Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

praha 27 maart 2016 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8042937)
Ik heb nooit gesteld dat iets gekopieerd is. Anderen en beter geplaatsten dan u en ik lijken deze mening toegedaan. Overigens is dit gepraat van u uiteindelijk allemaal naast de kwestie.

Het gaat erover dat betrouwbare mensen (gaande van astronauten, via piloten en via piloten naar radardeskundigen en naar mensen hun sporen hebben verdiend in de luchtvaarttechniek , enz) tijdens hun werk (dat betrekking heeft of verband houdt met vliegende tuigen) tot het besluit zijn gekomen dat er vreemde tuigen ons luchtruim bevolken die tot zulke prestaties in staat zijn dat men zich ernstig de vraag moet stellen of ze van deze wereld zijn.

Het kan blijkbaar niet tot uw brein doordringen dat deze mensen dit niet 'zo maar' zeggen of 'voor de lol'. Of dat ze dit allemaal fantaseren op hun oude dag. Want heel wat van die personen zijn op het ogenblik van de interviews op pensioen. En zij verhalen -op basis van hun jarenlange beroepservaring op dit punt- wetenswaardigheden die blijkbaar het daglicht niet mochten zien van hun overheid. Want deze hindernis komt telkens weer terug.

Het wordt dus de hoogste tijd dat u tegenover het hele ufo-gebeuren een meer zinnige houding aanneemt. Weliswaar een kritische houding, maar ook een verstandige.

Ge zijt naast rond de hete brij aan 't fietsen.


Het ging erover of dat onze technologie gekopieerd of geïnspireerd was op alien-technologie en of dat dat voor ons zou verborgen blijven.
wel, ALS uw geëerde 'betrouwbare mensen' dat zouden stellen dan weten we alvast dat het prietpraat is.

Peche 28 maart 2016 08:46

@Praha, tijd de film te bespreken? Are we in contact with another mind?

kiko 28 maart 2016 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8044498)
Geef eens een voorbeeld van stukje technologie waarvan de oorsprong niet te traceren valt in het normale discours

Je denkt toch niet dat je ook maar één voorbeeld zult krijgen ?

Het Oosten 28 maart 2016 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 8045119)
Je denkt toch niet dat je ook maar één voorbeeld zult krijgen ?

Daarover gaat het eigenlijk niet.

Het gaat over het feit dat er bestuurde vliegende voorwerpen gespot worden in het luchtruim van alle continenten door niet de eerste en de beste personen (alhoewel doorsnee-mensen deze observaties tevens doen).

Voorwerpen die tot zulke vliegprestaties in staat zijn die wij met onze huidige (bekende) technologie niet kunnen evenaren. Men noemt die voorwerpen 'niet-identificeerbare vliegende voorwerpen', of in het Engels :'ufo's'. D�*�*rover gaat het in essentie. Men kan het bestaan van zulke tuigen gewoonweg niet meer ontkennen.

Het Oosten 29 maart 2016 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8042005)
Dat was nog niet het tipje van de ijsberg ;)

Filmpje fake? Mogelijk.

https://m.youtube.com/watch?v=czKEJEFNwUY

Peche 29 maart 2016 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8047497)

En dit dan:
https://www.youtube.com/watch?v=GqAllf_BKEw

Het Oosten 29 maart 2016 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8047509)

Dit? Dat is fake.

Peche 29 maart 2016 18:38

Er is toch altijd zoiets geweest, "aliens on the moons".
En van die complottheorieën over de achterkant van de maan.

praha 29 maart 2016 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8045332)
Daarover gaat het eigenlijk niet.

Het gaat over het feit dat er bestuurde vliegende voorwerpen gespot worden in het luchtruim van alle continenten door niet de eerste en de beste personen (alhoewel doorsnee-mensen deze observaties tevens doen).

awel awel awel... bestuurde vliegende voorwerpen ?
Vertel eens hoe we dat denken te weten ... toch niet die vermeende onfeilbare respectabele getuigen ?

