Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Mannen zijn vaker depressief (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243967)

fred vanhove 12 juni 2018 16:57

Mannen zijn vaker depressief
 
Wie het goed leest zal begrijpen dat vrouwen in grote mate bijdragen aan het probleem.
Vrouwen kunnen ten allen tijde het slachtoffertje spelen....wat flauwtjes doen en traantjes laten rollen.
Het viel me al op dat je eigenlijk omzeggens geen vrouwelijke daklozen ziet. Ze vinden wel altijd een goede ziel om wat bij te springen. Mannen moeten hun plan maar trekken ....desnoods buiten op de stoep.

https://www.hln.be/nina/psycho/waaro...egen~a61ad005/

dpg 12 juni 2018 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8737377)
Wie het goed leest zal begrijpen dat vrouwen in grote mate bijdragen aan het probleem.
Vrouwen kunnen ten allen tijde het slachtoffertje spelen....wat flauwtjes doen en traantjes laten rollen.
Het viel me al op dat je eigenlijk omzeggens geen vrouwelijke daklozen ziet. Ze vinden wel altijd een goede ziel om wat bij te springen. Mannen moeten hun plan maar trekken ....desnoods buiten op de stoep.

https://www.hln.be/nina/psycho/waaro...egen~a61ad005/

So what, je hoort hier toch niks anders dan dat we met teveel zijn op deze wereld, laat ze dus maar springen.

TV-verslaafde 12 juni 2018 17:35

Between a rock and a hard place, that's life.

Live by the sword, die by the sword.

The road to hell is paved with good intentions.

We moeten niets vrezen en beseffen dat de dood een deel van het leven is...

Depressie is niets, een beetje zoals een lichte verkoudheid. Het komt en gaat. Vecht er niet tegen.

Vrouwen kunnen niet helpen ze zijn teveel bekommerd om hun emoties. Een bleitende arts kan niet opereren...

Hmmm. Mss teveel wartaal...

TV-verslaafde 12 juni 2018 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8737382)
So what, je hoort hier toch niks anders dan dat we met teveel zijn op deze wereld, laat ze dus maar springen.

Juist, jij hebt het begrepen...

fred vanhove 12 juni 2018 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8737382)
So what, je hoort hier toch niks anders dan dat we met teveel zijn op deze wereld, laat ze dus maar springen.

Of we zijn met te veel op de wereld of die wereld is te klein ?

Demper 12 juni 2018 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8737377)
Wie het goed leest zal begrijpen dat vrouwen in grote mate bijdragen aan het probleem.
Vrouwen kunnen ten allen tijde het slachtoffertje spelen....wat flauwtjes doen en traantjes laten rollen.
Het viel me al op dat je eigenlijk omzeggens geen vrouwelijke daklozen ziet. Ze vinden wel altijd een goede ziel om wat bij te springen. Mannen moeten hun plan maar trekken ....desnoods buiten op de stoep.

https://www.hln.be/nina/psycho/waaro...egen~a61ad005/

Dat kan niet anders, ze staan onder leiding van de Westerse bitch.

alice 13 juni 2018 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8737377)
Wie het goed leest zal begrijpen dat vrouwen in grote mate bijdragen aan het probleem.
Vrouwen kunnen ten allen tijde het slachtoffertje spelen....wat flauwtjes doen en traantjes laten rollen.
Het viel me al op dat je eigenlijk omzeggens geen vrouwelijke daklozen ziet. Ze vinden wel altijd een goede ziel om wat bij te springen. Mannen moeten hun plan maar trekken ....desnoods buiten op de stoep.

https://www.hln.be/nina/psycho/waaro...egen~a61ad005/

Ik heb het goed gelezen. Mannen kunnen niet goed over hun gevoelens praten, zoeken geen hulp, zijn vaker alcohol of drugsverslaafd en zien niet dat ze een probleem hebben. Dank u wel voor het artikel!

fred vanhove 13 juni 2018 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 8737781)
Ik heb het goed gelezen. Mannen kunnen niet goed over hun gevoelens praten, zoeken geen hulp, zijn vaker alcohol of drugsverslaafd en zien niet dat ze een probleem hebben. Dank u wel voor het artikel!

Neen ik denk niet dat U alles heeft gelezen. U las alleen hetgeen U wou lezen.

Vrouwen willen niet dat mannen over hun gevoelens praten;


Ze willen zogezegd een kwetsbare man die over zijn emoties kan praten, maar opteren in de praktijk toch vaak voor de ontoegankelijke, zwijgende patser

dpg 13 juni 2018 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8737935)
Neen ik denk niet dat U alles heeft gelezen. U las alleen hetgeen U wou lezen.

Vrouwen willen niet dat mannen over hun gevoelens praten;


Ze willen zogezegd een kwetsbare man die over zijn emoties kan praten, maar opteren in de praktijk toch vaak voor de ontoegankelijke, zwijgende patser

Logisch toch,
ze zijn zelf één en al problemen, waarom zouden ze ook nog hun vent zijn problemen moeten aanhoren. Zoveel is dat stukje worst hen ook niet waard.

alice 13 juni 2018 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8737935)
Neen ik denk niet dat U alles heeft gelezen. U las alleen hetgeen U wou lezen.

