Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 5 april 2013 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6591069)
Zelfs als zou al je onzin realiteit zijn: so fuckin' what??? Mijn leven wordt er duidelijk slechter noch beter van, net zoals de levens van alle anderen.

Ach, het is zoals met het ondubbelzinnig gedocumenteerde feit dat aan het einde van de regenboog een grote pot met goud (of oneindig veel gratis energie, dat is hetzelfde) te vinden is, als je ooit dat einde vind.

Maar niemand vindt ooit dat einde, dat is enkel mogelijk omdat de sinistere Elite niet WIL dat dat gevonden wordt, zo simpel is het natuurlijk, je moet het alleen willen zien.

We worden zwaar belazerd langs alle kanten.
"As private parts to the elite are we, they play with us for sports." :lol:

meneer 6 april 2013 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6581968)
Ik heb net even gekeken waar Voyager I zich momenteel bevindt, die in 1977 werd gelanceerd, 35 jaar geleden toen ik nog een klein ventje was. :)

Wel, blijkbaar momenteel zit die op een afstand van 18 miljard km van de aarde, buiten de heliosfeer van de zon, maar nog steeds in het zonnestelsel.
Een afstand die het licht aflegt in minder dan 17 uur.

Nu, als hij dapper zo doorvliegt dan bereikt hij mogelijk ooit een nabijgelegen ster in onze melkweg, een van +- 170 miljard sterrenstelsels die er zijn, bijvoorbeeld Alpha Centauri op 4.2 lichtjaar afstand, de dichtstbijgelegen ster bij de aarde. (de kans dat daar leven te vinden is is uiteraard nagenoeg nul).

Om een idee te geven, Voyager I bereikt die ster rond het jaar 83 000 (welke eeuw juist is zelfs irrelevant in dit licht)

Op universum-schaal is dat nog altijd niets natuurlijk, dan ben je nog niet eens vertrokken van huis. :)

Tenzij er een techniek zou gevonden worden die momenteel niets meer of minder kan genoemd worden dan 'pure magie' is de afstandskloof dus werkelijk onoverbrugbaar.
Maar momenteel is er zelfs geen theoretisch concept dat effectief in de verste verte uitzicht biedt op zo'n techniek tenzij er iemand oneindig veel energie in zijn schuif liggen heeft. (Dat is het probleem dus eenvoudig verschuiven, het blijft even groot).

Ik krijg zo altijd het idee als ik mensen hoor zeggen of zie schrijven dat dat probleem 'tijdelijk' is en overbrugbaar, dat die de omvang van het probleem niet zien.
Je mag met nog zoveel mieren ten aanval trekken tegen een olifant, de kans is klein dat je de olifant eronder krijgt.

Wat dacht je hiervan ?http://www.leparisien.fr/sciences/sc...12-2025761.php
http://forum.gamer.nl/archive/index.php?t-33224.html
Citaat:

View Full Version : Nieuws: Teleportatie experiment gelukt!
Daisycutter

19th June 2002, 00:06

Een groep Australische wetenschappers is er in geslaagd een boodschap in een laserstraal te teletransporteren volgens het principe uit de Star Trek-serie. Hoewel het transporteren van een object of zelfs een mens nog zeer ver weg ligt, achten zij het in principe niet onmogelijk!

Meer info:

http://nu.nl/document?n=58223&

http://europe.cnn.com/2002/WORLD/asi...rek/index.html

http://www.anu.edu.au/media/today/


Als Aliens het teletransporteren beheersen kunnen die in een oogwenk van ginderachter naar hier komen, en even snel terug vertrekken.
Ik weet het, moeilijk te geloven, maar was een raket naar de maan schieten 100 jaar geleden iets dat de mensen gemakkellijk zouden aanvaarden als idee ? Of satellieten, ruimtestations, kerncentrales, straaljagers enz enz ?
Wat ons vandaag als " ongelofelijk " voorkomt, is morgen doodnormaal.
Mijn kinderen hebben zelfs moeite om te geloven dat in mijn jonge tijd er geen GSM 's en computers bestonden ?
Persoonlijk verbaasd niets mij nog.

parcifal 6 april 2013 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6592051)
Als Aliens het teletransporteren beheersen kunnen die in een oogwenk van ginderachter naar hier komen, en even snel terug vertrekken.
Ik weet het, moeilijk te geloven, maar was een raket naar de maan schieten 100 jaar geleden iets dat de mensen gemakkellijk zouden aanvaarden als idee ? Of satellieten, ruimtestations, kerncentrales, straaljagers enz enz ?
Wat ons vandaag als " ongelofelijk " voorkomt, is morgen doodnormaal.
Mijn kinderen hebben zelfs moeite om te geloven dat in mijn jonge tijd er geen GSM 's en computers bestonden ?
Persoonlijk verbaasd niets mij nog.

