Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

JBM 25 november 2013 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6902272)
Om tot een militair eindrapport te komen ondertekend door Kolonel De Brouwer en wslk nog andere officieren, zijn er talrijke discussies op basis van het verzamelen van alle rapporten en info bij de luchtmacht geweest, als gep... en ex- weet ik dat 100 % zeker. :-D

Kolonel De Brouwer, ja, die heeft echt al bewezen een krak te zijn:

Citaat:

Hij presenteerde de Belgische UFO-foto als een belangrijk bewijsstuk. Recentelijk schreef De Brouwer een hoofdstuk voor een ufobestseller van de journaliste Leslie Kean (2010). Daarin concludeerde hij dat de foto ‘not faked’ was, wat zou blijken uit ‘verborgen elementen die pas door analyse van deze foto werden onthuld’.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6902272)
En wie zegt dat ik daar niet bij betrokken was ? En dan ?

Je mist het punt volledig, maar kom. Het gaat erom dat ook bij de mensen die er destijds bij betrokken waren veel discussie was over die zogenaamde "feiten" van u.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6902272)
Welk bewijs heb je nodig ? Moet ik je een Alien doorfaxen in 3D ofzo ?

Awel ja, een levende of dooie alien, een stuk buitenaardse technologie, een ruimteschip: het zou allemaal een stuk meer overtuigen dan een suggestief flut documentairtje

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6902272)
Tja als je maar komt trollen dan doe maar lustig verder.

Spreek voor uzelf onnozelaar.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6902272)
De steeds-maar-naar-bewijzen-vrager, typisch.
Dan mag men hiet nog zoveel feiten/onderzoeksresultaten aandragen NOOIT zal er voldoende bewijs zijn, sure.

Ah ok, nu begrijp ik het, jij hebt om één of andere reden problemen met mensen die om bewijzen vragen. Zeker bij erg onwaarschijnlijke zaken is het vragen om bewijs taboe bij u. Tsja, ik vind dat de normaalste zaak van de wereld dus leer er maar mee leven.

Trouwens, er zijn duizenden zaken waarvan ik de bewijzen wel overtuigend vind. Dus jouw stroman pakt geen verf hoor.

Micele 25 november 2013 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veritus (Bericht 6902398)
Dat claim ik niet. Ik noem mezelf gewoon zo.

Jullie claimen, jullie bewijzen.
Al de rest, al bijna 9500 berichten, rond de pot draaien.

Bewijzen zijn er duidelijk.

Jij claimt dat de bewijzen er niet zijn, bewijs dan dat het geen bewijzen zijn.

Micele 25 november 2013 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6902407)
Trouwens, er zijn duizenden zaken waarvan ik de bewijzen wel overtuigend vind. Dus jouw stroman pakt geen verf hoor.

Er waren idd meer als duizend getuigen die die vliegende driehoek gezien hebben. Daarnaast nog veel getuigen die bij de overheid werkten aie maar die liegen natuurlijk hé.

Citaat:

Duizenden getuigen, over heel het land,zagen de UFO-driehoek. Een selectie uit de plaatsen waar hij ondermeer werd waargenomen: Herbesthal, Brussel, Marchin, Braine-le-Comte, Stembert, Flémalle-Grande, Aarschot, Sint-Niklaas, Luik, Verviers, Eupen, het meer van de Gileppe, enz.

JBM 25 november 2013 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6902408)
Jij claimt dat de bewijzen er niet zijn, bewijs dan dat het geen bewijzen zijn.

Kan het nog stompzinniger?

Gelieve niet te antwoorden, de vraag was retorisch.

Micele 25 november 2013 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veritus (Bericht 6902401)
Jij mag dat denken zolang je maar niet vergeet échte bewijzen te produceren : alien of alien ship.

Oei nu zijn het plots échte bewijzen. Volgens mij is er klein softwarefoutje opgetreden, hopelijk krijg je een debug binnenkort.

Micele 25 november 2013 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veritus (Bericht 6902415)
Waar?

Steeds weer die omgekeerde (negatieve) bewijslast, is dat nu een hersendefect bij gelovigen?

JIJ CLAIMT en ik zie nog steeds geen van de 2 mogelijke bewijzen :

- Alien specimen (al dan niet levend)
- Alien spacecraft (al dan niet werkend)

Waar ?

Micele 25 november 2013 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veritus (Bericht 6902419)
Interessant maar :

- Hebben we die driehoek?
- Hebben we de inzittende?

