Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 4 november 2013 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6871037)
Ik nodig je gewoon uit om kritisch na te denken over waar jij je wereldbeeld vandaag hebt. Heb je ooit eens op basis van jezelf te informeren je wereldbeeld aangepast, of heb je het omdat je klakkeloos officiële instanties gelooft die het "wel niet verkeerd zullen hebben" want "ze zijn gerespecteerd". Je beeld van de realiteit is gebaseerd op externe bronnen die opgezet zijn om je net niet te informeren, maar om je in dat beperkte beeld te houden.

Jouw wereldbeeld is een wereldbeeld voor luie mensen die weigeren kritisch te kijken naar hun zelfbevredigend geloof omdat het anders minder zelfbevredigend wordt.

Schol x 2!

JBM 4 november 2013 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6871037)
wereldbeeld

Proost!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6871037)
wereldbeeld

Ende schol!

meneer 4 november 2013 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6871235)
Proost!



Ende schol!

Loop naar de Maan - of naar Mars - met je toogpraat. Ga het tegen de Aliens uitleggen.
Ik hoop dat de Aliens jou ontvoeren, en allerlei zaken op jou testen, dat zal je leren hun bestaan in twijfel te trekken !:lol:

Another Jack 4 november 2013 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6871379)
Loop naar de Maan - of naar Mars - met je toogpraat. Ga het tegen de Aliens uitleggen.
Ik hoop dat de Aliens jou ontvoeren, en allerlei zaken op jou testen, dat zal je leren hun bestaan in twijfel te trekken !:lol:

Heb je geen GSM-nummer van die mannen?

exodus 4 november 2013 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6871235)
Proost!



Ende schol!

Santé. Ik kan beloven dat ik jullie nog veel ga zat voeren. :twisted:

praha 4 november 2013 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6870566)
Tja, het is nu eenmaal sinds 1944 dat we atoombommen beginnen ontploffen zijn,

Roswell : juli 1947
Hiroshima en Nagasaki : augustus 1945 ( begin Manhattanproject 1939 met als resultaat de Trinity-test in juli 1945 )
Dus daar klopt de chronologie al niet dus ...
Citaat:

misschien dat dat wel de interesse opwekte van verschillende beschavingen.
... dit dan maar ;-)
Ach ja waarom niet wat maken die paar jaartjes hé

Kortom weer naast de hete brij lopen ...
Het ging erover dat jouw veronderstelling is dat de meest fantastische technologische ontwikkelingen en de plotse vooruitgang op dat vlak komt omdat men alien-technologie aangewend had.
En daar is geen enkele indicatie voor als je wat op de hoogte bent van het chronologisch verloop ervan en de verschillende kleine maar zo belangrijke stapjes met minder spectaculaire uitkomst voor de gewone man in de straat

Citaat:

Alhoewel aliens hier al sinds het begin van de mensheid zijn, en gezien zijn, lijkt hun aanwezigheid sterk vergroot sinds de jaren 40.
Zou best kunnen maar daar is geen enkele aanwijzing voor dus stellen dat het zo is dan een premisse

Het probleem met jou is dat je zo gebrainwashed bent van het idee dat het zo zou zijn dat alles wat je kan waarnemen daaraan wordt ingepast ... datgene er moeilijk mee te rijmen valt of ronduit in tegenspraak is wordt gewoon genegeerd.

Open-minded ben je allerminst en je voldoet aan het stereotype van meneers 'dat kan ni'

praha 4 november 2013 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6871037)
Ik nodig je gewoon uit om kritisch na te denken over waar jij je wereldbeeld vandaag hebt. Heb je ooit eens op basis van jezelf te informeren je wereldbeeld aangepast, of heb je het omdat je klakkeloos officiële instanties gelooft die het "wel niet verkeerd zullen hebben" want "ze zijn gerespecteerd". Je beeld van de realiteit is gebaseerd op externe bronnen die opgezet zijn om je net niet te informeren, maar om je in dat beperkte beeld te houden.

dát is het altijd ... gecombineerd met je eigen 'vrije' kijk erop
Jouw beeld wordt net zo goed door externe bronnen ( euhmzzz zeer selectief en vooral lui mogen we wel stellen ) bepaalt.

Citaat:

Weet je dat ik jou een dienst doe, ik schud aan de kooi van het geloofsysteem die je beperkt. Of je eruit wil stappen, dat doe jij zelf. De meeste mensen zijn echter nogal gehecht aan hun kooi.