De moeilijkheden om dat te realiseren hebben een exponentieel karakter.
Je weet wel, als je op een schaakbord op het eerste veld, 1 graankorrel legt, op het 2de veld 2 graankorrels, op het 3de 4 korrels enzv dan kom je uiteindelijk bij het 64ste veld en heb je het probleem dat je meer graankorrels moet leggen dan er bestaan op aarde.

Daar komt het simpelweg op neer.
teleportatie is een mooi idee, maar momenteel kunnen ze nog geen waterstofatoom teleporteren. Stel dat een toekomstige supercomputer ooit de materiele constructie van een mens op atomair niveau kan registeren -dan heb je en passant ook even onsterfelijkheid bereikt, maar dat is klein bier vergeleken met teleporatie - dan heb je bijvoorbeeld 10 petabyte aan data die je moet versturen, noodzakelijkerwijze maximaal aan lichtsnelheid.

Vanaf een planeet op 100 lichtjaar van hier, heel dichtbij op kosmische schaal, miljoenen kilometers is waarschijlijker, zou je er dan ook minstens 100 jaar over doen om die informatie naar hier te teleporteren. En dan begint het probleem pas want dan moet je uit die data de atomen, moleculen, cellen beginnen herbouwen in exacte positie structuur en relatie tot elkaar.

Waar ga je de machine halen die dat kan? Je hebt daar enkel een pakket informatie rondzweven.....

Let op, ik ben een vooruitgangsoptimist maar net zoals ik niet geloof dat men ooit de 100 m zal kunnen lopen in minder dan 5 seconden, zo geloof ik niet dat bepaalde technisch-wetenschappelijke problemen ooit zullen opgelost worden.

praha 7 april 2013 01:27

't Blijft toch bijzonder bizar dat exodus het steeds maar moet hebben van de meest schimmige figuren om zijn standpunt wat kracht bij te zetten.
En de vermeende kredietwaardigheid van die sujetten dient dan steeds te komen van een zelfbedruipende complottheorie die die fantasten monddood zou maken u uitvoerig uiteengezet door bewezen fraudeurs en pathologische leugenaars gelijk Greer ed.

exodus 8 april 2013 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6592961)
't Blijft toch bijzonder bizar dat exodus het steeds maar moet hebben van de meest schimmige figuren om zijn standpunt wat kracht bij te zetten.
En de vermeende kredietwaardigheid van die sujetten dient dan steeds te komen van een zelfbedruipende complottheorie die die fantasten monddood zou maken u uitvoerig uiteengezet door bewezen fraudeurs en pathologische leugenaars gelijk Greer ed.

Schimmige figuren? Wat een zever en toont gewoon aan hoe je er tegenover staat. Mensen die niet gesteund worden door de officiele overheden en de mainstream media zijn automatisch schimmig voor jou zeker. Give me a break.

Er zijn 400+ (ex-)professionele getuigen uit het leger, NASA, ... die zeggen dat UFO's en aliens een realiteit zijn. Bereid onder ede te getuigen dat wat ze zeggen de waarheid is.

Nietzsche 8 april 2013 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6593871)
Schimmige figuren? Wat een zever en toont gewoon aan hoe je er tegenover staat. Mensen die niet gesteunt worden door de officiele overheden en de mainstream media zijn automatisch schimmig voor jou zeker. Give me a break.

Er zijn 400+ (ex-)professionele getuigen die zeggen dat UFO's en aliens een realiteit zijn. Bereid onder ede te getuigen dat wat ze zeggen de waarheid is.

Serieus?

Another Jack 8 april 2013 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6593872)
Serieus?

Jaja, "professionele getuigen".

Dat zijn mensen die je kan inhuren en die je een professionele getuigenis afleveren in de vorm naar keuze (filmpje, verslag, ...)

;-)

meneer 8 april 2013 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6592296)
De moeilijkheden om dat te realiseren hebben een exponentieel karakter.
Je weet wel, als je op een schaakbord op het eerste veld, 1 graankorrel legt, op het 2de veld 2 graankorrels, op het 3de 4 korrels enzv dan kom je uiteindelijk bij het 64ste veld en heb je het probleem dat je meer graankorrels moet leggen dan er bestaan op aarde.

