mijn verhaal met de lazer !! wel hier heb je juist hetzelfde echt dit is mij ook overkomen bekijk het laatste filmpje man met lazer !! Dus niet de boot!(fake) en niet de bliksem ! maar de lazer straal en het licht dat even aan en uit gaat BINGO begint op 2:25 min en 2:40 min zie je het sein !!!!! het is alsof ik de jackpot heb gewonnen mijn verhaal op film
http://www.youtube.com/watch?v=E1p4I...layer_embedded
voor de mensen die niet weten over wat het hier gaat plaats ik terug mijn artikel : te vinden op pagina 22 gepost 13-Okt-2009, :31:23
een waar verhaal :
het is zo! je moet leren kijken naar de hemel ! veel mensen denken; sterren, de zon, wolken pfffff we hebben het allang gezien...... "FOUT" er is wel degelijk meer te zien dan dit ! er gebeurd meer boven onze hoofden dan dat we denken . daarom even dit verhaal . PUNTO en andere lezers hier : jullie kennen ufo Hunters ? op een gegeven moment hadden zij een opname met NIGHT VISION en LAZER zij seinde met deze lazer op het moment dat ze aan de horizon een licht bal zagen. nu deze lichtbal reageerde op de flikkering van de lazerstraal, je kon horen hoe enthousiast de hunters en het personeel waren . als ik het filmpje terug vind zet ik het hier (of je moet zelf zoeken bij ufo hunters) maar het zijn gewoonlijk lange filmpjes, dus je zou veel tijd moeten vrij maken om dit fragment te zoeken, ik wil het voor jullie op een avond wel eens doen
maar nu kwam ik direct op het idee na het zien van dit verschijnsel ! dat ik namelijk ook een lazer licht hier in huis heb ,je weet wel zo'n ding dat verboden is maar je toch kan krijgen dus ik dacht ! ik zoek dat lazer lampje en ik flikker de lucht in
resultaat ? niets natuurlijk maar ik geef niet zo snel op elke dag of avond als er weinig of geen wolken waren ging ik het het balkon op, ik rook toch ! dus ideaal om de rook uit de living te houden,dus ik gebruik dat ding,nu inmiddels al 3 maand met als resultaat een hele hoop lege batterijen maaaaar !! in die drie maand is er wel iets gebeurd ! ik had op allerlei sites gezeten channeling - lichtwezens-lightworkers enz enz en met de brede zin van informatie ben ik begonnen ,met simpelweg innerlijk de vraag te stellen :als je uit licht bestaat en je bent gezonden door het licht laat je dan zien ,meestal doe ik dat in het engels raar maar het is zo . terwijl ik deze vraag stelde gebruikte ik deze lazer lamp. dus: aan, uit, aan, uit .
nu geloof het of niet !! na een dikke twintig min van focussen op de hemel en kijkend zag ik een licht stipje en ster kon niet want ik had de sterren al bijna twintig min in het vizier dus deze stip was nieuw en bewoog, ik dacht "toch niet waar zeker"? en inderdaad ! deze stip ging van met een licht sterkte van een ster ,langzaam tot een felle lichtbal aan en even langzaam weer uit? dus geen flash ! nee ; zoiets van een kampinglampje op gas dat je pas aansteekt en dan van volume zachtjes hoger zet tot op zijn max ! en dan even langzaan terug weer uit ... mensen ik had een smile tot achter men oren echt onbeschrijfelijk dagen erna meer vragen gesteld innerlijk dan wel,want mensen ga nu niet staan roepen of babbelen op uw balkon ze zouden u voor gek verklaren . misschien na het lezen van dit bericht nu ook ? maar dat maakt me niet uit
wat ik in deze korte tijd heb geleerd is : dat je geduld moet hebben, u kunnen focussen op de hemel ,en liefde volle boodschappen sturen,(je hart laten spreken) ik ben er zeker van als mensen dit proberen, met volle overtuiging en liefde voor zijn mede mens ,dat zij het licht vragen het ook zullen zien. ik heb dit fenomeen (licht) nu al verschillende keren gezien, waarom nu dit verhaal pas ?. omdat ik vind, dat het inderdaad tijd word dat er info naar buiten moet komen, en al wie u uitmaakt voor gek ,je ook moet negeren of denken; spijtig dat jullie nog niet wakker zijn daarom dat ik na het lezen op wantstoknowe dacht ; fuck waarom ook niet !!!! ongelovigen zullen er altijd zijn dus ........ dat is mijn waarheid en ik geloof ............de rest moet u zelf maar invullen 11:11
ps; dit verhaal heb ik toen naar Anton Teuben gestuurd
[email protected] maar nooit een reactie op gekregen ? je moet weten dat ik naar zulke mensen geen duim verhaal zou durven sturen . dus oordeel zelf of veroordeel ? aan u om iets te doen met deze info men verhaal staat er eindelijk (en ja er zullen weer mensen denken vallende sterren en dit en dat maar ik weet in men binnenste dat ik ze heb gezien 11:11
achteraf bericht gekregen van anton dat dit een fantastische verhaal was, en ze vroegen of ze dit eventueel als lezerbrief mochten plaatsen, heb mijn goedkeuring ervoor gegeven, maar is nooit geplaatst vandaar dat ik het hier zet ,ik vind dat het wel degelijk aandacht verdient (voor mij althans 11:11