Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

eti1777 12 maart 2012 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore (Bericht 6021889)
Laat U niet vangen aan Thrive.
Zoek eens op wie de stichtende figuur is achter Thrive.
Bedenk vervolgens eens wat die man met al zijn miljarden al effectief gedaan heeft om een betere wereld te maken.
Hoeveel kinderen heeft hij, met zìjn geld, van de hongerdood gered?

Thrive is mooi in beeld gebracht, en heeft dan ook heel veel geld gekost, maar dient volgens mij geen hoger doel.

Om een voorbeeld te noemen; Zeitgeist e.d. zijn volledig vrij en gratis te bekijken
De man die Thrive echter, buiten de producenten om, ongevraagd online had gezet heeft een dik proces aan z'n broek.
Maw, men wil geld verdienen op de rug van de in gang zijnde 'zeitgeist beweging' en de boodschap is van minder belang... anders hadden ze ze wel gratis verstrekt.

Doe research.


Dank u.

exodus 16 maart 2012 11:43

UFO gefilmd boven vliegbasis in santiogo, chile.


Alberto Vergara, an expert in digital imaging, reported that "when we examine the whole scene frame by frame, we have been able to realize that it has, apparently, moved at a speed far superior to any flying object of known manufacture."


"At this time, this incident cannot be scientifically explained," Bermúdez wrote in a recent email. "As agreed by those who have studied the videos, we can affirm that there is an unidentified aerial object present. We do not know what it is or where it came from."



http://www.huffingtonpost.com/leslie...tle=UFO_and_F5

Micele 16 maart 2012 11:59

Citaat:

Official investigators from around the world hope that scientific curiosity, and concerns about air safety, will eventually overcome the U.S. government stalemate. They recognize that UFOs provide a challenge to our current scientific paradigm, since the "extraterrestrial hypothesis" must be considered along with others. For this reason, a taboo against the topic remains fixed.

"Scientists should take the subject seriously. It is their moral duty to investigate something that somehow could affect -- one way or another -- the lives of many people around the world," Bermúdez says.

Theoretical physicist Michio Kaku, author of "Physics of the Impossible" and popularizer of science, believes that the small percentage of UFO cases with "evidence from multiple sources and multiple modes" cannot be dismissed.

"Scientists must stop giggling, and maybe we'll be able to learn more in the future," he says. "If another civilization is 1,000 years, a million years, ahead of us, then new laws of physics open up. And a million years, on the scale of the universe, is nothing."

exodus 21 maart 2012 13:57

Citaat:

Canadese oud-minister van Defensie Paul Hellyer: UFO-disclosure voor schone energie (video)
Woensdag, 21 maart 2012 12:53



De Canadese oud-minister van Defensie Paul Hellyer legt uit waarom de publieke bekendmaking van buitenaards contact nu moet plaatsvinden en hoe het de weg vrijmaakt voor schone energie.

Tijdens het Internationale UFO-congres afgelopen februari besprak Hellyer zijn nieuwste boek Light at the End of the Tunnel en liet hij zijn licht schijnen over historische UFO-waarnemingen.

“Het meest urgente probleem op aarde is de omgeving. We slopen de planeet,” legde Hellyer uit. “En we doen het sneller dan ooit tevoren. Daar moet een einde aan komen en dat betekent het doorvoeren van drastische veranderingen.”

Bron: YouTube/CaretakersOfEarth
http://www.youtube.com/watch?v=fAbFrQpfGM0

exodus 26 maart 2012 09:49

Citaat:

Professor: UFO's zijn buitenaardse sondes
zaterdag, 24 maart 2012 10:02


Dr. James E. McDonald was in de vijftiger en zestiger jaren docent aan de Universiteit van Arizona. Hij was tevens gefascineerd door UFO’s en deed onderzoek naar het fenomeen.

Op vrijdag publiceerde de Arizona Daily Star diverse stukken uit het archief van McDonald over zijn onderzoek naar UFO’s. Zo beschrijft hij in een artikel uit 1958 hoe de wetenschappelijke gemeenschap het onderwerp negeert.

De belangrijkste reden was volgens McDonald dat ‘er geen goede data voorhanden waren en dat mensen die ongeïdentificeerde objecten zagen werden geridiculiseerd’.