Daar komt het simpelweg op neer.
teleportatie is een mooi idee, maar momenteel kunnen ze nog geen waterstofatoom teleporteren. Stel dat een toekomstige supercomputer ooit de materiele constructie van een mens op atomair niveau kan registeren -dan heb je en passant ook even onsterfelijkheid bereikt, maar dat is klein bier vergeleken met teleporatie - dan heb je bijvoorbeeld 10 petabyte aan data die je moet versturen, noodzakelijkerwijze maximaal aan lichtsnelheid.

Vanaf een planeet op 100 lichtjaar van hier, heel dichtbij op kosmische schaal, miljoenen kilometers is waarschijlijker, zou je er dan ook minstens 100 jaar over doen om die informatie naar hier te teleporteren. En dan begint het probleem pas want dan moet je uit die data de atomen, moleculen, cellen beginnen herbouwen in exacte positie structuur en relatie tot elkaar.

Waar ga je de machine halen die dat kan? Je hebt daar enkel een pakket informatie rondzweven.....

Let op, ik ben een vooruitgangsoptimist maar net zoals ik niet geloof dat men ooit de 100 m zal kunnen lopen in minder dan 5 seconden, zo geloof ik niet dat bepaalde technisch-wetenschappelijke problemen ooit zullen opgelost worden.

Ik ga zo een machine niet kunnen ontwerpen, dat klopt. En een andere mens in dit tijdperk evenmin voorlopig.
MAAR...als er Aliens tot hier geraakt zijn, dan wil dat zeggen dat zij wel in iets dergelijks geslaagd zijn, begrijp je ?
Nogmaals : wat voor ONS vandaag ongelofelijk lijkt, is voor andere wezens misschien doodnormaal, misschien voor onze opvolgers ook.

meneer 8 april 2013 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6592961)
't Blijft toch bijzonder bizar dat exodus het steeds maar moet hebben van de meest schimmige figuren om zijn standpunt wat kracht bij te zetten.
En de vermeende kredietwaardigheid van die sujetten dient dan steeds te komen van een zelfbedruipende complottheorie die die fantasten monddood zou maken u uitvoerig uiteengezet door bewezen fraudeurs en pathologische leugenaars gelijk Greer ed.

Welke schimmige figuren ? Wat bedoel je daarmee .?

Micele 8 april 2013 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6593886)
Jaja, "professionele getuigen".

Dat zijn mensen die je kan inhuren en die je een professionele getuigenis afleveren in de vorm naar keuze (filmpje, verslag, ...)

;-)

Sure, ook 62 kinderen uit Zimbabwe tussen 8 en 12 jaar, een enorme samenzwering van die kinderen moet dat geweest zijn. Jij gelooft toch in zulke (kinder)samenzweringen hé andere Jack. Behalve als het niet in jouw plaatje past.

Filmpje 8 min 51 sec, de kinderen getuigen o.a voor Harvard Professor of Psychiatry John E. Mack, M.D., terplaatse.

Citaat:

http://www.youtube.com/watch?v=T9mzpFnSqp4

62 Zimbabwe Children Witness A Ufo And Aliens

one of the most extraordinary sightings of a UFO in recent times. At the Ariel School in Ruwa, Zimbabwe, sixty-two children between the ages of eight and twelve reported seeing a UFO and strange beings during morning recess. In 1994, Harvard Professor of Psychiatry John E. Mack, M.D. traveled to Zimbabwe with research associate Dominique Callimanopulos

Kategorie
Wissenschaft & Technik

Die besten Kommentare


NitroMaximus vor 3 Jahren
How can anyone seriously ignore this ??
Antworten · 20

Damienf77 vor 2 Jahren

As of 2008 they still stick to their story. Check out The John Mack Institute website, they are planning to make a full length film about it and have been tracking down and interviewing the witnesses again.
en verder over John E. Mack en aliens, wslk is een Pulitzer prijs winnaar nu een schimmige persoon voor jullie denials geworden (ook al is hij sinds 2004 gestorven).

Citaat:

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Edward_Mack
John Edward Mack M.D. (October 4, 1929 – September 27, 2004) was an American psychiatrist, writer, and professor at Harvard Medical School. He was a Pulitzer Prize-winning biographer, and a leading authority on the spiritual or transformational effects of alleged alien abduction experiences.[1]
Citaat:

Professor at Harvard Psychiatrist Dr John E Mack Abductees biased TV interview with Oprah Winfrey

http://www.youtube.com/watch?v=UI6-J4e1v1U

praha 9 april 2013 01:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6593871)
Schimmige figuren? Wat een zever en toont gewoon aan hoe je er tegenover staat. Mensen die niet gesteund worden door de officiele overheden en de mainstream media zijn automatisch schimmig voor jou zeker. Give me a break.

