Citaat:
|
Citaat:
@Panda, ik geloof er ook weinig van nochtans had wel de indruk dat roswell crasch echt heeft plaatsgevonden, hoe en waarom wisten ze toen niet en nu nog niet, nochtans die zaak had echte bewijzen, waar blijven de resultaten hiervan ? Ik heb geen bewijzen noch heb het meegemaakt, het stemt wel tot nadenken in hoe de mensheid zichzelf sociologisch heeft ontwikkelt tegelijkertijd met de technologische vooruitgang. Het enigste is dat de mens wel gebruikt wordt op meestal onbewuste weten, niet aardse wezens zoeken enkel de menselijke loyaliteit en vetrouwen te winnen, als de basis van elke menselijke relatie op vertrouwen rust, kan het niet anders dan dat de menselijke psyche word aangewend om te bekomen wat niet aardse wezens willen. Als mens bewust was dat niet aardse wezens bestaan dan hadden de mensen eerder de aarde kunnen beschermen als achterhaald werd hoe ze werkelijk functioneren, hun doelen en bedoelingen doorhad, dan had de zaak (met of zonder bewijs) allang afgesloten zijn en vrijgegeven. |
Citaat:
Deze construct gaat ondertussen 70 jaar mee, en vanaf dag 1 is er geen gram bewijs voor gevonden. Niets, noppes. Alleen maar een verhaal dat viraal is gegaan en door internet een tweede leven is gaan leiden. |
-waarom tonen ze begin & einde van dat filmpke niet?
-waarom zouden we geloof hechten als het leger eens iets toegeeft? in belgie met de "driehoeken" was het radar nieuws ook wereldnieuws, tot bleek dat de radar gegevens een technische fout was van de 2 F16's -een mens kan daar niet inzitten, een "buitenaards wezen" dan maar? nope. onbemand -wie weet is dit filmpje in scene gezet? waar zijn trouwens de beelden van het staal dat niet van oorsprong is, waarmee het Pentagon naar buiten kwam? en belangrijker waar zijn de beelden van de tuigen waarvan het staal genomen werd? geen woord erover In mexico komt de regering om het jaar met radar beelden e.d. Sorry, maar als dit filmpje niet op een computer gemaakt is, lijkt het me eerder een afleidingsmaneuvre, een flightest van een drone met vergevorderde technologie Het idee dat een alien in een tuig even wat gaat roteren voor het oog van piloten is te absurd voor woorden. |
Citaat:
de rest lijkt me massahysterie / roep voor aandacht. allemaal getuigenissen, maar geen foto's. als militair ga je toch foto's nemen als je op uw gemak in een waarborgplaats lijken van aliens kan zien? of het gerashte voertuig? |
Citaat:
|
Rusland: nooit wapens tegen ufo's. Wel radar.
Volgens de voormalige stafchef van de Russische luchtmacht (Sovjetunie) , Igor Maltsev, is het al jarenlange traditie bij de Russische luchtmacht om nooit wapens te gebruiken tegen ufo's. Ik ga ervan uit dat deze traditie nog steeds wordt verder gezet. https://m.youtube.com/watch?v=wRkxkoP9dQ4 |
Citaat:
Waarom zou het Belgische leger iets toegeven? Er waren duizenden getuigen vanop de grond. Het leger voerde gewoon hun Nato-politietaken uit. En maakte er een duidelijk rapport van. Citaat:
F16s hebben nu eens geen bal te maken met opsporingsradars op verschillende luchtmachtbasissen op de grond. Bovendien hadden die F16 geen fouten aan hun volgradars, hun radars lockten wel degelijk. Het militair rapport is duidelijk genoeg. Er waren duizenden getuigen en de coördinaten ervan kwamen overeen met wat de opsporingsradars detecteerden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Louis Elisondo:er is veel meer te zien dan enkel de vrijgegeven beelden…
Hetgeen ik vermoedde, blijkt dus waar. Het gelekt onderzoek naar ufo's zijn er veel meer opnames van ufo’s dan enkel deze beelden die door het Pentagon werden vrijgegeven (minuut 3:39). Hetgeen trouwens de evidentie zelf is. Elisondo hoopt nu dat ook deze opnames door de overheid worden getoond aan het publiek. Want, zo meent Elisondo terecht, het publiek heeft recht om te weten wat er gaande is. Bovendien is heel het gebeuren van nationale veiligheid en dit belangt iedereen aan. Inderdaad, zo is dit. https://www.youtube.com/watch?v=YmI6b18cmdU: |
Citaat:
Is die aan een carrièrewissel toe ? Beter salaris bij de conspirationisten ? |
Citaat:
|
Ik ben een alien en als je dat niet gelooft, maak ik je wel iets anders wijs.
De enige aliens op deze aarde zijn politici. Ze hebben geen enkel benul van wat er omgaat in deze wereld. |
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals dat al 50 jaar gebeurt. Maar waar blijft effectief de alien zelf? Krijgen we die nog te zien? Of gaan de volgende 50 jaar weer hetzelfde zijn: mensen die verklaren dat aliens bestaan, net zoals mensen al duizenden jaren verklaren dat opperwezens bestaan. Ik heb nog nooit effectief een opperwezen gezien, u wel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be