Een artikel uit 1966 getiteld ‘UFO’s zijn Echt’ gaat over een lezing die de natuurkundige gaf voor meer dan 200 collega’s en studenten. Hij concludeerde dat UFO’s hoogstwaarschijnlijk ‘buitenaardse sondes’ zijn. Hij baseerde zijn bevindingen op basis van 10 jaar onderzoek naar ongewone fenomenen in het luchtruim.

Project Blue Book

Gedurende dezelfde presentatie uitte McDonald zijn onvrede over het officiële onderzoek van de Amerikaanse luchtmacht naar UFO’s, geheten Project Blue Book. Hij noemde het een ‘wetenschappelijk schandaal’ en trok de competentie van de betrokken onderzoekers in twijfel.

Condon-rapport

In een artikel uit 1969 bekritiseerde McDonald het Condon-rapport, een andere studie naar UFO’s die werd gefinancierd door de Amerikaanse luchtmacht. Alle gepubliceerde stukken van Dr. James E. McDonald leest u hier terug.
http://www.niburu.nl/index.php?optio...:ufo&Itemid=47

zonbron 10 april 2012 19:51

De gemeenschappelijke vijand : Aliens !



Alien Invasion: US Military Prepare For Attack 2012, Professor Paul Springer from the U.S. Air Command and Staff College.

URGENT - CNN Hype Alien Invasion As Tool To Improve The Economy - And Admit It Would Fake!!!

PROJECT BLUE BEAM IMMINENT? Probably Now That NWO Whore Scientist Michio Kaka Hyping

Mambo 10 april 2012 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6046524)

Er waren nochtans enorm veel meldingen al van minstens in de 17 eeuw en ook daarvoor. Zoveel dat er een ufo museum zou zijn geweest ergens in de jaren 40 of zo ergens in Parijs.
Wat opvalt is dat al die meldingen in grote lijnen nog steeds dezelfde zijn van wat men toen zag en nu ziet en soms ook wel eens een beetje kan filmen. Al wil ik er aan toevoegen dat alle film materiaal blijkbaar van nogal dubieuze kwaliteit en over het algemeen heel troebel beeld is.

Maar kom, zoveel meldingen?
Het monster van loch ness heeft veel minder meldingen en veel meer onderzoek gekregen.

Mambo 10 april 2012 23:04

Kent er iemand "virmana's"?
Gaat terug tot in het sanskriet.

Jaja, voor het internet.

Mambo 11 april 2012 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MusicOfTheSpheres (Bericht 6073237)
Komt dat niet uit de 'veda's'?

Vimana of virmana staan beschreven als vurige strijdrossen die door de lucht konden reizen en met magisch vuur de tegenstanders in het niet konden laten verdwijnen.
En dat gaat zo terug van in het heel verre verleden tot op vandaag.

Uiteraard veranderen de benamingen al eens door de tijd. Nu spreken ze van een ufo of een vliegende schotel.
Maar ook oude schilderingen laten dergelijke dingen zien, heel erg lang voor men kon vliegen zoals wij het kennen.

Ik sluit niet uit dat een stukje fantasie ook kan meespelen.

exodus 12 april 2012 08:44

Citaat:

Nieuw-Zeelandse UFO-expert beschrijft hoe de ziel het lichaam binnengaat (video)

Oprichter en directeur van de Nieuw-Zeelandse UFO-onderzoeksgroep UFOCUS NZ Suzanne Hansen spreekt openlijk over hoe ze de ziel van haar zoon op achtjarige leeftijd voor het eerst zag aan boord van een buitenaards ruimteschip van de Greys.

Later in haar leven, toen ze getrouwd was en zwanger raakte, werd ze meegenomen aan boord van eenzelfde soort schip. Haar ervaringen met de Greys ziet ze als doelbewust en positief.

De getuigeverklaringen van Suzanne Hansen worden ondersteund door Mary Rodwell, in Australië één van de meest bekende onderzoekers op het gebied van buitenaards leven. Ze hielp Hansen door een aantal hypnotische regressies zodat ze zich kon herinneren wat ze aan boord van het schip had meegemaakt.

1.600 getuigeverklaringen

De Australische zender SBS vertoonde eind 2010 de documentaire Mijn Moeder Praat met Buitenaardsen over de zoektocht van Mary Rodwell naar bewijs voor buitenaards contact op aarde. Ze heeft intussen meer dan 1.600 getuigeverklaringen verzameld van mensen die naar eigen zeggen contact hebben gehad met buitenaardsen.

