Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Tamam 14 december 2013 18:05

"Meneer" met alle respect maar uw bijdragen aan dit topic zijn nogal irritant

Havanna 14 december 2013 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6929972)
Ach so ? In België kan je zelfs veroordeeld worden zonder getuigenis. Maar d�*�*r schijn je ook al niks van af te weten. Eigenlijk weet jij heel weinig, weet je dat, onwelriekende kankerverwekkende sigaar ?

Je snapt het, een getuigenis is niet veel meer waard in de hedendaagse rechtspraak (zonder dna, haar, kledingvezels, ... je weet wel, het soort bewijs dat jij niet kan leveren)

meneer 14 december 2013 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6930080)
"Meneer" met alle respect maar uw bijdragen aan dit topic zijn nogal irritant

Tamtam,niemand dwingt je ze te lezen. Dus, doe wat je wil en val mij niet lastig met nutteloos gezaag.

Havanna 14 december 2013 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6930105)
Tamtam,niemand dwingt je ze te lezen. Dus, doe wat je wil en val mij niet lastig met nutteloos gezaag.

Citaat:

niemand dwingt je ze te lezen

Dixie 14 december 2013 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6929917)
Bewijs dat die Pindar in werkelijkheid niet parcifal is ?

meld het aan de moderatie als je er toch zo zeker van bent

Havanna 14 december 2013 21:56

I greet the new masters

meneer 14 december 2013 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6930093)
Je snapt het, een getuigenis is niet veel meer waard in de hedendaagse rechtspraak (zonder dna, haar, kledingvezels, ... je weet wel, het soort bewijs dat jij niet kan leveren)

In Roswell liggen stukken Alien & ruimtetuig. Ik nodig je uit naar ginder te trekken en aan de Amerikaanse regering te vragen of je die mag bezichtigen.
Dus zeg niet dat er geen materieel bewijs bestaat, hé ! Hoogstens kan je zeggen dat je niet in staat bent om het te gaan bekijken.
En d�*t is niet mijn schuld natuurlijk.

meneer 14 december 2013 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6930306)
meld het aan de moderatie als je er toch zo zeker van bent

Waarom ?

meneer 14 december 2013 23:39



val mij niet lastig met nutteloos gezaag.

Havanna 14 december 2013 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6930425)
In Roswell liggen stukken Alien & ruimtetuig. Ik nodig je uit naar ginder te trekken en aan de Amerikaanse regering te vragen of je die mag bezichtigen.
Dus zeg niet dat er geen materieel bewijs bestaat, hé ! Hoogstens kan je zeggen dat je niet in staat bent om het te gaan bekijken.
En d�*t is niet mijn schuld natuurlijk.

Waarom moet IK tijd in JOUW claim steken?

Als ik ze niet mag zien, hoe kan JIJ dan weten dat ze er liggen?

meneer 15 december 2013 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6930430)
Waarom moet IK tijd in JOUW claim steken?

Als ik ze niet mag zien, hoe kan JIJ dan weten dat ze er liggen?

Het is mij niet toegestaan u dit mede te delen.:-)
Verder , jij MOET niets. Behalve niet zagen.;-)

meneer 15 december 2013 00:16

Hier nog wat informatie over ontvoeringen door Aliens. Iedereen weet ondertussen dat een gekend forumlid daarvan slachtoffer werd, en dat een groot gedeelte van deze ervaring uit zijn geheugen gewist werd...

http://aliens-ufos.jouwweb.nl/alien-abductions
Citaat:

Een van de meest vreemde onderdelen van het UFO fenomeen; geclaimde ontvoeringen door aliens. Als er iets is dat opvalt binnen dit gebied is dat serieuze onderzoekers zijn aangetrokken door dit fenomeen, omdat de vele ontvoeringsverhalen zoveel overeenkomsten vertonen. Bij dromen, leugens of hallucinaties zal er een veel grotere verscheidenheid ontstaan in ontvoeringsverhalen, maar vreemd genoeg is er een grote homogeniteit binnen het hele pakket van ontvoeringscases.

Sommige mensen zullen zeggen dat dit komt omdat de vliegende schotels en typische grey aliens onderdeel zijn van onze cultuur en daarom een prominente plaats hebben in ons onderbewustzijn. Als dat zo zou zijn, dan vraag ik me af waarom we niet heel veel ontvoeringsverhalen hebben van Klingons of Vulcans uit Star Trek of Jabba the Hut achtige wezens of de Wookies uit Star Wars. En waarom zijn de gerapporteerde schepen geen X-wing fighters zoals die uit Star Wars of Enterprise-achtige schepen uit Star Trek.

Een reden voor het ontvoeren van mensen zou wetenschappelijk onderzoek kunnen zijn. De simpelste vergelijking is die van het "ontvoeren" van dieren door mensen voor wetenschappelijk onderzoek. Mensen "ontvoeren" leeuwen, tijgers, haaien, olifanten enz. om hun bloed af te nemen, om een zender aan te brengen of de dieren worden ergens anders uitgezet of ze worden van dierentuin naar dierentuin gebracht om mee te doen aan een voortplantingsprogramma. Dus hoe raar het idee ook mag zijn van alien abductions, wij doen dit zelf ook met andere levensvormen op onze eigen planeet. En wanneer wij zelf tussen de sterren zouden kunnen reizen, dan zouden wij dit soort onderzoek ook doen met wezens van andere planeten.