Neen, dus tot dan is : een driehoek in de lucht, meer niet. (ook al wil ik dat zo graag)
Wetenschap of fictie : aan jou de keus.

Wetenschap ? woehahahahaha

Micele 25 november 2013 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veritus (Bericht 6902420)
Nergens ==> geen bewijzen, dus al je claims blijven onbewezen.

Papagaai ?

Micele 25 november 2013 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veritus (Bericht 6902425)
Je pogingen je onkunde te maskeren worden zielig...

Zielig ? Welke heilige dan ?

Micele 25 november 2013 16:58

piep piep croeip

Automated Report Generation and Distribution
Tools for automating the tedious activities of generating and distributing reports.

Citaat:

De vele duizenden getuigen waren geen getikten, zaten niet samen in een complot, hadden geen drugs of alcohol op en leden niet aan collectieve hallucinaties (die kun je immers niet op radar volgen). Ze kwamen wel uit alle lagen van de bevolking: huismoeders, leraren, zakenmensen, technici, veldwachter(s), hogeambtenaren, scholieren, veel politiemensen, schooldirecteur(en), medici, arbeiders, piloten en natuurlijk (en cruciaal) de militairen: piloten, technici, grondpersoneel en radaroperatoren.

Zo'n 2000 getuigen legden een geregistreerde verklaring af en naar schatting 8 �* 10000 anderen zagen de UFO-driehoek.

Belangrijk zijn ook de radarwaarnemingen van de F 16 vliegtuigen en van de niet minder dan 5 radarinstallaties van Bertem, Glons en Bierset in België, Maastricht in Nederland en van Düsseldorf in Duitsland. De vijf centra registreerden op 5 december 1989 meer dan een uur lang de UFO(s). Een foto van zo'n radarwaarneming is hiernaast te zien.



Een rechtszaak met zo'n aantal getuigen en zo'n hoeveelheid bewijsmateriaal zou, overal ter wereld, een waterdichte zaak zijn.

JBM 25 november 2013 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6902444)
piep piep croeip

Automated Report Generation and Distribution
Tools for automating the tedious activities of generating and distributing reports.

Ja en?

Waar is het bewijs dat het hier gaat over aliens?

JBM 25 november 2013 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6902444)
Een rechtszaak met zo'n aantal getuigen en zo'n hoeveelheid bewijsmateriaal zou, overal ter wereld, een waterdichte zaak zijn..

Ja, een rechtzaak waarin men niet weet wat de aanklacht is en wat het bewijsmateriaal nu eigenlijk voorstelt.

meneer 25 november 2013 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6901898)
Dat spreekt niet voor zich. Je zei zelf:



In dat filmpje doen dus ook echte rijkswachters hun getuigenis.

En hun getuigenis laat het vast staan dat het hier met tuigen gaat met een voor ons ongekende capaciteit. Geruisloos blijven hangen. Gigantisch lichten op de zeide van een driehoek.

Ze getuigden zelfs dat ze een rood object uit één van die tuigen zien komen hebben, en geruisloos rond een kerktoren zien zweven. En het object ook laserstralen naar de grond hebben zien zenden.

Verzin daar maar eens een natuurlijke verklaring voor. :-)

Het zal een gendarmen-complot geweest zijn ! Daarom hebben ze dat korps afgeschaft !:lol:

exodus 25 november 2013 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6902407)
Kolonel De Brouwer, ja, die heeft echt al bewezen een krak te zijn:

Man toch, check je bronnen. De Brouwer ontkent niet dat de foto fake is. Ziehier mijn post ivm dit onderwerp.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brouwer
Een individu heeft een foto genomen van een model en er een vals verhaal aan gekoppeld dat hij twintig jaar heeft volgehouden, samen met iemand die "erbij" was toen de foto werd genomen. Zijn leugens hebben meerdere onderzoekers op een verkeerd spoor gezet en zijn bekentenis was een bijkomend argument voor de critici om te blijven volhouden dat de Belgische UFO golf loutere fantasie was. De namaakfoto heeft echter niets te maken met de oprechtheid en spontaniteit waarmede honderden waarnemingen gerapporteerd werden en tot hiertoe blijven ongeveer 540 ervan onopgelost.

