Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Blok-vrije zones op het forum ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251731)

Pandareus 20 januari 2020 19:32

Blok-vrije zones op het forum ?
 
Om de neergang van politics.be die toch wel een alarmerende omvang begint te vertonen kan het misschien een optie zijn om een interne splitsing door te voeren ?

Een extra subforum, onder de noemer : "Blokvrij" waar de niet-extreem rechtse forumleden eindelijk nog eens van gedachten kunnen wisselen zonder dat extreem rechtse trollen & de boemelie + Opa brigade uit de Vlaemsche rusthuizen elke discussie naar de kloten helpen zoals nu al maandenlang het geval is.

Niets belet de boemelies & Opa's om zelf een extreem rechts subforum aan te vragen, maar ondertussen zou de rest v/h forum -eindelijk...- nog eens over politiek kunnen dialogeren zonder al die asstalk die er uit Blokkers hun bek stroomt.

Vrijheideerst 20 januari 2020 19:34

U helpt ook discussies naar de kloten hoor.

Maar het is waar: elk topic wordt naar de zak geholpen door zaken erbij te sleuren die er niks mee te maken hebben: Islam/moslims, Walbanen.

Ook het constante opbrengen van de N-VA als het niet over die partij gaat is zeer vermoeiend.

Den Duisteren Duikboot 20 januari 2020 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9229368)
Om de neergang van politics.be die toch wel een alarmerende omvang begint te vertonen kan het misschien een optie zijn om een interne splitsing door te voeren ?

Je kunt die trollen ook gewoon negeren, hoor. Ik vind het hier trouwens nogal meevallen de jongste tijd, maar dat komt misschien omdat ik bepaalde topics intuïtief mijd.

Uiteindelijk sterft dit forum af a) door gebrek aan moderatie, b) door gebrek aan nieuw forumbloed, c) door desinteresse van de beheerder en d) door alternatieven die er in den beginne niet of nauwelijks waren.

Dit is een besloten clubje geworden. Dat heeft z'n voordelen voor wie van voorspelbaarheid houdt. Maar op den duur is iedereen elkaar wel beu, vermoed ik. En veel evolutie maken de meeste leden niet door.

Vandaar, doe zoals ik: voer af en toe een pauze in. De tijd die je hier spendeert kun je veel nuttiger besteden. Of blijf gewoon definitief weg. Want laat ons eerlijk zijn: er gaat niets meer veranderen.

De laatste doet het licht uit. Of zelfs dat niet.

Vrijheideerst 20 januari 2020 20:06

Ook Vlijmscherp lijkt afgehaakt te hebben.

Anna List 20 januari 2020 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9229368)
Om de neergang van politics.be die toch wel een alarmerende omvang begint te vertonen kan het misschien een optie zijn om een interne splitsing door te voeren ?

Een extra subforum, onder de noemer : "Blokvrij" waar de niet-extreem rechtse forumleden eindelijk nog eens van gedachten kunnen wisselen zonder dat extreem rechtse trollen & de boemelie + Opa brigade uit de Vlaemsche rusthuizen elke discussie naar de kloten helpen zoals nu al maandenlang het geval is.

Niets belet de boemelies & Opa's om zelf een extreem rechts subforum aan te vragen, maar ondertussen zou de rest v/h forum -eindelijk...- nog eens over politiek kunnen dialogeren zonder al die asstalk die er uit Blokkers hun bek stroomt.

Trek u terug in de groep links hé

Eduard Khil 20 januari 2020 21:03

Fantastisch troltopic! :lol:

Zucht 20 januari 2020 21:07


Knuppel 20 januari 2020 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9229371)
U helpt ook discussies naar de kloten hoor.

Deze draad illustreert dat perfect.

Zipper 20 januari 2020 21:24

Topic(titel) is duidelijk geïnspireerd door de "jodenvrije zones" van de nazi's.

