Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Irsan 19 augustus 2016 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8203935)
Eerst zeg je najaar 2016, dan is het na 2030. Jij weet ook niet goed wat je uit je botten slaat, he?

Ik weet heel goed wat ik zeg. Toon mij waar ik zeg dat in het najaar 2016 er contact zal zijn. :)

Another Jack 19 augustus 2016 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8203184)
Dat wordt een leuke herfst.
Kan je ons even een korte "cultural awareness" briefing geven over hun gewoontes, een paar do's en don'ts...
Ik denk aan:
Hoe spreek je ze aan?
Is het beleefd om handjes te schudden, te omhelzen?
Welke cadeaus zijn not done?
Wat serveert men best niet, wanneer ze komen eten?
Drinken ze alcohol?
Welke onderwerpen zijn taboe in informele discussies?

Irsan?

parcifal 19 augustus 2016 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8203941)
Ik weet heel goed wat ik zeg. Toon mij waar ik zeg dat in het najaar 2016 er contact zal zijn. :)

Veel beloven en weinig geven, doet de zotten in vreugde leven.
https://www.youtube.com/watch?v=rispfz3N69w

Die Bashar-rakker toch he.

fox 19 augustus 2016 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8194998)
Trouwens, die Mitchell is een leugenaar, die man is nog nooit op de maan geweest.
Meer zelfs, er is nog nooit iemand op de man geweest, HO.
Dat is wat de NASA ons wil doen geloven...

Inderdaad een heel erg leuke spreidstand. Eerst gaan de aluhoedjes beweren dat de landing op de maan nooit is gebeurd en dan gaan ze Mitchell gebruiken als authoriteitsargument voor het bestaan van aliens op onze planeet.

Het Oosten 19 augustus 2016 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 8204018)
Inderdaad een heel erg leuke spreidstand. Eerst gaan de aluhoedjes beweren dat de landing op de maan nooit is gebeurd en dan gaan ze Mitchell gebruiken als authoriteitsargument voor het bestaan van aliens op onze planeet.

Na al hetgene wat ik hierover gelezen heb, is het voor mij duidelijk: de kans dat we bezocht worden door aliëns (en dit reeds geruime tijd) is zeer reeël. Vroeger beschouwde ik zulke opvatting als volstrekt uitgesloten, ja zelfs als ronduit belachelijk.

En ik heb geen belang bij het feit of aliëns nu zouden bestaan of niet. Ik behoor tot geen enkele club voor wat dit onderwerp betreft.

Yog Sothoth 19 augustus 2016 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8203941)
Ik weet heel goed wat ik zeg. Toon mij waar ik zeg dat in het najaar 2016 er contact zal zijn. :)

"Bashar, de alien gechanneld door Daryl Anka, voorspelt dat in de herfst van 2016 ALLES zal veranderen. "

Voila, daar heb je het!

Another Jack 19 augustus 2016 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8204023)
Na al hetgene wat ik hierover gelezen heb, is het voor mij duidelijk: de kans dat we bezocht worden door aliëns (en dit reeds geruime tijd) is zeer reeël. Vroeger beschouwde ik zulke opvatting als volstrekt uitgesloten, ja zelfs als ronduit belachelijk.

En ik heb geen belang bij het feit of aliëns nu zouden bestaan of niet. Ik behoor tot geen enkele club voor wat dit onderwerp betreft.

De kans dat ik tienmaal na mekaar de Euromillions win, is ook reeël.

Peche 19 augustus 2016 11:33

Wel ik ben er ook van overtuigd dat er reeds contactees zijn. Er is "iets" dat openstaat voor communicatie. Noem het de logo's, kundalini, God, aliens, duivels, engelen, demonen, .. Whatever. Maar er is gewoonweg "iets".

parcifal 19 augustus 2016 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8204040)
Wel ik ben er ook van overtuigd dat er reeds contactees zijn. Er is "iets" dat openstaat voor communicatie. Noem het de logo's, kundalini, God, aliens, duivels, engelen, demonen, .. Whatever. Maar er is gewoonweg "iets".

Als er al iets is, is de waarschijnlijkste optie een software agent die je simulatie-parameters van tijd tot tijd controleert. ;-)

Peche 19 augustus 2016 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8204069)
Als er al iets is, is de waarschijnlijkste optie een software agent die je simulatie-parameters van tijd tot tijd controleert. ;-)

Die snap ik niet zo goed. Simulatie parameters? Heb je het nu op je laatste gedeelde youtubefilm? Dat het universum een voorspelbare simulatie is?

Irsan 19 augustus 2016 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8204037)
"Bashar, de alien gechanneld door Daryl Anka, voorspelt dat in de herfst van 2016 ALLES zal veranderen. "

Voila, daar heb je het!


Dat is niet hetzelfde als contact hé. Luister goed naar wat hij zegt. Hij zegt dat er grote veranderingen gaan gebeuren, iets heel anders!

Die skeptici toch, altijd tot op de letter, behalve als het voor zichzelf is natuurlijk! :)

parcifal 19 augustus 2016 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8204079)
Die snap ik niet zo goed. Simulatie parameters? Heb je het nu op je laatste gedeelde youtubefilm? Dat het universum een voorspelbare simulatie is?

Ja, de kans is groot dat onze hele realiteit gewoon een simulatie is die een toekomstige versie van onszelf heeft gecreerd. Daarbij horen dan ook software-agents, die je dan aliens of duivels of engelen of spoken kan noemen, zo je wil.