Citaat:

Voorwerpen die tot zulke vliegprestaties in staat zijn die wij met onze huidige (bekende) technologie niet kunnen evenaren.
Juist daarom zou je er de nodige kritische houding op moeten nahouden.
Er is tot nu toe, ik kan me vergissen, geen enkel geval bekend waarbij geverifieerd is dat die bijzonder 'vliegprestaties' ook werkelijkheid waren.

Citaat:

Men noemt die voorwerpen 'niet-identificeerbare vliegende voorwerpen', of in het Engels :'ufo's'. D�*�*rover gaat het in essentie. Men kan het bestaan van zulke tuigen gewoonweg niet meer ontkennen.
Neen, men noemt alle niet te identificeerbare vliegende objecten ufo's.
Een term die inderdaad niet te ontkennen valt, bij definitie.
Je doet het voorkomen als ware het dat die term is uitgevonden speciaal om uw 'bestuurde vliegende objecten met bijzonder meta-technologische vliegprestaties' te beschrijven.

praha 29 maart 2016 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8047497)

... tsss al die ufo's die hier crashen.
De zaak moet ondertussen bezaaid zijn met die dingen.

Wat een bijzondere niet-met-onze-technologie-te-evenaren vliegprestaties toch

Pandareus 30 maart 2016 05:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8047518)
Er is toch altijd zoiets geweest, "aliens on the moons".
En van die complottheorieën over de achterkant van de maan.

Ja hoor : hier is een foto van de nazi basis op de maan


Peche 30 maart 2016 06:28

Hebt ge netflix? Daar staat een docu op over rare dingen op de maan.
Eerst lachte ik er ook mee, na die docu stelde ik me toch vragen.
"Zijn die beelden echt?" Als ze echt zijn zijn er toch rare dingen op de maan.

geertvdb 30 maart 2016 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8047891)
Hebt ge netflix? Daar staat een docu op over rare dingen op de maan.
Eerst lachte ik er ook mee, na die docu stelde ik me toch vragen.
"Zijn die beelden echt?" Als ze echt zijn zijn er toch rare dingen op de maan.

Als.

Peche 30 maart 2016 08:01

Wel Geert, ik denk niet dat het alien is. Ik denk dat wij mensen veel verder staan dan we durven vermoeden.
Zoiets als de Jetsons :)
https://www.youtube.com/watch?v=cArZavRkRYI
Vanaf 3min. It is real.

Het Oosten 30 maart 2016 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8047751)
awel awel awel... bestuurde vliegende voorwerpen ?
Vertel eens hoe we dat denken te weten ... toch niet die vermeende onfeilbare respectabele getuigen ?


Juist daarom zou je er de nodige kritische houding op moeten nahouden.
Er is tot nu toe, ik kan me vergissen, geen enkel geval bekend waarbij geverifieerd is dat die bijzonder 'vliegprestaties' ook werkelijkheid waren.


Neen, men noemt alle niet te identificeerbare vliegende objecten ufo's.
Een term die inderdaad niet te ontkennen valt, bij definitie.
Je doet het voorkomen als ware het dat die term is uitgevonden speciaal om uw 'bestuurde vliegende objecten met bijzonder meta-technologische vliegprestaties' te beschrijven.

Het zal nog niet zijn!

Eén radar zou zich kunnen vergissen omdat hij bijvoorbeeld niet goed werkt. Maar, helaas voor u, het zijn veel radars die deze vliegprestaties vastleggen. Zij zouden zich dan allemaal vergissen.

Eén piloot zou zich kunnen vergissen, dat is waar. En twee piloten ook. Misschien zelfs drie. ¨Maar niet zovele piloten overal ter wereld.
Wanneer bovendien de bevindingen van die piloten vaak worden bevestigd door de grondradar, dan is het plaatje duidelijk.

Toch maar eens wat bijscholen op dit vlak. Ik raad u het zeer gedegen (en nuchter) boek aan van Leslie Kean, UFO ‘s. Een relatief recent boek uit 2010. Het is wel in het Engels, maar dat zal voor u wel geen probleem zijn.