De ganse brief van de Brouwer terug te vinden in mijn post is ook hoogst interessant. Een stem van rede ipv het dogmatische debunken van de sceptici hier. Nog een stukje:


Citaat:

De overgrote meerderheid beschreef een driehoekig platform met een verticale ontwikkeling, drie enorme lichten, niet ver verwijderd van de hoeken, en een rood pulserend licht in het midden. De spanwijdte werd geschat op ongeveer 20 tot 30 meter. De sterkte van die lichten varieerde, in bepaalde gevallen was die zo intensief dat de verlichting vergelijkbaar was met deze van een voetbalveld. Volgens bepaalde getuigen kon men de krant lezen - we spreken over waarnemingen na zonsondergang. In andere gevallen waren de lichten wel degelijk merkbaar, echter aan zeer lage intensiteit. Volgens een weersvoorspeller van de Luchtmacht, die een tuig zag juist boven de daken van de huizen, hadden die lichten een diameter van 3 tot 5 meter. Maar wat het meest opvallend was, de toestellen konden immobiel blijven, evolueren aan zeer lage snelheid en soms wegflitsen zoals een raket; dit alles zonder enig noemenswaardig geluid. Onze weersvoorspeller, die tewerkgesteld was op het vliegveld van Luik Bierset, noemde het "een tuig met een futuristische technologie"(vrij vertaald).

De initiële perceptie in de staf van de Luchtmacht was dat de getuigen zich hadden vergist en dat het hier ging over misinterpretatie van normale vliegactiviteiten. Echter, in nauwe samenwerking met de burgerluchtvaart en het NAVO defensiesysteem, kwamen we tot de bevinding dat er op de tijdstippen en plaatsen waar de waarnemingen gebeurden geen enkele luchtactiviteit geregistreerd werd. We hadden dus een probleem, het Belgisch luchtruim werd gebruikt voor niet geautoriseerde vliegactiviteiten. Na consultatie met de NAVO partners bleek dat geen van die landen enige oefeningen of experimentele vluchten hadden uitgevoerd, waarvoor trouwens geen toelating werd gegeven. Ook was geen sprake van geheime militaire oefeningen

meneer 25 november 2013 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6901985)
Gendarmen liegen nooit.
We mogen dus op basis van deze getuigenissen Comité P afschaffen.

De Jacques die probeert ironisch te doen ! We hebben hier écht �*lles meegemaakt.
Laat je nu al je collega's vallen Jacques ? Gendarmen dat was een legerkorps hoor.:lol:
Moest jij het nu zijn die kwam getuigen over Aliens, k'zou het misschien niet willen geloven, ik zou durven denken dat het een hallucinatie is, een delirium...Maar gerndarmen, je mag er van zeggen wat je wil, dat het fascisten waren enzo, het was toch een serieus korps, niet ingesteld op fantasiekkes en wilde indianenverhalen ( of Aliens-verhalen ).
Zij zagen een onbekend vliegend machien, en brachten verslag uit . Punt aan de lijn.

meneer 25 november 2013 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6902072)
Zijn de aliens ook voor Nijvel veantwoordelijk?

Alles kan natuurlijk, maar ik zou er van verschieten.:lol:

meneer 25 november 2013 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6902083)
Believer zijn is nog oneindig veel simpeler : natuurwetten gelden helemaal niet, of technische limieten. Het dogma is altijd correct, tegen alle verzamelde kennis ter wereld in.

Wat betreft de belgische ufo-golf : Wat precies maakt het onmogelijk dat dat een experimenteel vliegtuig was, met bepaade stealth-eigenschappen?

Natuurwetten en technische limieten waarvan jij op de hoogte bent...Nooit erover nagedacht dat er dingen kunnen bestaan die jij NIET kent ?:lol:

meneer 25 november 2013 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6902170)
Wij geven de feiten en de technische resultaten weer zoals ze gebeurd zijn.

totnutoe heb jij als Believerweetikveelaanwat nog geen spatje kunnen weerleggen.

Vraagje waar belieft jij dan in ?
Domme vraag eigenlijk: nergens aan natuurlijk lekker safe: nooit uitspraken of ook maar ruwe conclusies trekken niets nada kop in ´t zand.

Beter deze vraag: wat doe je dan in dit topic ?

In post # 9471 heb ik in de rapte wat vragen gesteld, daar kan je toch op iets antwoorden ? Indien niet: wat doe je dan in dit topic ?

