Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Vader en zoon afgeranseld na brengen van alcohol naar pitazaak (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243567)

Vlad 14 mei 2018 23:10

Vader en zoon afgeranseld na brengen van alcohol naar pitazaak
 
Citaat:

Zaterdagavond werden in Antwerpen een vader en zoon in elkaar geslagen door een tiental allochtonen nadat ze alcohol hadden meegebracht naar een terras van een halal-pitazaak. Ze werden bekogeld met stoelen en kregen rake klappen. Beide mannen moesten afgevoerd worden naar het ziekenhuis. De vader liep een beenbreuk op, de zoon ernstige hoofdwonden. Bron.
Zonder woorden.

Demper 15 mei 2018 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8715881)
Zonder woorden.

Is dat zo?
Zonder woorden?

Het VB waarschuwt hier al jaren voor.
Dat doen ze met woorden.

En wat hebben jullie gedaan?

maddox 15 mei 2018 01:21

Ik juich dat toe, drugkoeriers verdienen niet beter.


(voor hen die niet beter weten, sarcasme in overdrijfmodus)

dpg 15 mei 2018 06:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8715881)
Zonder woorden.

De eigenaar is de baas in zijn zaak, of dat nu een pita-zaak of een frituur is.

En als die vind dat ge daar niet moet komen onder invloed en met drank die je ook nog eens elders kocht dan is dat zijn goed recht.

En als ze dat niet goedschiks begrijpen, dan zullen ze het wel met wat krachtigere argumenten begrepen hebben dat ze de gastvrijheid van die eigenaar niet moeten misbruiken.

Pericles 15 mei 2018 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715922)
De eigenaar is de baas in zijn zaak, of dat nu een pita-zaak of een frituur is.

En als die vind dat ge daar niet moet komen onder invloed en met drank die je ook nog eens elders kocht dan is dat zijn goed recht.

En als ze dat niet goedschiks begrijpen, dan zullen ze het wel met wat krachtigere argumenten begrepen hebben dat ze de gastvrijheid van die eigenaar niet moeten misbruiken.

Dat is dan zo een beetje hetzelfde als dat Vlaanderen van ons is en als de buitenlanders ons niet aanstaan dan mogen we ze buiten kloppen? :-D

Skobelev 15 mei 2018 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8715923)
Dat is dan zo eenbeetje hetzelfde als dat Vlaanderen van ons is en als de buitenlanders ons niet aanstaan dan mogen we ze buiten kloppen? :-D

Dat is waarschijnlijk "iets anders" ;-)

Geweld mag maar uit 1 richting komen voor onze multiculturele linkse rukkers.

dpg 15 mei 2018 06:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8715925)
Dat is waarschijnlijk "iets anders" ;-)

Geweld mag maar uit 1 richting komen voor onze multiculturele linkse rukkers.

Ge laat u duidelijk graag doen in tegenstelling tot de eigenaar van die zaak.

Skobelev 15 mei 2018 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715926)
Ge laat u duidelijk graag doen in tegenstelling tot de eigenaar van die zaak.

Moet je niet schermen met "België is een rechtstaat" en " je mag het recht niet in eigen hand nemen"? Of met "geweld is het monopolie van de politie"?

Maar kom gerust bij mij thuis eens proberen...

dpg 15 mei 2018 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8715927)
Moet je niet schermen met "België is een rechtstaat" en " je mag het recht niet in eigen hand nemen"? Of met "geweld is het monopolie van de politie"?

Maar kom gerust bij mij thuis eens proberen...

Toon je goed hart en nodig die vader en zoon uit om te doen wat ze willen bij u thuis.

maddox 15 mei 2018 07:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715932)
Toon je goed hart en nodig die vader en zoon uit om te doen wat ze willen bij u thuis.

Zelfs al heb ik gasten die blijkbaar ongewenst zijn, ga ik onbekenden, laat staan bekenden niet toelaten mijn gasten het hospitaal in te slaan.

Dat doe ik zelf dan wel.

Bobke 15 mei 2018 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715922)
De eigenaar is de baas in zijn zaak, of dat nu een pita-zaak of een frituur is.

En als die vind dat ge daar niet moet komen onder invloed en met drank die je ook nog eens elders kocht dan is dat zijn goed recht.

En als ze dat niet goedschiks begrijpen, dan zullen ze het wel met wat krachtigere argumenten begrepen hebben dat ze de gastvrijheid van die eigenaar niet moeten misbruiken.