Dit natuurlijk indien u zich wilt informeren. Als u daarentegen zegt: “heel die ufo-geschiedenis, is larie en apekool”, tja dan zijn we uitgepraat.

Het Oosten 30 maart 2016 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8047753)
... tsss al die ufo's die hier crashen.
De zaak moet ondertussen bezaaid zijn met die dingen.

Wat een bijzondere niet-met-onze-technologie-te-evenaren vliegprestaties toch


En waarom zou die niet kunnen crashen? Zelfs een vogel kan crashen. Niet vaak, maar het gebeurt.

Een tot nu toe niet gekende (of bekend gemaakte) technologie, is niet volmaakt. Niets is volmaakt.

Another Jack 30 maart 2016 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8048023)
En waarom zou die niet kunnen crashen? Zelfs een vogel kan crashen. Niet vaak, maar het gebeurt.

Een tot nu toe niet gekende (of bekend gemaakte) technologie, is niet volmaakt. Niets is volmaakt.

En waarom zouden ze niet van slagroom gemaakt zijn?

Zie je, het is absurd en onnozel om eigenschappen toe te dichten aan iets wat "unidentified" is.

Het Oosten 30 maart 2016 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8048028)
En waarom zouden ze niet van slagroom gemaakt zijn?

Zie je, het is absurd en onnozel om eigenschappen toe te dichten aan iets wat "unidentified" is.

Helemaal niet. U bent -weer eens- kortzichtig bezig. Deze tuigen zijn ‘unidentified’ omdat we hen nergens kunnen thuisbrengen. Men kan hen niet catalogiseren omdat ze er anders uitzien dan onze ‘vlieg’ tuigen die wij doorgaans kennen. Met andere woorden we (her)kennen ze niet. Zij lijken ook anders te ‘vliegen’ vermits ze geen vleugels hebben of wieken (heli’s) die hen dragen. En dus moeten ze gebruik maken van een andere niet gekende (of bekend gemaakte…) propulsie-kracht. De plotse geweldige acceleraties van deze tuigen vormen een enigma.

Daarentegen zijn deze onbekende vliegende tuigen niet ‘unidentified’ voor wat hun vliegbewegingen betreft. Men kan die vaak volgen op de radar. En telkens weer staat men versteld van de snelheid en het plotse veranderen van richting. Dat zijn nu eenmaal de feiten. Ontkennen heeft geen zin. Radars over de hele wereld liegen niet.

Another Jack 30 maart 2016 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8048064)
Helemaal niet. U bent -weer eens- kortzichtig bezig. Deze tuigen zijn ‘unidentified’ omdat we hen nergens kunnen thuisbrengen. Men kan hen niet catalogiseren omdat ze er anders uitzien dan onze ‘vlieg’ tuigen die wij doorgaans kennen. Met andere woorden we (her)kennen ze niet. Zij lijken ook anders te ‘vliegen’ vermits ze geen vleugels hebben of wieken (heli’s) die hen dragen. En dus moeten ze gebruik maken van een andere niet gekende (of bekend gemaakte…) propulsie-kracht. De plotse geweldige accelaraties van deze tuigen vormt een enigma.

Daarentegen zijn deze onbekende vliegende tuigen niet ‘unidentified’ voor wat hun vliegbewegingen betreft. Men kan die vaak volgen op de radar. En telkens weer staat men versteld van de snelheid en het plotse veranderen van richting. Dat zijn nu eenmaal de feiten. Ontkennen heeft geen zin. Radars over de hele wereld liegen niet.

Kunnen we uitsluiten dat ze van slagroom zijn gemaakt?
Neen toch?
We mogen niks uitsluiten!

Het Oosten 30 maart 2016 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8048078)
Kunnen we uitsluiten dat ze van slagroom zijn gemaakt?
Neen toch?
We mogen niks uitsluiten!

Bent u nu fier op uw antwoord?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be