Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 3 maart 2014 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7041792)
Ik stel me voor dat een broek voor u een onbereikbare utopie is.

Ik merk nogmaals op dat élke keer dat ik een serieus artikel citeer, of een serieuze opmerking maak over het onderwerp dat ons interessseert, dat ik aangevallen word door een harde kern onbeschofte hufters, dewelke ik op dezelfde manier moet behandelen als zij mij behandelen, om mij verstaanbaar te maken, want deze taal is de enige die zij begrijpen.

parcifal 3 maart 2014 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7042125)
Ik merk nogmaals op dat élke keer dat ik een serieus artikel citeer, of een serieuze opmerking maak over het onderwerp dat ons interessseert, dat ik aangevallen word door een harde kern onbeschofte hufters, dewelke ik op dezelfde manier moet behandelen als zij mij behandelen, om mij verstaanbaar te maken, want deze taal is de enige die zij begrijpen.

We mogen niet tonen hoe dwaas en idoot je bent?
Tja, provoceer niet zo he.

Je posts doen een catatone dwergaap blozen wiens belangrijkste bezigheid bestaat uit het vangen van de lichtvlekjes op de wand van zijn kooi en het krabben aan zijn achterste.
Geef die aap een pc met internet en hij schrijft intelligentere dingen dan u.

meneer 3 maart 2014 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7042136)
We mogen niet tonen hoe dwaas en idoot je bent?
Tja, provoceer niet zo he.

Je posts doen een catatone dwergaap blozen wiens belangrijkste bezigheid bestaat uit het vangen van de lichtvlekjes op de wand van zijn kooi en het krabben aan zijn achterste.
Geef die aap een pc met internet en hij schrijft intelligentere dingen dan u.

Nog wat scheldproza van parcifal, onbeleefde bullebak nummer 1 ! Hij heeft een chronische ziekte : verbale diarhee. Zoals eenieder kan opmerken.
De arme sukkelaar heeft dan ook recht op ons medelijden.

meneer 3 maart 2014 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7042136)
We mogen niet tonen hoe dwaas en idoot je bent?
Tja, provoceer niet zo he.

Je posts doen een catatone dwergaap blozen wiens belangrijkste bezigheid bestaat uit het vangen van de lichtvlekjes op de wand van zijn kooi en het krabben aan zijn achterste.
Geef die aap een pc met internet en hij schrijft intelligentere dingen dan u.

Nog wat scheldproza van parcifal, onbeleefde bullebak nummer 1 ! Hij heeft een chronische ziekte : verbale diarhee. Zoals eenieder kan opmerken.
De arme sukkelaar heeft dan ook recht op ons medelijden.

parcifal 3 maart 2014 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7042169)
Nog wat scheldproza van parcifal, onbeleefde bullebak nummer 1 ! Hij heeft een chronische ziekte : verbale diarhee. Zoals eenieder kan opmerken.
De arme sukkelaar heeft dan ook recht op ons medelijden.

Die catatone aap heeft ondertussen ook al door hoe je een post maar 1 keer plaatst en geen twee of meer keren.

Catatone Dwergaap - Meneer : 1 - 0.

meneer 3 maart 2014 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7042203)
Die catatone aap heeft ondertussen ook al door hoe je een post maar 1 keer plaatst en geen twee of meer keren.

Catatone Dwergaap - Meneer : 1 - 0.

Voor mentaal achtergestelden herhaal ik steeds een paar maal. Ik weet dat je het moeilijk hebt, en kom je dus tegemoet.
Maar je bent blijkbaar niet in staat mijn goedgezindheid te bemerken .:-)

exodus 4 maart 2014 09:03

Ziehier wat de Arcturiers te zeggen hebben over onze huidige tijd. Het licht op de aarde wordt sterker en sterker, en diegene die vasthouden aan oude concepten zullen het moeilijk krijgen.

De keuze is er: alle resistentie tegen nieuwe concepten zoals aliens en paranormale zaken loslaten, en meegaan in de nieuwe realiteit, of het jezelf lastig maken omdat je vasthoudt aan oude concepten.

Citaat:

Greetings to all. We observe Light on Gaia increasing each day, and bringing with it a new world wide awareness of issues and problems that the majority were heretofore unable or unwilling to see. Appearances would say that the world is getting worse, but what you are witnessing is the Light now shining into the dark places and bringing to the forefront all that needs to be addressed in new and higher ways.

Many governments are starting to understand that the old self serving ways of doing business are no longer working. Many "leaders" choosing to resist any change, and will eventually find themselves in one way or another removed. All, from world leaders to so called "common folk" who insist upon holding tight to energies that are finished will begin to experience difficulties because the new energies do not nor cannot support anything held in place only through belief and concepts. Go within dear ones, and honestly examine what concepts and beliefs you may still be rigidly holding on to.

JBM 4 maart 2014 09:35

Om je te bescheuren :D

meneer 4 maart 2014 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7042925)
Om je te bescheuren :D

De waarheid zal al te harder aankomen, als je je nu al niet voorbereid op verbazingwekkende onthullingen...
Breek de vastgeroeste ketens die uw geest in een dwanggreep vastklemt, open u aan nieuwe ideeën. Ofwel, bescheur u.:-)

Yog Sothoth 4 maart 2014 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7042909)
Ziehier wat de Arcturiers te zeggen hebben over onze huidige tijd. Het licht op de aarde wordt sterker en sterker, en diegene die vasthouden aan oude concepten zullen het moeilijk krijgen.