Je weet precies wat ik daarmee bedoel, exodus
Al de zweverige typjes die zich steunen op het vaste dogma dat er wat meers zou zijn en er prat op gaan dat uitgerekend zij de uitverkorenen zouden zijn die dat zouden kunnen waarnemen...en 99 op 100 ook zware munt uislaan


Citaat:

Er zijn 400+ (ex-)professionele getuigen uit het leger, NASA, ... die zeggen dat UFO's en aliens een realiteit zijn. Bereid onder ede te getuigen dat wat ze zeggen de waarheid is.
Waar een deel achteraf wist te vertellen dat ze er betaald voor werden.
Een deel ronduit bewezen niet klopt met andere feiten.
etc etc
En dat onder de organisatie van een bewezen fraudeur charlatan ?

En hou toch eens op met die drogreden als bestand er iets gelijk een professionele getuige inzake UFO's ( niet ufo's dus ) en aliens.

praha 9 april 2013 02:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6594794)
Sure, ook 62 kinderen uit Zimbabwe tussen 8 en 12 jaar, een enorme samenzwering van die kinderen moet dat geweest zijn. Jij gelooft toch in zulke (kinder)samenzweringen hé andere Jack. Behalve als het niet in jouw plaatje past.

Filmpje 8 min 51 sec, de kinderen getuigen o.a voor Harvard Professor of Psychiatry John E. Mack, M.D., terplaatse.



en verder over John E. Mack en aliens, wslk is een Pulitzer prijs winnaar nu een schimmige persoon voor jullie denials geworden (ook al is hij sinds 2004 gestorven).

Ja en in Nederland getuigde nog niet zoveel jaren geleden een hoop kinderen dat er massaal pasgeborenen werden geofferd voor satan.... niks wees is die richting ... 't bleek om een geval van massahysterie te gaan of toch een cover-up ? ( samenzweringen hé Michele als het in het plaatje past )

Als ik dit lees : "Mack had a world view inspired by elements of spiritual and philosophical traditions which hold that people are all connected to one another; this theme of "connection" was taken to a controversial extreme in the early 1990s when Mack commenced his decade-plus study of 200 men and women who reported recurrent alien encounter experiences" dan valt dat bij onmiddellijk richting schimmig figuur, ja
Er kan immers moeilijk sprake zijn van enige objectiviteit, laat staan van geen beïnvloeding van getuigen _ hoe goed hij verder ook is als psychiater _ als hij al vertrekt van die instelling en hij verder het enige controlelichaam is.

btw die Pulitzer prijs (1977)... die won hij voor beste biografie over T.E. Lawrence



"Dr. John Mack (1929-2004), who wrote books about patients who claim to have been abducted by aliens. Many of Mack’s patients had been referred to him by Hopkins. Dr. Mack claimed that his psychiatric patients were not mentally ill (then why was he treating them?) and that he could think of no better explanation for their stories than that they were true. However, until someone produces physical evidence that abductions have occurred, it seems more reasonable to believe that Dr. Mack and his patients were deluded or frauds. Of course, the good doctor could hide behind academic freedom and the doctor/patient privacy privilege. He could make all the claims he wanted and refuse to back any of them up on the grounds that to do so would be to violate his patients' rights. He could then publish his stories. Mack received a $200,000 advance for his first book on alien abductions"

exodus 9 april 2013 08:16

Citaat:

'Buitenaardsen zijn dichterbij dan u denkt' (video)
maandag, 08 april 2013 16:53 geplaatst in:

T.L. Keller kijkt er niet meer van op dat bepaalde mensen hem gek vinden. Hij studeerde af aan de Universiteit van Californië in Los Angeles en is de auteur van het boek The Total Novice’s Guide to UFOs.

Hij wil informatie naar buiten brengen waar de belastingbetaler 60 jaar lang voor heeft betaald, maar nog niets over weet.

“Als mensen wisten hoe de wereld eruit zou kunnen zien als deze technologie beschikbaar is, zouden ze beseffen dat hun leven drastisch zou kunnen veranderen,” zei Keller. Afgelopen vrijdagavond gaf hij een lezing in het National Atomic Testing Museum in Las Vegas.

Onverklaarbare zaken

Conservator Karen Green zei dat de 70-jarige Keller is uitgekozen vanwege zijn wetenschappelijke achtergrond. De lezing begon over antizwaartekracht-technologie die is ontwikkeld in de Antelope Valley en onder meer in het geheim werd gebruikt voor B-2 stealthbommenwerpers en vliegende schotels.

