Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Dimitri Bontinck : "Charlie Hebdo heeft het zelf gezocht" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=213154)

Zipper 19 januari 2015 17:05

Dimitri Bontinck : "Charlie Hebdo heeft het zelf gezocht"
 
Voil�*, zo simpel (of moet het toch simplistisch zijn) kan een "redenering" zijn

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150119_01481759

Dimitri is al goed aangepast en geïntegreerd.

Xenophon 19 januari 2015 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7507904)
Voil�*, zo simpel (of moet het toch simplistisch zijn) kan een "redenering zijn

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150119_01481759

- lol -

Citaat:

Tot slot beweert Bontinck dat er ook een film over zijn avonturen in de pijplijn zit. “De film begint bij mijn geboorte, maar vertelt vooral het volledige verhaal over wat er met Jejoen in Syrië gebeurd is. Films van dat kaliber zie je niet veel in België. En als hij uiteindelijk in de zalen komt, ben ik binnen voor de rest van mijn leven.”
Zot van glorie.

HOUZEE ! 19 januari 2015 17:21

Meneer Bontinck leeft dan toch in het westen waar nog enigszins vrijheden bestaan, welke niet bestaan in z'n geliefde kalifaat.

Nu ja, het wordt tijd dat ze dat kalifaat eens met de grond gelijk gaan maken. Een paar atoombommetjes en klaar is kees.

Drukazz 19 januari 2015 17:25

Verderop in het interview gaat het over iets luchtiger zaken, zoals het vrouwelijk schoon. “Sinds ik met mijn kop op tv kom, bieden Marokkaanse en Turkse meisjes zichzelf spontaan aan. Ik ben al meer dan twee jaar een gezonde vrijgezel en heb het laatste jaar opvallend veel vriendinnen gehad, maar er zat geen enkele Belgische tussen. Allemaal Arabische. Allemaal mooie meisjes. Ze zijn ook anders, sensueler. Ze hebben meer passie en ja, ze zijn beter in bed!”

Sinds wanneer mogen moslima's seks hebben buiten een huwelijk?

hamac 19 januari 2015 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7507934)

Sinds wanneer mogen moslima's seks hebben buiten een huwelijk?

Ze zijn daarna gestenigd, dus volkomen correct afgehandeld.

Hypochonder 19 januari 2015 17:46

Dimitri is een aandachtshoer. Laat hem maar het bed delen met Arabische sletjes, het zal duren tot er eens een kwaad broertje zijn ballen afsnijdt.

hamac 19 januari 2015 17:46

Als Jejoentje veroordeeld wordt moeten ze hen allen in dezelfde cel steken.
"Hij heeft het zelf gezocht."

Mirushetnieuws 19 januari 2015 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7507959)
Ze zijn daarna gestenigd, dus volkomen correct afgehandeld.

+1

Pandareus 19 januari 2015 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7507904)
Voil�*, zo simpel (of moet het toch simplistisch zijn) kan een "redenering" zijn

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150119_01481759

Dimitri is al goed aangepast en geïntegreerd.

Dimitji trapt gewoon door, die is goed voor collocatie. Hij snapt zelfs niet dat de pers hem opvoert als clown.

Pandareus 19 januari 2015 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7507934)
Verderop in het interview gaat het over iets luchtiger zaken, zoals het vrouwelijk schoon. “Sinds ik met mijn kop op tv kom, bieden Marokkaanse en Turkse meisjes zichzelf spontaan aan. Ik ben al meer dan twee jaar een gezonde vrijgezel en heb het laatste jaar opvallend veel vriendinnen gehad, maar er zat geen enkele Belgische tussen. Allemaal Arabische. Allemaal mooie meisjes. Ze zijn ook anders, sensueler. Ze hebben meer passie en ja, ze zijn beter in bed!”

Sinds wanneer mogen moslima's seks hebben buiten een huwelijk?

niet zeveren, moslima's vogelen even veel of even weinig als joodse meisjes of christelijke meisjes of atheisten. Laat de hypochrisie maar achterwege.

Drukazz 19 januari 2015 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7507984)
niet zeveren, moslima's vogelen even veel of even weinig als joodse meisjes of christelijke meisjes of atheisten. Laat de hypochrisie maar achterwege.