Trouwens. ons toekomstige zelf kan dan uiteraard ook een simulatie zijn op zijn beurt, enzovoort enzoverder... Leuk gedachte-experiment. ;)

Irsan 19 augustus 2016 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8204040)
Wel ik ben er ook van overtuigd dat er reeds contactees zijn. Er is "iets" dat openstaat voor communicatie. Noem het de logo's, kundalini, God, aliens, duivels, engelen, demonen, .. Whatever. Maar er is gewoonweg "iets".

Natuurlijk zijn er contactees, al duizenden jaren!

Het enige wat er niet is, is een algemeen verspreidde opvatting dat aliens bestaan en hier ook zijn.

Als we naar het verleden kijken, dan zien we dat de meerderheid altijd verkeerd was!

De consensus hinkt altijd achterop. En diegene die voorop zijn worden altijd in het belachelijke getrokken of vervolgd! Zie maar naar Galileo, met zijn theorie dat de aarde rond de zon draaide. In 1600 voor vervolgd door de autoriteiten. Nu gelooft iedereen het.

Zo zal het ook met aliens zijn! De massa hinkt gewoon achterop en de meeste mensen volgen nu eenmaal de massa opninie.

Niets om wakker van te liggen! Het duurt gewoon wat even vooraleer de inertie van de massa overwonnen wordt!!

De mensen die hier gelovers belachelijk maken zullen wel bijdraaien als iedereen bijdraait!

Het Oosten 19 augustus 2016 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8204038)
De kans dat ik tienmaal na mekaar de Euromillions win, is ook reeël.

Ik zal het dan wat verduidelijken.

Citaat:

Na al hetgene wat ik hierover gelezen heb, is het voor mij duidelijk: de kans dat we nu (= in onze tijd) bezocht worden door aliëns (en dit reeds geruime tijd) is zeer reeël. Vroeger beschouwde ik zulke opvatting als volstrekt uitgesloten, ja zelfs als ronduit belachelijk.

En ik heb geen belang bij het feit of aliëns nu zouden bestaan of niet. Ik behoor tot geen enkele club voor wat dit onderwerp betreft.


parcifal 19 augustus 2016 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8204088)
Dat is niet hetzelfde als contact hé. Luister goed naar wat hij zegt. Hij zegt dat er grote veranderingen gaan gebeuren, iets heel anders!

Die skeptici toch, altijd tot op de letter, behalve als het voor zichzelf is natuurlijk! :)

En wedden dat de verkiezing van een nieuwe president in de VS al genoeg is om 'een grote verandering' te hebben?

Hij durft en kan niets zeggen waar hij op afgerekend kan worden natuurlijk. :)
En hij heeft al bij voorbaat gewonnen want er is ALTIJD iets te vinden dat je een grote verandering kan noemen, in elke maand van elk jaar.

Flauwe kul van een 3de rangs oplichtertje dus, zoals altijd.

parcifal 19 augustus 2016 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8204098)
Ik zal het dan wat verduidelijken.

Maar waarom verstoppen ze zich dan?

Irsan 19 augustus 2016 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8204099)
En wedden dat de verkiezing van een nieuwe president in de VS al genoeg is om 'een grote verandering' te hebben?

Hij durft en kan niets zeggen waar hij op afgerekend kan worden natuurlijk. :)
En hij heeft al bij voorbaat gewonnen want er is ALTIJD iets te vinden dat je een grote verandering kan noemen, in elke maand van elk jaar.

Flauwe kul van een 3de rangs oplichtertje dus, zoals altijd.

We zullen zien!!

Hij heeft in het verleden wel al voorspellingen gedaan die redelijk accuraat waren (sommige zijn wel frappant, bv Fukushima in dec 2004). Sommige zijn daarvan uitgekomen, sommige niet. Hij zegt zelf dat de toekomst niet 100% te voorspellen valt want er zijn verschillende tijdslijnen!

Ik ga het jullie besparen, hier een lijst:

https://www.reddit.com/r/Essassani/c...i0&sh=78a59fa8

Het Oosten 19 augustus 2016 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8204102)
Maar waarom verstoppen ze zich dan?

Dat vroeg ik me ook af. Maar bij nadere beschouwing denk ik niet dat het zo'n lumineus idee zou zijn moesten ze zich massaal gaan tonen. Maar ze tonen zich wel. Alleen, men moet ze willen zien. Ik ben ervan overtuigd dat bepaalde ufo-verschijnselen wel degelijk buitenaardse tuigen zijn. Men kan dit nog maar moeilijk blijven ontkennen.

Pandareus 19 augustus 2016 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8204040)
Wel ik ben er ook van overtuigd dat er reeds contactees zijn. Er is "iets" dat openstaat voor communicatie. Noem het de logo's, kundalini, God, aliens, duivels, engelen, demonen, .. Whatever. Maar er is gewoonweg "iets".

Nog iemand zin in een portie zweefkezerij ?
Of een hapje "iets" ?

Irsan 19 augustus 2016 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8204116)
Dat vroeg ik me ook af. Maar bij nadere beschouwing denk ik niet dat zo'n lumineus idee zou zijn moesten ze zich massaal gaan tonen. Maar ze tonen zich wel. Alleen, men moet ze willen zien. Ik ben ervan overtuigd dat bepaalde ufo-verschijnselen wel degelijk buitenaardse tuigen zijn. Men kan dit nog maar moeilijk blijven ontkennen.

Inderdaad, ze tonen zich aan bepaalde mensen. Boven New York gaan hangen in een reusachtig schip is nogal conta productief, aangezien wij hier ook zo geïndoctrineerd zijn met Indepence Day toestanden in films!

Stapje voor stapje sijpelt dit door in de consensus, en zo zal de verandering gebeuren.

Er staan nu al veel meer mensen open voor ET contact.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be