Pontifex 20 januari 2020 23:26

Beste,

Vroeger waren er aparte forumonderdelen waar zowel links als rechts kon beslissen wie er mee mocht discussiëren. Die fora zijn ter ziele gegaan, evenals een paar deelnemers (van stierlijke verveling gestorven in hun bureaustoel, meen ik me te herinneren)

Ik zou integendeel zelfs enkele fora willen schrappen om de zaak overzichtelijker te houden en foutieve plaatsing en dubbele topics te proberen inperken.

Mijn suggesties hierover waren o.a. 'Internationaal' en 'Europa' fusioneren in 'Buitenland' alsook 'Milieu' en 'Verkeer' samen, 'Staatsinrichting' en 'Partijpolitiek' bij 'Binnenland' gooien, en nog wat andere reorganisaties....

Pontifex.

kojak 20 januari 2020 23:40

Internationaal & Europa samenvoegen, dat zou ik persoonlijk niet doen.
Eventueel Europa als een subforum maken van Internationaal, maar ik vind wel Europa op zich ook een forum waard.

Milieu & verkeer... Het ene zit ook wat in het andere, maar milieu is wel wat meer dan verkeer alleen.

Staatsinrichting lijkt mij dan eerder iets Internationaals te zijn. Zo'n items kan je ook internationaal gaan bekijken/vergelijken.
Daar zou ik persoonlijk ook een subforum van maken onder Internationaal.

Just my 2 cents. ;)

SDX 20 januari 2020 23:41

Snowflakes need Safe Spaces.
They're triggered & offended by opposing views.



Laten we andere meningen toch gewoon verbieden.
De MO van tolerant links.

En speciaal voor Vrijheideerst ( 't lef om "vrijheideerst" in je naam te voeren, wss vrijheideerst enkel voor lieden met dezelfde mening?)
Hou je vast; moslims, islam, walbanen.


kojak 20 januari 2020 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex (Bericht 9229459)
...van stierlijke verveling gestorven in hun bureaustoel, meen ik me te herinneren...

RIP.


Pandareus 21 januari 2020 06:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9229391)
Ook Vlijmscherp lijkt afgehaakt te hebben.

Een van onze betere forumleden... :-(

Er komt een punt waarop men het gewoon beu is om de dagelijkse flooding van anti-makakken berichtjes en andere Vlaams Blok propaganda te moeten doorscrollen in quasi elk topic.

Hypochonder 21 januari 2020 06:33

Misschien moeten de blokkers een soort badge krijgen zodanig dat ze herkenbaar zijn voor iedereen..

Skobelev 21 januari 2020 07:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9229500)
Een van onze betere forumleden... :-(

Er komt een punt waarop men het gewoon beu is om de dagelijkse flooding van anti-makakken berichtjes en andere Vlaams Blok propaganda te moeten doorscrollen in quasi elk topic.

'k Vrees dat hetzelfde geldig is voor de anti-Blok propaganda. :roll:

Maar niets verplicht u in het gezelschap van al die Blokkers te blijven.

Je kan desnoods nog hier terecht en uit de andere sub-fora wegblijven?

https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=11

Anna List 21 januari 2020 07:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex (Bericht 9229459)
Beste,

Vroeger waren er aparte forumonderdelen waar zowel links als rechts kon beslissen wie er mee mocht discussiëren. Die fora zijn ter ziele gegaan, evenals een paar deelnemers (van stierlijke verveling gestorven in hun bureaustoel, meen ik me te herinneren)

Ik zou integendeel zelfs enkele fora willen schrappen om de zaak overzichtelijker te houden en foutieve plaatsing en dubbele topics te proberen inperken.

Mijn suggesties hierover waren o.a. 'Internationaal' en 'Europa' fusioneren in 'Buitenland' alsook 'Milieu' en 'Verkeer' samen, 'Staatsinrichting' en 'Partijpolitiek' bij 'Binnenland' gooien, en nog wat andere reorganisaties....