Vrouwen willen niet dat mannen over hun gevoelens praten;


Ze willen zogezegd een kwetsbare man die over zijn emoties kan praten, maar opteren in de praktijk toch vaak voor de ontoegankelijke, zwijgende patser

Dat staat er dus niet. Maar is wat u wilt lezen?
Vrouwen zijn verschillend, maar ik kan me voorstellen dat mannen onder mekaar niet vaak of veel over emoties praten omdat dit niet als " mannelijk" wordt gezien ( staat er ook in! ) en dat vrouwen ook niet kiezen voor een man die de hele tijd maar door zanikt over emoties. En wie weet wat die patser allemaal vertelt, tussen de lakens ;-)

alice 13 juni 2018 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8737939)
Logisch toch,
ze zijn zelf één en al problemen, waarom zouden ze ook nog hun vent zijn problemen moeten aanhoren. Zoveel is dat stukje worst hen ook niet waard.

Uw mening is ronduit achterlijk. Vrouwen hebben niet meer of minder problemen dan mannen doen, wanneer post u eens iets inhoudelijk?
Die opmerking over een stukje worst is dan weer seksistisch tegenover mannen.

JimmyB 13 juni 2018 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 8737947)
Dat staat er dus niet. Maar is wat u wilt lezen?
Vrouwen zijn verschillend, maar ik kan me voorstellen dat mannen onder mekaar niet vaak of veel over emoties praten omdat dit niet als " mannelijk" wordt gezien ( staat er ook in! ) en dat vrouwen ook niet kiezen voor een man die de hele tijd maar door zanikt over emoties. En wie weet wat die patser allemaal vertelt, tussen de lakens ;-)

Ik lees dit nochtans ook. Men spreekt zelfs van een dubbele moraal bij de vrouwen.

dpg 13 juni 2018 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB (Bericht 8737971)
Ik lees dit nochtans ook. Men spreekt zelfs van een dubbele moraal bij de vrouwen.

Logisch toch,
die gevoelige man dient om er zelf beter van te worden, maar als het even kan toch nog liever een die niet zaagt en zeurt zoals zijzelf constant doen.

TV-verslaafde 13 juni 2018 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8737976)
Logisch toch,
die gevoelige man dient om er zelf beter van te worden, maar als het even kan toch nog liever een die niet zaagt en zeurt zoals zijzelf constant doen.

Ach zo, de gevoelige man om zijn emoties te lezen en te kunnen uitbuiten in hun voordeel. Lichaamstaal lezen e.d.

Iedereen heeft schrik van intimiteit en heeft duizenden defensies om alles terug te kaatsen. Niemand heeft echt contact, iedereen is een vreemde. Je bent altijd alleen. So what?

Vrouwen worden altijd emotioneel als het te confronterend wordt. "If looks could kill."

fred vanhove 13 juni 2018 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 8737947)
Dat staat er dus niet. Maar is wat u wilt lezen?
Vrouwen zijn verschillend, maar ik kan me voorstellen dat mannen onder mekaar niet vaak of veel over emoties praten omdat dit niet als " mannelijk" wordt gezien ( staat er ook in! ) en dat vrouwen ook niet kiezen voor een man die de hele tijd maar door zanikt over emoties. En wie weet wat die patser allemaal vertelt, tussen de lakens ;-)

Hoe dat staat er niet ? Het is nochtans letterlijk overgenomen uit de tekst.

JimmyB 13 juni 2018 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8738012)
Hoe dat staat er niet ? Het is nochtans letterlijk overgenomen uit de tekst.

Dit is gewoon een manier om niet depressief te worden, de krant gefiltered lezen.

Gipsy 13 juni 2018 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 8737781)
Ik heb het goed gelezen. Mannen kunnen niet goed over hun gevoelens praten, zoeken geen hulp, zijn vaker alcohol of drugsverslaafd en zien niet dat ze een probleem hebben. Dank u wel voor het artikel!

De mannen hebben meer pudeur dat klopt. Vrouwen kunnen gemakkelijk alles aan de neus van hun vriendinnen hangen soms zelfs intieme details. Als ge toch op de trein van de veralgemening wilt stappen kan ik ook zo beginnen.

Demper 13 juni 2018 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8737939)
Logisch toch,
ze zijn zelf één en al problemen, waarom zouden ze ook nog hun vent zijn problemen moeten aanhoren. Zoveel is dat stukje worst hen ook niet waard.

Vrouwen zijn vooral onbetrouwbaar, vele mannen blijven liever single ipv financiële risico's te nemen met een onhandelbaar, onvoorspelbaar en irrationeel bolwerk van intrige, drama, gezaag, gezeik, geruzie en miserie.

praha 13 juni 2018 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 8737781)
Ik heb het goed gelezen. Mannen kunnen niet goed over hun gevoelens praten, zoeken geen hulp, zijn vaker alcohol of drugsverslaafd en zien niet dat ze een probleem hebben. Dank u wel voor het artikel!

Gij leest toch ook maar de helft die Uw goed uitkomt hé

praha 13 juni 2018 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8737939)
Logisch toch,
ze zijn zelf één en al problemen, waarom zouden ze ook nog hun vent zijn problemen moeten aanhoren. Zoveel is dat stukje worst hen ook niet waard.

idd... die 'over zijn gevoelens kunnen praten' behelst dan enkel het gedeelte aan wat voor hen interessant is


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be