Euh? Moslima's, Christelijke of Joodse (gelovige) meisjes doen het misschien evenveel maar dan wel met hun partner in relatie of huwelijk. Niet buiten het huwelijk voor de strenggelovigen en niet buiten een relatie voor de gewone gelovigen

Vrouwen die seks hebben buiten een relatie hebben geen normen en waarden en zijn atheïsten

Anselmo 19 januari 2015 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7507984)
niet zeveren, moslima's vogelen even veel of even weinig als joodse meisjes of christelijke meisjes of atheisten. Laat de hypochrisie maar achterwege.

En dit in tijden van de grote opbloei van de maagdenvliesherstelindustie. 8-)

Knuppel 19 januari 2015 18:08

Citaat:

Zo zegt Bontinck niet verbaasd te zijn over de aanslagen in Parijs. “Ik had dit al langer voorspeld, want met die mannen valt niet te sollen. In die zin heeft Charlie Hebdo het zelf gezocht door steeds zo uitdagend te zijn.”
Citaat:

“Weet je dat er zelfs al mensen van overheden bij mij thuis geweest zijn om te praten over de aanpak van radicalisering? Uit Denemarken en Canada, bijvoorbeeld. Zij zeggen dat ik bij hen al lang een eredoctoraat had gekregen. Maar nu moet de overheid hier er niet meer mee afkomen hoor. Die is niet meer welkom. Het buitenland is haar toch al voor.”
Man man man...
Charlie heeft het zelf gezocht door zo uitdagend te zijn, maar Bontinck pretendeert de radicalisering te kunnen aanpakken.
Hoe?
Door niet uitdagend te zijn? :rofl:

Als hij dat kan, waarom heeft hij dan niet kunnen beletten dat zijn zoon radicaliseerde?

Wie heeft die lulhannes een eredoctoraat gegeven, en voor welke verdienste?

hamac 19 januari 2015 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7507984)
niet zeveren, moslima's vogelen even veel of even weinig als joodse meisjes of christelijke meisjes of atheisten. Laat de hypochrisie maar achterwege.

Kan je ook bevestigen dat ze heter zijn in bed? :-)

Gipsy 19 januari 2015 18:10

Kunnen ze die zot zijne kop niet afsnijden? Meestal heb ik walging ik dat zie maar voor die smeerlap zou ik een uitzondering maken.

hamac 19 januari 2015 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7507997)
Kunnen ze die zot zijne kop niet afsnijden? Meestal heb ik walging ik dat zie maar voor die smeerlap zou ik een uitzondering maken.

Kom kom, laat het ons humaan houden en op zijn minst zijn kleine teen daarbij verdoven. :-)

Gipsy 19 januari 2015 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7508007)
Kom kom, laat het ons humaan houden en op zijn minst zijn kleine teen daarbij verdoven. :-)

Zijn hersenen verdoven is natuurlijk een onmogelijke opgave. Wat er niet is kan er niet zijn.

Hypochonder 19 januari 2015 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7507993)

Wie heeft die lulhannes een eredoctoraat gegeven, en voor welke verdienste?

Een eredoctoraat aandachtzoeken en onzin brabbelen heeft hij ondertussen wel verdiend.

circe 19 januari 2015 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7507990)
Euh? Moslima's, Christelijke of Joodse (gelovige) meisjes doen het misschien evenveel maar dan wel met hun partner in relatie of huwelijk. Niet buiten het huwelijk voor de strenggelovigen en niet buiten een relatie voor de gewone gelovigen

Vrouwen die seks hebben buiten een relatie hebben geen normen en waarden en zijn atheïsten

heb je het over die sletten die met een minirok over straat lopen?
En waarom zouden zij geen normen of waarden hebben? (bedoel je nu dat loslopende marokkaanse testosteronboys die het met het oefenmatrasje proberen, ook geen normen en waarden hebben?).

HOUZEE ! 19 januari 2015 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7507997)
Kunnen ze die zot zijne kop niet afsnijden? Meestal heb ik walging ik dat zie maar voor die smeerlap zou ik een uitzondering maken.

Let maar op, de kans dat die aandachtshoer dat hier komt lezen, is niet gering.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be