Als je niet bereid bent om te kijken naar jezelf en waar het echt vandaan komt waarom je de wereld ziet zoals ze is, doe dan geen moeite. Je goed recht, maar je moet andere dan ook niet komen bekritiseren omdat ze anders denken dan jou.
Ik heb geen probleem met het feit dat jij dat denkt ( of laat ik het houden op : weet )
Waar ik vooral een probleem mee heb is de techniek die je dan kiest om dat vermeende juk van anderen te gooien.
Je moet het steeds hebben van sites, van horen/ziens en als blijkt dat die bronnen 9 op 10 volledig onbetrouwbaar of zelfs ronduit vals blijken horen we je niet meer en begin je van meet af aan opnieuw.

En dan je zelfbedruipend dogma :roll: waar je steeds alles in kunt passen.
de ene keer hebben aliens ons bijzondere technologie geleverd of hebben we die van een toevallige crash gerecupereerd ... de andere keer is het de bijzondere technologie die de interesse van aliens zou gewekt hebben.

praha 4 november 2013 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6871560)
Santé. Ik kan beloven dat ik jullie nog veel ga zat voeren. :twisted:

altijd maar beloven ...

meneer 5 november 2013 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6871390)
Heb je geen GSM-nummer van die mannen?

Die hebben geen GSM nodig. Telepathie !:-)

meneer 5 november 2013 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6871768)
Roswell : juli 1947
Hiroshima en Nagasaki : augustus 1945 ( begin Manhattanproject 1939 met als resultaat de Trinity-test in juli 1945 )
Dus daar klopt de chronologie al niet dus ...

... dit dan maar ;-)
Ach ja waarom niet wat maken die paar jaartjes hé

Kortom weer naast de hete brij lopen ...
Het ging erover dat jouw veronderstelling is dat de meest fantastische technologische ontwikkelingen en de plotse vooruitgang op dat vlak komt omdat men alien-technologie aangewend had.
En daar is geen enkele indicatie voor als je wat op de hoogte bent van het chronologisch verloop ervan en de verschillende kleine maar zo belangrijke stapjes met minder spectaculaire uitkomst voor de gewone man in de straat


Zou best kunnen maar daar is geen enkele aanwijzing voor dus stellen dat het zo is dan een premisse

Het probleem met jou is dat je zo gebrainwashed bent van het idee dat het zo zou zijn dat alles wat je kan waarnemen daaraan wordt ingepast ... datgene er moeilijk mee te rijmen valt of ronduit in tegenspraak is wordt gewoon genegeerd.

Open-minded ben je allerminst en je voldoet aan het stereotype van meneers 'dat kan ni'

Vanaf dat de 2 de wereldoorlog begon zijn Aliens zich meer dan tevoren in onze activiteiten beginnen interesseren . En in zulke periodes hebben die zich zeker onopgemerkt tussen ons kunnen mengen. Met al die ontploffingen, bombardementen, vliegtuigen enz enz, wie verbaasde zich nog over een bizar licht dat in de hemel zichbaar was, of voorbij vloog ? De mensen hadden wel andere kopzorgen. In deze algemene chaos lette niemand op hen.
Dat je zoiets niet begrijpt gaat mijn petje te boven ?!
Tot nu toe dacht ik nog dat je enig verstand van Moeder Natuur meegekregen had, ondanks je hoog ongelovige -thomas-gehalte, maar daar heb ik nu de allergrootste twijfels over...:roll:

Dixie 5 november 2013 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6871768)
Roswell : juli 1947
Hiroshima en Nagasaki : augustus 1945 ( begin Manhattanproject 1939 met als resultaat de Trinity-test in juli 1945 )
Dus daar klopt de chronologie al niet dus ...

auw pijnlijk :lol:

bembem 5 november 2013 01:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6871390)
Heb je geen GSM-nummer van die mannen?


Shhhhhhhhhhh! Ze bellen hem altijd met een geheim nummer, Top Secret! weet je wel :lol: :-P

Antoon 5 november 2013 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6871037)
... Je beeld van de realiteit is gebaseerd op externe bronnen ....

En die van u? Zijn dat geen externe bronnen?

exodus 5 november 2013 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6871768)
Roswell : juli 1947
Hiroshima en Nagasaki : augustus 1945 ( begin Manhattanproject 1939 met als resultaat de Trinity-test in juli 1945 )
Dus daar klopt de chronologie al niet dus ...

Ik was gemist van jaar voor de ontploffing van de eerste atoom bom, maar ufo worden in grotere getale gezien sinds de jaren 40. Zie ook de "foo fighters" voor WOII.

Zie ook deze lijst, zeker niet volledig maar toont wel aan dat de activiteit van UFO's sterk is toegenomen sinds de jaren 40 en het starten van het 'atoomtijdperk'.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of..._UFO_sightings

Antoon 5 november 2013 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6872186)
Ik was gemist van jaar voor de ontploffing van de eerste atoom bom, maar ufo worden in grotere getale gezien sinds de jaren 40. Zie ook de "foo fighters" voor WOII.

