Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Frank51 10 april 2015 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7609261)
Zo kennen we dat soort zwevertjes. Als het maar bizar genoeg is geloven ze alles, dan volstaat een anonieme getuigenis en het is een waarheid die in steen gebeiteld staat. Wetenschappelijke onderbouwing en controleerbare feiten zijn van geen belang voor dit soort figuren.

Zo kennen we dat soort zwevertjes. Als het maar in het vtm-nieuws komt geloven ze alles, dan volstaat een uitleg van één of andere wetenschapper en het is een waarheid die in steen gebeiteld staat. Dat er miljoenen getuigenissen zijn, beschrijvingen én foto's/video's van ufo's zijn van geen belang voor dit soort figuren.

Frank51 10 april 2015 08:26

Gary McKinnon is zo'n held die veel over had om de waarheid over buitenaardsen te achterhalen. Hij hackte NASA pc's.


SK: What did you find inside Nasa?

GM: One of these people was a Nasa photographic expert, and she said that in building eight of Johnson Space Centre they regularly airbrushed out images of UFOs from the high-resolution satellite imaging. What she said was there was there: there were folders called "filtered" and "unfiltered", "processed" and "raw", something like that.

I got one picture out of the folder, and bearing in mind this is a 56k dial-up, so a very slow internet connection, in dial-up days, using the remote control programme I turned the colour down to 4bit colour and the screen resolution really, really low, and even then the picture was still juddering as it came onto the screen.

But what came on to the screen was amazing. It was a culmination of all my efforts. It was a picture of something that definitely wasn't man-made.

It was above the Earth's hemisphere. It kind of looked like a satellite. It was cigar-shaped and had geodesic domes above, below, to the left, the right and both ends of it, and although it was a low-resolution picture it was very close up.

This thing was hanging in space, the earth's hemisphere visible below it, and no rivets, no seams, none of the stuff associated with normal man-made manufacturing.


Hij heeft het over de "Black Knight" waarschijnlijk



Ontdekt in 1954, 3 jaar voor de eerste Sputnik lancering. Het zou om een 13000 jaar oude satelliet gaan, en stuurt radiosignalen uit.

Indomitable 10 april 2015 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7609355)
Gary McKinnon is zo'n held die veel over had om de waarheid over buitenaardsen te achterhalen. Hij hackte NASA pc's.


SK: What did you find inside Nasa?

GM: One of these people was a Nasa photographic expert, and she said that in building eight of Johnson Space Centre they regularly airbrushed out images of UFOs from the high-resolution satellite imaging. What she said was there was there: there were folders called "filtered" and "unfiltered", "processed" and "raw", something like that.

I got one picture out of the folder, and bearing in mind this is a 56k dial-up, so a very slow internet connection, in dial-up days, using the remote control programme I turned the colour down to 4bit colour and the screen resolution really, really low, and even then the picture was still juddering as it came onto the screen.

But what came on to the screen was amazing. It was a culmination of all my efforts. It was a picture of something that definitely wasn't man-made.

It was above the Earth's hemisphere. It kind of looked like a satellite. It was cigar-shaped and had geodesic domes above, below, to the left, the right and both ends of it, and although it was a low-resolution picture it was very close up.

This thing was hanging in space, the earth's hemisphere visible below it, and no rivets, no seams, none of the stuff associated with normal man-made manufacturing.


Hij heeft het over de "Black Knight" waarschijnlijk



Ontdekt in 1954, 3 jaar voor de eerste Sputnik lancering. Het zou om een 13000 jaar oude satelliet gaan, en stuurt radiosignalen uit.

Klikkerdeklik!

Pandareus 10 april 2015 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7609335)
Zo kennen we dat soort zwevertjes. Als het maar in het vtm-nieuws komt geloven ze alles, dan volstaat een uitleg van één of andere wetenschapper en het is een waarheid die in steen gebeiteld staat. Dat er miljoenen getuigenissen zijn, beschrijvingen én foto's/video's van ufo's zijn van geen belang voor dit soort figuren.

Juist : al die getuigenissen vormen uiteraard geen wetenschappelijk bewijs.
Of dacht je dat men de getuigenissen van diegenen die de heilige madonna hebben zien verschijnen in Lourdes gaat aanvaarden om te concluderen dat Maria echt bestaat ?
Kom maar eens af met iets tastbaar. Er is ongetwijfeld heel veel bereidwilligheid bij de wetenschappers om een stuk van een UFO te onderzoeken.

Dixie 10 april 2015 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7607250)
Ik had het uiteraard niet tegen jou





Weinig kans dat een alien de aarde bezoekt? Ziehier de tunnelvisie. Venus is echt niet zo ver. Op Mars heb ik ook al 2 wezens en bomen gezien. Het meeste leven bevindt zich IN een planeet. Wat ik daarmee bedoel moet je zelf maar uitzoeken.

