Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Alle vrouwen met hoofddoek! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=178010)

kwantum 17 oktober 2012 10:54

Alle vrouwen met hoofddoek!
 
http://www.youtube.com/watch?v=D-DZUnh8-Ro

Deze video (helaas enkel in het frans ondertiteld) toont dat het onmogelijke kan gebeuren: in de jaren '50 zat Nasser aan tafel met de Moslim Broeders om hun wensen te aanhoren. Een van hun eisen was dat alle vrouwen in straat een hoofddoek moesten dragen. Nasser lachtte die Broeders vierkantig uit. Wat de Broeders eisten was echt te gek. Kon onmogelijk ooit waarheid worden. We weten echter hoe het gelopen is na 60 jaar...

Wat Nasser vertelde is hier in België anno 2012 zelfs niet meer mogelijk of je krijgt een rechtszaak aan uw been: haat tegen mensenrechten en blablabla.
We gaan hier dus hetzelfde meemaken als in Egypte. We zijn al goed bezig! De zo voort.

circe 17 oktober 2012 11:06

Natuurlijk zijn we goed bezig. Ik zie me nog "zedelijk" verplicht worden om een sjalleke te gaan dragen al was het maar om niet bespuwd en bespot te worden als ik over straat loop.

smiley 17 oktober 2012 14:31

Moet kunnen volgens Groen.

Groen wil Antwerps verbod op hoofddoeken terugdraaien
http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verki...gdraaien.dhtml

SDX 17 oktober 2012 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6371215)
Natuurlijk zijn we goed bezig. Ik zie me nog "zedelijk" verplicht worden om een sjalleke te gaan dragen al was het maar om niet bespuwd en bespot te worden als ik over straat loop.

Ik zie me zedelijk verplicht worden me daartegen te 'wapenen' i.p.v er voor te buigen en mee te gaan in die hysterie.

Pericles 17 oktober 2012 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6371552)
Ik zie me zedelijk verplicht worden me daartegen te 'wapenen' i.p.v er voor te buigen en mee te gaan in die hysterie.

Jartellen. :cheer::cheer::cheer:

SDX 17 oktober 2012 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6371556)
Jartellen. :cheer::cheer::cheer:

Dat was niet echt wat ik in gedachten had. :-D

Maar kom, je weet nooit... ;-)

Pericles 17 oktober 2012 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6371571)
Dat was niet echt wat ik in gedachten had. :-D

Maar kom, je weet nooit... ;-)

Als je een statement wil maken , moet je dat direct duidelijk genoeg doen hé SDX. :-D

BonBon 17 oktober 2012 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6371215)
Natuurlijk zijn we goed bezig. Ik zie me nog "zedelijk" verplicht worden om een sjalleke te gaan dragen al was het maar om niet bespuwd en bespot te worden als ik over straat loop.

Moslim meisjes worden nu al moreel en verbaal verplicht om hoofddoeken te dragen als ze in concentratie wijken wonen, we zijn al goed op weg. :-(

SDX 17 oktober 2012 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6371579)
Als je een statement wil maken , moet je dat direct duidelijk genoeg doen hé SDX. :-D

Ik dacht dat ik 't duidelijk genoeg gemaakt had door 't 'belangrijke' tussen haakjes ( '...' ) te zetten. :D

Pericles 17 oktober 2012 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 6371628)
Moslim meisjes worden nu al moreel en verbaal verplicht om hoofddoeken te dragen als ze in concentratie wijken wonen, we zijn al goed op weg. :-(

Dewever gaat dat oplossen. ;-)

SDX 17 oktober 2012 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6371636)
Dewever gaat dat oplossen. ;-)

Jup, hij gaat 'n 'succesverhaal' maken van immigratie/multiKul, chapeau, want totnogtoe is dat niemand gelukt met mohamedanen, nergens ter wereld, die man is 'n waar genie!

Dat niemand daar ooit eerder opgekomen is ...

Pericles 17 oktober 2012 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6371633)
Ik dacht dat ik 't duidelijk genoeg gemaakt had door 't 'belangrijke' tussen haakjes ( '...' ) te zetten. :D

Ik weet niet hoe het komt SDX , maar als gij online komt , kan ik alleen maar aan jartellen denken. 8O
Het zal waarschijnlijk een afwijking zijn. :-D

SDX 17 oktober 2012 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6371640)
Ik weet niet hoe het komt SDX , maar als gij online komt , kan ik alleen maar aan jartellen denken. 8O
Het zal waarschijnlijk een afwijking zijn. :-D

Ligt niet aan mij, ik heb nooit jartellen gedragen, zal 't ook nooit doen, mijn voormoeders hebben daarvoor gestreden, om dat keurslijf, dat harnas van zich af te werpen, ik draag zelfs nooit kousen, blote benen is mijn ding! :-)

Lange, zongezoende, blote benen!

Pericles 17 oktober 2012 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6371651)
Ligt niet aan mij, ik heb nooit jartellen gedragen, zal 't ook nooit doen, mijn voormoeders hebben daarvoor gestreden, om dat keurslijf, dat harnas van zich af te werpen, ik draag zelfs nooit kousen, blote benen is mijn ding! :-)

Lange, zongezoende, blote benen!

Voila zeg , nu krijg ik dat beeld weer niet meer uit mijne kop.:evil:

circe 17 oktober 2012 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6371653)
Voila zeg , nu krijg ik dat beeld weer niet meer uit mijne kop.:evil:

het wordt tijd dat ze haren boerka aantrekt.

Pericles 17 oktober 2012 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6371659)
het wordt tijd dat ze haren boerka aantrekt.

Eindelijk Circe , ik dacht dat u nooit zou integreren. :lol:

Zenit 17 oktober 2012 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6371545)
Moet kunnen volgens Groen.

Groen wil Antwerps verbod op hoofddoeken terugdraaien
http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verki...gdraaien.dhtml

Groen zou haar partijnaam beter veranderen in Vlaamse Islampartij of iets in het genre.
Hoeveel oude Belgen zouden in Antwerpen nog voor die partij gestemd hebben? Jammer dat daar geen onderzoek naar gedaan werd.

Eigenzinnig 17 oktober 2012 17:50

Groen is inderdaad al langer een verdoken moslim/anarchistenpartij....met een extreem-linkse agenda...

Kijk maar naar de uitslagen , ze stijgen/dalen als een communicerend vat met de pvda+

Carnivore 17 oktober 2012 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6371215)
Natuurlijk zijn we goed bezig. Ik zie me nog "zedelijk" verplicht worden om een sjalleke te gaan dragen al was het maar om niet bespuwd en bespot te worden als ik over straat loop.

Dat is nu al bezig.

SDX 17 oktober 2012 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Misantro (Bericht 6371746)
ongeschoren toch hoop ik?

Je bent alweer snel terug...hoeveel X is dat op 1 dag?

Je gaat nog records breken! :-D


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be