Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Another Jack 25 augustus 2015 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7794855)
Juist. Om echt rijk te worden moet je in een LOGE zitten!

Het is andersom.

Another Jack 25 augustus 2015 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7794851)
Crowdfunding tiens. Moet wel lukken. Goed idee.
Ik dacht aan een zeppelin met propeller aandrijving op zonneenergie
Er is maar 1 groot probleem: onmogelijk verbinding te maken.
Eigenlijk moet het een bemand tuig zijn.

Starten we crowdfunding op jouw naam? Ik wil niet dood

Ik ook niet.
Van het lachen dan...

Peche 25 augustus 2015 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7794826)
Dat zijn naakte mannen die overstuur zijn nooit.

Ik had het over my shit.

Frank51 25 augustus 2015 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7794858)
Het is andersom.

Juist, maar de opdrachtjes vloeien makkelijker in het eliteclubje, niet?
Geef het maar toe. Kom. Geef je kaartersclub maar vrij.
Ik wil gaan vissen met jou. Je lijkt me nog een interessant figuur om een haak in je hol te draaien en te voederen aan de vissen

Pandareus 25 augustus 2015 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 7794823)
Waarom niet zelf eens een expeditie opzetten? De locatie is gekend, zet eens een kickstarter op of zoek een sponsor.

Dat lukt nooit met die LoLo's...
Indertijd 'meneer' nog actief geweten hier ? Die geloofde in een basis van extra terrestrials ergens in Zimbabwe. Tientallen keren stelde ik voor om zelf naar daar te gaan en foto's te trekken, fysiek materiaal mee te nemen.
Jammer genoeg wimpelen ze hun unieke kans om wereldberoemd te worden blijkbaar liever af...

Pandareus 25 augustus 2015 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7794849)
Wanneer believers door het park wandelen gooien de eenden oud brood naar hen...

:lol: goeike !

Another Jack 25 augustus 2015 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7794881)
Dat lukt nooit met die LoLo's...
Indertijd 'meneer' nog actief geweten hier ? Die geloofde in een basis van extra terrestrials ergens in Zimbabwe. Tientallen keren stelde ik voor om zelf naar daar te gaan en foto's te trekken, fysiek materiaal mee te nemen.
Jammer genoeg wimpelen ze hun unieke kans om wereldberoemd te worden blijkbaar liever af...

Met zo"n bende flipo's naar Zimbabwe trekken...
Dat zou pas boeiende televsisie geven!

Another Jack 25 augustus 2015 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7794881)
Dat lukt nooit met die LoLo's...
Indertijd 'meneer' nog actief geweten hier ? Die geloofde in een basis van extra terrestrials ergens in Zimbabwe. Tientallen keren stelde ik voor om zelf naar daar te gaan en foto's te trekken, fysiek materiaal mee te nemen.
Jammer genoeg wimpelen ze hun unieke kans om wereldberoemd te worden blijkbaar liever af...

Met zo"n bende flipo's naar Zimbabwe trekken...
Dat zou pas boeiende televsisie geven!

Frank51 25 augustus 2015 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7794891)
Met zo"n bende flipo's naar Zimbabwe trekken...
Dat zou pas boeiende televsisie geven!

Ruwa, Zimbabwe?
Ik ken die case. Basis? Niet dat ik weet

Another Jack 25 augustus 2015 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7794896)
Ruwa, Zimbabwe?
Ik ken die case. Basis? Niet dat ik weet

Wel opletten als je de berg binnenvliegt, als je de afrit naar de holle aarde mist (slecht aangegeven trouwens) vlieg je zo op de alienbasis af.

Frank51 25 augustus 2015 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7794910)
Wel opletten als je de berg binnenvliegt, als je de afrit naar de holle aarde mist (slecht aangegeven trouwens) vlieg je zo op de alienbasis af.

Denk je nu echt dat je indruk maakt met jouw aftandse ridicuulzever?
Antwoord maar op mijn vraag over die duitse kaarten om weer bij de zaak te blijven

En wat vind je van Irsan zijn post over die mj12 documenten over ebe's

Irsan 25 augustus 2015 13:13

Hier nog een interessant stuk uit Special Operations Manual...



