Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Elio di Supo 30 juli 2020 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9401215)
'Groen' lachen wordt het voor u en uw acolieten.


Eyjafjallajökull 30 juli 2020 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9401239)

Een alien ! Het bewijs ! 8O

Elio di Supo 30 juli 2020 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9401242)
Een alien ! Het bewijs ! 8O

En dan nog wel ene die Groen lacht.

Het Oosten 31 juli 2020 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9400699)
Heb je al enig bewijs dan ?

Als het Pentagon (!) heel die ufo-bedoening nu in het openbaar ernstig neemt (in plaats van vroeger -en dit meer dan 50 of 60 jaar lang!- alles steevast te ontkennen...), ja dan is er wel degelijk iets aan de hand hierboven, niet?

Nu, het Pentagon heeft het wel moeten in de openbaarheid brengen omdat hun piloten er niet langer over wilden zwijgen. Deze piloten wezen ook op herhaaldelijke 'near collisions' met ufo's . En dan valt er niet zoveel meer mee te lachen voor deze militaire piloten en wilden zij ernstig genomen worden. Hetgeen nu ook eindelijk gebeurt.

Ook piloten van lijnvliegtuigen worden nu ernstig genomen wanneer zij geconfronteerd worden met deze ongekende vliegende tuigen. Vroeger werden ze ontslagen indien ze daarover durfden te praten! We gaan er dus op vooruit.

Alleen (zéér) domme debunkers steken nog altijd hun kop in het zand.

kiko 31 juli 2020 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9401368)
Als het Pentagon (!) heel die ufo-bedoening nu in het openbaar ernstig neemt (in plaats van vroeger -en dit meer dan 50 of 60 jaar lang!- alles steevast te ontkennen...), ja dan is er wel degelijk iets aan de hand hierboven, niet?

Nu, het Pentagon heeft het wel moeten in de openbaarheid brengen omdat hun piloten er niet langer over wilden zwijgen. Deze piloten wezen ook op herhaaldelijke 'near collisions' met ufo's . En dan valt er niet zoveel meer mee te lachen voor deze militaire piloten en wilden zij ernstig genomen worden. Hetgeen nu ook eindelijk gebeurt.

Ook piloten van lijnvliegtuigen worden nu ernstig genomen wanneer zij geconfronteerd worden met deze ongekende vliegende tuigen. Vroeger werden ze ontslagen indien ze daarover durfden te praten! We gaan er dus op vooruit.

Alleen (zéér) domme debunkers steken nog altijd hun kop in het zand.

Fijn.

Laat de wazige filmpjes maar komen, waar wacht je op ?

Eduard Khil 31 juli 2020 18:12


Eduard Khil 31 juli 2020 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9401368)
Als het Pentagon (!) heel die ufo-bedoening nu in het openbaar ernstig neemt (in plaats van vroeger -en dit meer dan 50 of 60 jaar lang!- alles steevast te ontkennen...), ja dan is er wel degelijk iets aan de hand hierboven, niet?

Nu, het Pentagon heeft het wel moeten in de openbaarheid brengen omdat hun piloten er niet langer over wilden zwijgen. Deze piloten wezen ook op herhaaldelijke 'near collisions' met ufo's . En dan valt er niet zoveel meer mee te lachen voor deze militaire piloten en wilden zij ernstig genomen worden. Hetgeen nu ook eindelijk gebeurt.

Ook piloten van lijnvliegtuigen worden nu ernstig genomen wanneer zij geconfronteerd worden met deze ongekende vliegende tuigen. Vroeger werden ze ontslagen indien ze daarover durfden te praten! We gaan er dus op vooruit.

Alleen (zéér) domme debunkers steken nog altijd hun kop in het zand.


wie weet hoe lang die aliens hier al zijn en welke geheime dossiers er nog allemaal op tafel gaan komen nu dat het pentagon de boeken gaat opendoen. We zouden nog eens kunnen verschieten


Het Oosten 31 juli 2020 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9401907)
Fijn.

Laat de wazige filmpjes maar komen, waar wacht je op ?


Sommige debunkers voelen zich zonder ‘filmpjes’ doodongelukkig. Het zij zo.

kiko 31 juli 2020 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9401978)
Sommige debunkers voelen zich zonder ‘filmpjes’ doodongelukkig. Het zij zo.

Een stuk van een UFO is ook goed.

Bij voorkeur met een labeltje "made on Xbrorgll" erop.

Eduard Khil 31 juli 2020 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9401996)
Een stuk van een UFO is ook goed.

Bij voorkeur met een labeltje "made on Xbrorgll" erop.

aha! Dan kunnen we alvast die inklaringsfactuur van de douane naar ginder sturen! Dokken gaan ze! Laat de Aliens de crisis betalen!

Het Oosten 31 juli 2020 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9401996)
Een stuk van een UFO is ook goed.

Bij voorkeur met een labeltje "made on Xbrorgll" erop.

