één poging:


Ooit gehoord van de tweede persoon enkelvoud? Bij jou moet je echt met de basis beginnen percies.

Als je in een discussie hoort: "dus jij zegt dat..." dan zijn ze je geen gelijk aan het geven.

Snap je het nu?

Dat hangt er vanaf op welke toon het gezegd word, en in welke context.:-)
De manier dat jij bezig was, liet duidelijk uitschijnen dat je wel degelijk overtuigd was van het bestaan van Aliens, en alles wat dit met zich meebrengt als gevolgen.
Enkel het feit dat je daarmee alles tegensprak wat je tot op die moment gezegd had hield je een beetje tegen, en misschien ook de wraakgevoelens die je voormalige fanatiek sceptische & dogmatische trawanten vanaf dat moment tegen jou zouden kunnen koesteren. Vooral de verschrikkellijke parcifal, want kiko is ondertussen ook al bijgedraaid.:-)

Travis66 8 augustus 2013 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6746191)
Dat hangt er vanaf op welke toon het gezegd word, en in welke context.:-)
De manier dat jij bezig was, liet duidelijk uitschijnen dat je wel degelijk overtuigd was van het bestaan van Aliens, en alles wat dit met zich meebrengt als gevolgen.
Enkel het feit dat je daarmee alles tegensprak wat je tot op die moment gezegd had hield je een beetje tegen, en misschien ook de wraakgevoelens die je voormalige fanatiek sceptische & dogmatische trawanten vanaf dat moment tegen jou zouden kunnen koesteren. Vooral de verschrikkellijke parcifal, want kiko is ondertussen ook al bijgedraaid.:-)

Je snapt het dus nog altijd niet. Geen verrassing hier. Om in Alien conspiracies te geloven moet je een beetje simpel zijn. En vooral niet begrijpend kunnen lezen.

meneer 8 augustus 2013 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6746202)
Je snapt het dus nog altijd niet. Geen verrassing hier. Om in Alien conspiracies te geloven moet je een beetje simpel zijn. En vooral niet begrijpend kunnen lezen.

Ik zie het al : je trekt je staart terug in...
Het was te verwachten. Het ontbreekt je aan moed om tegen de stroom in te zwemmen. Liever huil je mee met de parcifal's in het bos.:lol:

Travis66 8 augustus 2013 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6746206)
Ik zie het al : je trekt je staart terug in...
Het was te verwachten. Het ontbreekt je aan moed om tegen de stroom in te zwemmen. Liever huil je mee met de parcifal's in het bos.:lol:

Ah, ik trek mijn staart in? Citeer me nog eens waar ik mijn staart uitsteek. Kunnen we nog eens lachen met de analfabeet.

kiko 8 augustus 2013 06:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6746191)
Dat hangt er vanaf op welke toon het gezegd word, en in welke context.:-)
De manier dat jij bezig was, liet duidelijk uitschijnen dat je wel degelijk overtuigd was van het bestaan van Aliens, en alles wat dit met zich meebrengt als gevolgen.
Enkel het feit dat je daarmee alles tegensprak wat je tot op die moment gezegd had hield je een beetje tegen, en misschien ook de wraakgevoelens die je voormalige fanatiek sceptische & dogmatische trawanten vanaf dat moment tegen jou zouden kunnen koesteren. Vooral de verschrikkellijke parcifal, want kiko is ondertussen ook al bijgedraaid.

Ik weet dat het vergeefse moeite is, want je bent en blijft een trol, maar tegen beter weten in daag ik je uit om aan te tonen waar ik "bijgedraaid" ben.

Travis66 8 augustus 2013 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6746223)
Ah, ik trek mijn staart in? Citeer me nog eens waar ik mijn staart uitsteek. Kunnen we nog eens lachen met Meneer de analfabeet.


parcifal 8 augustus 2013 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6744406)
Ik vind het trouwens van grote lafheid getuigen om iemand te beledigen veilig vanachter je computerke.
Maar verbazen doet het mij niet van u. Dit minderwaardig gedrag past volledig bij wat ik me voorstel over uw persoontje.

Ach, ik heb al eens gezegd dat je wellicht de lompste poster ooit bent op dit forum, toch wat mij betreft.
Op ernstige posts reageer je met belachelijkheden, aanvallen en ziek getrol.
Dat stadium zijn we lang gepasseerd.

Dus is het blijkbaar een uitwisseling van hatelijkheden, beledigingen en persoonlijke aanvallen wat wenst, bon, we kunnen u dat geven.
U vraagt, wij draaien en we lachen ons een kriek met uw simpele schijnheiligheid ondertussen. Uw trol-act is net als uw halfbakken aanvallen van een pijnlijk laag niveau.