Dit is de "document control" page zoals op de meeste geheime documenten wordt teruggevonden. Men is gaan spitten naar de initialen JRT en EWL in het telefoonboek van 1954 en men heeft een vondst gedaan! Ze leefden in dezelfde straat niet ver van de miltaire basis!

Citaat:

After examining all the phone book listings for people with last names beginning with L or T, the search yielded Col. Edward Levin (246 Perimeter Dr SE) for EWL and Lt. J. R. Totten (223 Perimeter Dr SE) for JRT. Jess R. Totten was an active 1st Lieutenant in 1954, according to the Air Force Register of January 1955[3]. What are the odds of finding two officers with the right initials, in the right time period, living on the same street at Kirtland AFB?
Dit is nog geen rechtstreeks bewijs maar toch weer een sterke aanwijzijg voor de authenticiteit!!

En nog zo ene!



Citaat:

The second new piece of evidence is the confirmation of the location on Kirtland AFB of the correct building. The back side of the cover page was stamped: “Unit KB-88, BLDG. 21. Kirtland AFB, N.MEX” as shown here. One of our investigators actually went to the base, confirmed with facilities personnel the building location for the era, and took a photograph of this building, thereby proving its reality. In addition, the abbreviation of New Mexico in 1954 was indeed N.MEX., according to the recommended U.S. Post Office instructions of that era. The use of two-letter state codes began in 1963 to make room for the use of ZIP codes.
wow!

Another Jack 25 augustus 2015 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7794936)
Denk je nu echt dat je indruk maakt met jouw aftandse ridicuulzever?
Antwoord maar op mijn vraag over die duitse kaarten om weer bij de zaak te blijven

En wat vind je van Irsan zijn post over die mj12 documenten over ebe's

Uw Duitse kaarten zijn een grap.
Dat er mensen als jij daarin trappen is zo mogelijk een nog betere grap...

Another Jack 25 augustus 2015 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 7794940)
Hier nog een interessant stuk uit Special Operations Manual...



Dit is de "document control" page zoals op de meeste geheime documenten wordt teruggevonden. Men is gaan spitten naar de initialen JRT en EWL in het telefoonboek van 1954 en men heeft een vondst gedaan! Ze leefden in dezelfde straat niet ver van de miltaire basis!



Dit is nog geen rechtstreeks bewijs maar toch weer een sterke aanwijzijg voor de authenticiteit!!

En nog zo ene!





wow!

Wat zijn "majic eyes only"?

Another Jack 25 augustus 2015 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7794851)
Crowdfunding tiens. Moet wel lukken. Goed idee.
Ik dacht aan een zeppelin met propeller aandrijving op zonneenergie
Er is maar 1 groot probleem: onmogelijk verbinding te maken.
Eigenlijk moet het een bemand tuig zijn.

Starten we crowdfunding op jouw naam? Ik wil niet dood

Een "zeppelin met propeller aandrijving op zonneergie" als duikboot om naar de holle aarde te gaan?
Strak plan...

Peche 25 augustus 2015 13:31

Hiervoor crowd funden? En het is voor eens en altijd uitgeklaard.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kola_Superdeep_Borehole
Hoewel zoiets toch niet zonder gevaren kan komen?

Frank51 25 augustus 2015 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7794956)
Een "zeppelin met propeller aandrijving op zonneergie" als duikboot om naar de holle aarde te gaan?
Strak plan...

Je snapt er ook niets van he...

Another Jack 25 augustus 2015 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7794990)
Je snapt er ook niets van he...

Op 400 meter diepte is er geen zonlicht meer, hé slimme...

Frank51 25 augustus 2015 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7794974)
Hiervoor crowd funden? En het is voor eens en altijd uitgeklaard.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kola_Superdeep_Borehole
Hoewel zoiets toch niet zonder gevaren kan komen?

Niet te doen boorkoppen begeven het al bij 10 km diepte. De natuurlijke openingen aan de polen en blijkbaar zijn er nog tunnels naar de binnenkant zoals in Brazilië of Tibet. Maar dat kan ik niet bevestigen.

Frank51 25 augustus 2015 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7794996)
Op 400 meter diepte is er geen zonlicht meer, hé slimme...