Hij komt hier gewoon op hooghartige wijze " ontkennen ". DA KAN NI.
Dat is een verdediginsmechanisme misschien voor iets waar die mens te veel schrik voor heeft.
Het onbekende, hetgeen we niet haarfijn kunen verklaren, jaagt angst aan...

meneer 25 november 2013 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6902272)
Om tot een militair eindrapport te komen ondertekend door Kolonel De Brouwer en wslk nog andere officieren, zijn er talrijke discussies op basis van het verzamelen van alle rapporten en info bij de luchtmacht geweest, als gep... en ex- weet ik dat 100 % zeker. :-D


En wie zegt dat ik daar niet bij betrokken was ? En dan ?


Ja de maneuvers van die UFO-tuigen is zelfs véél beter bewezen als ze me met een radar ergens serieus moesten flitsen en me een dikke snelheidsboete doen ophoesten.
Ik kan natuurlijk voor de rechtbank zeggen dat mijn auto onbemand geflitst werd of dat een UFwezen mijn nummerplaat gepikt had en daar net op die weg wegstoof. LOL. Voor de rechter is enkel de foto van mijn nummerplaat al een bewijs. De flitsradar is gecalibreerd he, dus meet ~ juist.

Welk bewijs heb je nodig ? Moet ik je een Alien doorfaxen in 3D ofzo ?


Tja als je maar komt trollen dan doe maar lustig verder.

De steeds-maar-naar-bewijzen-vrager, typisch.
Dan mag men hiet nog zoveel feiten/onderzoeksresultaten aandragen NOOIT zal er voldoende bewijs zijn, sure.

Bewijs eens of je wel JBM bent voor wie jij je uitgeeft. LOL.
In 3 D doorfaxen hé
. ;-)

Ja wij weten niet eens of dat wel een mens is, die JBM ?! Wie weet is het een Alien die hier met ons voeten zit te spelen !:lol:

Another Jack 25 november 2013 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veritus (Bericht 6902528)
Straf toch dat jullie maar blijven beweren dat het aliens zijn terwijl wij zeggen : we weten het niet , (onbekend dus)

Veel succes met je pogingen!
:lol:

Micele 25 november 2013 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6902500)
Man toch, check je bronnen. De Brouwer ontkent niet dat de foto fake is. Ziehier mijn post ivm dit onderwerp.

Idd en professor Meesen -die mee het onderzoek deed (SOBEPS)- ook niet, en legde ook uit waarom.

Staat gewoon in Wikipedia:
Citaat:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgische_ufogolf

Er zijn die dag volgens getuigen heel wel wat foto's en films genomen en daaruit bleek dat dit praktisch onmogelijk was: het leverde slechts wazige beelden op. Deze ongewone gebeurtenis werd onderzocht door professor Auguste Meesen, professor natuurkunde, die concludeerde dat infrarood licht had belet dat de objecten konden worden ​​gefotografeerd. De enige 'goede foto' die er van een ufo in die periode was gemaakt, en die zelfs onderzoekers van NASA niet konden verklaren,[3] bleek later een vervalsing te zijn. Op 26 juli 2011 bekende de maker van de enige ufo-foto waarop de vorm en de lichten te zien waren die honderden getuigen op de dag zelf hadden beschreven dat hij, samen met wat vrienden, de wereldberoemde foto had getrukeerd. Van piepschuim en lampen had hij een model van een ufo gemaakt, dat hij vervolgens had gefotografeerd. [4][5]
Wslk was die vervalser-vrienden het kostbeu dat de media maar steeds naar duidelijke foto´s -tot in den treure- bleven zagen van een tuig wat honderden of meer landgenoten met eigen ogen hadden gezien en duidelijk beschreven.
En dan had de kindergartenmedia eindelijk ne foto en ze stopten eindelijk met zagen, oef.

Tot 21 jaar later en de kindergartenmedia werd weer wakker geschud.
Veel heeft het die 21 jaar niet geholpen (maakt geen bal verschil als ge er duizenden hebt is een valse verwaarloosbaar), naja als het mediaplebs maar zijn snoepje krijgt.

http://www.ufopsi.com/articles/augustemeessen.html

meneer 25 november 2013 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veritus (Bericht 6902419)
Interessant maar :

- Hebben we die driehoek?
- Hebben we de inzittende?

Neen, dus tot dan is : een driehoek in de lucht, meer niet. (ook al wil ik dat zo graag)
Wetenschap of fictie : aan jou de keus.