Pontifex.

het juiste subforum vinden is soms niet zo evident idd. :lol:

fred vanhove 21 januari 2020 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9229500)
Een van onze betere forumleden... :-(

Er komt een punt waarop men het gewoon beu is om de dagelijkse flooding van anti-makakken berichtjes en andere Vlaams Blok propaganda te moeten doorscrollen in quasi elk topic.

Ik heb soms ook de indruk dat het hier een Blok clubje aan het worden is. Enige beleefde uitwisseling van mening is niet meer mogelijk. Voor je het weet ben je een moslim knuffelaar en drie quotes verder gaan ze al op uw hypocriete bakkes slaan.
Ben je niet voor het Blok ben je automatisch hun vijand. Het is zwart OF wit....nuances zijn er niet.
Ben je tegen het uitroeien van de witte neushoorn ben je onmiddellijk zelf een witte neushoorn.
Ga je op vakantie naar één of ander exotisch land ben je sowieso een pedofiel.
Heb je het ongeluk om te melden dat je in Brussel woont en daar eigenlijk graag woont wordt dat direct aanzien als meehuilen met de vijand en maak je sowieso deel uit van het complot.
Foute Conclusies alom en verdachtmakingen zijn hier schering en inslag geworden.Ik wil niemand verdenken maar heb de indruk dat velen hier nogal eens zitten reageren met de fles port of cognac binnen handbereik.
Ik heb de spijtige indruk dat met het huidige niveau nog heel weinig interessante boeiende mensen zullen aansluiten.....en die die er al waren blijven steeds meer weg.
Ik was daar vroeger niet zo van overtuigd maar ik begin nu toch beter te begrijpen waarom niemand maar dan ook niemand met die partij wil aan tafel zitten.

Knuppel 21 januari 2020 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 9229463)
Snowflakes need Safe Spaces.
They're triggered & offended by opposing views.



Laten we andere meningen toch gewoon verbieden.
De MO van tolerant links.

En speciaal voor Vrijheideerst ( 't lef om "vrijheideerst" in je naam te voeren, wss vrijheideerst enkel voor lieden met dezelfde mening?)
Hou je vast; moslims, islam, walbanen.


Ik heb soms ook de indruk dat....

Ik wil niemand verdenken maar heb de indruk dat.....

.....de verdraagzamen op dit forum kleur bekennen.

Knuppel 21 januari 2020 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9229368)
Om de neergang van politics.be die toch wel een alarmerende omvang begint te vertonen kan het misschien een optie zijn om een interne splitsing door te voeren ?

Een extra subforum, onder de noemer : "Blokvrij" waar de niet-extreem rechtse forumleden eindelijk nog eens van gedachten kunnen wisselen zonder dat extreem rechtse trollen & de boemelie + Opa brigade uit de Vlaemsche rusthuizen elke discussie naar de kloten helpen zoals nu al maandenlang het geval is.

Niets belet de boemelies & Opa's om zelf een extreem rechts subforum aan te vragen, maar ondertussen zou de rest v/h forum -eindelijk...- nog eens over politiek kunnen dialogeren zonder al die asstalk die er uit Blokkers hun bek stroomt.

Asstalk die uit ........zijn bek stroomt.

Knuppel 21 januari 2020 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex (Bericht 9229459)
Beste,

Vroeger waren er aparte forumonderdelen waar zowel links als rechts kon beslissen wie er mee mocht discussiëren. Die fora zijn ter ziele gegaan, evenals een paar deelnemers (van stierlijke verveling gestorven in hun bureaustoel, meen ik me te herinneren)

Ik zou integendeel zelfs enkele fora willen schrappen om de zaak overzichtelijker te houden en foutieve plaatsing en dubbele topics te proberen inperken.

Mijn suggesties hierover waren o.a. 'Internationaal' en 'Europa' fusioneren in 'Buitenland' alsook 'Milieu' en 'Verkeer' samen, 'Staatsinrichting' en 'Partijpolitiek' bij 'Binnenland' gooien, en nog wat andere reorganisaties....