Weet ik wel. De vlucht van zo'n 500 km in de hals van de opening moet overbrugd worden met een volle opgeladen batterij. Eens aan de binnenkant heb je weer licht
Trouwens, in principe moet je altijd licht hebben omdat de inwendige zon altijd loodrecht op de gaten staat. Zie cassini jupiter pole video

Another Jack 25 augustus 2015 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7795003)
Niet te doen boorkoppen begeven het al bij 10 km diepte. De natuurlijke openingen aan de polen en blijkbaar zijn er nog tunnels naar de binnenkant zoals in Brazilië of Tibet. Maar dat kan ik niet bevestigen.

Zijn die tunnels verlicht?

Peche 25 augustus 2015 13:51

Ik heb ongelooflijk veel moeite met een holle aarde.
It is a massive rock... Waarop steeds meer aarde en water kwam .
Hoe kan je vanuit een holle kern de olie verklaren? De beweging van tektonische platen en zelfs vulkanen? Hun kamers hebben aderen die tot zeer diep in de aarde gaan.
En daarbovenop ons magnetisch veld.
En wat ik het ALLERstrafste vind? Die kracht is puur natuur. De bolleke hier ergens in een massief heelal beat alle odds.
Madness ... Puur natuur.

Frank51 25 augustus 2015 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RememberWhoYouAre (Bericht 7795011)
die inwendige zon is de oorzaak van het noorderlicht! (aurora borealis)

Daarme zijn dus meteen die zogenaamde anomalien opgelost.



Mooi he?

Heeeel correct. :)
Ook auroras op jupiter enzo... kan niet van de zon komen en DAT GEEFT DE WETENSCHAP OOK TOE

Another Jack 25 augustus 2015 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7795070)
Heeeel correct. :)
Ook auroras op jupiter enzo... kan niet van de zon komen en DAT GEEFT DE WETENSCHAP OOK TOE

Is Jupiter ook hol?

Frank51 25 augustus 2015 14:41



Genesis for a new space age is ook een goed boek.
Maar louter tekst, had graag wat fotomateriaal gezien
Heb er 2 van uitgelezen. Lamprecht niet, wel zijn videos gezien. Hij is mis over de dikte van de schil denk ik

Frank51 25 augustus 2015 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7795080)
Is Jupiter ook hol?

Tuurlijk. Lees maar eens op mijn forum. Alles staat uitgelegd.

Another Jack 25 augustus 2015 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7795083)
Tuurlijk. Lees maar eens op mijn forum. Alles staat uitgelegd.

Later misschien...
Wanneer ik eens niet kan slapen.

parcifal 25 augustus 2015 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7795013)
Ik heb ongelooflijk veel moeite met een holle aarde.
It is a massive rock... Waarop steeds meer aarde en water kwam .
Hoe kan je vanuit een holle kern de olie verklaren? De beweging van tektonische platen en zelfs vulkanen? Hun kamers hebben aderen die tot zeer diep in de aarde gaan.
En daarbovenop ons magnetisch veld.
En wat ik het ALLERstrafste vind? Die kracht is puur natuur. De bolleke hier ergens in een massief heelal beat alle odds.
Madness ... Puur natuur.

Alles wordt verklaard en aanschouwelijk geillustreerd in deze korte, maar toch erg educatieve documentaire : https://www.youtube.com/watch?v=JKPwtDjzJMI

Zelfs Pindaman zal moeten toegeven dat dit gewoon knalharde realiteit is.

Peche 25 augustus 2015 18:06

Blijft moeilijk te geloven. :)

Peche 25 augustus 2015 18:34

Weten zal ik het nog minder. Maar mijn rationeel verstand behoudt het liever op de aarde zoals ze nu gekend is.
Geef toe, u weet het ook niet.

Frank51 25 augustus 2015 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7795411)
Weten zal ik het nog minder. Maar mijn rationeel verstand behoudt het liever op de aarde zoals ze nu gekend is.
Geef toe, u weet het ook niet.

Je moet eens aan een moslimterrorist zeggen dat hij niet 7 maagden, maar slechts één non in het hiernamaals krijgt. Die zal het ook niet geloven.
Het is maar wat er in jouw hersenen gestampt werd. Van kleins af aan werkt nog het best.

Ik zal jouw zin veranderen:

Maar mijn rationeel verstand behoudt het liever op een beeld van de aarde zoals ze die al jaren in mijn hersenen gepompt hebben.
Wie hou je dan voor de zot? Juist. Jezelf.