Ze hielp onder meer bij de recente openbaring van geheime UFO-documenten door het Nieuw-Zeelandse leger. De Defence Force gaf meer dan 2.000 pagina’s vrij met onverklaarbare waarnemingen in het luchtruim die waren gemeld door burgers, militairen en piloten.
Lees verder op:

http://www.niburu.nl/index.php?optio...2:et&Itemid=25

exodus 12 april 2012 08:47

Nog een die aan het lange lijstje mag toegevoegd worden.

Citaat:

Oud-legerpiloot spreekt na 40 jaar over UFO-ervaring


Op de avond van 6 februari 1975 vloog squadronleider Larry Jividen een T-39D Sabreliner met aan boord vijf marineofficiers die een speciale training moesten ondergaan.

Hij wist op dat moment nog niet dat hij op die avond tikkertje zou gaan spelen met een ongeïdentificeerd vliegend object. Bijna 40 jaar lang zweeg Jividen over zijn ervaring.

De piloot steeg na zonsondergang op vanaf de militaire luchtmachtbasis in Pensacola in de staat Florida. Rond 21.00 uur begon hij te dalen vanaf een hoogte van 33.000 voet toen hij langs de rechterzijde van het vliegtuig een rood licht zag.

Cirkelvormig object

“Het knipperde niet zoals de normale navigatielichten van vliegtuigen dus ik nam contact op met Pensacola Approach Control,” vertelde Jividen aan de Huffington Post. “Ik begrijp dat we kunnen landen, maar rechts van ons is vliegverkeer, wie mag eerst landen?”

Het 'vliegverkeer' werd door Jividen en de andere vijf bemanningsleden omschreven als een solide, cirkelvormig object. De luchtverkeersleiding zag geen ander luchtverkeer in de buurt van Jividen. Hij vroeg daarop toestemming af te wijken van de oorspronkelijke koers om naar de helderrode UFO te vliegen. Terwijl hij in de richting van het object vloog, keerde het zich naar zijn vliegtuig.
http://www.niburu.nl/index.php?optio...:ufo&Itemid=47

pegasus6869 12 april 2012 10:52

:lol:

pegasus6869 12 april 2012 10:52

Zolang ik zelf geen ++buitenaardse intelligente wezens++ECHT !!! kan aanschouwen en eventueel bezoeken........geloof ik er 0,000000000 in .Voorlopig zijn het mooie sprookjes !!!

Mambo 12 april 2012 20:55

Er zijn er ook nog altijd de foo fighters in wo2.

En dat waren geen Japanezen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Foo_fighter

exodus 2 mei 2012 11:03

Citaat:

11 getuigen delen buitenaardse ontmoetingen - 'je staat op een maan van Saturnus'

dinsdag, 01 mei 2012 12:27


Er zijn veel mensen op onze planeet die beweren bezocht te zijn door buitenaardsen. Ook zijn er mensen die zeggen naar andere planeten te zijn gereisd aan boord van een buitenaards schip.

Ze hebben allemaal één ding gemeen: ze zijn zeker van wat ze hebben gezien en ervaren. Fotograaf Steven Hirsch (63) uit New York heeft al veel contactees geïnterviewd.

Cynthia: ik ontmoette verschillende soorten wezens

Toen ik ongeveer 30 jaar oud was ontdekte ik dat ik onderdeel was van een overheidsexperiment waarbij ze buitenaards DNA hebben gebruikt om mij te creëren. Het grootste gedeelte van mijn leven verbleef ik aan boord van de schepen. Mijn contact begon toen ik een tiener was.

Ik ben aan boord van moederschepen en transportschepen geweest. Ik ontmoette salamanderachtige wezens, Greys, veel verschillende soorten Greys. Ik ontmoette ook de Blauwe Arcturianen die fantastisch zijn. Ik heb Andromedanen ontmoet, de Assyrische Strijders van Licht. Ik heb de Sirische Nefronen ontmoet. Ook heb ik katachtige buitenaardsen van Sirius ontmoet. Ik heb mensen gezien die kunnen shapeshiften van een mens naar reptiel.

Ze vertelden me van de hybriden en de sterrezaden die hier nu op aarde zijn om de mensheid te helpen. Het is mijn taak om de sterrezaden te helpen ontwaken en te herinneren waarom ze hier op aarde zijn.