Pontifex.

Wie of wat houdt je tegen? Er zullen altijd wel "zeikerds" zijn die pretenderen dat ze alles beter weten. Hoofdzaak is dat je jezelf nodeloos werk bespaart.

Knuppel 21 januari 2020 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9229431)
Topic(titel) is duidelijk geïnspireerd door de "jodenvrije zones" van de nazi's.

Na de Blokvrije zones volgt de blok-ster, daarna de forum-deportaties, en uiteindelijk de gaskamers in Ronse.
Hitler begon zo ook.

Skobelev 21 januari 2020 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9229536)
Na de Blokvrije zones volgt de blok-ster, daarna de forum-deportaties, en uiteindelijk de gaskamers in Ronse.
Hitler begon zo ook.

De jaren dertig komen terug....:-(

TV-verslaafde 21 januari 2020 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9229528)
Ik heb soms ook de indruk dat het hier een Blok clubje aan het worden is. Enige beleefde uitwisseling van mening is niet meer mogelijk. Voor je het weet ben je een moslim knuffelaar en drie quotes verder gaan ze al op uw hypocriete bakkes slaan.
Ben je niet voor het Blok ben je automatisch hun vijand. Het is zwart OF wit....nuances zijn er niet.
Ben je tegen het uitroeien van de witte neushoorn ben je onmiddellijk zelf een witte neushoorn.
Ga je op vakantie naar één of ander exotisch land ben je sowieso een pedofiel.
Heb je het ongeluk om te melden dat je in Brussel woont en daar eigenlijk graag woont wordt dat direct aanzien als meehuilen met de vijand en maak je sowieso deel uit van het complot.
Foute Conclusies alom en verdachtmakingen zijn hier schering en inslag geworden.Ik wil niemand verdenken maar heb de indruk dat velen hier nogal eens zitten reageren met de fles port of cognac binnen handbereik.
Ik heb de spijtige indruk dat met het huidige niveau nog heel weinig interessante boeiende mensen zullen aansluiten.....en die die er al waren blijven steeds meer weg.
Ik was daar vroeger niet zo van overtuigd maar ik begin nu toch beter te begrijpen waarom niemand maar dan ook niemand met die partij wil aan tafel zitten.

Oei, je beschrijft het hier alsof je wordt belaagd door een wolfpack. Jij wilt gewoon verder plezante nonkel spelen zonder al teveel drama met vele jointjes.

Gaat niet altijd, soms deur dicht smijten. Of iedereen smijt deur dicht tegen U....

Vrijheideerst 21 januari 2020 09:00

Hij heeft wel een punt....:?

Zipper 21 januari 2020 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9229555)
Hij heeft wel een punt....:?

Welk punt ? Dat hij hier vrolijk "Blokkers" mag ontmenselijken tot uitschot, kakkerlakken, insecten die best worden vertrappeld, strontzakken...…….????

SDX 21 januari 2020 10:40

Wat minder soja binnenspelen stelletje snotterende keukenmeiden.


Anna List 21 januari 2020 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 9229605)
Wat minder soja binnenspelen stelletje snotterende keukenmeiden.


:rofl:

Anna List 21 januari 2020 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9229569)
Welk punt ? Dat hij hier vrolijk "Blokkers" mag ontmenselijken tot uitschot, kakkerlakken, insecten die best worden vertrappeld, strontzakken...…….????

²

en dan komen janken over de 'verharding van het debat' op p.be ...

De schoofzak 21 januari 2020 10:45

Woorden wekken, voorbeelden strekken.

Anna List 21 januari 2020 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9229368)
Om de neergang van politics.be die toch wel een alarmerende omvang begint te vertonen kan het misschien een optie zijn om een interne splitsing door te voeren ?