Frank51 25 augustus 2015 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7795386)
Blijft moeilijk te geloven. :)

Dat kan ik best geloven. Van mij heeft het zeker 3 jaar geduurd vooraleer mijn euro viel. Weet je wat er voor mij de doorslag heeft gegeven? De expanderende aarde..

Kijk. Stel jezelf eens volgende vraag.
Best nachon.free.fr/GE/AgeOfOceanFloor.kmz inladen in Google Earth.
Hoe groot is de kans denk je dat de oudste oceaanbodem in de Stille Oceaan EXACT even oud is als de oudste oceaanbodem in de Atlantische Oceaan, nl. 180 miljoen jaar oud??

Je moet je inbeelden dat de huidige theorie ervan uitgaat dat zich ooit Pangeae vormde en dat er toen al in de Stille Oceaan breuklijnen waren.
Mijn kop eraf dat er oudere oceaanbodem te zien zou zijn op een even grote Aarde. Begrijp je? 180 miljoen jaar geleden was er gewoonweg GEEN oceaanbodem!! Dus kleinere aarde..

Another Jack 25 augustus 2015 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7795484)
Je moet eens aan een moslimterrorist zeggen dat hij niet 7 maagden, maar slechts één non in het hiernamaals krijgt. Die zal het ook niet geloven.
Het is maar wat er in jouw hersenen gestampt werd. Van kleins af aan werkt nog het best.

Ik zal jouw zin veranderen:

Maar mijn rationeel verstand behoudt het liever op een beeld van de aarde zoals ze die al jaren in mijn hersenen gepompt hebben.
Wie hou je dan voor de zot? Juist. Jezelf.

Waarom studeer je geen geologie en schrijf je er geen paper over?

Frank51 25 augustus 2015 19:55

Trouwens, op die kaart zul je duidelijk zien dat alle "platen" aangroeien. Stel nu dat Antarctica zich afscheurde van Pangea, of Australië van Antarctica op een even grote bol dmv convectiestromingen, dan MOETEN de breuklijnen zich verplaatsen en op zo'n manier dat die toevallig telkens in het midden liggen! Platentektoniek is een klucht.
Hoe meer je op die map kijkt, hoe duidelijker het wordt.

De Aarde groeide, de schil barste open zoals van een appelsien en de uitbreiding van de nieuwe oceaanbodem zette zich vooral in het Zuidelijk halfrond door.

Frank51 25 augustus 2015 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7795493)
Waarom studeer je geen geologie en schrijf je er geen paper over?

Ik zou er nooit door geraken. Want die theorie klopt niet met de consensus. Als je hersenen hebt, moet je daarvoor geen geoloog zijn. Je kan zelfstudie doen ook. Paper schrijven? Op mijn website zal ik nog uitbreiden hierover. Ondertussen heb ik al boek liggen die ik niet publiceer.

Another Jack 25 augustus 2015 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7795500)
Ik zou er nooit door geraken. Want die theorie klopt niet met de consensus. Als je hersenen hebt, moet je daarvoor geen geoloog zijn. Je kan zelfstudie doen ook. Paper schrijven? Op mijn website zal ik nog uitbreiden hierover. Ondertussen heb ik al boek liggen die ik niet publiceer.

Je kan je theorie toch hier aantonen?
Waarom kan je dat niet op een universiteit?

Frank51 25 augustus 2015 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7795508)
Je kan je theorie toch hier aantonen?
Waarom kan je dat niet op een universiteit?

Al tientallen mails gestuurd. Die antwoorden nooit.
Trouwens. Wie zal mij geloven? En vergeet ook niet: in de universiteiten zit het vol kakkerlakken (onlangs gezien met zaak Stevaert)

Frank51 25 augustus 2015 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7795508)
Je kan je theorie toch hier aantonen?

Ewel ja, ik doe dat hier voor jouw ogen. Begrijp JIJ hem?

Another Jack 25 augustus 2015 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7795516)
Ewel ja, ik doe dat hier voor jouw ogen. Begrijp JIJ hem?

Ik kan je roem noch erkenning geven.
Ik ben dan ook geen geoloog.

Frank51 25 augustus 2015 20:08

Het enige wat we kunnen doen is een student geologie een eindwerk laten schrijven hierover. Want in België staan we mijlenver achter met deze kennis. Andere landen doen het beter merk ik op.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be