Goede redenering van jou...:roll:
Besef je wel wat je daar vertelt ?
Hier een voorbeeld van hoe jij redeneert:
Op een avond word je tijdens een wandeling inééngeslagen door een kerel, en beroofd. Je stapt naar de polies, en doet je verhaal :
-" iemand heeft mij overvallen. Hij sloeg me en beroofde me." zeg je
-polies : " Waar is hij ? "
- " Wie ? "
-polies : " Awel, de persoon die u overvallen heeft, waar is hij ? "
- " Maar ik weet dat niet. Hij is gaan lopen! "
- polies : " Jamaar mijnheer, als je niet weet waar die persoon is, dan kunt u niet bewijzen dat hij u overvallen heeft, éé ? "
" Maar enfin, ik zeg u dat iemand mij geslagen en bestolen heeft !?! "
- polies : Sorry mijnheer, geen overvaller, geen bewijzen, u kan dus geen klacht indienen. Goedenavond mijnheer. Volgende ? "
Wat niet ( meer ) aanwezig is, bestaat niet.= Veritus

Micele 25 november 2013 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6902555)
Goede redenering van jou...:roll:
Besef je wel wat je daar vertelt ?
Hier een voorbeeld van hoe jij redeneert:
Op een avond word je tijdens een wandeling inééngeslagen door een kerel, en beroofd. Je stapt naar de polies, en doet je verhaal :
-" iemand heeft mij overvallen. Hij sloeg me en beroofde me." zeg je
-polies : " Waar is hij ? "
- " Wie ? "
-polies : " Awel, de persoon die u overvallen heeft, waar is hij ? "
- " Maar ik weet dat niet. Hij is gaan lopen! "
- polies : " Jamaar mijnheer, als je niet weet waar die persoon is, dan kunt u niet bewijzen dat hij u overvallen heeft, éé ? "
" Maar enfin, ik zeg u dat iemand mij geslagen en bestolen heeft !?! "
- polies : Sorry mijnheer, geen overvaller, geen bewijzen, u kan dus geen klacht indienen. Goedenavond mijnheer. Volgende ? "
Wat niet ( meer ) aanwezig is, bestaat niet.= Veritus

Er is zelfs geen lijk van de overvaller. :lol:

meneer 25 november 2013 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6902542)
Veel succes met je pogingen!
:lol:

Jacques heeft den Blacky zijn kroketten gekregen ? Laat dat beest niet sterven van de honger éé !

Another Jack 25 november 2013 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6902564)
Jacques heeft den Blacky zijn kroketten gekregen ? Laat dat beest niet sterven van de honger éé !

Mond vol tanden = tijd voor Blacky.

meneer 25 november 2013 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6902616)
Mond vol tanden = tijd voor Blacky.

Ja, ik heb nog tanden inderdaad. Ik ben niet zo een tandloze ouwe zatlap zoals bepaalde anderen, nietwaar Jacques ?
Heb je al wat bewijs gevonden dat Aliens NIET bestaan ? En dat zij ons NIET bezocht hebben ?

meneer 25 november 2013 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veritus (Bericht 6902582)
Het is ook niet de eerste keer dat een overval werd verzonnen dus zonder dader en vooral DIREKT BEWIJS
geen misdrijf.

Alien en/of voertuig aub.

Dus, indien jij polies bent en wanneer iemand een overval komt aangeven zeg jij : " Als u geen bewijs hebt dat u overvallen werd, gelieve ons met rust te laten, want het zou wel eens niet waar kunnen zijn ".:lol:

Another Jack 25 november 2013 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veritus (Bericht 6902638)
JIJ claimt(dat ze ons bezocht hebben), JIJ moet daarvan bewijzen voorleggen !!!!

Is je kennis van het Engels voldoende?
http://www.youtube.com/watch?v=KayBys8gaJY

Ik denk dat je nog meer kans maakt om harriechristus te overtuigen dat er zijn microwezens onzin zijn...
Het is hopeloos.

JBM 25 november 2013 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6902624)
Heb je al wat bewijs gevonden dat Aliens NIET bestaan ? En dat zij ons NIET bezocht hebben ?

En we zijn weer bij deze debiele vragen beland.

Another Jack 25 november 2013 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6902955)
En we zijn weer bij deze debiele vragen beland.

Elk subforum heeft zo zijn harriechristussen.

Another Jack 25 november 2013 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6902955)
En we zijn weer bij deze debiele vragen beland.

Wie heeft nu weer op zijn "delete" toets geduwd?:x

meneer 25 november 2013 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veritus (Bericht 6902638)
JIJ claimt(dat ze ons bezocht hebben), JIJ moet daarvan bewijzen voorleggen !!!!