Een extra subforum, onder de noemer : "Blokvrij" waar de niet-extreem rechtse forumleden eindelijk nog eens van gedachten kunnen wisselen zonder dat extreem rechtse trollen & de boemelie + Opa brigade uit de Vlaemsche rusthuizen elke discussie naar de kloten helpen zoals nu al maandenlang het geval is.

Niets belet de boemelies & Opa's om zelf een extreem rechts subforum aan te vragen, maar ondertussen zou de rest v/h forum -eindelijk...- nog eens over politiek kunnen dialogeren zonder al die asstalk die er uit Blokkers hun bek stroomt.

intolerantie voor bepaalde politieke stromingen onder het mom van tolerantie. Dat is textbook fascisme hé Pandareus.

kojak 21 januari 2020 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9229528)
Ik heb soms ook de indruk dat het hier een Blok clubje aan het worden is. Enige beleefde uitwisseling van mening is niet meer mogelijk. Voor je het weet ben je een moslim knuffelaar en drie quotes verder gaan ze al op uw hypocriete bakkes slaan.
Ben je niet voor het Blok ben je automatisch hun vijand. Het is zwart OF wit....nuances zijn er niet.
Ben je tegen het uitroeien van de witte neushoorn ben je onmiddellijk zelf een witte neushoorn.
Ga je op vakantie naar één of ander exotisch land ben je sowieso een pedofiel.
Heb je het ongeluk om te melden dat je in Brussel woont en daar eigenlijk graag woont wordt dat direct aanzien als meehuilen met de vijand en maak je sowieso deel uit van het complot.
Foute Conclusies alom en verdachtmakingen zijn hier schering en inslag geworden.Ik wil niemand verdenken maar heb de indruk dat velen hier nogal eens zitten reageren met de fles port of cognac binnen handbereik.
Ik heb de spijtige indruk dat met het huidige niveau nog heel weinig interessante boeiende mensen zullen aansluiten.....en die die er al waren blijven steeds meer weg.
Ik was daar vroeger niet zo van overtuigd maar ik begin nu toch beter te begrijpen waarom niemand maar dan ook niemand met die partij wil aan tafel zitten.

Zit veel waarheid in, zeker als ik naar de reakties kijk hier.

quercus 21 januari 2020 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9229500)
Een van onze betere forumleden... :-(

Er komt een punt waarop men het gewoon beu is om de dagelijkse flooding van anti-makakken berichtjes en andere Vlaams Blok propaganda te moeten doorscrollen in quasi elk topic.

Alleen reeds uw veelvuldig gebruik van deze denigrerende term maakt uw geklaag en gejank ongeloofwaardig.

fred vanhove 21 januari 2020 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9229569)
Welk punt ? Dat hij hier vrolijk "Blokkers" mag ontmenselijken tot uitschot, kakkerlakken, insecten die best worden vertrappeld, strontzakken...…….????

Zeg me eens waar ik dat dan heb gedaan ?
Dat er veel uitschot tussen zit heb ik misschien even aangehaald maar dat lees ik hier even goed over groenen liberalen en sossen. De meest fijnzinnige mensen kan je het nu bezwaarlijk noemen.

De woorden....insecten die best worden vertrappeld ....kakkerlakken strontzakken heb ik bij mijn weten nooit neergeschreven.
Als je me dat kan laten zien zal ik me zeker verontschuldigen.

Ik wacht en heb veel geduld.

Dadeemelee 21 januari 2020 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9229368)
Om de neergang van politics.be die toch wel een alarmerende omvang begint te vertonen kan het misschien een optie zijn om een interne splitsing door te voeren ?

Een extra subforum, onder de noemer : "Blokvrij" waar de niet-extreem rechtse forumleden eindelijk nog eens van gedachten kunnen wisselen zonder dat extreem rechtse trollen & de boemelie + Opa brigade uit de Vlaemsche rusthuizen elke discussie naar de kloten helpen zoals nu al maandenlang het geval is.