Kheb ook nog een spreukje voor jou:
Denial of evidence require strong blindness.

Fysiek bewijsmateriaal? De Maan bestaat ook niet dan.

Pindar is terug. Waarschijnlijk een tijd ontvoerd geweest door aliens :-)

Frank51 10 april 2015 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7609385)

Als die foto's genomen zijn tijdens de STS-88 missie, zal dit inderdaad dat stuk deken zijn. Foto's van de "Black Knight" zijn er dus niet, jammer.
Foto's zijn eigenlijk toch geen bewijs dusja.

microwezen 10 april 2015 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7609256)
Volgens onze kennis van technologie is het onmogelijk om verre interplanetaire reizen te maken.

Vertel dat maar aan de Voyagers ;)

Maar ik neem aan dat je interstellair bedoelt.
Tja, alleen maar even de lichtsnelheid overschrijden en het is opgelost.
Voyager 1 komt pas over 40000 jaar in de buurt van de volgende ster.

Bovenbuur 10 april 2015 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7609570)
Als die foto's genomen zijn tijdens de STS-88 missie, zal dit inderdaad dat stuk deken zijn. Foto's van de "Black Knight" zijn er dus niet, jammer.
Foto's zijn eigenlijk toch geen bewijs dusja.

Wat Frank zegt. Het gaat om een verhaal dat aan elkaar is gepuzzeld van meerdere momenten waarop er "iets" is waargenomen dat mogelijk rond de aarde zou draaien. (Omdat de Russen het absoluut niet door zouden hebben als er nooit een Apollo richting de maan vertrokken was, maar je wel met zekerheid kan zeggen of die ene radarblip geen ruimterots of stroompje in je apparaat is.) Het zou mij eerlijk gezegd compleet niet verbazen als er veel meer van dat soort momenten bestaan. Dat het object 13.000 jaar oud zou zijn lijkt dan ook compleet uit de lucht/ruimte gegrepen.

Die foto's vind ik trouwens wel mooi, kan ze op een esthetisch niveau wel waarderen.

Frank51 11 april 2015 20:08

We hebben genoeg voorbeelden van ufo encounters met enorm veel bewijsmateriaal. O'Hare, Bentwaters (Rendlesham Forest) , Phoenix lights,..
Het probleem is dat getuigenissen, foto's, video's, radioactiviteit, afdrukken allemaal niet gelden als bewijs voor de ontkenners. Simpelweg omdat hun verstand dit niet aankan. Nee, ze moeten een ufo voor hun neus zien landen, en dan nog. En dan nog.

Frank51 11 april 2015 20:14

Ken je de encounter van 62 kinderen in Ruwa, Zimbabwe? Ze hadden een ufo zien landen.



https://www.youtube.com/watch?v=IrM93GnmY4M

Ze hebben er ook tekeningen van gemaakt.
Als jullie nu echt denken dat ze 62 kinderen laten liegen voor een onnozele grap dan weet ik wie de crackpots zijn hier.

DeProf_eet 11 april 2015 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7610897)
Simpelweg omdat hun verstand dit niet aankan. Nee, ze moeten een ufo voor hun neus zien landen, en dan nog. En dan nog.

Cognitive dissonace, ik kan het niet genoeg herhalen. Allemaal schrik dat hun dom 9 to 5 jobke met hun 3 of meer koters die thuis met open bek staan te wachten, gevaar loopt. Dan voor de eenvoud maar de mainstream media volgen.

Frank51 11 april 2015 20:26

Ik heb nog altijd geen verklaring gekregen van jullie over de O'Hare ufo. Geen durf? Volgen jullie de verklaring van de FAA: het is een weerfenomeen?

De getuigenissen kun je hier lezen:
http://altereddimensions.net/2014/ch...-hundreds-2006

Sommige cases kun je simpelweg niet debunken met als uitleg chinese lampionnen of iets gelijkaardig belachelijks.

Frank51 11 april 2015 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7610910)
Cognitive dissonace, ik kan het niet genoeg herhalen. Allemaal schrik dat hun dom 9 to 5 jobke met hun 3 of meer koters die thuis met open bek staan te wachten, gevaar loopt. Dan voor de eenvoud maar de mainstream media volgen.

