Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   I love the Russians! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241195)

serres 14 november 2017 23:30

I love the Russians!
 
https://www.youtube.com/watch?v=pUBXXmtvutQ

serres 15 november 2017 15:59

europa (politiekers) begint het te snappen

https://www.youtube.com/watch?v=gxMkbhaaDz0

zonbron 15 november 2017 16:09

Een klein busje richting tropisch zwembad?

Dat vraagt om muziek! Russisch feestje...

https://www.youtube.com/watch?v=9B1M3IPVcXs

serres 15 november 2017 17:46

zonbron,ik heb altijd zo een beetje het idee gehad dat je een (beetje) traag van begrip bent

zonbron 15 november 2017 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door serres (Bericht 8573973)
zonbron,ik heb altijd zo een beetje het idee gehad dat je een (beetje) traag van begrip bent

Dank U meneer @serres. In dat geval doet het me ten zeerste spijt dat ik U in feite niet ken. Niet getreurd... :-P

Nu, zo'n filmpje waar ze wat volk op een klein busje laden en daar in het groot de tekst MASS DEPORTATION oversmeren overtuigt me echt niet.

Ik zie liever cijfers, statistieken... vrachtvliegtuigen, dat gaat nog sneller.

serres 15 november 2017 19:09

het is een begin

zonbron 15 november 2017 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door serres (Bericht 8574063)
het is een begin

We zien echter het tegenovergestelde. Nieuwe luchtvaartmaatschappijen doen gouden zaken, ze vliegen de gelukzoekers gewoonweg binnen, onder de radar.

Dit gebeurt zelfs op wereldwijd niveau. Sommige gebieden en landen worden 'leeggeplukt' anno 2017. Grootschalige mensenhandel, met medeweten van de VN en de internationale gemeenschap.

Ik zie geen 'terugkeer'. (Die vliegtuigen keren trouwens steevast leeg of met cargo terug.)

Refugee Airlines of zoiets, big money.

dpg 15 november 2017 20:49

Spelbreker, de arme serres zijn ballonekes doorprikken pfff kinderachtig net als liggen te roepen dat sinterklaas niet bestaat.

Gamla 16 november 2017 04:09

Het is allang hoog tijd dat de Russen hier orde op zaken komen stellen. Iets anders zit er niet meer op.
Het is mogelijk dat sommige Europese landen in dergelijk geval de zijde van Rusland zullen kiezen.
Dit onland is dom genoeg om dat niet te doen.

Skobelev 16 november 2017 06:15

Yep, met de Russen valt als bruin uitschot niet te lachen of petsen op uw bruin bakkes. :-P

Gamla 16 november 2017 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8574524)
Yep, met de Russen valt als bruin uitschot niet te lachen of petsen op uw bruin bakkes. :-P

Russen zijn mannen. Wij hebben rokjes aan.
De jeugdserie Keromar uit de jaren zestig was profetisch.

parcifal 16 november 2017 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8574524)
Yep, met de Russen valt als bruin uitschot niet te lachen of petsen op uw bruin bakkes. :-P

Daar moet ge zelfs geen bruin uitschot voor zijn.

Als gij of ik, of elke doorsnee rus zonder connecties daar iets mispeuter krijg je precies hetzelfde : petsen op uw bakkes.

Gamla 16 november 2017 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8574558)
Daar moet ge zelfs geen bruin uitschot voor zijn.

Als gij of ik, of elke doorsnee rus zonder connecties daar iets mispeuter krijg je precies hetzelfde : petsen op uw bakkes.

Rusland is nog bij zinnen. Het Westen is dat allang niet meer.
Weg met die rotzooi.

Skobelev 16 november 2017 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8574558)
Daar moet ge zelfs geen bruin uitschot voor zijn.

Als gij of ik, of elke doorsnee rus zonder connecties daar iets mispeuter krijg je precies hetzelfde : petsen op uw bakkes.

En zo hebben we het graag? Streng, maar rechtvaardig. ;-)

Zipper 16 november 2017 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8574600)
En zo hebben we het graag? Streng, maar rechtvaardig. ;-)

daarom misschien dat Russische toeristen het dikwijls zo bont maken in toeristische badplaatsen. (omdat ze "thuis" slaag krijgen vd flikken)
Russische toeristen worden het minst gegeerd in het buitenland.

Gamla 16 november 2017 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8574624)
daarom misschien dat Russische toeristen het dikwijls zo bont maken in toeristische badplaatsen. (omdat ze "thuis" slaag krijgen vd flikken)
Russische toeristen worden het minst gegeerd in het buitenland.

Schijten in het zwembad. Is het dat wat je bedoeld?

Skobelev 16 november 2017 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8574624)
daarom misschien dat Russische toeristen het dikwijls zo bont maken in toeristische badplaatsen. (omdat ze "thuis" slaag krijgen vd flikken)
Russische toeristen worden het minst gegeerd in het buitenland.

Dat is zoals met Engelsen. Maar het hangt heel veel af waar je op vakantie gaat of je al dan niet dergelijke toeristen tegenkomt.
Op Jamaïca zat ik ook tussen de Engelsen maar daar was van wangedrag absoluut geen sprake, integendeel. Aan toentertijd +2500€/per persoon (25 jaar geleden) zag je daar dan ook geen Costa-volk.

Als je in Turkijë tussen Boris en Yulia modaal wil gaan zitten....tja...eigen schuld?

IJsboer 16 november 2017 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8574187)
Spelbreker, de arme serres zijn ballonekes doorprikken pfff kinderachtig net als liggen te roepen dat sinterklaas niet bestaat.

Volgens mij gelooft hij zelfs nog dat spinnen hooi eten.

Anna List 16 november 2017 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8574638)
Dat is zoals met Engelsen. Maar het hangt heel veel af waar je op vakantie gaat of je al dan niet dergelijke toeristen tegenkomt.
Op Jamaïca zat ik ook tussen de Engelsen maar daar was van wangedrag absoluut geen sprake, integendeel. Aan toentertijd +2500€/per persoon (25 jaar geleden) zag je daar dan ook geen Costa-volk.

Als je in Turkijë tussen Boris en Yulia modaal wil gaan zitten....tja...eigen schuld?

Jamaica en eigenlijk heel de Caraiben hebben 'naar Europese normen' heel strenge wetten en zware straffen voor vrouwonvriendelijkheden, straffen die bovendien ook weldegelijk toegepast worden (ddll deportatie voor gewoon verbale vrouwonvriendelijke of sexueel getinte ongewenste praat etc).

Skobelev 16 november 2017 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8574777)
Jamaica en eigenlijk heel de Caraiben hebben 'naar Europese normen' heel strenge wetten en zware straffen voor vrouwonvriendelijkheden, straffen die bovendien ook weldegelijk toegepast worden (ddll deportatie voor gewoon verbale vrouwonvriendelijke of sexueel getinte ongewenste praat etc).

Tja, buiten het hotel was het ook niet altijd rozengeur en maneschijn hoor. De plaatselijke bevolking had het niet echt op de witte toeristen begrepen. Zonder begeleiding van een local gingen we ook niet uit het hotel. Maar de Engelsen die daar ook op verlof waren kwamen niet uit de onderlaag van de bevolking.
Geen enkele zatte Engelsman, noch vrouw, gezien op die kleine drie weken.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be