Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Brandend Actueel: Gaza offensief (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=192)
-   -   Als Israël valt... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120387)

liberalist_NL 14 maart 2009 15:08

Als Israël valt...
 
Dan hebben de Joden geen eigen staat meer. Van mij mogen ze de Flevopolder hebben en de Markerwaard. :-D

roger verhiest 14 maart 2009 15:24

Utrecht dus niet ?

liberalist_NL 14 maart 2009 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4022309)
Utrecht dus niet ?

Utrecht is alleszins niet schaars bewoond. Je betaalt hier 400 euro per maand voor een klein kamertje. :-D

dominatrix 14 maart 2009 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4022287)
Dan hebben de Joden geen eigen staat meer. Van mij mogen ze de Flevopolder hebben en de Markerwaard. :-D

Daar denken de aanwezig Islamieten in Nederland net zo over!

liberalist_NL 14 maart 2009 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix (Bericht 4022318)
Daar denken de aanwezig Islamieten in Nederland net zo over!

Ik zie gelukkig steeds meer moslimjongeren massaal de moskeeën achterlaten en hun boodschap negeren. ;-)

Jarno 14 maart 2009 15:37

Geef de joden Antarctica.

liberalist_NL 14 maart 2009 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno (Bericht 4022327)
Geef de joden Antarctica.

U vindt Nederland niet koud genoeg? :lol:

Jarno 14 maart 2009 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4022331)
U vindt Nederland niet koud genoeg? :lol:

Daar gaat het niet om, geef ze een stuk land waar er plaats voor is.

Francientje 14 maart 2009 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno (Bericht 4022338)
Daar gaat het niet om, geef ze een stuk land waar er plaats voor is.

Geen probleem. Franse en Italiaanse Azurenkust. In Marseille wonen ik
weet niet hoeveel Moslims uit Algerije en Marokko. Die sturen we gewoon
terug naar hun moederland. Vast willen ze dat voor de goede zaak overhebben, niet?

Jarno 14 maart 2009 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Francientje (Bericht 4022357)
Geen probleem. Franse en Italiaanse Azurenkust. In Marseille wonen ik
weet niet hoeveel Moslims uit Algerije en Marokko. Die sturen we gewoon
terug naar hun moederland. Vast willen ze dat voor de goede zaak overhebben, niet?

De pest vervangen door de cholera?

Zoethout002 14 maart 2009 16:33

Genoeg ruimte in marokko.

ministe van agitatie 14 maart 2009 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4022287)
Dan hebben de Joden geen eigen staat meer. Van mij mogen ze de Flevopolder hebben en de Markerwaard. :-D

Als Israël valt, kunnen de joden gewoon blijven wonen waar ze wonen. Na de val van de Sovjet-Unie zijn toch ook niet alle bewoners verhuisd?
Men moet een onderscheid leren maken tussen staat - natie en volk. Die zijn niet hetzelfde.

Het gaat over een geopolitieke verandering: de staat ontbindt en gaat op in een andere constructie. Zo'n dingen gebeuren regelmatig zonder dat de bevolking daarvoor moet verhuizen. Tenzij de reactionairen die vasthouden aan oude mensen en dingen die voorbij zijn.

liberalist_NL 14 maart 2009 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 4022492)
Als Israël valt, kunnen de joden gewoon blijven wonen waar ze wonen. Na de val van de Sovjet-Unie zijn toch ook niet alle bewoners verhuisd?
Men moet een onderscheid leren maken tussen staat - natie en volk. Die zijn niet hetzelfde.

Het gaat over een geopolitieke verandering: de staat ontbindt en gaat op in een andere constructie. Zo'n dingen gebeuren regelmatig zonder dat de bevolking daarvoor moet verhuizen. Tenzij de reactionairen die vasthouden aan oude mensen en dingen die voorbij zijn.

Excuseer dat ik niet veel vertrouwen heb in een nieuwe situatie voor Joden wanneer zij van hun macht beroofd worden. ;-)

grimbergen 14 maart 2009 20:04

Laat de joden in vrede leven. Elk volk heeft recht op een plaats in deze wereld.

Derk de Tweede 15 maart 2009 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 4022492)
Als Israël valt, kunnen de joden gewoon blijven wonen waar ze wonen. Na de val van de Sovjet-Unie zijn toch ook niet alle bewoners verhuisd?
Men moet een onderscheid leren maken tussen staat - natie en volk. Die zijn niet hetzelfde.

Het gaat over een geopolitieke verandering: de staat ontbindt en gaat op in een andere constructie. Zo'n dingen gebeuren regelmatig zonder dat de bevolking daarvoor moet verhuizen. Tenzij de reactionairen die vasthouden aan oude mensen en dingen die voorbij zijn.

Israel valt nooit!

Dajjal 15 maart 2009 12:37

Ze mogen gerust allemaal in Rotterdam gaan wonen. Leve de multicul !

Derk de Tweede 15 maart 2009 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4023351)
Ze mogen gerust allemaal in Rotterdam gaan wonen. Leve de multicul !


In ons dorp waren niet zolang geleden 800 joodse families, waarvan er nu nog niet eens 10 over zijn.
Ruimte dus voor 790 joodse families.

Dajjal 15 maart 2009 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4023359)
In ons dorp waren niet zolang geleden 800 joodse families, waarvan er nu nog niet eens 10 over zijn.
Ruimte dus voor 790 joodse families.

Mijn punt was gewoon dat zij die het hardste schreeuwen om de verrijking van de multicul en het hardst roepen dat autochtonen racisten zijn, net zij zijn die het meeste moeilijkheden zouden maken om een paar honderd Joodse families in hun stad/dorp op te nemen.

Ik zou er hoegenaamd geen problemen mee hebben. Dan kunnen we tenminste nog eens lekker געפֿילטע פֿיש eten :D

Derk de Tweede 15 maart 2009 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4023421)
Mijn punt was gewoon dat zij die het hardste schreeuwen om de verrijking van de multicul en het hardst roepen dat autochtonen racisten zijn, net zij zijn die het meeste moeilijkheden zouden maken om een paar honderd Joodse families in hun stad/dorp op te nemen.

Ik zou er hoegenaamd geen problemen mee hebben. Dan kunnen we tenminste nog eens lekker געפֿילטע פֿיש eten :D

Mijn eerste meisje was van joodse komaf.

Jaani_Dushman 15 maart 2009 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4022287)
Dan hebben de Joden geen eigen staat meer.

Net zomin als de mennonieten, de malikieten en de zoroastrianen een eigen staat hebben.

In dat geval zullen de rooms-katolieken de enige overgebleven geloofsgemeenschap zijn, die haar eigen staat heeft (Vaticaanstad). Maar deze mag van mijn part gerust door Italië opgeslorpt worden.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be