Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   85% Vlamingen is Belgicistisch. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240531)

Dadeemelee 23 september 2017 08:09

85% Vlamingen is Belgicistisch.
 
Een enquete bewijst het 32% van Vlamingen zijn Belgie lovers en 53% Belgie positivisten.

Wat nu o dierbare separatisten?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...an-Walen.dhtml

Mindset 23 september 2017 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8532773)
Een enquete bewijst het 32% van Vlamingen zijn Belgie lovers en 53% Belgie positivisten.

Wat nu o dierbare separatisten?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...an-Walen.dhtml

Uit de rioolpers?

Jan van den Berghe 23 september 2017 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8532773)
Een enquete bewijst het 32% van Vlamingen zijn Belgie lovers en 53% Belgie positivisten.

Wat nu o dierbare separatisten?

De N-VA heeft de laatste jaren dan ook geen Vlaamse strategie gevoerd. Daarnaast is de conclusie van het onderzoek helemaal niet wat u ervan maakt.

Jay-P. 23 september 2017 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8532787)
De N-VA heeft de laatste jaren dan ook geen Vlaamse strategie gevoerd. Daarnaast is de conclusie van het onderzoek helemaal niet wat u ervan maakt.

En 't vaticaan heeft er ook niet veel van gebakken.
Maar da's oud nieuws.
Herkauwd.

Sukkelaar 23 september 2017 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 8532780)
Uit de rioolpers?

Ik zou Het Laatste Nieuws nu geen rioolpers willen noemen maar ze is zeker geen Vlaams gezinde krant.

Sukkelaar 23 september 2017 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8532787)
De N-VA heeft de laatste jaren dan ook geen Vlaamse strategie gevoerd. Daarnaast is de conclusie van het onderzoek helemaal niet wat u ervan maakt.

De Nieuwe-Vlaamse arrivisten zijn dan ook geen flaminganten. Deze titel hoort alleen toe aan het Vlaams Belang.

marie daenen 23 september 2017 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8532803)
Ik zou Het Laatste Nieuws nu geen rioolpers willen noemen maar ze is zeker geen Vlaams gezinde krant.

Bestaan er nog buiten 'dag allemaal' misschien, Vlaams gezinde officiële kranten???
Ze rollen allemaal over elkaar en over de mat om toch maar zo veel mogelijk de Vlamingen te kunnen afbreken en om la Belgique op te hemelen; ook al is la Belgique intrinsiek dodelijk ziek aan zijn eigen anti-Vlaamse racistische waarheden...

robert t 23 september 2017 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8532773)
Een enquete bewijst het 32% van Vlamingen zijn Belgie lovers en 53% Belgie positivisten.

Wat nu o dierbare separatisten?

Je past een truukje toe. Het is duidelijk dat de 32 % belgië lovers vervat zijn in de 53 % belgië positivisten. Wanneer je ervan uitgaat dat een kleine 40 % (N-VA en VB) voor afscheidingspartijen stemt merk je onmiddellijk op dat jouw 85 % belgisch-gezinden waanzin is. Bovendien is het artikel reclame voor een belgisch gezind blaadje dat je een paar keer gratis kan lezen, daarna moet er geld op tafel komen. Meer is het niet.

robert t 23 september 2017 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8532804)
De Nieuwe-Vlaamse arrivisten zijn dan ook geen flaminganten. Deze titel hoort alleen toe aan het Vlaams Belang.

Is dat zo? Ik ben al meer dan een halve eeuw separatist. Nu blijkt dat ik zelfs geen flamingant ben, wat een trap lager is. Wat ben ik toch een dommerik!

Jay-P. 23 september 2017 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 8532815)
Je past een truukje toe. Het is duidelijk dat de 32 % belgië lovers vervat zijn in de 53 % belgië positivisten. Wanneer je ervan uitgaat dat een kleine 40 % (N-VA en VB) voor afscheidingspartijen stemt merk je onmiddellijk op dat jouw 85 % belgisch-gezinden waanzin is. Bovendien is het artikel reclame voor een belgisch gezind blaadje dat je een paar keer gratis kan lezen, daarna moet er geld op tafel komen. Meer is het niet.