Idd, dat zijn dan nog meestal universitairen he? Volgens mij krijgen ze speciale brainwash-les. Lessen over de onzin van complottheorieën, Occam's Razor, het definiëren van paranoia mensen, wackos en believers. O WEE als er een universitair (wetenschap) in ufo's of een 9/11 complot gelooft! Dan verliest die idd zijn jobke

geertvdb 11 april 2015 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7610897)
We hebben genoeg voorbeelden van ufo encounters met enorm veel bewijsmateriaal. O'Hare, Bentwaters (Rendlesham Forest) , Phoenix lights,..
Het probleem is dat getuigenissen, foto's, video's, radioactiviteit, afdrukken allemaal niet gelden als bewijs voor de ontkenners. Simpelweg omdat hun verstand dit niet aankan. Nee, ze moeten een ufo voor hun neus zien landen, en dan nog. En dan nog.

Neen, wij vinden dat geen bewijs omdat het niet waar is.

Een bewijs is het volgende: een echte ufo die ik kan bezoeken, aanraken, van binnen inzitten en een toereke mee doen. Dan geloof ik het. Toon mij een alien waarmee ik op café kan en onder tafel kan drinken.

Maar al uw 'bewijsmateriaal' is allemaal vervalsbaar. Ik kan ook een filmpke maken en op youtube zetten. <Grappenmakers doen dat constant.

Frank51 11 april 2015 20:37

Meelopen met de kudde en braafjes binnen de lijntjes van de huidige vrijgegeven wetenschap denken, dat is makkelijk he. Ik zeg dat de Aarde groeit (5x ondertussen) omdat ik de feiten goed bekijk. Maar neen. Allemaal onzin. Ze mogen denken over mij wat ze willen. Ze kunnen mn kl* kussen. Ik denk juist en als iemand anders niet ziet wat ik zie, dan moet ik wel heel eenzaam zijn. Alleen jammer dat mensen mij niet snappen. Misschien moet ik eens tegen dolfijnen praten. Tschijnt dat die intelligent zijn

geertvdb 11 april 2015 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7610916)
Ik heb nog altijd geen verklaring gekregen van jullie over de O'Hare ufo. Geen durf? Volgen jullie de verklaring van de FAA: het is een weerfenomeen?

De getuigenissen kun je hier lezen:
http://altereddimensions.net/2014/ch...-hundreds-2006

Sommige cases kun je simpelweg niet debunken met als uitleg chinese lampionnen of iets gelijkaardig belachelijks.

Maar ik kan ook niet alle goocheltrucks verklaren. Is het daarom tovenarij? gelooft u dat mensen kunnen toveren?

Al die getuigenissen over uw O hara ufo zijn BS, nonsens! Gelooft gij ook nog in Sinterklaas?

Frank51 11 april 2015 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7610928)
Neen, wij vinden dat geen bewijs omdat het niet waar is.

Een bewijs is het volgende: een echte ufo die ik kan bezoeken, aanraken, van binnen inzitten en een toereke mee doen. Dan geloof ik het. Toon mij een alien waarmee ik op café kan en onder tafel kan drinken.

Maar al uw 'bewijsmateriaal' is allemaal vervalsbaar. Ik kan ook een filmpke maken en op youtube zetten. <Grappenmakers doen dat constant.

Wat doe jij op een forum? Stamcafé gesloten?

Frank51 11 april 2015 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7610935)
Maar ik kan ook niet alle goocheltrucks verklaren. Is het daarom tovenarij? gelooft u dat mensen kunnen toveren?

Al die getuigenissen over uw O hara ufo zijn BS, nonsens! Gelooft gij ook nog in Sinterklaas?

Tstaat op Wikipedia. Dan moet het wel waar zijn hé ;)http://en.wikipedia.org/wiki/2006_O'Hare_International_Airport_UFO_sighting

Yog Sothoth 11 april 2015 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7610910)
Cognitive dissonace, ik kan het niet genoeg herhalen. Allemaal schrik dat hun dom 9 to 5 jobke met hun 3 of meer koters die thuis met open bek staan te wachten, gevaar loopt. Dan voor de eenvoud maar de mainstream media volgen.

Ge valt in herhaling met uw zever. Ik vraag me af wat voor leven jij dan wel leidt, als je zo neerkijkt op een "9 to 5 jobke".

Yog Sothoth 11 april 2015 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7610934)
Meelopen met de kudde en braafjes binnen de lijntjes van de huidige vrijgegeven wetenschap denken, dat is makkelijk he. Ik zeg dat de Aarde groeit (5x ondertussen) omdat ik de feiten goed bekijk. Maar neen. Allemaal onzin. Ze mogen denken over mij wat ze willen. Ze kunnen mn kl* kussen. Ik denk juist en als iemand anders niet ziet wat ik zie, dan moet ik wel heel eenzaam zijn. Alleen jammer dat mensen mij niet snappen. Misschien moet ik eens tegen dolfijnen praten. Tschijnt dat die intelligent zijn

De aarde groeit? Serieus, man, het wordt hier gewoon met de minuut zotter en zotter. Gooi dit feiten die je zo goed bekeken hebt dan maar eens op tafel!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be