Ik heb begrepen dat het de eigenaar niet was.

dpg 15 mei 2018 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8715934)
Zelfs al heb ik gasten die blijkbaar ongewenst zijn, ga ik onbekenden, laat staan bekenden niet toelaten mijn gasten het hospitaal in te slaan.

Dat doe ik zelf dan wel.

Je verwijt dus die andere klanten dat ze dus wel ingegrepen hebben en niet als laffe honden hun GSM boven haalden om het voorval te filmen als getuigen ?

Citaat:

De uitbater sprak de twee mannen daarop aan, aangezien er geen alcohol verkocht wordt in de pitazaak, waarna er een stevige vechtpartij ontstond.

maddox 15 mei 2018 08:22

Dus u keurt geweld goed om vervelende mensen te verwijderen?

Het Verzet 15 mei 2018 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715949)
Je verwijt dus die andere klanten dat ze dus wel ingegrepen hebben en niet als laffe honden hun GSM boven haalden om het voorval te filmen als getuigen ?

Nee, nee, dat is positief!

Wat is't volgende? Homo's daar zomaar hand in hand laten passeren? Pfff, stel je voor zeg!

Nu ja, je ziet de beelden maar wat is het volledige verhaal? Voor't zelfde geld waren ze onder invloed zelf boel beginnen zoeken.
Er zijn trouwens niet veel zaken waar je je eigen drank moet meebrengen.
En die mannen, die lossen dat op midden-oosten stijl, nogal primitief dus.

dpg 15 mei 2018 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8715962)
Dus u keurt geweld goed om vervelende mensen te verwijderen?

Je verwijt dus die andere klanten dat ze dus wel ingegrepen hebben en niet als laffe honden hun GSM boven haalden om het voorval te filmen als getuigen ?

Moesten ze volgens u dus de uitbater in elkaar laten slaan ?

Wat begrijp je niet aan het feit dat als je boel zoekt, je rammel krijgt, je achteraf niet moet janken ?

Bobke 15 mei 2018 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715949)
Je verwijt dus die andere klanten dat ze dus wel ingegrepen hebben en niet als laffe honden hun GSM boven haalden om het voorval te filmen als getuigen ?

Het is inderdaad zeer moedig om met tien man zatte kloten in elkaar te timmeren.
Wellicht haalden ze zelfs hun GSM boven om versterking op te trommelen.

dpg 15 mei 2018 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8715964)
Nee, nee, dat is positief!

Wat is't volgende? Homo's daar zomaar hand in hand laten passeren? Pfff, stel je voor zeg!

Nu ja, je ziet de beelden maar wat is het volledige verhaal? Voor't zelfde geld waren ze onder invloed zelf boel beginnen zoeken.
Er zijn trouwens niet veel zaken waar je je eigen drank moet meebrengen.
En die mannen, die lossen dat op midden-oosten stijl, nogal primitief dus.

Maar ook zeer effectief gezien zatte kloten onder invloed alleen harde argumenten verstaan, je weet wel de harde aanpak waar het overgrote deel van dit forum achterstaat, behalve als een paar witmenskes rammel krijgen.

Tavek 15 mei 2018 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715922)
De eigenaar is de baas in zijn zaak, of dat nu een pita-zaak of een frituur is.

En als die vind dat ge daar niet moet komen onder invloed en met drank die je ook nog eens elders kocht dan is dat zijn goed recht.

En als ze dat niet goedschiks begrijpen, dan zullen ze het wel met wat krachtigere argumenten begrepen hebben dat ze de gastvrijheid van die eigenaar niet moeten misbruiken.

Slagen en verwondingen goedspreken.

Sterk bezig dpg.

Gij zijt zo eentje die denkt dat als iemand op uw gazon loopt ge hem moogt afslaan om hem er af te krijgen zeker ?

Toch eens beter de belgische wetgeving controleren voordat ge dit soort uitspraken doet.

Tavek 15 mei 2018 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715975)
Maar ook zeer effectief gezien zatte kloten onder invloed alleen harde argumenten verstaan, je weet wel de harde aanpak waar het overgrote deel van dit forum achterstaat, behalve als een paar witmenskes rammel krijgen.

Ga je vrijdag weer naar de Moskee dpg ?

Pericles 15 mei 2018 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8715979)
Ga je vrijdag weer naar de Moskee dpg ?

Natuurlijk , deze week staat op het programma : hoe het best een autochtoon van 85 met 10 man afgeslagen wordt. :-D


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be