Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Nieuwe Holocaust deze eeuw !? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220503)

Gelukkoos 27 juni 2015 08:20

Nieuwe Holocaust deze eeuw !?
 
Is er deze eeuw vanuit rechtse hoek een nieuwe Holocaust te verwachten tegen moslims ?
Ook omdat het broedt ten hoofde van vele Europeanen.
Een ander deel van de bevolking stimuleert of zet zich in voor een multiculturele samenleving.
Ik ben eerder voorstander in een doorgedreven een-kind-politiek onder Europese moslims. Dus zwaar belasten indien ze te veel copuleren.

Dit is zware taal maar ik vind dat men steeds "het minst erge moet kiezen" !!!

Thuleander 27 juni 2015 08:53

Als een politicus nog maar zegt dat hij moslims buiten wil wordt hij juridisch vervolgd.
En jij denkt aan een holocaust op moslims?
Lol.

Een holocaust op niet-moslims/Europeanen is waarschijnlijker.
Die is al bezig.

Gelukkoos 27 juni 2015 09:21

Een andere oplossing zou zijn "de kracht van de pen".
Ik bedoel hiermede dat vele Europese moslims de gewelddadige passages uit de koran ontkennen en schrappen.
Dit zou pas een nieuwe wind zijn.
Alzo krijg je ook meer manpower om IS uit te roeien !

Snerror 27 juni 2015 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos (Bericht 7716048)
Een andere oplossing zou zijn "de kracht van de pen".
Ik bedoel hiermede dat vele Europese moslims de gewelddadige passages uit de koran ontkennen en schrappen.
Dit zou pas een nieuwe wind zijn.
Alzo krijg je ook meer manpower om IS uit te roeien !

Niemand met enige macht gaat dat ooit van hen eisen, en zelfs dan zouden ze dat nooit doen.

de vuile muilekoek 27 juni 2015 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7716010)
Als een politicus nog maar zegt dat hij moslims buiten wil wordt hij juridisch vervolgd.
En jij denkt aan een holocaust op moslims?
Lol.

Een holocaust op niet-moslims/Europeanen is waarschijnlijker.
Die is al bezig.

Hoelang kunnen West Europeanen (gewone burgers)hun ongenoegen blijven onderdrukken zou ik mij beginnen afvragen ,, en wat als dit ongenoegen vergroeit in haat & woede? ooit gaat de stoomketel ...beginnen fluiten:roll:

Gelukkoos 27 juni 2015 09:45

Als zulks een eis (om de koran aan te passen) uitgesmeerd wordt in de media, wordt hun het mes op de keel gezet.

de vuile muilekoek 27 juni 2015 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos (Bericht 7716117)
Als zulks een eis uitgesmeerd wordt in de media, wordt hun het mes op de keel gezet.

Scheetje ,niet vergeten dat Hitler ook de oorlog verloren heeft hoe wreed die zot ook was ... met angst komt de gezonde geest nergens... ik geloof in strijden bestrijden en uitroeien van het kwaad is de mens zijn taak , anders heeft het leven geen zin gehad. :roll:

Gelukkoos 27 juni 2015 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7716132)
Scheetje ,niet vergeten dat Hitler ook de oorlog verloren heeft hoe wreed die zot ook was ... met angst komt de gezonde geest nergens... ik geloof in strijden bestrijden en uitroeien van het kwaad is de mens zijn taak , anders heeft het leven geen zin gehad. :roll:

Angst is een stroom naar meer negativiteit.
De koran aanpassen (ook voor moslim kinderen en vrouwen) is een stroom van negatief naar positief.

circe 27 juni 2015 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7716010)
Als een politicus nog maar zegt dat hij moslims buiten wil wordt hij juridisch vervolgd.
En jij denkt aan een holocaust op moslims?
Lol.

Een holocaust op niet-moslims/Europeanen is waarschijnlijker.
Die is al bezig.

zo zie ik het ook.