Misschien een 'leuk' filmpje voor u:


patrickve 31 juli 2020 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9401368)
Alleen (zéér) domme debunkers steken nog altijd hun kop in het zand.

Ik zal het zo zeggen: ik denk niet dat wij bezocht worden door vreemde wezentjes die zo nu en dan hun sportkar laten zien ; maar ik hou de mogelijkheid open, dat dat bijzonder domme en oninteressante schepsels zijn.

Maw, oftewel bestaan die niet, oftewel zijn ze zodanig weinig interessant dat het de moeite niet is om U af te vragen of ze bestaan of niet.

De reden daartoe is heel simpel: ze zijn bij mij nog nooit openlijk op bezoek geweest, hebben mij niet openlijk gecontacteerd, en ik heb niet de minste vorm van verzoek van ontmoeting of zo gekregen. Welnu, moesten die wezens ook maar het minste beetje intelligent en interessant zijn, dan zouden ze natuurlijk in de eerste plaats de meest interessante aardbewoners bezoeken en contacteren he. Maar ik heb niks gehoord.

Dus oftewel bestaan die niet, oftewel zijn dat zo een oenen dat het de moeite niet is om er tijd aan te verliezen.

Zo, dat moest eens van mijn hart.
:lol:

kiko 31 juli 2020 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9402017)
Misschien een 'leuk' filmpje voor u:


Dat is de meest duidelijke afbeelding die je ooit al gepost hebt.

Het Oosten 31 juli 2020 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9402099)
Ik zal het zo zeggen: ik denk niet dat wij bezocht worden door vreemde wezentjes die zo nu en dan hun sportkar laten zien ; maar ik hou de mogelijkheid open, dat dat bijzonder domme en oninteressante schepsels zijn.

Maw, oftewel bestaan die niet, oftewel zijn ze zodanig weinig interessant dat het de moeite niet is om U af te vragen of ze bestaan of niet.

De reden daartoe is heel simpel: ze zijn bij mij nog nooit openlijk op bezoek geweest, hebben mij niet openlijk gecontacteerd, en ik heb niet de minste vorm van verzoek van ontmoeting of zo gekregen. Welnu, moesten die wezens ook maar het minste beetje intelligent en interessant zijn, dan zouden ze natuurlijk in de eerste plaats de meest interessante aardbewoners bezoeken en contacteren he. Maar ik heb niks gehoord.

Dus oftewel bestaan die niet, oftewel zijn dat zo een oenen dat het de moeite niet is om er tijd aan te verliezen.

Zo, dat moest eens van mijn hart.
:lol:

Hier stelt zich een prangende vraag: zouden zeer intelligente wezens wel op bezoek willen komen bij u? Want er is een verschil tussen een persoon die zich interessant noemt maar het -misschien- niet echt is.

Het Oosten 31 juli 2020 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9402108)
Dat is de meest duidelijke afbeelding die je ooit al gepost hebt.

Ik vermoedde al dat u verkikkerd was op simplistische filmpjes.

kiko 31 juli 2020 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9402196)
Ik vermoedde al dat u verkikkerd was op simplistische filmpjes.

Betrapt.

Nu nog een UFO betrappen, en we zijn er.

Libro 31 juli 2020 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9402198)
Betrapt.

Nu nog een UFO betrappen, en we zijn er.


Eduard Khil 31 juli 2020 22:00

opletten met die Aliens

kojak 1 augustus 2020 04:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9402099)
Ik zal het zo zeggen: ik denk niet dat wij bezocht worden door vreemde wezentjes die zo nu en dan hun sportkar laten zien ; maar ik hou de mogelijkheid open, dat dat bijzonder domme en oninteressante schepsels zijn.

Maw, oftewel bestaan die niet, oftewel zijn ze zodanig weinig interessant dat het de moeite niet is om U af te vragen of ze bestaan of niet.

De reden daartoe is heel simpel: ze zijn bij mij nog nooit openlijk op bezoek geweest, hebben mij niet openlijk gecontacteerd, en ik heb niet de minste vorm van verzoek van ontmoeting of zo gekregen. Welnu, moesten die wezens ook maar het minste beetje intelligent en interessant zijn, dan zouden ze natuurlijk in de eerste plaats de meest interessante aardbewoners bezoeken en contacteren he. Maar ik heb niks gehoord.

Dus oftewel bestaan die niet, oftewel zijn dat zo een oenen dat het de moeite niet is om er tijd aan te verliezen.

Zo, dat moest eens van mijn hart.
:lol:

https://www.youtube.com/watch?v=3XHWIEZawRw

:lol: ;)

Elio di Supo 1 augustus 2020 06:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9401947)
wie weet hoe lang die aliens hier al zijn en welke geheime dossiers er nog allemaal op tafel gaan komen nu dat het pentagon de boeken gaat opendoen. We zouden nog eens kunnen verschieten


De Fuhrer en zijn opblaaspop.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be