Daarna ging hij dieper in op een lezing van oud-topman van vliegtuigfabrikant Lockheed Martin Ben Rich in 1993. Rich zei toen dat het bedrijf de technologie in huis had om naar de sterren te vliegen. “Alles wat je je kunt voorstellen heeft Lockheed Martin al gedaan,” zei Rich tijdens zijn presentatie.

Keller heeft al diverse malen een bezoek gebracht aan Area 51, waar hij onverklaarbare zaken heeft gezien waaronder een oplichtend oranje toestel dat zigzaggend door de lucht vloog.

Hij wilde voor zichzelf vaststellen of mensen als Ben Rich en Bob Lazar de waarheid spraken. Lazar beweerde dat buitenaardse technologie ligt opgeslagen in een militaire faciliteit even ten zuiden van Area 51.

Brandstof

In de tweede helft van zijn lezing legde Keller uit dat buitenaardsen en UFO’s hier op aarde zijn. Hij beweert dat er een basis op de maan en op Mars is en dat de Verenigde Staten actief samenwerken met buitenaardsen om technologieën te ontwikkelen die brandstof in essentie overbodig maken.

Vanuit het publiek kwamen gemengde reacties. “Het eerste deel van de presentatie vond ik goed,” zei Steven Dean. “Hij zei dat de Amerikaanse overheid dingen doet waar we niets van weten. Het tweede deel ging me te ver. Ik vond het grotendeels onzin.”

Francesca Martin kon zich juist goed vinden in wat Keller te zeggen had. “Keller weet dat zijn ideeën misschien gek klinken, maar dat geeft niet,” zei ze. “Hij is hier om zijn kennis te delen.”

Keller werkte onder meer in het Jet Propulsion Laboratory van NASA, waar hij een computersysteem ontwikkelde voor interplanetaire missies. Daarnaast werkte hij voor de voormalige vliegtuigbouwer Douglas Aircraft en de Britse vliegtuigfabrikant British Aerospace.

Bekijk hieronder een lezing die Keller in 2011 verzorgde tijdens een bijeenkomst van het Mutual UFO Network (MUFON) in Los Angeles.
http://www.niburu.nl/et/4681-buitena...-u-denkt-video

Another Jack 9 april 2013 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6594932)

Zijn dat allemaal wel professionele getuigen?

Andere vertrouw ik voor geen haar...

Another Jack 9 april 2013 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6594772)
Welke schimmige figuren ? Wat bedoel je daarmee .?

Ooit werd hier gezwaaid met het COMETA-rapport.
Allemaal hoge Franse officieren die bij nader onderzoek allemaal ineens verdampt bleken te zijn.

exodus 9 april 2013 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6594948)
Ooit werd hier gezwaaid met het COMETA-rapport.
Allemaal hoge Franse officieren die bij nader onderzoek allemaal ineens verdampt bleken te zijn.

Nu gaat je broek toch wel op de enkels. Het Cometa report is 100% legitiem. Al voldoende aangetoont.

Another Jack 9 april 2013 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6594956)
Nu gaat je broek toch wel op de enkels. Het Cometa report is 100% legitiem. Al voldoende aangetoont.

Alleen spijtig dat geen enkele van de auteurs ons dat kan bevestigen of ontkennen.;-)

exodus 9 april 2013 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6595221)
Alleen spijtig dat geen enkele van de auteurs ons dat kan bevestigen of ontkennen.;-)

In dit boek uit 2010 wordt er een interview afgenomen ivm Cometa met Generaal Dennis Letty.

Dus wat je zegt is pertinent onjuist.

Nuja, had je een maar een klein beetje je oogkleppen afgedaan dan zag je in dat COMETA echt is.

Travis66 9 april 2013 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6594956)
Nu gaat je broek toch wel op de enkels. Het Cometa report is 100% legitiem. Al voldoende aangetoont.

Yep, ze hebben allemaal "een licht gezien dat niemand kan verklaren".

Makkelijk om zo met een groot aantal getuigen te schermen hoor.

exodus 9 april 2013 18:19

Hier nog een medewerker van COMETA die op video spreekt over zijn bijdrage aan het report.

Dat sommige skeptici nog eens insinueren dat het fake is. :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=w7KC-1wj3Hg

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6595588)
Yep, ze hebben allemaal "een licht gezien dat niemand kan verklaren".

Makkelijk om zo met een groot aantal getuigen te schermen hoor.

Je weet ook niet waarover je spreekt. Het gaat over veel meer dan zomaar een licht zien. Het gaat om het waarnemen van metaalachtige "vliegende schotels".


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be