Tot zover de fabeltjes klant van de TV.
Het nieuws nu:
'In Belgie heeft de regering...'

Wapper 23 september 2017 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8532773)
Een enquete bewijst het 32% van Vlamingen zijn Belgie lovers en 53% Belgie positivisten.

Wat nu o dierbare separatisten?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...an-Walen.dhtml

Niks wat nu. Die 85% is van uw persoonlijke pot gerukt.
Proberen gaat mee..;

Dadeemelee 23 september 2017 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 8532815)
Je past een truukje toe. Het is duidelijk dat de 32 % belgië lovers vervat zijn in de 53 % belgië positivisten. Wanneer je ervan uitgaat dat een kleine 40 % (N-VA en VB) voor afscheidingspartijen stemt merk je onmiddellijk op dat jouw 85 % belgisch-gezinden waanzin is. Bovendien is het artikel reclame voor een belgisch gezind blaadje dat je een paar keer gratis kan lezen, daarna moet er geld op tafel komen. Meer is het niet.

Toch niet, de twee overige categoriën zijn criticasters=10% en haters=5%.

Hypochonder 23 september 2017 11:13

Van die 85% zijn er wellicht een pak die het gewoon niet kan schelen. Domme reactie want veel Vlamingen beseffen gewoonweg niet hoeveel dit land ons per individu kost.

Xenophon 23 september 2017 11:55

2 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8532773)
Een enquete bewijst het 32% van Vlamingen zijn Belgie lovers en 53% Belgie positivisten.

Wat nu o dierbare separatisten?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...an-Walen.dhtml

Citaat:

De basis: een grootschalige enquête waarin 800 Belgen bevraagd werden over een waslijst aan thema's.

Pandareus 23 september 2017 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 8532780)
Uit de rioolpers?

Rioolpers slaat op HLN neem ik aan ?
Had je niet begrepen dat het onderzoek helemaal niet van hen uitgaat ?

Pandareus 23 september 2017 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8532787)
De N-VA heeft de laatste jaren dan ook geen Vlaamse strategie gevoerd. Daarnaast is de conclusie van het onderzoek helemaal niet wat u ervan maakt.

:? Want de vlaming is anti België op voorwaarde dat N-VA hem komt vertellen dat dat nodig is en anders niet ? Neen jij de vlaming eigenlijk voor een gecretiniseerde idioot ?

Pandareus 23 september 2017 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8532803)
Ik zou Het Laatste Nieuws nu geen rioolpers willen noemen maar ze is zeker geen Vlaams gezinde krant.

Als de resultaten van dit onderzoek (die dan uiteraard dezelfde zouden zijn ) in het palieterke hadden gestaan, zou het dan wel goed geweest zijn ?

Pandareus 23 september 2017 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8532804)
De Nieuwe-Vlaamse arrivisten zijn dan ook geen flaminganten. Deze titel hoort alleen toe aan het Vlaams Belang.

Flamingant is heus geen synoniem voor fascist en racist hoor. Die laatste 2 titels mag het vlaams blok dragen.

Jay-P. 23 september 2017 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8532854)
:? Want de vlaming is anti België op voorwaarde dat N-VA hem komt vertellen dat dat nodig is en anders niet ? Neem jij de vlaming eigenlijk voor een gecretiniseerde idioot ?

Als ik JA schrijf ben ik bang dat een deel van mijn fanbasis hier dat ietwat negatief gaat opnemen.
Vandaar dat het antwoord iets genuanceerder dient te worden geformuleerd.

Pandareus 23 september 2017 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8532814)
Bestaan er nog buiten 'dag allemaal' misschien, Vlaams gezinde officiële kranten???
Ze rollen allemaal over elkaar en over de mat om toch maar zo veel mogelijk de Vlamingen te kunnen afbreken en om la Belgique op te hemelen; ook al is la Belgique intrinsiek dodelijk ziek aan zijn eigen anti-Vlaamse racistische waarheden...

Ik noteer ijverig deze hoogst interessante weetjes : "Dag Allemaal" is volgens Marie Daenen een vlaams gezinde officiële krant. :silly:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be