Ofwel worden we uitgemoord, ofwel doen we het via de demografische manier. Hoe langer hoe minder Europeanen met meer dan vijf hersencellen willen in dit werelddeel nog kinderen op de wereld zetten, met de islamisering zo voor de neus.
Binnen vijftig jaar zijn we gehalveerd, nog eens vijftig erbij en de moslims kunnen aan de verdere volledige afbraak beginnen. Ze zullen niet versagen tot het er hier uitziet als in de verwoeste Noord-Afrikaanse of midden-oosterse islamitische paradijzen: Vervuild, Verkrot, Vernietigd, Verwoest, Verafrikaniseerd en dan Verlaten.....
Vraag is welk werelddeel deze sprinkhanenplaag dan verder nog zal kunnen leegzuigen.

daiwa 27 juni 2015 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7716084)
Niemand met enige macht gaat dat ooit van hen eisen, en zelfs dan zouden ze dat nooit doen.

Gewoon de wet toepassen moeten ze doen !
Oproepen tot geweld en moord zijn wettelijk verboden.

daiwa 27 juni 2015 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7716084)
Niemand met enige macht gaat dat ooit van hen eisen, en zelfs dan zouden ze dat nooit doen.

Dubbel.

Snerror 28 juni 2015 04:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 7717473)
Gewoon de wet toepassen moeten ze doen !
Oproepen tot geweld en moord zijn wettelijk verboden.

De staat zal altijd proberen de kalmte te bewaren, als dat inhoudt buigen voor de Islam zal ze dat ook doen.

Yordin 28 juni 2015 06:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos (Bericht 7715965)
Is er deze eeuw vanuit rechtse hoek een nieuwe Holocaust te verwachten tegen moslims ?
Ook omdat het broedt ten hoofde van vele Europeanen.
Een ander deel van de bevolking stimuleert of zet zich in voor een multiculturele samenleving.
Ik ben eerder voorstander in een doorgedreven een-kind-politiek onder Europese moslims. Dus zwaar belasten indien ze te veel copuleren.

Dit is zware taal maar ik vind dat men steeds "het minst erge moet kiezen" !!!

Het enige wat er zit aan te komen, is een soort van heksenjacht op mensen die politiek incorrect worden bevonden.

Peche 28 juni 2015 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7716154)
zo zie ik het ook.

Ofwel worden we uitgemoord, ofwel doen we het via de demografische manier. Hoe langer hoe minder Europeanen met meer dan vijf hersencellen willen in dit werelddeel nog kinderen op de wereld zetten, met de islamisering zo voor de neus.
Binnen vijftig jaar zijn we gehalveerd, nog eens vijftig erbij en de moslims kunnen aan de verdere volledige afbraak beginnen. Ze zullen niet versagen tot het er hier uitziet als in de verwoeste Noord-Afrikaanse of midden-oosterse islamitische paradijzen: Vervuild, Verkrot, Vernietigd, Verwoest, Verafrikaniseerd en dan Verlaten.....
Vraag is welk werelddeel deze sprinkhanenplaag dan verder nog zal kunnen leegzuigen.

Waarom nemen al die Vlaamse leeuwinnen hier niet woord bij daad?
Hoeveel kinderen kan je nog werpen denk je?

Wij mannen moeten onze Vlaamse vouwen volsteken tot ze haar menopauze bereikt heeft.

Maori 28 juni 2015 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7718054)
Waarom nemen al die Vlaamse leeuwinnen hier niet woord bij daad?
Hoeveel kinderen kan je nog werpen denk je?

Wij mannen moeten onze Vlaamse vouwen volsteken tot ze haar menopauze bereikt heeft.

Wij maken kinderen uit liefde, niet om als kanonnenvlees te gebruiken. En om geld in het laatje te krijgen.

fabianen 28 juni 2015 15:54

We denken alleen aan de Euro nu.Het volk kiest liever om afgeschoten te worden binnenkort.