Is je kennis van het Engels voldoende?
http://www.youtube.com/watch?v=KayBys8gaJY

Het gaat jou geen snars aan of ik Engels spreek. Maar het is hier wél een Nederlandstalig forum.

meneer 25 november 2013 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6902991)
Elk subforum heeft zo zijn harriechristussen.

En zijn zatte Jacques.

meneer 26 november 2013 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veritus (Bericht 6902643)
Een verklaring maakt het nog geen feit. Daarvoor dient een onderzoek en zonder direkte bewijzen, geen misdrijf.
Ik ga verder niet in op je poging van onderwerp te veranderen.

Direkt bewijs graag want ook hier geldt : zonder dat , geen aliens dus ...
Alien of voertuig aub.

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6902955)
En we zijn weer bij deze debiele vragen beland.


Inderdaad. Veritus stelt debiele vragen.

meneer 26 november 2013 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veritus (Bericht 6902643)
Een verklaring maakt het nog geen feit. Daarvoor dient een onderzoek en zonder direkte bewijzen, geen misdrijf.
Ik ga verder niet in op je poging van onderwerp te veranderen.

Direkt bewijs graag want ook hier geldt : zonder dat , geen aliens dus ...
Alien of voertuig aub.

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6902955)
En we zijn weer bij deze debiele vragen beland.


Inderdaad. Veritus stelt debiele vragen.
Kijk, in Roswell waren er lichamen van Aliens, én een gecrasht ruimtetuig, maar de overheid heeft dit voor het publiek ontoegankelijk gemaakt.
En dat doet de overheid stééds : zij onderzoeken wel degelijk wat er achter de UFO's zit, en af en toe lekt er eens iets uit, maar officiël is het verhaal dat er voor het bestaan van Aliens, en voor hun bezoeken aan onze planeet, geen wetenschappellijke zekerheid is.
Er word een laster en belachelijk maken -campagne gevoerd door de overheid, om zogezegde " believers " als fantasten, als krankzinnigen zelfs, af te schilderen, dit enkel en alleen om de waarheid verstopt te houden.

JBM 26 november 2013 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6903135)
Het gaat jou geen snars aan of ik Engels spreek. Maar het is hier wél een Nederlandstalig forum.

Vandaar dat je Franstalige filmpjes post zeker?

meneer 26 november 2013 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veritus (Bericht 6903152)
Niet dus ...
Het moet hier al tientallen keren in het Nederlands voorbij zijn gekomen en ook in die taal dringt het niet door dat JIJ moet bewijzen als JIJ claimt dat er aliens op aarde zijn (geweest)

Hier een fraai stukje lectuur voor de man die denkt dat hij als enige de Engelse taal machtig is.:lol:

Lees en leer, onwetende !:lol:

http://www.thewatcherfiles.com/alien-treaty.htm

JBM 26 november 2013 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6903163)
Inderdaad. Veritus stelt debiele vragen.
Kijk, in Roswell waren er lichamen van Aliens, én een gecrasht ruimtetuig, maar de overheid heeft dit voor het publiek ontoegankelijk gemaakt.
En dat doet de overheid stééds : zij onderzoeken wel degelijk wat er achter de UFO's zit, en af en toe lekt er eens iets uit, maar officiël is het verhaal dat er voor het bestaan van Aliens, en voor hun bezoeken aan onze planeet, geen wetenschappellijke zekerheid is.
Er word een laster en belachelijk maken -campagne gevoerd door de overheid, om zogezegde " believers " als fantasten, als krankzinnigen zelfs, af te schilderen, dit enkel en alleen om de waarheid verstopt te houden.

Blablablie. Blablabloe.

meneer 26 november 2013 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6903172)
Vandaar dat je Franstalige filmpjes post zeker?

Ah d�*t...Dat is om Vlaamse nationalisten te verwennen !:lol:

meneer 26 november 2013 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veritus (Bericht 6903167)
Meeh, daar hebben zij de overheid niet voor nodig.


En als jij vragen om harde bewijzen "debiele vragen" vindt, dan bevestig je gelijk je eigen stelling.

Je bent in een andere draad gaan loeren om iets te vinden dat van pas kon komen om uw gelijk te proberen krijgen ? :lol: Of heb jij net als die andere kerel ook last van uw kringspier ? Of is dat misschien één van uw andere nick's op dit forum ?:lol:
Je moet wel écht wanhopig zijn hé ? Arme sloeber...:lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be