Of de verhalen van abductees geloofwaardig zijn dat mag u zelf beoordelen door het kijken van de docu's die hieronder vermeld staan. Nog verder naar beneden worden alien implantaten bij mensen behandeld.
Wie heeft er soortgelijke ervaringen ? Post uw verhaal hier.

meneer 15 december 2013 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6929948)
een getuigenis is al decennia niet meer genoeg voor een veroordeling.
Het is al lang wetenschappelijk aangetoond hoe enorm snel die beïnvloed worden door allerlei stress ea factoren waardoor ze waardeloos zijn.

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6930276)
Stap 2 van de HASBARA : val de persoon aan en (probeer) maak hem zwart zodat de topic verzandt in ad hominems


Verander Hasbara in fanatieke scepticus, en dan klopt het precies voor wat jij en de andere fanatieke sceptici in deze topic doen.

Havanna 15 december 2013 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6930467)
Hier nog wat informatie over ontvoeringen door Aliens. Iedereen weet ondertussen dat een gekend forumlid daarvan slachtoffer werd, en dat een groot gedeelte van deze ervaring uit zijn geheugen gewist werd...
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/alien-abductions
Wie heeft er soortgelijke ervaringen ? Post uw verhaal hier.

Het is duidelijk dat ook jij een slachtoffer bent van dit soort ontvoering alleen hebben ze een iets te groot staaltje grijze massa meegenomen voor hun rariteitencabinet.

Havanna 15 december 2013 00:35

Citaat:

dan vraag ik me af waarom we niet heel veel ontvoeringsverhalen hebben van Klingons of Vulcans uit Star Trek of Jabba the Hut achtige wezens of de Wookies uit Star Wars.
Omdat mensen die een film onderscheid kunnen maken tussen realiteit en film misschien?
Een eigenschap die bij Meneer en co blijkbaar totaal ontbreken.
Bij hen is een vaag stilstaand beeld, ja zelfs een stukje tekst voldoende om hen helemaal in 'hogere sferen' te brengen.

Havanna 15 december 2013 00:35

Citaat:

dan vraag ik me af waarom we niet heel veel ontvoeringsverhalen hebben van Klingons of Vulcans uit Star Trek of Jabba the Hut achtige wezens of de Wookies uit Star Wars.
Omdat mensen die een film onderscheid kunnen maken tussen realiteit en film misschien?
Een eigenschap die bij Meneer en co blijkbaar totaal ontbreken.
Bij hen is een vaag stilstaand beeld, ja zelfs een stukje tekst voldoende om hen helemaal in 'hogere sferen' te brengen.

meneer 15 december 2013 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6930481)
Het is duidelijk dat ook jij een slachtoffer bent van dit soort ontvoering alleen hebben ze een iets te groot staaltje grijze massa meegenomen voor hun rariteitencabinet.

Stap 2 van de oliedomme fanatieke scepticus : val de persoon aan en (probeer) maak hem zwart zodat de topic verzandt in ad hominems

meneer 15 december 2013 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6930491)
Omdat mensen die een film onderscheid kunnen maken tussen realiteit en film misschien?
Een eigenschap die bij Meneer en co blijkbaar totaal ontbreken.
Bij hen is een vaag stilstaand beeld, ja zelfs een stukje tekst voldoende om hen helemaal in 'hogere sferen' te brengen.

Inderdaad. Mensen maken het onderscheid tussen film en realiteit. En d�*�*rom lijken de verhalen van ontvoerde mensen NIET op de gekende filmscenario's.
Is de natuur nu écht bij jou zo gierig geweest bij het uitdelen van grijze materie dat je zelfs DAT niet begrijpt ?!!

Havanna 15 december 2013 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6930493)
Stap 2 van de oliedomme fanatieke scepticus : val de persoon aan en (probeer) maak hem zwart zodat de topic verzandt in ad hominems

Hey, de ontvoeringenquats heb jij verzonnen, ik ga gewoon verder in je verhaaltje.
Waarschijnlijk werd er tijdens jouw ontvoering gelijk ook een probe ingebracht?
Uiteraard voel je er niks van dankzij hun vooruitstrevende kennis en werd dat gedeelte ook mentaal-neurologisch geblokkeerd.

Daarmee komt het dat jij elke nacht, met je broek omlaag, contact opneemt het het thuisfront

meneer 15 december 2013 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6930504)
Hey, de ontvoeringenquats heb jij verzonnen, ik ga gewoon verder in je verhaaltje.
Waarschijnlijk werd er tijdens jouw ontvoering gelijk ook een probe ingebracht?
Uiteraard voel je er niks van dankzij hun vooruitstrevende kennis en werd dat gedeelte ook mentaal-neurologisch geblokkeerd.

Daarmee komt het dat jij elke nacht, met je broek omlaag, contact opneemt het het thuisfront

Je raaskalt. De sigaren zijn je naar het hoofd gestegen.:-)
Die ontvoeringen door Aliens, dat is niets om mee te lachen, dat is heel serieus, en de forummer die ontvoerd werd is daar het levende bewijs van . En dat was ik niet, het gaat om een arme stakker die in een bouwvallige hut woont met een schurftige straathond. Hij is mentaal gebroken en zwaar aan de drank sinds zijn ontvoering. Mijn enige doel is hem te helpen er terug bovenop te komen. Dat is een edel doel, je je zou je moeten schamen zoiets te proberen belachelijk maken.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be