Peche 28 juni 2015 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maori (Bericht 7718205)
Wij maken kinderen uit liefde, niet om als kanonnenvlees te gebruiken. En om geld in het laatje te krijgen.

Ja met liefde komde ver.. de linkerwang toekeren dus en uw populatie laten inhalen?

Benen open en der in roeren ja. Het is uw vaderlandse plicht!

andev 28 juni 2015 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos (Bericht 7715965)
Is er deze eeuw vanuit rechtse hoek een nieuwe Holocaust te verwachten tegen moslims ?
Ook omdat het broedt ten hoofde van vele Europeanen.
Een ander deel van de bevolking stimuleert of zet zich in voor een multiculturele samenleving.
Ik ben eerder voorstander in een doorgedreven een-kind-politiek onder Europese moslims. Dus zwaar belasten indien ze te veel copuleren.

Dit is zware taal maar ik vind dat men steeds "het minst erge moet kiezen" !!!

Ik zou hier niet spreken van een holocaust! Het is niet meer dan je land en je burgers verdedigen tegen "aanvallende" moslims! Dit is niet hetzelfde als wat er met de Joden gebeurde! Ook de omstandigheden gelijken niet op elkaar. De Joden toen hielden zich niet bezig met aanslagen en drongen de Duitsers toen niets op zoals de moslims dat nu overal ter wereld doen!
Een holocaust moeten de moslims niet krijgen. Een deel van hen onze en de andere democratische landen uitgooien is gewoon een absolute noodzakelijkheid! De laatste dagen hebben ze weer uitgebreid aangetoond wat voor een achterlijke gevaarlijke smeerlappen ze zijn!
En dat allemaal voor een verkrachter-caravaanrover en een Allah die niet bestaat!

andev 28 juni 2015 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos (Bericht 7716048)
Een andere oplossing zou zijn "de kracht van de pen".
Ik bedoel hiermede dat vele Europese moslims de gewelddadige passages uit de koran ontkennen en schrappen.
Dit zou pas een nieuwe wind zijn.
Alzo krijg je ook meer manpower om IS uit te roeien !

Het valt te vrezen dat dat niet genoeg zal zijn want de hardliners onder de moslims zullen dan nog harder toeslaan, ook naar andere moslims toe die hun mening niet delen! Dat soort ongedierte moet uitgeroeid worden en niet "36 keer in contact komen en gekend zijn door het gerecht" wanneer ze weer een grote slag hebben geslagen!
De houding van het gerecht loopt stilaan de spuigaten uit op dat gebied! Het is zoals met de illegalen die maar blijven rondlopen terwijl ze bevel kregen om het land te verlaten! En maar grote tamtam verkopen als er eindelijk een paar van hen het land uitvliegen terwijl ze weten dat er duizenden blijven rondlopen en er dagelijks honderden of meer nog binnensluipen!
Het gerecht is verantwoordelijk voor een deel van de ellende die moslims overal kunnen veroorzaken! Moslims moeten maar eventjes "racisme" roepen en onze hypocriete advocaten met al hun spelletjes staan klaar om ze te verdedigen en te laten lopen voor welke stomme niet ter zake doende redenen ook!
Onze democratie gebruiken ze om ze te misbruiken.
Onze wetten gebruiken ze om gespuis te laten lopen.
Goed bezig...

andev 28 juni 2015 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7717602)
De staat zal altijd proberen de kalmte te bewaren, als dat inhoudt buigen voor de Islam zal ze dat ook doen.

Ja, maar wie en wat is dat "de staat"?
Dat zijn de vertegenwoordigers die wij aan de macht brengen! Via het stemhokje moeten we misschien evolueren naar een politiestaat en een dictatuur die dan eindelijk zal ingrijpen om de mosliminvasie kordaat aan te pakken?
En dan hoor ik er meteen reageren met "hoe durf je zoiets voorstellen", maar als het in de plaats een moslimdictatuur moet worden waar we braaf zitten op te wachten, geef men dan toch maar het eerste!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be