Ik heb gecommuniceerd met veel verschillende rassen. Ik communiceerde met reptielen, maar ook met wezens die op weerwolven leken. Daarnaast heb ik gecommuniceerd met menselijk uitziende wezens, met Ashtar, met Sananda, met aartsengel Michaël. Ik help ook anderen om aan boord van de schepen te kunnen komen.

Veel sterrezaden zijn hier met een speciale missie. Ik heb nog nooit een wezen ontmoet dat boosaardig was. Ik heb altijd vriendelijke wezens ontmoet. Ik had nog nooit onvoorwaardelijke liefde ervaren totdat ik recht tegenover ze stond en bewust contact met ze maakte. Ze hebben me geleerd hoe belangrijk het is om in onvoorwaardelijke liefde te leven. Dit is de kracht die over het universum regeert.

Jeffery: ze haalden mijn geheugen weg

Ik was 11 jaar geleden in een bar in St. Louis, Missouri toen een man op me afstapte en me met een vreemde stem aansprak. Hij zei dat ze 49 chips zouden gaan vervangen. En dat Dr. Lewinsky, één van de hybriden, Grey-hybriden, de operatie zou doen.

Jill: Zeta Reticulianen

Deze wezens noemen zichzelf pure lichtwezens en ze zijn onderdeel van een collectief dat hier is om de mensheid te assisteren. Ze kwamen door met de boodschap dat ze het bewustzijn van de mensheid helpen verschuiven. Ik voelde ook andere wezens. Ze deden veel met mijn aura en mijn energie, ik kon ze voelen.

Ik zag beelden van hoe ze iets in mijn bewustzijn activeerden zodat ze beter met me konden communiceren. Deze wezens komen overal vandaan, het is fascinerend. Sommigen komen van Zeta Reticuli. De Zeta’s helpen ons in ons evolutionaire proces naar een lichter wezen, een lichtwezen.

Ons DNA verandert zodat onze fysieke lichamen lichter worden qua frequentie en zij helpen ons daarbij. En ze activeren vermogens die afgesloten zijn, niet geactiveerd zijn.

Ze zeggen dat het gaat om bewustzijn. Een nieuw bewustzijnsniveau. Ze zijn goed in het werken met genetische structuren. Ik ben geen wetenschapper dus ik weet niet precies wat ze doen, maar ze werken voornamelijk op energetisch gebied.
Lees verder op:

http://www.niburu.nl/index.php?optio...2:et&Itemid=25

Another Jack 2 mei 2012 11:04

Hebben we er vandaag eentje gevonden!?

Another Jack 2 mei 2012 11:05

Spijtig, gewoon een ander citaat uit niburukierewietu.nl...

parcifal 2 mei 2012 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6107822)


Je kan dergelijke nietszeggende dingen posten tot je een ons weegt.
Het heeft niet de minste overtuigingskracht, behalve dan als illustratie dat er gekken zijn, wat we overigens al wisten.

Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results. – A. Einstein

exodus 2 mei 2012 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6107850)
Je kan dergelijke nietszeggende dingen posten tot je een ons weegt.
Het heeft niet de minste overtuigingskracht, behalve dan als illustratie dat er gekken zijn, wat we overigens al wisten.

Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results. – A. Einstein

Er zijn talloze getuigen van buitenaards (of buitendimensioneel) contact. Alle in verschillende vormen met verschillende verhalen.

Aliens bestaan nu eenmaal in grote diversiteit en sommigen hebben contact met mensen.

De meeste mensen geloven een flutverhaaltje van de realiteit dat door de heersende consensus (die artificieel is) aan ons opgedrongen is. Een realiteit waarin de mens zogezegd alleen is en/of niet bezocht wordt door andere beschavingen. De realiteit is echter anders.

Another Jack 2 mei 2012 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6107874)
Er zijn talloze getuigen van buitenaards (of buitendimensioneel) contact. Alle in verschillende vormen met verschillende verhalen.

Aliens bestaan nu eenmaal in grote diversiteit en sommigen hebben contact met mensen.

De meeste mensen geloven een flutverhaaltje van de realiteit dat door de heersende consensus (die artificieel is) aan ons opgedrongen is. Een realiteit waarin de mens zogezegd alleen is en/of niet bezocht wordt door andere beschavingen. De realiteit is echter anders.

Harriechistus is zo iemand...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be