De keuze is er: alle resistentie tegen nieuwe concepten zoals aliens en paranormale zaken loslaten, en meegaan in de nieuwe realiteit, of het jezelf lastig maken omdat je vasthoudt aan oude concepten.

Gek zijn is gezond, tralalalaa...

peter1962 4 maart 2014 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7042909)
Ziehier wat de Arcturiers te zeggen hebben over onze huidige tijd. Het licht op de aarde wordt sterker en sterker, en diegene die vasthouden aan oude concepten zullen het moeilijk krijgen.

De keuze is er: alle resistentie tegen nieuwe concepten zoals aliens en paranormale zaken loslaten, en meegaan in de nieuwe realiteit, of het jezelf lastig maken omdat je vasthoudt aan oude concepten.

Je doet zelfs de moeite niet meer om een link te plaatsen naar de kut-website waar je dit schrijfsel van kopieerde ?

Another Jack 4 maart 2014 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7041797)
Adjudant,
Heb je ooit je S2 ingelicht over de aanwezigheid van aliens?
Wat was zijn reactie?

Wel, adjudant?
Wat is het probleem?

Demper 4 maart 2014 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7043870)
Wel, adjudant?
Wat is het probleem?

Nu praat je ook al tegen jezelf, adjudant.
Straffe kost.

meneer 4 maart 2014 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7043547)
Gek zijn is gezond, tralalalaa...

Jij zou dus kerngezond zijn ? Geestelijk alvast niet.

meneer 4 maart 2014 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 7043690)
Je doet zelfs de moeite niet meer om een link te plaatsen naar de kut-website waar je dit schrijfsel van kopieerde ?

Kut-website's ? Daarvoor moet je bij parcifal zijn.:-)

meneer 4 maart 2014 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7043877)
Nu praat je ook al tegen jezelf, adjudant.
Straffe kost.

Da's van den alcool.

meneer 5 maart 2014 00:07

NOG meer nieuws over Aliens !!!

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/ar...e-geland.dhtml
Citaat:

Pas vrijgegeven documenten van het FBI zouden bevestigen wat samenzweringstheorieën al jarenlang beweren: vliegende schotels, bemand door aliens, zijn op de Aarde geland.


De documenten, die jarenlang topgeheim zijn gebleven, lijken de theorie te staven dat buitenaardse wezens inderdaad in 1947 in het Amerikaanse stadje Roswell zijn geland.

Roswell geniet internationale bekendheid vanwege het zogenaamde 'Roswellincident'. De discussie tussen aanhangers, tegenstanders en wetenschappers over de gebeurtenis houdt tot op de dag vandaag wereldwijd aan.

Na de landing zouden de aliens volgens de FBI-gegevens naar een legerbasis zijn overgebracht. Het ging om 3 cirkelvormige ruimtetuigen, met aan boord telkens 3 aliens van ongeveer een meter groot, zo beweerde een FBI-agent al in 1950.

Bewijzen
Volgens ufo-'experts' kunnen de documenten bewijzen dat aliens en ufo's geen verzinsels zijn. Ex-FBI-agent Guy Hottel onthulde 'de ontdekking' in 1950 aan zijn directeur. Hottel had op zijn beurt de informatie van een inspecteur van de Amerikaanse luchtmacht.

'Drie zogenaamde vliegende schotels zijn aangetroffen in New Mexico. Ze worden omschreven als cirkelvormig en bol in het midden, met een diameter van ongeveer 15 meter. Elke schotel was bemand door drie lichamen met menselijke vormen. Ze waren echter slechts een meter groot, gekleed in een verfijnde metaalachtige stof. Elk lichaam droeg een pak zoals testpiloten dragen.'

In de documenten is de naam van de inspecteur die deze onthullingen tegenover Hottel deed geschrapt. Bovendien is er geen melding gemaakt van de datum van de 'ontdekking'.

Neergestort
De aliens hebben volgens Hotell geen zachte landing gemaakt. De ex-FBI'er, die voor het kantoor in Washington werkte, meent dat de krachtige radar van Roswell de besturingssystemen van de UFO's heeft verstoord. Daardoor zouden ze zijn neergestort.

Het document is door het FBI in het online archief The Vault gepubliceerd, samen met duizenden andere. Dat meldt The Sun.
Nou, Fanatieke Sceptici, d�*�*r hebben jullie niet van terug, hé ?!
Jullie wilden bewijs ? Voil�* sé, het volstaat te vragen...

peter1962 5 maart 2014 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7043932)
NOG meer nieuws over Aliens !!!

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/ar...e-geland.dhtml


Nou, Fanatieke Sceptici, d�*�*r hebben jullie niet van terug, hé ?!
Jullie wilden bewijs ? Voil�* sé, het volstaat te vragen...

Er is hier al meerdere keren op gewezen dat dit een broodje-aap verhaal is.

http://www.fbi.gov/news/stories/2013...uy-hottel-memo

Antoon 5 maart 2014 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 7043944)
Er is hier al meerdere keren op gewezen dat dit een broodje-aap verhaal is.

http://www.fbi.gov/news/stories/2013...uy-hottel-memo

Deze draad is een verzameling broodje-aap verhalen.

Another Jack 5 maart 2014 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7043877)
Nu praat je ook al tegen jezelf, adjudant.
Straffe kost.

Ik ben geen adjudant, de adjudant is Micele.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be