Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Forummer van de week (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=169)
-   -   Lombas is de eerste forummer van de week!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88861)

Pluche 4 mei 2007 19:26

Lombas is de eerste forummer van de week!!!
 
Aangezien de mensen het meeste tijd hebben in het weekend heb ik besloten om de nieuwe forummer van de week te laten beginnen op vrijdagavand, ipv zondag

vragen worden zo gesteld, aangezien er volgende week een andere forummer van de week is die Lombas beslist

Lombas: Wat is je favoriete kleur?
dus bij elke forumgast van de week zet je eerst zijn naam voor de vraag om na lange tijd alles in goede banen te laten gaan.

Vorenus 4 mei 2007 19:27

Lombas: Bacardi of Havana ?

lombas 4 mei 2007 19:36

Bacardi.

:-D

In Cuba dronk ik HC natuurlijk. Amai. Hips.

Vorenus 4 mei 2007 19:39

Stel, u doet mee aan een reality-show op een onbewoonde eiland en u krijgt de keuze tussen 2 vrouwen. Wie kiest u Mitgard of Edina?

lombas 4 mei 2007 19:40

Mitgard is een man, toen ik laatst keek.

;-)

lombas 4 mei 2007 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 2643149)
Aangezien de mensen het meeste tijd hebben in het weekend heb ik besloten om de nieuwe forummer van de week te laten beginnen op vrijdagavand, ipv zondag

vragen worden zo gesteld, aangezien er volgende week een andere forummer van de week is die Lombas beslist

Lombas: Wat is je favoriete kleur?
dus bij elke forumgast van de week zet je eerst zijn naam voor de vraag om na lange tijd alles in goede banen te laten gaan.

Dank u, wat een eer. Mijn favoriete kleuren zijn beige, wit, blauw en zwart.

Vorenus 4 mei 2007 19:41

Wie is de vrouw op uw avatar?

lombas 4 mei 2007 19:42

Hayley Westenra, een zangeres die ik net ontdekt heb.

Pluche 4 mei 2007 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2643180)
Dank u, wat een eer. Mijn favoriete kleuren zijn beige, wit, blauw en zwart.

Het was eigenlijk mijn bedoeling bij elke vraag een nieuw topic te stellen met Lombas en dan de vraag maar zo is het overzichtelijker misschien, dus zal ik maar aan de moderatie vragen om mijn 2 vragen in dit topic te zetten.

nubian 4 mei 2007 21:03

Lombas, wat vindt u van de wereld?

lombas 4 mei 2007 21:47

Ik vind de wereld prachtig. Langs de ene kant liefde, aan de andere alles wat naar liefde behoort af te glijden.

nubian 4 mei 2007 23:11

Lombas: Staatsveiligheid biedt jou een job aan, zou u een goede spion zijn? en indien wel waarom?

lombas 4 mei 2007 23:25

Ik denk het niet. Waarom, boh, omdat ik daar veel te rustig voor ben.

stab 5 mei 2007 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2643177)
Mitgard is een man, toen ik laatst keek.

;-)

Laat hem daarover zelf beslissen, wil je?

Percalion 5 mei 2007 11:21

Lombas, ik heb een theorie ontwikkeld over financiële relativiteit, vindt u ook dat alle prijzen door tien gedeeld moeten worden?

netslet 5 mei 2007 12:25

Dat treft, ik heb een theorie ontwikkeld over politieke relativiteit, vindt u ook dat alle politici gevierendeeld moeten worden?

Pluche 5 mei 2007 12:33

Lombas wat is jouw visie over de staatshervorming?

evilbu 5 mei 2007 12:59

Lombas, waarom verandert u zo vaak van avatar?

Pluche 5 mei 2007 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2643967)
Lombas, waarom verandert u zo vaak van avatar?

heb ik mij ook al afgevraagd!!!

lombas 5 mei 2007 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion (Bericht 2643865)
Lombas, ik heb een theorie ontwikkeld over financiële relativiteit, vindt u ook dat alle prijzen door tien gedeeld moeten worden?

Je weet dat ik daar eveneens een theorie over heb ontwikkeld en dat die superieur is. Ik begrijp niet waar je nog moeite doet.

Jouw systeem loopt toch al op zijn einde.

:roll:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet
Dat treft, ik heb een theorie ontwikkeld over politieke relativiteit, vindt u ook dat alle politici gevierendeeld moeten worden?

Als dat er voor zorgt dat hun steevaste meerdere persoonlijkheden eruit gegooid worden: graag.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be