Zie ook deze lijst, zeker niet volledig maar toont wel aan dat de activiteit van UFO's sterk is toegenomen sinds de jaren 40 en het starten van het 'atoomtijdperk'.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of..._UFO_sightings

:lol::lol::lol:

Wat een belachelijke 'rechtzetting'.

exodus 5 november 2013 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6872141)
En die van u? Zijn dat geen externe bronnen?

Ja, maar dat zijn onafhankelijke bronnen. De mainstream media zijn gewoon spreekbuizen van de elite die het beperkte consensus wereldbeeld bestendigen.

De elite heeft altijd al een wereldbeeld op de massa geprojecteerd die in haar voordeel is. Vroeger was dit met de religies, nu heeft de "officiële" wetenschap en de mainstream media de plaats van de religies en de priesters overgenomen. Maar het doel is altijd hetzelfde controle over de massa.

We zijn voorgelogen over vanalles en nog wat. Heel het consensus westerse werelbeeld is een absolute beperking. De evolutietheorie: kul, UFO's bestaan niet: kul ze bestaan wel , paranormale fenomenen bestaan niet: kul ze bestaan wel. Er is geen leven na de dood: kul, dat is er wel. Enz....

exodus 5 november 2013 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6872189)
:lol::lol::lol:

Wat een belachelijke 'rechtzetting'.

Helemaal geen rechtzetting, het bevestigd wat ik zeg. Het beginnen van het atoomtijdperk gaat samen met het een stijging van het aantal UFO waarnemingen, dit is dus een plausibele verklaring.

Er zijn trouwens cases gekend waar UFO's simpelweg kernrakketen die op standby staan uitschakelen. Als signaal naar het leger toe kan dit tellen:

Citaat:

Top U.S. airmen to accuse Air Force of cover-up as they claim UFOs have been deactivating nuclear missiles since 1948

Posted on 15 September,

Senior U.S. airmen claiming that since 1948, aliens have been hovering over UK and U.S. nuclear missile sites and deactivating the weapons– once even landing in a British base. Furthermore, they warn, our governments are hushing the activity up.

Captain Robert Salas, who, along with six others is to break his silence on the subject, said: ‘We’re talking about unidentified flying objects, as simple as that.‘They’re often known as UFOs, you could call them that.

The former officer said he witnessed such an event first-hand on March 16, 1967, at Malmstrom Air Force Base in Montana.

‘I was on duty when an object came over and hovered directly over the site.

‘The missiles shut down – ten Minuteman [nuclear] missiles. And the same thing happened at another site a week later. There’s a strong interest in our missiles by these objects, wherever they come from.
http://www.utaot.com/2013/09/15/top-...es-since-1948/

Antoon 5 november 2013 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6872192)
Ja, maar dat zijn onafhankelijke bronnen.
...

Hoe weet u dat? Omdat ze het zelf zeggen?

parcifal 5 november 2013 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6872204)
Het beginnen van het atoomtijdperk gaat samen met het een stijging van het aantal UFO waarnemingen, dit is dus een plausibele verklaring.

Mis, met de REGISTRATIE van het aantal ufo waarnemingen, jij verwart correlatie met causaliteit.

Sinds 1945 is ook Obesitas sterk toegenomen in de VS (en wereldwijd)
Wordt Obesitas veroorzaakt door het atoomtijdperk of -indirect- door de UFO-verschijningen die daar blijkbaar volgens jou op volgen? :-D

Uiteraard zijn er vele andere, simpelere en betere verklaringen die je weigert te beschouwen vanwege de immense tunnelvisie van je zelfbevredigend wereldbeeld.

exodus 5 november 2013 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6872263)
Mis, met de REGISTRATIE van het aantal ufo waarnemingen, jij verwart correlatie met causaliteit.

Sinds 1945 is ook Obesitas sterk toegenomen in de VS (en wereldwijd)
Wordt Obesitas veroorzaakt door het atoomtijdperk of -indirect- door de UFO-verschijningen die daar blijkbaar volgens jou op volgen? :-D

Uiteraard zijn er vele andere, simpelere en betere verklaringen die je weigert te beschouwen vanwege de immense tunnelvisie van je zelfbevredigend wereldbeeld.

Blijkbaar heb jij mijn post gemist waar ik aantoon dat UFO's geinteresseerd zijn in nucleaire installaties en zelfs kernraketten uitschakelden gedurende vele decennia, waarmee dus direct een verband is aangetoond.

Next...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be