Plus est en vous!

Another Jack 8 augustus 2013 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6746444)
Ach, ik heb al eens gezegd dat je wellicht de lompste poster ooit bent op dit forum, toch wat mij betreft.
Op ernstige posts reageer je met belachelijkheden, aanvallen en ziek getrol.
Dat stadium zijn we lang gepasseerd.

Dus is het blijkbaar een uitwisseling van hatelijkheden, beledigingen en persoonlijke aanvallen wat wenst, bon, we kunnen u dat geven.
U vraagt, wij draaien en we lachen ons een kriek met uw simpele schijnheiligheid ondertussen. Uw trol-act is net als uw halfbakken aanvallen van een pijnlijk laag niveau.

Plus est en vous!

Dat denk ik niet, volgens mij draait hij nu al op zijn maximum capaciteit ....

meneer 8 augustus 2013 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6746492)
Dat denk ik niet, volgens mij draait hij nu al op zijn maximum capaciteit ....

Tiens tiens, wat kappen ze hier nu weer binnen...De club dogmatische fantieke sceptici is compleet.:-)
Zo heb ik het graag : in mijn ééntje tegen een meute hondsdolle zeveraars opboksen. Allee, verbaal opboksen.:-)
Wat mij zo opvalt is dat die mensen hatelijker worden naargelang ze talrijker zijn. Ook is de leugen en zever capaciteit opgedreven. Zij moedigen elkaar aan.

meneer 8 augustus 2013 14:49

bericht aan het EX- schoolmeesterke
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6746444)
Ach, ik heb al eens gezegd dat je wellicht de lompste poster ooit bent op dit forum, toch wat mij betreft.
Op ernstige posts reageer je met belachelijkheden, aanvallen en ziek getrol.
Dat stadium zijn we lang gepasseerd.

Dus is het blijkbaar een uitwisseling van hatelijkheden, beledigingen en persoonlijke aanvallen wat wenst, bon, we kunnen u dat geven.
U vraagt, wij draaien en we lachen ons een kriek met uw simpele schijnheiligheid ondertussen. Uw trol-act is net als uw halfbakken aanvallen van een pijnlijk laag niveau.

Plus est en vous!

Wat hatelijkheden, beledigingen en persoonlijke aanvallen betreft ben je tot nu toe onovertroffen kereltje.:lol:
Maar dat is dan ook het enigste, voor al de rest een dikke nul op tien , en in den hoek met de ezelsoren op.;-)

meneer 8 augustus 2013 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6746223)
Ah, ik trek mijn staart in? Citeer me nog eens waar ik mijn staart uitsteek. Kunnen we nog eens lachen met de analfabeet.

Hier geef je toe dat volgens jou bepaalde dingen enkel en alleen door Aliens gedaan kunnen zijn...
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66

Neen, je bedoelt: Het is onmogelijk dat de mensen dat zelf hebben gedaan zonder hulp van Aliens: Dakani.
En je mag dan wel zeggen dat je niet serieus was, " Ridendo e scherzando, Pulcinella diceva sempre la verit�*... ":lol:

Another Jack 8 augustus 2013 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6746773)
Wat hatelijkheden, beledigingen en persoonlijke aanvallen betreft ben je tot nu toe onovertroffen kereltje.:lol:
Maar dat is dan ook het enigste, voor al de rest een dikke nul op tien , en in den hoek met de ezelsoren op.;-)

Hij schaamt zich in ieder geval niet over zijn professionele loopbaan.
Kunnen we van niet van iedereen zeggen...

meneer 8 augustus 2013 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6746780)
Hij schaamt zich in ieder geval niet over zijn professionele loopbaan.
Kunnen we van niet van iedereen zeggen...

Gij ook niet zeker :http://www.google.fr/imgres?q=drunke...r:24,s:0,i:157

:lol:

Travis66 8 augustus 2013 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6746766)
Tiens tiens, wat kappen ze hier nu weer binnen...De club dogmatische fantieke sceptici is compleet.:-)
Zo heb ik het graag : in mijn ééntje tegen een meute hondsdolle zeveraars opboksen. Allee, verbaal opboksen.:-)
Wat mij zo opvalt is dat die mensen hatelijker worden naargelang ze talrijker zijn. Ook is de leugen en zever capaciteit opgedreven. Zij moedigen elkaar aan.

Blij u van dienst te kunnen zijn. Ik wil nog verder helpen hoor. Er zijn nog 7 miljard mensen op de wereld die uw ideeën idioot vinden. Leef u uit, ga globaal!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be