Niets belet de boemelies & Opa's om zelf een extreem rechts subforum aan te vragen, maar ondertussen zou de rest v/h forum -eindelijk...- nog eens over politiek kunnen dialogeren zonder al die asstalk die er uit Blokkers hun bek stroomt.

Ik weet niet of het veel gaat helpen, ze hebben waarschijnlijk een hoop slapende dubbelnicks die ze dan gaan aktiveren.

Verder is het ook best om discussies te vermijden zoals er nu al onder Blokkers zijn in de zin van:

Citaat:

Citaat:

Blokker1:
Stuur alle Moslims terug naar hun land.
Citaat:

Blokker2:
2
Citaat:

Blokker3:
3
etc...
Maar het is ondertussen inderdaad niet plezant meer. Draden die hen niet aanstaan flooden (hier met gezever over moslims en Walbaniërs) is een beproefde alt-right techniek.

Ik probeer ze gewoon te negeren.

Zipper 21 januari 2020 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9229789)
Zeg me eens waar ik dat dan heb gedaan ?
Dat er veel uitschot tussen zit heb ik misschien even aangehaald maar dat lees ik hier even goed over groenen liberalen en sossen. De meest fijnzinnige mensen kan je het nu bezwaarlijk noemen.

De woorden....insecten die best worden vertrappeld ....kakkerlakken strontzakken heb ik bij mijn weten nooit neergeschreven.
Als je me dat kan laten zien zal ik me zeker verontschuldigen.

Ik wacht.

Ik heb het uiteraard niet over u, maar over de topic-starter.

Anna List 21 januari 2020 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9229800)
Ik weet niet of het veel gaat helpen, ze hebben waarschijnlijk een hoop slapende dubbelnicks die ze dan gaan aktiveren.

Verder is het ook best om discussies te vermijden zoals er nu al onder Blokkers zijn in de zin van:



Maar het is ondertussen inderdaad niet plezant meer. Draden die hen niet aanstaan flooden (hier met gezever over moslims en Walbaniërs) is een beproefde alt-right techniek.

Ik probeer ze gewoon te negeren.

Is dat zo?

Of is het weer zo'n uitspraak die meer zegt over diegene die ze doet dan over wie hij beschuldigt? :lol:

Dadeemelee 21 januari 2020 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex (Bericht 9229459)
Beste,

Vroeger waren er aparte forumonderdelen waar zowel links als rechts kon beslissen wie er mee mocht discussiëren. Die fora zijn ter ziele gegaan, evenals een paar deelnemers (van stierlijke verveling gestorven in hun bureaustoel, meen ik me te herinneren)

Ik zou integendeel zelfs enkele fora willen schrappen om de zaak overzichtelijker te houden en foutieve plaatsing en dubbele topics te proberen inperken.

Mijn suggesties hierover waren o.a. 'Internationaal' en 'Europa' fusioneren in 'Buitenland' alsook 'Milieu' en 'Verkeer' samen, 'Staatsinrichting' en 'Partijpolitiek' bij 'Binnenland' gooien, en nog wat andere reorganisaties....

Pontifex.

Ik ben daar ook voor:

Twee hoofdrubrieken:

- Binnenland
- Buitenland (met Europa en Internationaal als subrubrieken)

te schrappen of eventueel als subrubriek in Binnenland of Buitenland:

- Onrust en Terrorisme
- Arabische wereld
- Vakbonden
- Economie
- Partijpolitiek en stromingen
- Staatsinrichting

Godsdienst, Maatschappij, Immigratie en Integratie en Samenleving bijeen.

Milieu, Wetenschap en Verkeer onder eenzelfde globale noemer.

fred vanhove 21 januari 2020 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9229801)
Ik heb het uiteraard niet over u, maar over de topic-starter.


Ok had het even mis voor dan.

Dadeemelee 21 januari 2020 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9229802)
Is dat zo?

Of is het weer zo'n uitspraak die meer zegt over diegene die ze doet dan over wie hij beschuldigt? :lol:

Niks dubbelnick hier mijnen beste.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be